Hey, we gaan hier niet een beetje Cher- tegen zitten te spreken toch hè? Die ziet alles altijd correct, namelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Meh nee, ik ken echt belachelijk veel jongeren die het drinken, ook op jonge leeftijd al.
Weer redenering van niks natuurlijk. Toen ik studeerde, helll zelfs op de middelbare school had ik al klasgenoten die koffie dronkenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wil je dat ontkennen dan? De meeste jongeren drinken geen koffie, zijn altijd de oudere lui die even lekker een kopje koffie drinken om weer op kracht te komen in de pauze of voor werktijd of als je op visite bent of bij het ontbijt.
Ja, saai. Wil je geen kinderen of kan je geen vrouw krijgen?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die leeftijd van mij, het houdt jou maar bezig hè.![]()
Ik ga graag om met twintigers, ja. Voel ik me prettiger bij, voel ik meer binding bij dan bij, laten we zeggen, de collega's die suffe verhalen ophangen over hun gezinsleven, het bezoekje aan de Keukenhof en het werk in de tuin dat ze dit weekend weer verzet hebben.
Dan ga jij om met autisten want ik ken heel veel mensen maar de meeste drinken echt geen koffie behalve nerds en autisten en pabo/mwd/sph-mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh nee, ik ken echt belachelijk veel jongeren die het drinken, ook op jonge leeftijd al.
Ruim de helft van mijn klas drinkt wel koffie en gemiddelde leeftijd is 18.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wil je dat ontkennen dan? De meeste jongeren drinken geen koffie, zijn altijd de oudere lui die even lekker een kopje koffie drinken om weer op kracht te komen in de pauze of voor werktijd of als je op visite bent of bij het ontbijt.
Welke opleiding? Hbo nog wat zeker?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ruim de helft van mijn klas drinkt wel koffie en gemiddelde leeftijd is 18.
Ongelooflijkquote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dan ga jij om met autisten want ik ken heel veel mensen maar de meeste drinken echt geen koffie behalve nerds en autisten en pabo/mwd/sph-mensen.
Nee jij gaat met autisten om die per se koffie mijden. Op de middelbare school werd koffie juist vooral door de leuke mensen en minder door de alternatieve en zielige mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, saai. Wil je geen kinderen of kan je geen vrouw krijgen?
[..]
Dan ga jij om met autisten want ik ken heel veel mensen maar de meeste drinken echt geen koffie behalve nerds en autisten en pabo/mwd/sph-mensen.
Kinderen wil ik niet nee. Vrouw krijgen zal best kunnen, maar heeft tot nu toe niet veel succes gehad en ik ben er ook niet erg intensief mee bezig, tbh.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Cher- het volgende:
Ja, saai. Wil je geen kinderen of kan je geen vrouw krijgen?
"Jij gaat om met autisten want ze drinken koffie"quote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Cher- het volgende:
Wat moet het heerlijk zijn om alles zo te kunnen overzien. Denk je niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef Vaseline_ het volgende:
"Jij gaat om met autisten want ze drinken koffie"
Ok, ja helemaal niks tegenin te brengen. Je hebt helemaal gelijk.
Echt geweldig en dan ook nog overtuigd zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn om alles zo te kunnen overzien. Denk je niet?
Echt wel, waarom ben ik niet gezegend met die gave? Het leven is fucking oneerlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn om alles zo te kunnen overzien. Denk je niet?
Kinderen hinderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kinderen wil ik niet nee. Vrouw krijgen zal best kunnen, maar heeft tot nu toe niet veel succes gehad en ik ben er ook niet erg intensief mee bezig, tbh.
Nee, bij ons waren het altijd de zeikmeiden die slijmen bij docenten en altijd lief proberen/volwassen te doen maar bang werden als ik ze aansprak. De toffe mensen gingen naar de Albert Heijn om cola te halen ofzo. En de alternatievelingen hield ik mij niet mee bezig, die zaten vaak op de grond.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij gaat met autisten om die per se koffie mijden. Op de middelbare school werd koffie juist vooral door de leuke mensen en minder door de alternatieve en zielige mensen.
Dit is volstrekt uniek.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
Echt geweldig en dan ook nog overtuigd zijnis daar niet een naam voor? een soort syndroom?
Maakt het leven wel lekker makkelijk btw.
Zo diagnostiseert een psychiater.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben nerd en autist, komt door de koffie, sry
Zo wat ben jij rebels.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef Cher- het volgende:
Oja, ik ben wel eens voor die mensen gaan staan met een peace teken en had een vriendin mij op de foto gezet, daar ben ik bijna voor geschorst. True story. Overdreven eigenlijk.
quote:Drentse website voor mensen met autisme de lucht in: ASSEN - Deze week wordt landelijk aandacht besteed aan de... http://t.co/E0TtXJEL
Ik ben juist niet rebels. Joh, als jij hier komt verkondigen dat je kut gelikt wordt vraag ik toch ook niet wat dat met het onderwerp stalkers te maken heeft, of wel dan? Zuur wijf.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo wat ben jij rebels.
Maar wat heeft die ermee te maken?
Kinderen zijn leuk, misschien denk je over 10 jaar anders.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kinderen wil ik niet nee. Vrouw krijgen zal best kunnen, maar heeft tot nu toe niet veel succes gehad en ik ben er ook niet erg intensief mee bezig, tbh.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben juist niet rebels. Joh, als jij hier komt verkondigen dat je kut gelikt wordt vraag ik toch ook niet wat dat met het onderwerp stalkers te maken heeft, of wel dan? Zuur wijf.
Weinig aan toe te voegen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is volstrekt uniek.
Nee, niet echt. Cher- is stereotiep voor de jongvolwassene die zichzelf erop betrapt dat ze helemaal zelfstandig een mening kan vormen, en dan voor het gemak ook maar even aanneemt dat die mening dan dus wel 24 karaats pure gold moet zijn want in haar beleving is het allemaal sluitend. Later gaat ze steeds meer periferie ontdekken aan haar meningen, en steeds meer twijfelen en bijstellen en herzien. Maar dat komt nog.
Dit is tekst die je tegen een 15-jarige kan gebruiken. You're doing it wrong.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:32 schreef Cher- het volgende:
Kinderen zijn leuk, misschien denk je over 10 jaar anders.
Ik had het met Patje over koffie, doe neit zo gemeen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben juist niet rebels. Joh, als jij hier komt verkondigen dat je kut gelikt wordt vraag ik toch ook niet wat dat met het onderwerp stalkers te maken heeft, of wel dan? Zuur wijf.
Nee, kan dat je anders gaat denken als je verliefd wordt op iemand. Mijn broer had een hekel aan kinderen en heeft nu toch een kind gekregen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is tekst die je tegen een 15-jarige kan gebruiken. You're doing it wrong.
Nee, jij doet nogal makkelijk en zegt te vaak hetzelfde. Bij iedere keer dat je mij nu nog quote plak ik die foto van dat meisje die ik op jou lijkt.quote:
OOOOOWWW!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Mozy het volgende:
Cher- is alles behalve volwassen als ik zo zijn posts lees.
Ik zeg dan ook nergens dat ik volwassen ben en er is al helemaal niemand die dat beweerd. Vanwaar deze opmerking?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Mozy het volgende:
Cher- is alles behalve volwassen als ik zo zijn posts lees.
Ik zeg ook niet dat je zeg dat je dat bent. Maar ik vind het grappig dat iemand van jouw leeftijd nog zo primitief denkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat ik volwassen ben en er is al helemaal niemand die dat beweerd. Vanwaar deze opmerking?
Dat ik op mijn 40ste op Fok! zit, daar kan jij niet over uit, maar dat ik op mijn 50ste nog aan kinderen zou beginnen vind jij prima door de beugel kunnen, begrijp ik?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Cher- het volgende:
Nee, kan dat je anders gaat denken als je verliefd wordt op iemand. Mijn broer had een hekel aan kinderen en heeft nu toch een kind gekregen.
Quote.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, kan dat je anders gaat denken als je verliefd wordt op iemand. Mijn broer had een hekel aan kinderen en heeft nu toch een kind gekregen.
[..]
Nee, jij doet nogal makkelijk en zegt te vaak hetzelfde. Bij iedere keer dat je mij nu nog quote plak ik die foto van dat meisje die ik op jou lijkt.
Het kan mij helemaal niets schelen en het is mogelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ik op mijn 40ste op Fok! zit, daar kan jij niet over uit, maar dat ik op mijn 50ste nog aan kinderen zou beginnen vind jij prima door de beugel kunnen, begrijp ik?
heb je die gast nou al geneukt?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het kan mij helemaal niets schelen en het is mogelijk.
Niks zuurs aan. Maar ik vind jouw humor niet te 'pruimen'quote:Op donderdag 5 april 2012 10:37 schreef remi1986 het volgende:
Sjongejonge, wat zitten er een paar zure pruimen hier bij zeg ... beter drink je kop koffie
Die met vriendin? Nee, maar ik heb vandaag twee afspraakjes en één is met hem en vanavond met een andere.quote:
Evert Kwok humorquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dacht dat dit een post van remi was.
Goed bezig lekkrr alles tegelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 10:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die met vriendin? Nee, maar ik heb vandaag twee afspraakjes en één is met hem en vanavond met een andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |