Al dat rondvliegende bloed en klonters bij het rammen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een bloedlul zodra we klaar zijn, handdoek eronder tijdens en erna douchen niks aan de hand. Dus voor mij is het "ranziger" lijkt me
Ligt er grotendeels ook aan hoe erg de vrouw bloed en welke dag van de ongesteldheid het isquote:Op donderdag 5 april 2012 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Al dat rondvliegende bloed en klonters bij het rammen.
Een schetsje vooraf is nooit weg natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelieve eerst in Kladblok te oefenen.
Of gaan hardlopen, in je broek schijten en daar foto's van posten.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FOK!Humor is zeggen dat je zwangere vriendin in coma ligt terwijl dat niet zo is.
Het hele idee, ik hoef geen bebloede pik te zien hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er ranzig aan voor de vrouw dan?
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
De mijne niet in ieder geval, maar de meeste wel inderdaad
Dit dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of gaan hardlopen, in je broek schijten en daar foto's van posten.
Kijk jou je kennis over dit onderwerp eens etaleren.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef Zosk het volgende:
Ligt er grotendeels ook aan hoe erg de vrouw bloed en welke dag van de ongesteldheid het is
Ja die zocht ik laatst ook al voor iemand maar niet kunnen vinden, was in R&Pquote:
Ja precies, dat begrijp ik ook natuurlijk en dat is per vrouw verschillendquote:Op donderdag 5 april 2012 10:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het hele idee, ik hoef geen bebloede pik te zien hoorEn bovendien veol ik me dan meestal toch al niet fijn met buikpijn enzo dus dan hoef ik al zeker geen seks
Ah jammer, klinkt best episch.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja die zocht ik laatst ook al voor iemand maar niet kunnen vinden, was in R&P
Ik heb nog nooit geneukt tijdens ongesteldheid. Raar is dat ik wel eens geil kan zijn tijdens ongesteldheid met een ik wil neuken gevoel. Maar ik wil het dan ook weer niet, snap je? Dus doe ik het niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je voelt er toch niks van? Is alleen gevoeliger voor vrouwen lijkt me
Dat weet iedereen met een beetje verstand.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk jou je kennis over dit onderwerp eens etaleren.
Die gast ging zover dat hij geld vroeg voor een fonds ofso kan ik me nog herinnerenquote:
Wtf.. Hoezo mis ik dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast ging zover dat hij geld vroeg voor een fonds ofso kan ik me nog herinnerendus ja episch.
Instorten maar het niet kunnen veroorlovenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast ging zover dat hij geld vroeg voor een fonds ofso kan ik me nog herinnerendus ja episch.
Je hoeft natuurlijk niet altijd te neuken als je geil bent inderdaad, maar als je het sowieso al niet wilt tijdens ongesteldheid dan maakt het ook niet uit of je wel of niet geil bent want je doet het toch niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geneukt tijdens ongesteldheid. Raar is dat ik wel eens geil kan zijn tijdens ongesteldheid met een ik wil neuken gevoel. Maar ik wil het dan ook weer niet, snap je? Dus doe ik het niet.
Ah Noorsbloed ja...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:50 schreef Olep het volgende:
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Damn, zo uit het niks ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah Noorsbloed ja...
Goed geleverd mattie.
Deels de waarheid denk ik. Geilheid kan het misschien ooit eens overwinnen. Zo doe ik wel meer dingen waarvan ik denk ranzig joh maar als ik geil ben doe ik het gewoon, ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet altijd te neuken als je geil bent inderdaad, maar als je het sowieso al niet wilt tijdens ongesteldheid dan maakt het ook niet uit of je wel of niet geil bent want je doet het toch niet.
Die fipo ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:51 schreef Olep het volgende:
Uitleg Noorsbloed.
En dan even naar dat topic kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |