Details.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef Cher- het volgende:
Deels de waarheid denk ik. Geilheid kan het misschien ooit eens overwinnen. Zo doe ik wel meer dingen waarvan ik denk ranzig joh maar als ik geil ben doe ik het gewoon, ofzo.
Ja ook dat is per persoon verschillendquote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Deels de waarheid denk ik. Geilheid kan het misschien ooit eens overwinnen. Zo doe ik wel meer dingen waarvan ik denk ranzig joh maar als ik geil ben doe ik het gewoon, ofzo.
Onzin, als je echt geil bent doe je gewoon alles... kanje daarna in foetus houding inde hoek gaan liggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ook dat is per persoon verschillend
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:54 schreef remi1986 het volgende:
En dat noemen jullie humor .. damn jullie moeten vaker naar buiten
Net gedaan of hij iemand anders was, en dat over onderwerpen als een vrouw die in coma ligt en zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van.Wat heeft die persoon gedaan?
Moe maar voldaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin, als je echt geil bent doe je gewoon alles... kanje daarna in foetus houding inde hoek gaan liggen.
Dat geld vooral voor mannen ja, ik denk niet dat dat ook voor alle vrouwen geldquote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin, als je echt geil bent doe je gewoon alles... kanje daarna in foetus houding inde hoek gaan liggen.
En zodra de geilheid over is denk je he bah, jammer dit. Tenminste dat heb ik soms.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel ergquote:Op donderdag 5 april 2012 10:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net gedaan of hij iemand anders was, en dat over onderwerpen als een vrouw die in coma ligt en zo.
[..]
Als iemand echt geil is denk ik wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat geld vooral voor mannen ja, ik denk niet dat dat ook voor alle vrouwen geld
Hij deed zich niet anders voor. Iedereen in de SC wist zijn hyves wel, ook van die vriendin dus omdat ie zoveel prijs had gegeven. Dat was ook de doodsteek voor hem omdat Breathtaking die vriendin ineens online zag op hyvesquote:Op donderdag 5 april 2012 10:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net gedaan of hij iemand anders was, en dat over onderwerpen als een vrouw die in coma ligt en zo.
Iemand had zelfs bloemen gestuurd, if I remember correctly.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:58 schreef L0t.. het volgende:
Als je dat allemaal zo terug leest kan ik echt niet begrijpen dat mensen daar serieus in zijn getrapt
Dat deel had ik dan weer niet meegekregen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij deed zich niet anders voor. Iedereen in de SC wist zijn hyves wel, ook van die vriendin dus omdat ie zoveel prijs had gegeven. Dat was ook de doodsteek voor hem omdat Breathtaking die vriendin ineens online zag op hyves
Dat komt omdat het best een flinke aanloop had. Eerst zielige verhalen in de SC. Daarna pas een topic in R&Pquote:Op donderdag 5 april 2012 10:58 schreef L0t.. het volgende:
Als je dat allemaal zo terug leest kan ik echt niet begrijpen dat mensen daar serieus in zijn getrapt
Ja gers toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Iemand had zelfs bloemen gestuurd, if I remember correctly.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Iemand had zelfs bloemen gestuurd, if I remember correctly.
Jaquote:
Dit jaquote:Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
En zodra de geilheid over is denk je he bah, jammer dit. Tenminste dat heb ik soms.
Geen idee, hij heeft het nog best lang volgehouden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Maar wat is daar nou grappig aan? Om zoveel mensen voor de gek te houden op zo'n manier met zulke rare leugens?
Grappig misschien niet, maar het was wel episch gewoon.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Maar wat is daar nou grappig aan? Om zoveel mensen voor de gek te houden op zo'n manier met zulke rare leugens?
Hij vond het zelf ook grappig?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grappig misschien niet, maar het was wel episch gewoon.
Nee. Voor hem was het gewoon een beetje aandacht vragen wat uiteindelijk te ver ging. Maar dat lees je in de topics wel.quote:
Vraag me af of ze nog bijelkaar zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef Olep het volgende:
De grap was er wel af toen zijn vriendin er achter kwam.
Post hij nog op fok onder een andere naam?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Voor hem was het gewoon een beetje aandacht vragen wat uiteindelijk te ver ging. Maar dat lees je in de topics wel.
Uitgaand van de meeste vrouwen.. denk het wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag me af of ze nog bijelkaar zijn
Geen idee. Misschien wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Post hij nog op fok onder een andere naam?
Michielos.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef Cher- het volgende:
Post hij nog op fok onder een andere naam?
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag me af of ze nog bijelkaar zijn
Omdat ie de aandacht leuk vond? Weet ik veel.quote:
Jawel joh, gewoon weggaan van fok lijkt me.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ie de aandacht leuk vond? Weet ik veel.Hij zat zo vast in zijn eigen web van leugens dat ie ook niet anders meer kon.
Beetje slechte troll dusquote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ie de aandacht leuk vond? Weet ik veel.Hij zat zo vast in zijn eigen web van leugens dat ie ook niet anders meer kon.
Daar dacht ik ook aan, of gewoon schijt hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon weggaan van fok lijkt me.
Uitloggen en ermee kappen een optie?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar had ie er toch spijt van. Zal ook wel komen omdat een aantal wat beter bekend met hem waren.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon weggaan van fok lijkt me.
Misschien dacht hij veel te lang dat hij de situatie nog kon 'redden'?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uitloggen en ermee kappen een optie?
Precies, binnen een paar dagen is iedereen het weer vergeten omdat er dan wel weer iets nieuws interessants is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uitloggen en ermee kappen een optie?
Dat is echt dom om het zover te laten komenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef Olep het volgende:
Toen het bekend was werd zijn vriendin ook lastig gevallen op Hyves, toen had hij door dat zijn grap niet echt een grap was.
Net alsof het een grap was.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is echt dom om het zover te laten komen
Sommige dingen zullen altijd bijblijven op FOK!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Precies, binnen een paar dagen is iedereen het weer vergeten omdat er dan wel weer iets nieuws interessants is.
Vergeten?!!? We hebben het er NU NOG over!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Precies, binnen een paar dagen is iedereen het weer vergeten omdat er dan wel weer iets nieuws interessants is.
Het was gewoon dom dat ie zoveel prijs had gegeven. Als hij de naam van zijn vriendin en zijn hyves niet bekend had gemaakt had iedereen het wellicht nog geloofd.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is echt dom om het zover te laten komen
Beetje als een mast van een zinkend schip die nog boven het water uitsteekt terwijl de kapitein in het kraaiennest zegt dat hij alles onder controle heeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien dacht hij veel te lang dat hij de situatie nog kon 'redden'?
Daarom, beter had hij dat gedaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nou en? Andere naam aanmaken en klaar. Misschien komt het ooit nog terug maar daar reageer je dan niet op. Zo simpel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vergeten?!!? We hebben het er NU NOG over!.
Ja precies, als je zo'n groot leugen bedenkt en dan privé gegevens gaat delenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was gewoon dom dat ie zoveel prijs had gegeven. Als hij de naam van zijn vriendin en zijn hyves niet bekend had gemaakt had iedereen het wellicht nog geloofd.
Ja, als je steeds maar door blijft gaan krijg je dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, vanwege de wending. Als ie ineens verdwenen was zou dat wellicht anders zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die Irakese persvoorlichter.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef Id_do_her het volgende:
Beetje als een mast van een zinkend schip die nog boven het water uitsteekt terwijl de kapitein in het kraaiennest zegt dat hij alles onder controle heeft.
quote:
"No, no that is not true! There are no Americans in Baghdad!"quote:
Dan ben je gewoon onnozel. Misschien was hij die vriendin wel zelf en heeft hij het zo tot een eind gebrachtquote:Op donderdag 5 april 2012 11:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja precies, als je zo'n groot leugen bedenkt en dan privé gegevens gaat delen
Op de achtergrond brandende olievelden en USA heli'squote:Op donderdag 5 april 2012 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"No, no that is not true! There are no Americans in Baghdad!"
Ja dat is waar. Maar het topic wordt niet vergeten, altijd wel iemand die het nog weet op te rakelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nou en? Andere naam aanmaken en klaar. Misschien komt het ooit nog terug maar daar reageer je dan niet op. Zo simpel.
En nog:quote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op de achtergrond brandende olievelden en USA heli's
misschien welquote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon onnozel. Misschien was hij die vriendin wel zelf en heeft hij het zo tot een eind gebrachten lacht hij zich nu dood onder een anoniem account omdat jullie het geloven. Internet he.
Fantastisch was dat. En tragisch tegelijk. Beetje zoals Noorsbloed dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En nog:
"No, no! That is not true!"![]()
Zal me niet veel verbazen. Iemand die intelligent genoeg is om zo lang een leugen vol te houden en met privé gegevens strooit? Hij heeft het vast zelf aangemaakt en er zo een succesvol eind aan gebreid. Mooi toch.quote:
Ja inderdaad, op een gegeven moment begon ik ook wel medelijden te krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fantastisch was dat. En tragisch tegelijk. Beetje zoals Noorsbloed dus.
Als alles uiteindelijk opgezet is, dan is hij gewoon een baasquote:Op donderdag 5 april 2012 11:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zal me niet veel verbazen. Iemand die intelligent genoeg is om zo lang een leugen vol te houden en met privé gegevens strooit? Hij heeft het vast zelf aangemaakt en er zo een succesvol eind aan gebreid. Mooi toch.
Buiten de camera stonden er 4 wapens op hem gericht.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja inderdaad, op een gegeven moment begon ik ook wel medelijden te krijgen.
Beetje van:
"Gast, het is goed. Hou maar op."
Volgens mij waren die microfoons gewoon vermomde granaten die met ruk aan een touwtje afgingen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Buiten de camera stonden er 4 wapens op hem gericht.
Hoe zat dat ook al weer? Die had een aantal mannelijke users een hoop hoop gegeven geloof ik hè?quote:
"Seems legit."quote:Op donderdag 5 april 2012 11:14 schreef Olep het volgende:
Krentebol deed zich voor als een vrouw , werd moderator.
Later bleek dat hij/zij de foto's gewoon van Flickr had gehaald.
Niets mis met pp2g.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, pp2g goeie tijden, sguren in duh club reggaeton allusz schatjuz
Later deed monkyyy dat nog eens dunnetjes over, maar die handelde dat wel heel goed toen dat uitkwam. Die bleef gewoon doorposten en werd niet verguisd of zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:14 schreef Olep het volgende:
Krentenbol deed zich voor als een vrouw, werd moderator.
Dat is voor alle buitenstaanders één van de beste troll acties om te lezen. Maar ik altijd een beetje medelijden met de mannen die eraan onder zijn gegaanquote:Op donderdag 5 april 2012 11:14 schreef Olep het volgende:
Minder.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:14 schreef Olep het volgende:
Jou ook?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook al weer? Die had een aantal mannelijke users een hoop hoop gegeven geloof ik hè?
Ik begrijp niet dat zoiets als grappig en troll acties wordt gezien. Dat is gewoon een zielig en onzeker persoon die daarachter zit en dan ook voor lange tijd en mensen echt voor de gek houdt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is voor alle buitenstaanders één van de beste troll acties om te lezen. Maar ik altijd een beetje medelijden met de mannen die eraan onder zijn gegaan
Jaquote:Op donderdag 5 april 2012 11:15 schreef Olep het volgende:
Later kwam die Amerikaanse vrouw hier nog posten.
Nee mij niet. Mijn hoop is sowieso allang vervlogen.quote:
Maar monkyyy is wel gewoon een chick toch? Alleen niet diegene van die foto's.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Later deed monkyyy dat nog eens dunnetjes over, maar die handelde dat wel heel goed toen dat uitkwam. Die bleef gewoon doorposten en werd niet verguisd of zo.
Geloof ik wel inderdaad ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef Juminelle het volgende:
Maar monkyyy is wel gewoon een chick toch? Alleen niet diegene van die foto's.
monkyyy bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:18 schreef Cher- het volgende:
Het is ook nog eens een beetje zo'n zweverig vrouwtje met veel te lang haar en een eng elfen gezicht.
Die monkyyy kan wel zeggen dat ze een vrouw is maar waarom wordt dat eigenlijk nog geloofd? Al denk ik eigenlijk dat ik weet wie ze is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Geloof ik wel inderdaad ja.
[..]
monkyyy bedoel je?
Haha, het is ook wel zielig.. maar ja leedvermaak is gewoon leuk voor buitenstaanders, zeker voor mannen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zoiets als grappig en troll acties wordt gezien. Dat is gewoon een zielig en onzeker persoon die daarachter zit en dan ook voor lange tijd en mensen echt voor de gek houdt.
Ze had toch een foto van haarzelf met een blaadje voor FOK! ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die monkyyy kan wel zeggen dat ze een vrouw is maar waarom wordt dat eigenlijk nog geloofd? Al denk ik eigenlijk dat ik weet wie ze is.
Nee deze http://longhairedatheart.blogspot.com/
Ik vond het best triest.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die monkyyy kan wel zeggen dat ze een vrouw is maar waarom wordt dat eigenlijk nog geloofd? Al denk ik eigenlijk dat ik weet wie ze is.
Boeiendquote:Op donderdag 5 april 2012 11:16 schreef Cher- het volgende:
Ik begrijp niet dat zoiets als grappig en troll acties wordt gezien. Dat is gewoon een zielig en onzeker persoon die daarachter zit en dan ook voor lange tijd en mensen echt voor de gek houdt.
Ja lieverd waarom geloven we uberhaupt nog dat jij een lekker 18 jarig chickie bent? Waarom geloof jij dat ik echt 40 ben? Welk bewijs heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef Cher- het volgende:
Maar o wee als het een man was.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BoeiendDan moet je niet op fora rond gaan hangen.
Ja en ook met zarGon. Gewoon goede fotoshop skillsquote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze had toch een foto van haarzelf met een blaadje voor FOK! ofzo?
Ja, is vast bewerkt. Ik denk dat ik bijna zeker weet wie dat is, een vrouw van iets in de 30 die ook op fok post. Wel een leuke vrouw trouwens.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze had toch een foto van haarzelf met een blaadje voor FOK! ofzo?
Ja, ik vind het alleen maar mooi voor zulke mannen. Kneuzen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef Zosk het volgende:
Als een bekende van mij één van die mannen geweest zou zijn zou ik het nog steeds wel grappig vinden maar wel anders ertegenover staan denk ik. Eigenlijk is dat best triest maar goed
Haha, dan ga je best ver. Nicequote:Op donderdag 5 april 2012 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en ook met zarGon. Gewoon goede fotoshop skills
Niet iedereen durft buiten zijn huisje contact te zoeken met een vrouw, dus sommigen doen het liever op internetquote:Op donderdag 5 april 2012 11:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, ik vind het alleen maar mooi voor zulke mannen. Kneuzen.
Dan ga je naar een datingsite, niet naar jongerenfora. Je weet dat dat daar kan gebeuren.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet iedereen durft buiten zijn huisje contact te zoeken met een vrouw, dus sommigen doen het liever op internet
Dat is waar maar ik ben echt in 1993 geboren en van het vrouwelijke geslacht. Dat is toch niet zo bijzonder? En ja, je mag ook denken dat ik een Somalische kerel van 83 ben. Het maakt mij niet uit. Jou wel?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja lieverd waarom geloven we uberhaupt nog dat jij een lekker 18 jarig chickie bent? Waarom geloof jij dat ik echt 40 ben? Welk bewijs heb je eigenlijk?
Wie denk jij dan dat ze is?
Kan daar ook wel gebeuren denk ik. Maar het is wel jammer.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je naar een datingsite, niet naar jongerenfora. Je weet dat dat daar kan gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |