Als je iemand (of een hele meute) iets kunt laten geloven, dan geeft dat een gevoel van macht, alsof je ze de baas bent. En sommige mensen willen die macht over anderen hebben, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:16 schreef Cher- het volgende:
Ik begrijp niet dat zoiets als grappig en troll acties wordt gezien. Dat is gewoon een zielig en onzeker persoon die daarachter zit en dan ook voor lange tijd en mensen echt voor de gek houdt.
IQM in dat topicquote:Op donderdag 5 april 2012 10:51 schreef Olep het volgende:
Noorsbloed is een eikel.
En dan even naar dat topic kijken.
Tuurlijk, kan daar ook gebeuren. Maar als je serieus op zoek bent ga je sowieso eerst ff bellen of webcammen ofzo. Just to be sure.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik ben echt in 1993 geboren en van het vrouwelijke geslacht. Dat is toch niet zo bijzonder? En ja, je mag ook denken dat ik een Somalische kerel van 83 ben. Het maakt mij niet uit. Jou wel?
[..]
Kan daar ook wel gebeuren denk ik. Maar het is wel jammer.
Eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
IQM in dat topic
IQM in het algemeen
WE MISSEN JE NIGGER, WE MISSEN JE
Ben ik het ook zeker met je eens, maar goed niet iedereen denkt op die manierquote:Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je naar een datingsite, niet naar jongerenfora. Je weet dat dat daar kan gebeuren.
Dit zeker.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan daar ook gebeuren. Maar als je serieus op zoek bent ga je sowieso eerst ff bellen of webcammen ofzo. Just to be sure.
Sommige?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je iemand (of een hele meute) iets kunt laten geloven, dan geeft dat een gevoel van macht, alsof je ze de baas bent. En sommige mensen willen die macht over anderen hebben, denk ik.
Zo heb ik er nooit over nagedacht. Ik denk altijd dat mensen soms zo ver gaan omdat ze niet goed in hun vel zitten, onzeker zijn, verveeld zijn of het echt grappig vinden om mensen keihard voor de gek te houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je iemand (of een hele meute) iets kunt laten geloven, dan geeft dat een gevoel van macht, alsof je ze de baas bent. En sommige mensen willen die macht over anderen hebben, denk ik.
Het was gewoon een heldquote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als er iemand ALTIJD scherp was, dan was het IQM wel.
top of your game nigger all day
Was aan jou wel toe te vertrouwen om dat te doorzien - in zekere mate heeft iedereen dat ja.quote:
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:27 schreef remi1986 het volgende:
Weet niet wat zieker is, je voordoen als iemand anders op een Internetforum, of als dat uitkomt bij iemand anders je dat helemaal te gek vindt
Op internet kun je gewoon zijn wie je bent, dat is het mooie aan internetquote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zo heb ik er nooit over nagedacht. Ik denk altijd dat mensen soms zo ver gaan omdat ze niet goed in hun vel zitten, onzeker zijn, verveeld zijn of het echt grappig vinden om mensen keihard voor de gek te houden.
Klopt, de één wat meer dan de ander. En vrouwen geilen erop, dat zal er wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was aan jou wel toe te vertrouwen om dat te doorzien - in zekere mate heeft iedereen dat ja.
Ik bedoelde het ook niet als aanval naar jou natuurlijk hè, het was maar om aan te geven dat je eigenlijk echt niets weet van Fok!kers als je ze niet IRL kent, en dat is soms wel apart om te bedenken naast alle soms behoorlijk intieme info die je over users te lezen krijgt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Cher- het volgende:
Dat is waar maar ik ben echt in 1993 geboren en van het vrouwelijke geslacht. Dat is toch niet zo bijzonder? En ja, je mag ook denken dat ik een Somalische kerel van 83 ben. Het maakt mij niet uit. Jou wel?
las net iets over anders voordoen, photoshop skills en weet ik wat... En daar wordt nu over gepraat alsof dat een grote held is/was ...quote:
Jawel jij mist een heel oog en een stuk vanje rechter zijhoofdquote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als aanval naar jou natuurlijk hè, het was maar om aan te geven dat je eigenlijk echt niets weet van Fok!kers als je ze niet IRL kent, en dat is soms wel apart om te bedenken naast alle soms behoorlijk intieme info die je over users te lezen krijgt.
Mij maakt het ook niet uit wat je over mij denkt, ik weet zelf hoe het zit en dat ik niets heb om me voor te schamen of zo.
Ik ben op internet een superheld.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op internet kun je gewoon zijn wie je bent, dat is het mooie aan internet
Het heeft allemaal met evolutie te maken, uiteindelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Cher- het volgende:
Zo heb ik er nooit over nagedacht. Ik denk altijd dat mensen soms zo ver gaan omdat ze niet goed in hun vel zitten, onzeker zijn, verveeld zijn of het echt grappig vinden om mensen keihard voor de gek te houden.
Weet ik maar mij kan het niet veel schelen wat iemand denkt over mij hier. Ik weet zelf wel wie ik ben en hoe serieus ik ben of niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als aanval naar jou natuurlijk hè, het was maar om aan te geven dat je eigenlijk echt niets weet van Fok!kers als je ze niet IRL kent, en dat is soms wel apart om te bedenken naast alle soms behoorlijk intieme info die je over users te lezen krijgt.
Mij maakt het ook niet uit wat je over mij denkt, ik weet zelf hoe het zit en dat ik niets heb om me voor te schamen of zo.
Dat zeg ik, niks grappigs aan uiteindelijk. Alleen maar kut voor iedereen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
las net iets over anders voordoen, photoshop skills en weet ik wat... En daar wordt nu over gepraat alsof dat een grote held is/was ...
Oh zo, ja dat volg ik ook niet helemaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
las net iets over anders voordoen, photoshop skills en weet ik wat... En daar wordt nu over gepraat alsof dat een grote held is/was ...
Wel, ik heb je boven mijn bed hangen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben op internet een superheld.![]()
Oh nee, zelfs daar niet.
Ze maakte wel net van die kutgrapjes als jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Mensen die zo goed kunnen trollen en er iemand in meeslepen (of zelfs meerderequote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Penisbaardquote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mensen die zo goed kunnen trollen en er iemand in meeslepen (of zelfs meerdere) zijn gewoon helden. Dan heb je toch iets bereikt in je leven met alleen maar internetten
En daar schaam ik me anders niks voor!!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel jij mist een heel oog en een stuk vanje rechter zijhoofd
Ja nou, wat een held. Je kunt mensen hier laten geloven wat je wil, dikke prestatie man, poeh poeh.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mensen die zo goed kunnen trollen en er iemand in meeslepen (of zelfs meerdere) zijn gewoon helden. Dan heb je toch iets bereikt in je leven met alleen maar internetten
tja sorry, die "kutgrapjes" zal ik beperken tot mijn vriendenkring. Ik zal hier proberen niet meer grappig te zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze maakte wel net van die kutgrapjes als jij.
Hahaha nee man niet doenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En daar schaam ik me anders niks voor!!![]()
Damn wat heb ik spijt dat ik me door jou heb laten ompraten.
Tja, leedvermaak is gewoon mooi. Dat hoeft toch niet iedereen te vinden?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja nou, wat een held. Je kunt mensen hier laten geloven wat je wil, dikke prestatie man, poeh poeh.
Dat de foto's die ze posten niet van haar waren? Of wat was dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha nee man niet doenwas goeie foto.
Die aktie van quickie was minder denk ik
Dat kan iedereen. Doe je voor als een lekker wijf (met pics) en ga zielige topics openen in R&P ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
iets bereikenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon te simpel voor woorden om het te doen. Daarom is het geen prestatie.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tja, leedvermaak is gewoon mooi. Dat hoeft toch niet iedereen te vinden?
Hey ik heb nooit gezegd dat ik ze niet grappig vond.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja sorry, die "kutgrapjes" zal ik beperken tot mijn vriendenkring. Ik zal hier proberen niet meer grappig te zijn
Ze poste 1 van garriquote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat de foto's die ze posten niet van haar waren? Of wat was dat?
Trollen is simpel, ligt eraan op welk niveau.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon te simpel voor woorden om het te doen. Daarom is het geen prestatie.
Dat was een baasje ja. Waar is hijquote:
Challenge accepted.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat kan iedereen. Doe je voor als een lekker wijf (met pics) en ga zielige topics openen in R&P ofzo.
Dat is laag. Zij is ook wel van het 'lekker gek' soort.quote:
Op elk niveau kinderspel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Trollen is simpel, ligt eraan op welk niveau.
Oh die zit hier nog wel denk ik hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 11:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat was een baasje ja. Waar is hij?
ow nou in dat geval heb ik nog een kutverhaalquote:Op donderdag 5 april 2012 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey ik heb nooit gezegd dat ik ze niet grappig vond.
Nou ja, ik wil gewoon niet dat anderen foto's van mij posten. Ik kies zelf wel uit wat er getoond wordt. Ook al was het Q_B die dat deed.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha nee man niet doenwas goeie foto.
Die aktie van quickie was minder denk ik
Onzin. Dit misschien wel, maar een goede troll kan een hoop werk in zitten.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is laag. Zij is ook wel van het 'lekker gek' soort.
[..]
Op elk niveau kinderspel.
Ja, ik ben Penisbaard. Goed geraden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die zit hier nog wel denk ik hoorgeen idee onder welk account. Ik vermoedt Cher-
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nou in dat geval heb ik nog een kutverhaal
[ afbeelding ]
Nee manquote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die zit hier nog wel denk ik hoorgeen idee onder welk account. Ik vermoedt Cher-
Dus ik zei "haal die foto weg" dus dat deed ze: ze haalde DIE foto weg, om er een andere voor in de plaats te zetten.quote:
Ja, klopt. Als andere je pic posten is niet chill nee... Zelfs niet als je de foto zelf kiest en ze die ergens anders posten. Of in topics zomaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil gewoon niet dat anderen foto's van mij posten. Ik kies zelf wel uit wat er getoond wordt. Ook al was het Q_B die dat deed.
Nou, dan ben je er lang mee bezig, dat is het verschil. Dan is het nog simpel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin. Dit misschien wel, maar een goede troll kan een hoop werk in zitten.
Zonder te kijken naar UI en username wist ik dat deze post van Remi zou zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nou in dat geval heb ik nog een kutverhaal
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus ik zei "haal die foto weg" dus dat deed ze: ze haalde DIE foto weg, om er een andere voor in de plaats te zetten..
Slaat ook nergens op, waarom doen mensen dat sowieso?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Als andere je pic posten is niet chill nee... Zelfs niet als je de foto zelf kiest en ze die ergens anders posten. Of in topics zomaar.
klopt, probleem?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zonder te kijken naar UI en username wist ik dat deze post van Remi zou zijn.
Daar kan ik me wel in vinden, al moet ik zeggen dat het er ook aan ligt wat voor troll actie.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dan ben je er lang mee bezig, dat is het verschil. Dan is het nog simpel.
Dit ja. Sowieso is bashen op iemands foto niet tof.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Als andere je pic posten is niet chill nee... Zelfs niet als je de foto zelf kiest en ze die ergens anders posten. Of in topics zomaar.
Jij hebt duidelijk nog nooit een echte goede grap met vrienden of collega's uitgehaald.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dan ben je er lang mee bezig, dat is het verschil. Dan is het nog simpel.
quote:
Die op het internet, daar hebben we het nu over.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden, al moet ik zeggen dat het er ook aan ligt wat voor troll actie.
Trollen is een grap ja?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een echte goede grap met vrienden of collega's uitgehaald.
Dat begrijp ik, maar ook daar heb je "verschillende soorten".quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die op het internet, daar hebben we het nu over.
Noem er eens een paar?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ook daar heb je "verschillende soorten".
Beetje kritiek moet kunnen. Maar bashen is een beetje sneu idd... en diegenen die dat doen zijn vaak zelf zo anoniem als wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ja. Sowieso is bashen op iemands foto niet tof.
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gisteren zei mijn zusje nog dat ik een goede troll was in real life dus ja.
Oh wacht, trollen is ineens iets volkomen nieuws jaquote:
Waar komt dit vandaan?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht, trollen is ineens iets volkomen nieuws ja?
Trollen is niks meer dan iemand voor de gek houden, niks meer niks minder.quote:
Ja, op foto's in US moet het gewoon kunnen, maar je moet niet in een heel ander topic foto's van een user gaan posten die totaal niet relevant zijn verder. Is niet tof.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje kritiek moet kunnen. Maar bashen is een beetje sneu idd... en diegenen die dat doen zijn vaak zelf zo anoniem als wat.
Duh.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje kritiek moet kunnen. Maar bashen is een beetje sneu idd... en diegenen die dat doen zijn vaak zelf zo anoniem als wat.
Is maar 14 (bijna 15). Maar ze weet dingen beter dan dat ik het weet en weerhoud mij altijd van domme acties. True. Beetje mijn beschermengel dus.quote:
Klopt, een grap is hetzelfde alleen is het dan grappig. Daarom 'grap'.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trollen is niks meer dan iemand voor de gek houden, niks meer niks minder.
Ik ben geen troll expertquote:
Ik wist niet wat te zeggen dus ik deed maar wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Is maar 14 (bijna 15). Maar ze weet dingen beter dan dat ik het weet en weerhoud mij altijd van domme acties. True. Beetje mijn beschermengel dus.
Oh, nou. Net twee seconden geleden wist je er nog alles van.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben geen troll expertik ben veel te goed geaard om dat anderen aan te kunnen doen
Vroeger noemden we dat 'voro het lapje houden..'quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trollen is niks meer dan iemand voor de gek houden, niks meer niks minder.
Had ik een keer, weet nietmeer wie... maar dan verbaal keihard onderuit gehaald worden en dan maar pics van mij posten in een irrelevant topic... zo irritant zulke figurenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, op foto's in US moet het gewoon kunnen, maar je moet niet in een heel ander topic foto's van een user gaan posten die totaal niet relevant zijn verder. Is niet tof.
Ik zei dat iemand een held is als hij zo'n troll actie neer kan zetten. Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, nou. Net twee seconden geleden wist je er nog alles van.
Eigen definities aan dingen geven.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klopt, een grap is hetzelfde alleen is het dan grappig. Daarom 'grap'.
Raar zulke mensen. Ik vind het sowieso niet leuk als er op mensen gezeikt wordt in userfoto's op een kut manier. Dan zeik ik altijd weer op de mensen die zeiken met foto's.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik een keer, weet nietmeer wie... maar dan verbaal keihard onderuit gehaald worden en dan maar pics van mij posten in een irrelevant topic... zo irritant zulke figurenslechte verliezers
Ik had toen ik zestien was een complete familie aan 'karakters' verzonnen, inclusief foto's, mailadressen en weet ik veel wat nog meer, en dan chatsites opgaan, het is echt niet moeilijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zei dat iemand een held is als hij zo'n troll actie neer kan zetten. Wat heeft dat ermee te maken?
Waarom dan onderscheid maken tussen een grap en troll?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigen definities aan dingen geven.
Of iets grappig is of niet is namelijk weer iets compleet persoonlijks.
Als ik nooit iemand belachelijk zou maken en altijd in bepaalde subfora zou posten zou ik ook wel een foto online zetten denk ik. Maar als je weet dat het ooit tegen je gebruikt kan worden, no thanksquote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Raar zulke mensen. Ik vind het sowieso niet leuk als er op mensen gezeikt wordt in userfoto's op een kut manier. Dan zeik ik altijd weer op de mensen die zeiken met foto's.
Sowieso iemand afkraken op hun uiterlijk. 9 van de 10 zijn dat mensen die zelf niet eens willen laten zien hoe ze eruit zien.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Raar zulke mensen. Ik vind het sowieso niet leuk als er op mensen gezeikt wordt in userfoto's op een kut manier. Dan zeik ik altijd weer op de mensen die zeiken met foto's.
Die maak ik niet, die maak jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
Waarom dan onderscheid maken tussen een grap en troll?
Waarom moet ik hierom lachen? Ik heb op mijn 14e ook eens iets super ergs gedaan met vriendinnen in die richting. Ik schaam me er nog steeds voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had toen ik zestien was een complete familie aan 'karakters' verzonnen, inclusief foto's, mailadressen en weet ik veel wat nog meer, en dan chatsites opgaan, het is echt niet moeilijk.
Daar heb je best wat moeite ingestoken dan, ik bedoel maar te zeggen dat het gewoon leuk is om zulk soort dingen achteraf te lezen voor "buitenstaanders" ?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had toen ik zestien was een complete familie aan 'karakters' verzonnen, inclusief foto's, mailadressen en weet ik veel wat nog meer, en dan chatsites opgaan, het is echt niet moeilijk.
Ik niet, ik genoot er wel van.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierom lachen? Ik heb op mijn 14e ook eens iets super ergs gedaan met vriendinnen in die richting. Ik schaam me er nog steeds voor.
Nee juist niet, het is gewoon simpel. Snap dat nou eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb je best wat moeite ingestoken dan, ik bedoel maar te zeggen dat het gewoon leuk is om zulk soort dingen achteraf te lezen voor "buitenstaanders" ?
Zo'n heldin ben je ook. Opkomend voor zwakke usersquote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat slijt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
Alhoewel ik het zelf nooit zou kunnen, mensen zo voor de gek houden. Ik krijg dan "spijt" gevoelens
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierom lachen? Ik heb op mijn 14e ook eens iets super ergs gedaan met vriendinnen in die richting. Ik schaam me er nog steeds voor.
Ja het is ondertussen duidelijk dat jij een troll expert bent en dat jouw mening zo isquote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee juist niet, het is gewoon simpel. Snap dat nou eens.
In het echt kan ik het niet omdat ik geen pokerface heb in zulke gevallenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
Alhoewel ik het zelf nooit zou kunnen, mensen zo voor de gek houden. Ik krijg dan "spijt" gevoelens
Dit soort dingen vind ik echt sneu eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Waarom dan onderscheid maken tussen een grap en troll?
Hmm, dat wil ik best geloven maar hoe ik er nu over denk kan ik het me niet voorstellenquote:
Het is zo simpel dat er geen experts zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het is ondertussen duidelijk dat jij een troll expert bent en dat jouw mening zo is
Ach ja, verwarde puber en zo. Dan haal je weleens wat uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik echt sneu eigenlijk
Al genoeg tijd aan 1 account kwijt, laat staan meerdere... of kloons e.d.
Lekker de realiteit achter je laten en inleven in iemand anders leven
Is ook wel zo ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
Ik ook, totdat het uit de hand liep en er een onschuldig meisje werd geslagen.quote:
In het echt al helemaal niet inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In het echt kan ik het niet omdat ik geen pokerface heb in zulke gevallen
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ook, totdat het uit de hand liep en er een onschuldig meisje werd geslagen.Ik voel me nu nog schuldig. Maar ok, vergeten die shit.
Okquote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is zo simpel dat er geen experts zijn.
Ja, dan steek je iemand op school neerquote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, verwarde puber en zo. Dan haal je weleens wat uit.
Hier moest ik om lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Cher- het volgende:
Ik ook, totdat het uit de hand liep en er een onschuldig meisje werd geslagen.Ik voel me nu nog schuldig. Maar ok, vergeten die shit.
Het was niet eens op FOK!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dan steek je iemand op school neerje gaat toch geen andere accounts aanmaken
Valt niet mee te discussiëren met die gast.quote:
tmfchat danquote:
Zeg jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt niet mee te discussiëren met die gast.
Ook ja.quote:
Ja, ik ben niet degene die zegt "laat maar weer".quote:
'ruzie' op internetquote:
Dat zei ik omdat discussiëren met jou geen zin heeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet degene die zegt "laat maar weer".
Je weet zelf.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
Ja die Id_do_her, één brok onredelijkheid altijd.
Hadden we het gister nog overquote:
Nee nouja, ik snap hem wel maar het is gewoon een meningquote:Op donderdag 5 april 2012 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt niet mee te discussiëren met die gast.
Want?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zei ik omdat discussiëren met jou geen zin heeft.
Wil je erover praten Ricko?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
houd jullie kk bek allemal ff ok ff nie nu ja
Je het punt wat ik wilde maken niet inzag. Maar wat dat precies was is me even ontschoten.quote:
Nog uitgeweest gisteren?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
JA WAT KOM JIJ DOEN PISVLEK HONDEKOPquote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
zo kan ik toch niet fappen als iedereen de hele tijd praatquote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
Ja, precies.quote:
Dat gebeurt mij ook vaak, irritant is dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
Je het punt wat ik wilde maken niet inzag. Maar wat dat precies was is me even ontschoten.
Dit ruzie noemenquote:
Hey Ricko, hoe is het met je spuitende vleesmansch?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
Ik zei alleen dat een troll en een grap hetzelfde was, meer nietquote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je het punt wat ik wilde maken niet inzag. Maar wat dat precies was is me even ontschoten.
Noem het wat je wilt maar het is best zwakzinnigquote:
Ok. Het is me helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, precies.Het is een zielig en erg en lang verhaal. Ik had een vriendengroepje in de 2e klas, 6 meisjes en één kregen we allemaal ruzie mee omdat ze altijd achter de jongens aanging waar iemand van ons dan mee bezig was. Beetje de aandachtshoer van de groep..
Ik was bezig met een jongen en zij ging dan slijmen bij die jongen, zoiets. Wij dus dik ruzie maken, haar dreig smsjes sturen en alles (heb ik nog steeds spijt van) en de vriendschap was over. Uiteindelijk kwam een vriendin van mij op het idee om een pp2g onder haar naam te maken en dan allerlei mensen uit onze omgeving te lokken. Helaas hebben we allemaal mee gedaan. Één vriendin ging zo ver dat ze van die ruzie-maak-molukkers ging uitschelden, kwam er ineens een dik wijf op school, naar dat meisje toe en sloeg haar keihard tegen de kluisjes aan. Heel zielig. Ik dus achter die dikke molukse chick aan dat het wss een nep account is maar dat ik niet weet van wie en dat ze het meisje verder met rust moet laten (zo schijnheilig ben ik) mar dat wijf was helemaal over de rooie en is weggegaan. Nooit meer iets van gehoord trouwens. Zoiets.
Ja oke, kom laten we het weer hebben over hoe kansloos koosnaampjes zijn. Daar hebben we immers pas 3 dagen een discussie overquote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt maar het is best zwakzinnig
Ja, die molukkers hier zoeken vaak drama en ruzie en zien alles als een bedreiging en belediging/quote:
Oh ja, en ik wilde aangeven dat als het echt hetzelfde was, het ook wel hetzelfde had geheten.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat een troll en een grap hetzelfde was, meer niet
Dat is interessant genoeg om flink lang op door te jeremiëren idd.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat een troll en een grap hetzelfde was, meer niet
Gewoon een vuist erop dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, die molukkers hier zoeken vaak drama en ruzie en zien alles als een bedreiging en belediging/
Ga gerust door met wat je deed.. ik vind het sneu.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja oke, kom laten we het weer hebben over hoe kansloos koosnaampjes zijn. Daar hebben we immers pas 3 dagen een discussie over
Hehe, dat is #2.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is interessant genoeg om flink lang op door te jeremiëren idd.
Ja of katten, praten over katten mensen!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja oke, kom laten we het weer hebben over hoe kansloos koosnaampjes zijn. Daar hebben we immers pas 3 dagen een discussie over
Liever over bloedklontenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja of katten, praten over katten mensen!
Woonde jij niet bij mij in de buurt, of woon je niet bij je zus?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, die molukkers hier zoeken vaak drama en ruzie en zien alles als een bedreiging en belediging/
Ik klap altijd voor mensenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nooit gedaan bij Molukkers. Jij wel eens mensen geklapt?
Oh hou me tegen want als we de score gaan bijhouden dan fiets ik die overal tussen hoor. Er wordt immers voldoende gejeremieerd up in here.quote:
Ken jij mijn zus eigenlijk? Moet wel. Nee, ik woon bij mijn moeder en soms bij mijn vader (allebei niet in Nijmegen) maar kom daar wel eens omdat mijn zus daar woont.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Woonde jij niet bij mij in de buurt, of woon je niet bij je zus?
Allure hoeft niemand te klappen. Die kijkt ze aan en ze rennen huilend weg.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Grappig joh.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Ja mesne ik heb ook een vriendegroep, ze wilde mij eruit stemmen gistern toen we zate te bespreken hoe we het cambridgedieet ooit zouden voltooien. Ja we sijn allemaal 100 kilo ong dus moete wle he, ghehe xD Ik was gister uitgeweest mar michael wilde niet dus nja ik pakte 15 jarig meisje ze wilde nie maar sloeg har gw0n moet ze maar respect hebbe haha xD darna pakte ik har borste en sneed ze eraf en naaide se aan elkaar voor tietbasketbval nu konde we alemal basketbale met tieten egt lol haha xD
Ja want in taal hebben we gelukkig immers nooit meerdere woorden die hetzelfde betekenen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, en ik wilde aangeven dat als het echt hetzelfde was, het ook wel hetzelfde had geheten.
Kom jij uit Nijmegen of die buurt Cher- ?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ken jij mijn zus eigenlijk? Moet wel. Nee, ik woon bij mijn moeder en soms bij mijn vader (allebei niet in Nijmegen) maar kom daar wel eens omdat mijn zus daar woont.
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Ja mesne ik heb ook een vriendegroep, ze wilde mij eruit stemmen gistern toen we zate te bespreken hoe we het cambridgedieet ooit zouden voltooien. Ja we sijn allemaal 100 kilo ong dus moete wle he, ghehe xD Ik was gister uitgeweest mar michael wilde niet dus nja ik pakte 15 jarig meisje ze wilde nie maar sloeg har gw0n moet ze maar respect hebbe haha xD darna pakte ik har borste en sneed ze eraf en naaide se aan elkaar voor tietbasketbval nu konde we alemal basketbale met tieten egt lol haha xD
Daar heb je gelijk in. Beter dat we daar niet aan gaan beginnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh hou me tegen want als we de score gaan bijhouden dan fiets ik die overal tussen hoor. Er wordt immers voldoende gejeremieerd up in here.
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Allure hoeft niemand te klappen. Die kijkt ze aan en ze rennen huilend weg.
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Ja, daarom was het ook een achterlijk punt. Dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja want in taal hebben we gelukkig immers nooit meerdere woorden die hetzelfde betekenen.
Damn
Alleen wanneer noodzakelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent een kankerhomo wanneer sterf jij eens. Arcadiakloon.
Gr Gr,
DOodwensman.
Aankijken hoeft niet eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Allure hoeft niemand te klappen. Die kijkt ze aan en ze rennen huilend weg.
Doet me denken aan een user die ik mis, want daar hadden we het straks over: Cacciatore.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Nee, Arcadia heeft echt een hele grote hekel aan mij. Waar is hij trouwens?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent een kankerhomo wanneer sterf jij eens. Arcadiakloon.
Gr Gr,
DOodwensman.
Nee, totaal niet. Waarom?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kom jij uit Nijmegen of die buurt Cher- ?
Ik weet niet of ik haar ken, zal best wel. Ben wel benieuwd thoquote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ken jij mijn zus eigenlijk? Moet wel. Nee, ik woon bij mijn moeder en soms bij mijn vader (allebei niet in Nijmegen) maar kom daar wel eens omdat mijn zus daar woont.
Houd je mond niemand vragt je iets yoquote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, Arcadia heeft echt een hele grote hekel aan mij. Waar is hij trouwens?
[..]
Nee, totaal niet. Waarom?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
alleen een kutscheetje is genoeg want 32 teentjes knoflooksoep overleefd niemand
Ja, want Invito. Moet wel ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik haar ken, zal best wel. Ben wel benieuwd tho
Precies. Goedzo chick. Laatste keer dat ik iemand heb geklapt is in havo 5. Een Irakees die op Jezus lijkt omdat hij aan mijn kont zat. True story.quote:
Je had het over Nijmegen, en ik kom daar wel vandaan. Gewoon interesse.quote:
Tofquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je had het over Nijmegen, en ik kom daar wel vandaan. Gewoon interesse.
Oh, nee maar mijn zus woont wel in Nijmegen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je had het over Nijmegen, en ik kom daar wel vandaan. Gewoon interesse.
l0nelyb0i1990@hotmail.comquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef RickoKun het volgende:
mense ik heb hier MSN 2009 versie, wie wil? moet je wel msn geven
geileboi19cm@hotmail.comquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef RickoKun het volgende:
mense ik heb hier MSN 2009 versie, wie wil? moet je wel msn geven
Niet 16,5 cm?quote:
quote:Eenmaal buiten zie ik die gast weeeer aankomen, gaat met mijn maat ruzie maken, hier komt dus ook de TT in aanmerking, hij noemde de dames waar hij eerder aandacht van wou CRACKHOEREN, ja jongens en meisjes..dan knapt er iets in mij.... door een duw valt hij tegen de muur voor de FeBo, krabbelt overeind en slaat mijn maat op zijn oog (schammend) en rent naar de politie die altijd bij de 3 gezusters staan
Met de woorden: 'Help! deze mensen mishandelen mij!' brengt hij de popo op het verkeerde been, en ik en een maat en de 2 dames leggen het zaakje uit, er komt plots een fietsende agent zijn fiets tussen ons rammen en ik krijg een kopstoot van een paard omijn achterhoofd, ik ga verhaal halen bij de agenten maar die zijn brutaal. Ik ben brutaal terug en word weggeduwd.
We lopen weg en zien de jongen die ik eerder o.a. dreumes noemde lopen bijd e bushalte en we gaan er heen. Ik bedenk me dat ik moet pissen en leeg mijn blaas tegen de kerk.
Ik hoor geschreeuw en lawaai verderop, mijn maten zijn doorgelopen en zie ik nu dat de jongen in een auto is gestapt (vet dronken) en die probeert mijn maten aan te rijden,
afijn het eindigde dus in meerdere deuken in zijn auto, we stonden met 3 man om hem heen en hij in zijn auto in een smal straatje, ik die een zijraam in had getrapt ( ik ken mn eige krachte nie jonguh) en een kapot achterlicht.
Wel had ik bloed op mijn hand, ik had me gesneden aan de gespatte zijruit. Het bloedde als een rund en ik had er een zakdoek omheen gedaan en ben naar Ome Ko gegaan bier drinken.
En normaal hou ik niet van geweld enzo.
...quote:
Dan denk je dat je alles hebt gehad en weet je me weer te verbazen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
alleen een kutscheetje is genoeg want 32 teentjes knoflooksoep overleefd niemand
Dat dacht ik. Ik post dit vanuit Arnhem.quote:
kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Cher- het volgende:
Oh, nee maar mijn zus woont wel in Nijmegen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, want Invito. Moet wel ja.
[..]
Precies. Goedzo chick. Laatste keer dat ik iemand heb geklapt is in havo 5. Een Irakees die op Jezus lijkt omdat hij aan mijn kont zat. True story.
Hahahaha hoe dan? Wat deed hij? Ik gewoon met de platte hand maar achteraf was het meer uit zelfverdediging. Niemand moet met zijn varkenspoten aan mijn ass gaan zitten.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Ik een paar weken geleden en het was echt omdat ik er niet onderuit kon komen meer
.
Die laatste zin.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Stukje OP van oud topic van mijn handwat typte ik als een mongool... als je dat terugleest
[..]
Arnhem ga ik dit weekend heen omdat een vriendin van mij haar vriend daar woont en hem ga ik ontmoeten. Ik ben benieuwd, hij is wel knap.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Ik post dit vanuit Arnhem.
Met wat voor poten wel dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahaha hoe dan? Wat deed hij? Ik gewoon met de platte hand maar achteraf was het meer uit zelfverdediging. Niemand moet met zijn varkenspoten aan mijn ass gaan zitten.
Ik ben ook in Arnhem dit weekend zullen we meeten? ;$quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Arnhem ga ik dit weekend heen omdat een vriendin van mij haar vriend daar woont en hem ga ik ontmoeten. Ik ben benieuwd, hij is wel knap.
Poeh poeh, en wanneer werd je wakker?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahaha hoe dan? Wat deed hij? Ik gewoon met de platte hand maar achteraf was het meer uit zelfverdediging. Niemand moet met zijn varkenspoten aan mijn ass gaan zitten.
Ga je hem neuken?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Arnhem ga ik dit weekend heen omdat een vriendin van mij haar vriend daar woont en hem ga ik ontmoeten. Ik ben benieuwd, hij is wel knap.
Zolderkamerautist gespot. Een man die het onwaarschijnlijk acht dat vrouwen mannen kunnen slaan omdat mannen grijpgrage handjes hebben. Jammer. Een bijzonder verhaal is het niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Poeh poeh, en wanneer werd je wakker?
Het was een meisje. En met de vuist. Als ik haar nog eens tegen kom ben ik wel dood denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Natuurlijk nit maar ik ben benieuwd hoe hij is in de omgang.quote:
Haha, hoe dat zo?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het was een meisje. En met de vuist. Als ik haar nog eens tegen kom ben ik wel dood denk ik.
Ze komt uit een grote zigeuner familiequote:Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Natuurlijk nit maar ik ben benieuwd hoe hij is in de omgang.
[..]
Haha, hoe dat zo?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Cher- het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:09 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben ook in Arnhem dit weekend zullen we meeten? ;$
Lijpe shit, ik bel remlof.quote:
Je hebt toch nog een vuist?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het was een meisje. En met de vuist. Als ik haar nog eens tegen kom ben ik wel dood denk ik.
Uitkijken voor zulke chicks. Straks staan ze met 16 man voor je deur.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze komt uit een grote zigeuner familie.
Respect.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat die ondertussen uitgestorven warenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee sprak er dinsdag nog 1.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht dat die ondertussen uitgestorven waren
Lekker zootje is datquote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou je kankerhard tegen je gezicht slaanquote:Op donderdag 5 april 2012 12:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zolderkamerautist gespot. Een man die het onwaarschijnlijk acht dat vrouwen mannen kunnen slaan omdat mannen grijpgrage handjes hebben. Jammer. Een bijzonder verhaal is het niet.
Watquote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
Gingen ze lekker tupac enzo achter laten in mijn voicemail haha
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou je kankerhard tegen je gezicht slaan
Hahaha, lekker danquote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker zootje is datook een keer chick gehad en die familie mij bedreigen
Zijn toen nog keer bij iemand anders aan de deur geweest omdat ik daar zou zijn... met een wielijzer
Sinos!!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Sinosappel het volgende:
Hey hoertjes
Is het hier net zo gezellig als gister?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn toen nog keer bij iemand anders aan de deur geweest omdat ik daar zou zijn... met een wielijzer
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja ecth sneuquote:
Tupacnummers? Waarom?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja ecth sneuze wisten niet waar ik woonde... gingen ze elke dag bij mij Tupac nummers in mijn voicemail doen en daarna wat dreigementen.
Ach voordeel van drank (was in het spel neem ik aan?) is dat je gezichten gauw vergeet.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, lekker dan. Ik had geluk dat zij alleen was, want haar 2 zussen waren al opgeladen
. Maar ze herkent me waarschijnlijk toch niet meer
. Hoop ik.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja ecth sneuze wisten niet waar ik woonde... gingen ze elke dag bij mij Tupac nummers in mijn voicemail doen en daarna wat dreigementen.
Nogmaals; ik knijp je neus dicht terwijl ik achter je sta en geef een knietje in je rug waardoor je voorover bukt. Ik pak vervolgens een stok en daar sla ik je mee op je rug. Je ligt daarna knockout, door mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou je kankerhard tegen je gezicht slaan
Tja denk dat ze dachten dat dat indruk moest makenquote:
Het is allang verleden tijd!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja denk dat ze dachten dat dat indruk moest maken
Ze begonnen trouwens met dat liedje van Abel (en ja ik ben serieus)
Ja. Ik heb d'r gefilmd dus ik weet nog wel hoe zij eruit zietquote:Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach voordeel van drank (was in het spel neem ik aan?) is dat je gezichten gauw vergeet.
Niets mis mee. Daarnaast gaat zij ook hard op hardcore.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Mozy het volgende:
Vaseline luistert ook altijd 2pac op spotify
STEREOTYPES
Niet waar en tevens onjuistquote:Op donderdag 5 april 2012 12:19 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je gedaan?
[..]
Nogmaals; ik knijp je neus dicht terwijl ik achter je sta en geef een knietje in je rug waardoor je voorover bukt. Ik pak vervolgens een stok en daar sla ik je mee op je rug. Je ligt daarna knockout, door mij.
wtf! was ze blond?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Ik heb d'r gefilmd dus ik weet nog wel hoe zij eruit ziet. Met d'r gouden schoenen
.
'Ik doe de deuur dichht'quote:
een neger die op hardcore gaat een geen stereotype.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niets mis mee. Daarnaast gaat zij ook hard op hardcore.
STEREOTYPES
Ik zie de veldenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd ik ben dat nummer kwijt, maar het was 1 van de agressievere raps van hemquote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zie het punt niet. Maatschappijkritische raps van Tupac achterlaten bij iemand als doodsbedreiging?
Wel jammer. Ik wil niks met zulke mensen te maken hebben maar had van de zomer ook ruzie met zo 1 die ook ging dreigen enz. En drama maken om niks altijd. Borderline mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Er zijn vast meer skanks met gouden schoenen.
Je werd wel beetje bang toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dezequote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef Cher- het volgende:
Die in het rood heeft nog niet zo'n kankerhoofd trouwens.
Ja die diss naar Biggie ..quote:Op donderdag 5 april 2012 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd ik ben dat nummer kwijt, maar het was 1 van de agressievere raps van hem
En dan die lui er wat doorheen brabbelen enzo.... echt serieus
wat een bende.
Jawel dus, vuile hipster in ontkenningquote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zie de velden
Mensen lijken te huilen
Maar ik wil ze ontwijken
Omdat ze mij zien
Jij bent niet alleen van mijjj
Ok ik ken de tekst niet eigenlijk
En daarna weer:quote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Ik doe de deuur dichht'
Daarna
'you motherfucker gonna kill ya..'
Bij Abel wel, maar meer doordat ik dacht dat ze mij anaal wouden ontmaskeren.quote:
Ja ik ging hard op dat Brabo accent van die krullebolquote:Op donderdag 5 april 2012 12:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jawel dus, vuile hipster in ontkenning
Die jaquote:Op donderdag 5 april 2012 12:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja die diss naar Biggie ..
hit em up
Serieus, jij was echt wel bang. Niet stoer doen nu.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij Abel wel, maar meer doordat ik dacht dat ze mij anaal wouden ontmaskeren.
Niks mis mee met prostaat sparren.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij Abel wel, maar meer doordat ik dacht dat ze mij anaal wouden ontmaskeren.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:24 schreef Mozy het volgende:
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga, I'm 100% nigga
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga, I'm 200% nigga
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga, why do police hate niggas
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga, they hate us cuz our dicks is bigga
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga, why do you call yourself a nigga
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga, cuz I'm a mothing fucking nigga
Beste gedicht ooit.
beetje jammer, want daar zitten niet echt doodsbedreigingen in .. gebruik dan Go To Sleep van DMX en Eminemquote:
Ehhh neequote:Op donderdag 5 april 2012 12:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Serieus, jij was echt wel bang. Niet stoer doen nu.
Krijg nog rillingen als ik deze zin leesquote:Op donderdag 5 april 2012 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Zal wel Hit em Up zijn geweest dan.
First of all, fuck your bitch and the click you claim.
kut nu heb ik een plakbroek en ik moet zo de deur uitquote:
Waar werd hij geslagen? Door dikke marokkanen?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehhh neeniet dat ik zo'n sterke knul ben maar ik heb ook wel connecties.
Enige keer adt ik 'bang' was, was toen een maat die 200kilo weegt en 2m groot is ziekenhuis in werd gekickboxt door 4 marokkanen
You wanna fuck with usquote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zie het punt niet. Maatschappijkritische raps van Tupac achterlaten bij iemand als doodsbedreiging?
Hoe bedoel je waar? gewoon een highkick in zn face... ziekenhuis in slangetjes de neus in allesquote:Op donderdag 5 april 2012 12:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waar werd hij geslagen? Door dikke marokkanen?
trijdens een wedstrijd ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je waar? gewoon een highkick in zn face... ziekenhuis in slangetjes de neus in alles
vuile hontquote:
so romanties :$ :$ :$quote:Op donderdag 5 april 2012 12:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
You wanna fuck with us
You Little young ass motherfuckers
Don't one of you niggas got sickle-cell or something
You're fucking with me, nigga?
You fuck around and catch a seizure or a heart-attack
You better back the fuck up
Before you get smacked the fuck up
This is how we do it on our side
Any of you niggas from New York that want to bring it,
Bring it.
But we ain't singing,
We bringing drama
fuck you and your mother fucking mama.
We're gonna kill all you mother fuckers.
Tijdens een wedstrijd? Tegen 4 Marokkanen? Watquote:
Tilde één Marokkaan de andere op?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je waar? gewoon een highkick in zn face... ziekenhuis in slangetjes de neus in alles
Around the world, around the worldquote:Op donderdag 5 april 2012 12:28 schreef remi1986 het volgende:
I ain't gonna eat, I ain't gonna sleep
Ain't gonna breathe, til I see, what I wanna see
And what I wanna see, is you go to sleep, in the dirt
Permanently, you just being hurt, this ain't gonna work
For me, it just wouldn't be, sufficient enough
Cuz we, are just gonna be, enemies
As long as we breathe, I don't ever see, either of us
Coming to terms, where we can agree
There ain't gonna be, no reasoning, speakin wit me
You speak on my seed, then me, no speak-a ingles
So we gonna beef, and keep on beefin, unless
You're gonna agree, to meet with me in the flesh
And settle this face to face, and you're gonna see
A demon unleashed in me, that you've never seen
And you're gonna see, this gangster beat on himself
I see you D-12, and thanks, but me need no help
Me do this one all by my lonely, I don't need fifteen of my homies
When I see you, I'm seeing you, me and you only
We never met, but best believe you gon know me
When I'm this close, to see you exposed as phony
Come on, bitch, show me, pick me up, throw me
Lift me up, hold me, just like you told me
You was gonna do, that's what I thought, you're pitiful
I'm rid of you, all of you, Ja, you'll get it too!
[Chorus]
Now go to sleep bitch!
Die, motherfucker, die! Ugh, time's up, bitch, close ya eyes
Go to sleep, bitch! (what?)
Why are you still alive? How many times I gotta say, close ya eyes?
And go to sleep bitch! (what?)
Die motherfucker die, bye, bye, motherfucker, bye, bye!
Go to sleep bitch! (what?)
Why are you still alive? Why, die motherfucker, ah, ah, ah...
...Go to sleep bitch!
Hier kan je toch veel meer mee
Oja.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd? Tegen 4 Marokkanen? Wat?
Ik bedoel welke plaats. Groningen?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was de inhoud van mijn liefdesbriefquote:Op donderdag 5 april 2012 12:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
so romanties :$ :$ :$
Blijft een ijzersterke outro.
Met uitgaanquote:
Grunna, voor de hans andersquote:
Welke marokkanen weet je waar vandaan? En van die dikzakken of normaal? Ik heb ook heel erg gezeik gehad met dikke marokkanen namelijkquote:
Ik ken geen enkele dikke Marokkaanquote:Op donderdag 5 april 2012 12:34 schreef Juminelle het volgende:
Alsof er maar 4 dikke Marokkanen in Nederland wonen
Ik durf niks meer te zeggen iig, ik weet niet waar ik op moet googlen om toffe teksten te vinden.quote:
over het algemeen hebben ze een goeie conditie vanwege het vele vluchten voor de politiequote:Op donderdag 5 april 2012 12:34 schreef Juminelle het volgende:
What you gonna do when shit hits the fan?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk jullie eens allemaal rap teksten googlen dan.
Lijkt mij sterk maar in Groningen en omgeving zijn niet heel veel Marokkanen en de echte dikzakken komen maar uit 1 plaats hier in de omgeving.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:34 schreef Juminelle het volgende:
Jij kent ook marokkanen uit groningen?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Welke marokkanen weet je waar vandaan? En van die dikzakken of normaal? Ik heb ook heel erg gezeik gehad met dikke marokkanen namelijk
Ik ken ze allemaal hier maar je moet die lui ontwijken, serieus.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij kent ook marokkanen uit groningen?en dan nog hier zitten er meer dan 4 hoor
Nee, kickboxers... dus geen vetzakken.. al was er 1 wat dikkere bij.
Noord-Brabant, maar ik werk in Rotterdam en daar zie ik bijna geen Marokkanen. In ieder geval niet hun lichaam, dan zie je vaak BMW's, Mercedessen of Golfjes langsrijden waar je alleen een petje en hun hoofd zietquote:
I'm the stronghold on your neck that doesn't let you breathequote:Op donderdag 5 april 2012 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen iig, ik weet niet waar ik op moet googlen om toffe teksten te vinden.
Mwoh, kwam nog wel eens in de shoppa.. zitten best chillen tussen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal hier maar je moet die lui ontwijken, serieus.
vocaroo je zachte G, Sinos zal vloeien.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Noord-Brabant, maar ik werk in Rotterdam en daar zie ik bijna geen Marokkanen. In ieder geval niet hun lichaam, dan zie je vaak BMW's, Mercedessen of Golfjes langsrijden waar je alleen een petje en hun hoofd ziet
Zachte G en friet.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
vocaroo je zachte G, Sinos zal vloeien.
Ik ken ze echt allemaal. Alle marokkanen kennen elkaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh, kwam nog wel eens in de shoppa.. zitten best chillen tussen hoor.
Ik betwijfel het of jij allen kent namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |