quote:Op donderdag 5 april 2012 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dacht dat dit een post van remi was.
Me waiting, 2e quote al.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die met vriendin? Nee, maar ik heb vandaag twee afspraakjes en één is met hem en vanavond met een andere.
quote:
Nee joh je bent 18 je hebt nog niet alle SOA's gehad... gewoon doenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
En vannacht nog een derde tijdens het uitgaan. Eigenlijk is het wel erg.
Ik neuk niet want ik ben ongesteld en dan wil ik niet neuken. Dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee joh je bent 18 je hebt nog niet alle SOA's gehad... gewoon doen
Ze houden hier meer van de poep en plas humor.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:43 schreef remi1986 het volgende:
Zal geen "grappige" foto's meer plaatsen ... op FOK! wordt humor niet gewaardeerd heb ik wel door
Jouw humor is wat maagdelijk en niet ziek genoeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:43 schreef remi1986 het volgende:
Zal geen "grappige" foto's meer plaatsen ... op FOK! wordt humor niet gewaardeerd heb ik wel door
Oefening baart kunst.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:43 schreef remi1986 het volgende:
Niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik neuk niet want ik ben ongesteld en dan wil ik niet neuken. Dus.
Jij doet het dus onveilig met scharrels, kan ik aannemen?
Jammer dat ze die Iphone Facebook app niet zo hebben gemaakt dat hij het ook gewoon echt doet. Gemiste kans.quote:
De humor zit er voor ons in dat je zo getergd gaat doen als je er commentaar op krijgt. Dát is de ware Fok!humor.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:43 schreef remi1986 het volgende:
Vinden ze vies.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:45 schreef Zosk het volgende:
Wat is dat toch altijd met vrouwen die niet neuken als ze ongesteld zijn
Gelieve eerst in Kladblok te oefenen.quote:
Is ranzigquote:Op donderdag 5 april 2012 10:45 schreef Zosk het volgende:
Is gewoon vies man. Daarom neuk ik vanavond niet, helaas. Maar andere dingen kunnen wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:45 schreef Zosk het volgende:
FOK!Humor is zeggen dat je zwangere vriendin in coma ligt terwijl dat niet zo is.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De humor zit er voor ons in dat je zo getergd gaat doen als je er commentaar op krijgt. Dát is de ware Fok!humor.
Goed topicquote:Op donderdag 5 april 2012 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FOK!Humor is zeggen dat je zwangere vriendin in coma ligt terwijl dat niet zo is.
Ik heb een bloedlul zodra we klaar zijn, handdoek eronder tijdens en erna douchen niks aan de hand. Dus voor mij is het "ranziger" lijkt mequote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Is gewoon vies man. Daarom neuk ik vanavond niet, helaas. Maar andere dingen kunnen wel.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FOK!Humor is zeggen dat je zwangere vriendin in coma ligt terwijl dat niet zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |