Details.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef Cher- het volgende:
Deels de waarheid denk ik. Geilheid kan het misschien ooit eens overwinnen. Zo doe ik wel meer dingen waarvan ik denk ranzig joh maar als ik geil ben doe ik het gewoon, ofzo.
Ja ook dat is per persoon verschillendquote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Deels de waarheid denk ik. Geilheid kan het misschien ooit eens overwinnen. Zo doe ik wel meer dingen waarvan ik denk ranzig joh maar als ik geil ben doe ik het gewoon, ofzo.
Onzin, als je echt geil bent doe je gewoon alles... kanje daarna in foetus houding inde hoek gaan liggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ook dat is per persoon verschillend
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:54 schreef remi1986 het volgende:
En dat noemen jullie humor .. damn jullie moeten vaker naar buiten
Net gedaan of hij iemand anders was, en dat over onderwerpen als een vrouw die in coma ligt en zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van.Wat heeft die persoon gedaan?
Moe maar voldaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin, als je echt geil bent doe je gewoon alles... kanje daarna in foetus houding inde hoek gaan liggen.
Dat geld vooral voor mannen ja, ik denk niet dat dat ook voor alle vrouwen geldquote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin, als je echt geil bent doe je gewoon alles... kanje daarna in foetus houding inde hoek gaan liggen.
En zodra de geilheid over is denk je he bah, jammer dit. Tenminste dat heb ik soms.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel ergquote:Op donderdag 5 april 2012 10:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net gedaan of hij iemand anders was, en dat over onderwerpen als een vrouw die in coma ligt en zo.
[..]
Als iemand echt geil is denk ik wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat geld vooral voor mannen ja, ik denk niet dat dat ook voor alle vrouwen geld
Hij deed zich niet anders voor. Iedereen in de SC wist zijn hyves wel, ook van die vriendin dus omdat ie zoveel prijs had gegeven. Dat was ook de doodsteek voor hem omdat Breathtaking die vriendin ineens online zag op hyvesquote:Op donderdag 5 april 2012 10:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net gedaan of hij iemand anders was, en dat over onderwerpen als een vrouw die in coma ligt en zo.
Iemand had zelfs bloemen gestuurd, if I remember correctly.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:58 schreef L0t.. het volgende:
Als je dat allemaal zo terug leest kan ik echt niet begrijpen dat mensen daar serieus in zijn getrapt
Dat deel had ik dan weer niet meegekregen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij deed zich niet anders voor. Iedereen in de SC wist zijn hyves wel, ook van die vriendin dus omdat ie zoveel prijs had gegeven. Dat was ook de doodsteek voor hem omdat Breathtaking die vriendin ineens online zag op hyves
Dat komt omdat het best een flinke aanloop had. Eerst zielige verhalen in de SC. Daarna pas een topic in R&Pquote:Op donderdag 5 april 2012 10:58 schreef L0t.. het volgende:
Als je dat allemaal zo terug leest kan ik echt niet begrijpen dat mensen daar serieus in zijn getrapt
Ja gers toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Iemand had zelfs bloemen gestuurd, if I remember correctly.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Iemand had zelfs bloemen gestuurd, if I remember correctly.
Jaquote:
Dit jaquote:Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
En zodra de geilheid over is denk je he bah, jammer dit. Tenminste dat heb ik soms.
Geen idee, hij heeft het nog best lang volgehouden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Maar wat is daar nou grappig aan? Om zoveel mensen voor de gek te houden op zo'n manier met zulke rare leugens?
Grappig misschien niet, maar het was wel episch gewoon.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Maar wat is daar nou grappig aan? Om zoveel mensen voor de gek te houden op zo'n manier met zulke rare leugens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |