Als je iemand (of een hele meute) iets kunt laten geloven, dan geeft dat een gevoel van macht, alsof je ze de baas bent. En sommige mensen willen die macht over anderen hebben, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:16 schreef Cher- het volgende:
Ik begrijp niet dat zoiets als grappig en troll acties wordt gezien. Dat is gewoon een zielig en onzeker persoon die daarachter zit en dan ook voor lange tijd en mensen echt voor de gek houdt.
IQM in dat topicquote:Op donderdag 5 april 2012 10:51 schreef Olep het volgende:
Noorsbloed is een eikel.
En dan even naar dat topic kijken.
Tuurlijk, kan daar ook gebeuren. Maar als je serieus op zoek bent ga je sowieso eerst ff bellen of webcammen ofzo. Just to be sure.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik ben echt in 1993 geboren en van het vrouwelijke geslacht. Dat is toch niet zo bijzonder? En ja, je mag ook denken dat ik een Somalische kerel van 83 ben. Het maakt mij niet uit. Jou wel?
[..]
Kan daar ook wel gebeuren denk ik. Maar het is wel jammer.
Eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
IQM in dat topic
IQM in het algemeen
WE MISSEN JE NIGGER, WE MISSEN JE
Ben ik het ook zeker met je eens, maar goed niet iedereen denkt op die manierquote:Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je naar een datingsite, niet naar jongerenfora. Je weet dat dat daar kan gebeuren.
Dit zeker.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan daar ook gebeuren. Maar als je serieus op zoek bent ga je sowieso eerst ff bellen of webcammen ofzo. Just to be sure.
Sommige?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je iemand (of een hele meute) iets kunt laten geloven, dan geeft dat een gevoel van macht, alsof je ze de baas bent. En sommige mensen willen die macht over anderen hebben, denk ik.
Zo heb ik er nooit over nagedacht. Ik denk altijd dat mensen soms zo ver gaan omdat ze niet goed in hun vel zitten, onzeker zijn, verveeld zijn of het echt grappig vinden om mensen keihard voor de gek te houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je iemand (of een hele meute) iets kunt laten geloven, dan geeft dat een gevoel van macht, alsof je ze de baas bent. En sommige mensen willen die macht over anderen hebben, denk ik.
Het was gewoon een heldquote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als er iemand ALTIJD scherp was, dan was het IQM wel.
top of your game nigger all day
Was aan jou wel toe te vertrouwen om dat te doorzien - in zekere mate heeft iedereen dat ja.quote:
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:27 schreef remi1986 het volgende:
Weet niet wat zieker is, je voordoen als iemand anders op een Internetforum, of als dat uitkomt bij iemand anders je dat helemaal te gek vindt
Op internet kun je gewoon zijn wie je bent, dat is het mooie aan internetquote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zo heb ik er nooit over nagedacht. Ik denk altijd dat mensen soms zo ver gaan omdat ze niet goed in hun vel zitten, onzeker zijn, verveeld zijn of het echt grappig vinden om mensen keihard voor de gek te houden.
Klopt, de één wat meer dan de ander. En vrouwen geilen erop, dat zal er wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was aan jou wel toe te vertrouwen om dat te doorzien - in zekere mate heeft iedereen dat ja.
Ik bedoelde het ook niet als aanval naar jou natuurlijk hè, het was maar om aan te geven dat je eigenlijk echt niets weet van Fok!kers als je ze niet IRL kent, en dat is soms wel apart om te bedenken naast alle soms behoorlijk intieme info die je over users te lezen krijgt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Cher- het volgende:
Dat is waar maar ik ben echt in 1993 geboren en van het vrouwelijke geslacht. Dat is toch niet zo bijzonder? En ja, je mag ook denken dat ik een Somalische kerel van 83 ben. Het maakt mij niet uit. Jou wel?
las net iets over anders voordoen, photoshop skills en weet ik wat... En daar wordt nu over gepraat alsof dat een grote held is/was ...quote:
Jawel jij mist een heel oog en een stuk vanje rechter zijhoofdquote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als aanval naar jou natuurlijk hè, het was maar om aan te geven dat je eigenlijk echt niets weet van Fok!kers als je ze niet IRL kent, en dat is soms wel apart om te bedenken naast alle soms behoorlijk intieme info die je over users te lezen krijgt.
Mij maakt het ook niet uit wat je over mij denkt, ik weet zelf hoe het zit en dat ik niets heb om me voor te schamen of zo.
Ik ben op internet een superheld.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op internet kun je gewoon zijn wie je bent, dat is het mooie aan internet
Het heeft allemaal met evolutie te maken, uiteindelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Cher- het volgende:
Zo heb ik er nooit over nagedacht. Ik denk altijd dat mensen soms zo ver gaan omdat ze niet goed in hun vel zitten, onzeker zijn, verveeld zijn of het echt grappig vinden om mensen keihard voor de gek te houden.
Weet ik maar mij kan het niet veel schelen wat iemand denkt over mij hier. Ik weet zelf wel wie ik ben en hoe serieus ik ben of niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als aanval naar jou natuurlijk hè, het was maar om aan te geven dat je eigenlijk echt niets weet van Fok!kers als je ze niet IRL kent, en dat is soms wel apart om te bedenken naast alle soms behoorlijk intieme info die je over users te lezen krijgt.
Mij maakt het ook niet uit wat je over mij denkt, ik weet zelf hoe het zit en dat ik niets heb om me voor te schamen of zo.
Dat zeg ik, niks grappigs aan uiteindelijk. Alleen maar kut voor iedereen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
las net iets over anders voordoen, photoshop skills en weet ik wat... En daar wordt nu over gepraat alsof dat een grote held is/was ...
Oh zo, ja dat volg ik ook niet helemaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
las net iets over anders voordoen, photoshop skills en weet ik wat... En daar wordt nu over gepraat alsof dat een grote held is/was ...
Wel, ik heb je boven mijn bed hangen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben op internet een superheld.![]()
Oh nee, zelfs daar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |