Als je iemand (of een hele meute) iets kunt laten geloven, dan geeft dat een gevoel van macht, alsof je ze de baas bent. En sommige mensen willen die macht over anderen hebben, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:16 schreef Cher- het volgende:
Ik begrijp niet dat zoiets als grappig en troll acties wordt gezien. Dat is gewoon een zielig en onzeker persoon die daarachter zit en dan ook voor lange tijd en mensen echt voor de gek houdt.
IQM in dat topicquote:Op donderdag 5 april 2012 10:51 schreef Olep het volgende:
Noorsbloed is een eikel.
En dan even naar dat topic kijken.
Tuurlijk, kan daar ook gebeuren. Maar als je serieus op zoek bent ga je sowieso eerst ff bellen of webcammen ofzo. Just to be sure.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik ben echt in 1993 geboren en van het vrouwelijke geslacht. Dat is toch niet zo bijzonder? En ja, je mag ook denken dat ik een Somalische kerel van 83 ben. Het maakt mij niet uit. Jou wel?
[..]
Kan daar ook wel gebeuren denk ik. Maar het is wel jammer.
Eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
IQM in dat topic
IQM in het algemeen
WE MISSEN JE NIGGER, WE MISSEN JE
Ben ik het ook zeker met je eens, maar goed niet iedereen denkt op die manierquote:Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je naar een datingsite, niet naar jongerenfora. Je weet dat dat daar kan gebeuren.
Dit zeker.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan daar ook gebeuren. Maar als je serieus op zoek bent ga je sowieso eerst ff bellen of webcammen ofzo. Just to be sure.
Sommige?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je iemand (of een hele meute) iets kunt laten geloven, dan geeft dat een gevoel van macht, alsof je ze de baas bent. En sommige mensen willen die macht over anderen hebben, denk ik.
Zo heb ik er nooit over nagedacht. Ik denk altijd dat mensen soms zo ver gaan omdat ze niet goed in hun vel zitten, onzeker zijn, verveeld zijn of het echt grappig vinden om mensen keihard voor de gek te houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je iemand (of een hele meute) iets kunt laten geloven, dan geeft dat een gevoel van macht, alsof je ze de baas bent. En sommige mensen willen die macht over anderen hebben, denk ik.
Het was gewoon een heldquote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als er iemand ALTIJD scherp was, dan was het IQM wel.
top of your game nigger all day
Was aan jou wel toe te vertrouwen om dat te doorzien - in zekere mate heeft iedereen dat ja.quote:
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:27 schreef remi1986 het volgende:
Weet niet wat zieker is, je voordoen als iemand anders op een Internetforum, of als dat uitkomt bij iemand anders je dat helemaal te gek vindt
Op internet kun je gewoon zijn wie je bent, dat is het mooie aan internetquote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zo heb ik er nooit over nagedacht. Ik denk altijd dat mensen soms zo ver gaan omdat ze niet goed in hun vel zitten, onzeker zijn, verveeld zijn of het echt grappig vinden om mensen keihard voor de gek te houden.
Klopt, de één wat meer dan de ander. En vrouwen geilen erop, dat zal er wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was aan jou wel toe te vertrouwen om dat te doorzien - in zekere mate heeft iedereen dat ja.
Ik bedoelde het ook niet als aanval naar jou natuurlijk hè, het was maar om aan te geven dat je eigenlijk echt niets weet van Fok!kers als je ze niet IRL kent, en dat is soms wel apart om te bedenken naast alle soms behoorlijk intieme info die je over users te lezen krijgt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Cher- het volgende:
Dat is waar maar ik ben echt in 1993 geboren en van het vrouwelijke geslacht. Dat is toch niet zo bijzonder? En ja, je mag ook denken dat ik een Somalische kerel van 83 ben. Het maakt mij niet uit. Jou wel?
las net iets over anders voordoen, photoshop skills en weet ik wat... En daar wordt nu over gepraat alsof dat een grote held is/was ...quote:
Jawel jij mist een heel oog en een stuk vanje rechter zijhoofdquote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als aanval naar jou natuurlijk hè, het was maar om aan te geven dat je eigenlijk echt niets weet van Fok!kers als je ze niet IRL kent, en dat is soms wel apart om te bedenken naast alle soms behoorlijk intieme info die je over users te lezen krijgt.
Mij maakt het ook niet uit wat je over mij denkt, ik weet zelf hoe het zit en dat ik niets heb om me voor te schamen of zo.
Ik ben op internet een superheld.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op internet kun je gewoon zijn wie je bent, dat is het mooie aan internet
Het heeft allemaal met evolutie te maken, uiteindelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Cher- het volgende:
Zo heb ik er nooit over nagedacht. Ik denk altijd dat mensen soms zo ver gaan omdat ze niet goed in hun vel zitten, onzeker zijn, verveeld zijn of het echt grappig vinden om mensen keihard voor de gek te houden.
Weet ik maar mij kan het niet veel schelen wat iemand denkt over mij hier. Ik weet zelf wel wie ik ben en hoe serieus ik ben of niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als aanval naar jou natuurlijk hè, het was maar om aan te geven dat je eigenlijk echt niets weet van Fok!kers als je ze niet IRL kent, en dat is soms wel apart om te bedenken naast alle soms behoorlijk intieme info die je over users te lezen krijgt.
Mij maakt het ook niet uit wat je over mij denkt, ik weet zelf hoe het zit en dat ik niets heb om me voor te schamen of zo.
Dat zeg ik, niks grappigs aan uiteindelijk. Alleen maar kut voor iedereen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
las net iets over anders voordoen, photoshop skills en weet ik wat... En daar wordt nu over gepraat alsof dat een grote held is/was ...
Oh zo, ja dat volg ik ook niet helemaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
las net iets over anders voordoen, photoshop skills en weet ik wat... En daar wordt nu over gepraat alsof dat een grote held is/was ...
Wel, ik heb je boven mijn bed hangen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben op internet een superheld.![]()
Oh nee, zelfs daar niet.
Ze maakte wel net van die kutgrapjes als jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Mensen die zo goed kunnen trollen en er iemand in meeslepen (of zelfs meerderequote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Penisbaardquote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mensen die zo goed kunnen trollen en er iemand in meeslepen (of zelfs meerdere) zijn gewoon helden. Dan heb je toch iets bereikt in je leven met alleen maar internetten
En daar schaam ik me anders niks voor!!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel jij mist een heel oog en een stuk vanje rechter zijhoofd
Ja nou, wat een held. Je kunt mensen hier laten geloven wat je wil, dikke prestatie man, poeh poeh.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mensen die zo goed kunnen trollen en er iemand in meeslepen (of zelfs meerdere) zijn gewoon helden. Dan heb je toch iets bereikt in je leven met alleen maar internetten
tja sorry, die "kutgrapjes" zal ik beperken tot mijn vriendenkring. Ik zal hier proberen niet meer grappig te zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze maakte wel net van die kutgrapjes als jij.
Hahaha nee man niet doenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En daar schaam ik me anders niks voor!!![]()
Damn wat heb ik spijt dat ik me door jou heb laten ompraten.
Tja, leedvermaak is gewoon mooi. Dat hoeft toch niet iedereen te vinden?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja nou, wat een held. Je kunt mensen hier laten geloven wat je wil, dikke prestatie man, poeh poeh.
Dat de foto's die ze posten niet van haar waren? Of wat was dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha nee man niet doenwas goeie foto.
Die aktie van quickie was minder denk ik
Dat kan iedereen. Doe je voor als een lekker wijf (met pics) en ga zielige topics openen in R&P ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
iets bereikenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon te simpel voor woorden om het te doen. Daarom is het geen prestatie.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tja, leedvermaak is gewoon mooi. Dat hoeft toch niet iedereen te vinden?
Hey ik heb nooit gezegd dat ik ze niet grappig vond.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja sorry, die "kutgrapjes" zal ik beperken tot mijn vriendenkring. Ik zal hier proberen niet meer grappig te zijn
Ze poste 1 van garriquote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat de foto's die ze posten niet van haar waren? Of wat was dat?
Trollen is simpel, ligt eraan op welk niveau.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon te simpel voor woorden om het te doen. Daarom is het geen prestatie.
Dat was een baasje ja. Waar is hijquote:
Challenge accepted.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat kan iedereen. Doe je voor als een lekker wijf (met pics) en ga zielige topics openen in R&P ofzo.
Dat is laag. Zij is ook wel van het 'lekker gek' soort.quote:
Op elk niveau kinderspel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Trollen is simpel, ligt eraan op welk niveau.
Oh die zit hier nog wel denk ik hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 11:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat was een baasje ja. Waar is hij?
ow nou in dat geval heb ik nog een kutverhaalquote:Op donderdag 5 april 2012 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey ik heb nooit gezegd dat ik ze niet grappig vond.
Nou ja, ik wil gewoon niet dat anderen foto's van mij posten. Ik kies zelf wel uit wat er getoond wordt. Ook al was het Q_B die dat deed.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha nee man niet doenwas goeie foto.
Die aktie van quickie was minder denk ik
Onzin. Dit misschien wel, maar een goede troll kan een hoop werk in zitten.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is laag. Zij is ook wel van het 'lekker gek' soort.
[..]
Op elk niveau kinderspel.
Ja, ik ben Penisbaard. Goed geraden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die zit hier nog wel denk ik hoorgeen idee onder welk account. Ik vermoedt Cher-
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nou in dat geval heb ik nog een kutverhaal
[ afbeelding ]
Nee manquote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die zit hier nog wel denk ik hoorgeen idee onder welk account. Ik vermoedt Cher-
Dus ik zei "haal die foto weg" dus dat deed ze: ze haalde DIE foto weg, om er een andere voor in de plaats te zetten.quote:
Ja, klopt. Als andere je pic posten is niet chill nee... Zelfs niet als je de foto zelf kiest en ze die ergens anders posten. Of in topics zomaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil gewoon niet dat anderen foto's van mij posten. Ik kies zelf wel uit wat er getoond wordt. Ook al was het Q_B die dat deed.
Nou, dan ben je er lang mee bezig, dat is het verschil. Dan is het nog simpel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin. Dit misschien wel, maar een goede troll kan een hoop werk in zitten.
Zonder te kijken naar UI en username wist ik dat deze post van Remi zou zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nou in dat geval heb ik nog een kutverhaal
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus ik zei "haal die foto weg" dus dat deed ze: ze haalde DIE foto weg, om er een andere voor in de plaats te zetten..
Slaat ook nergens op, waarom doen mensen dat sowieso?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Als andere je pic posten is niet chill nee... Zelfs niet als je de foto zelf kiest en ze die ergens anders posten. Of in topics zomaar.
klopt, probleem?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zonder te kijken naar UI en username wist ik dat deze post van Remi zou zijn.
Daar kan ik me wel in vinden, al moet ik zeggen dat het er ook aan ligt wat voor troll actie.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dan ben je er lang mee bezig, dat is het verschil. Dan is het nog simpel.
Dit ja. Sowieso is bashen op iemands foto niet tof.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Als andere je pic posten is niet chill nee... Zelfs niet als je de foto zelf kiest en ze die ergens anders posten. Of in topics zomaar.
Jij hebt duidelijk nog nooit een echte goede grap met vrienden of collega's uitgehaald.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dan ben je er lang mee bezig, dat is het verschil. Dan is het nog simpel.
quote:
Die op het internet, daar hebben we het nu over.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden, al moet ik zeggen dat het er ook aan ligt wat voor troll actie.
Trollen is een grap ja?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een echte goede grap met vrienden of collega's uitgehaald.
Dat begrijp ik, maar ook daar heb je "verschillende soorten".quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die op het internet, daar hebben we het nu over.
Noem er eens een paar?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ook daar heb je "verschillende soorten".
Beetje kritiek moet kunnen. Maar bashen is een beetje sneu idd... en diegenen die dat doen zijn vaak zelf zo anoniem als wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ja. Sowieso is bashen op iemands foto niet tof.
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gisteren zei mijn zusje nog dat ik een goede troll was in real life dus ja.
Oh wacht, trollen is ineens iets volkomen nieuws jaquote:
Waar komt dit vandaan?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht, trollen is ineens iets volkomen nieuws ja?
Trollen is niks meer dan iemand voor de gek houden, niks meer niks minder.quote:
Ja, op foto's in US moet het gewoon kunnen, maar je moet niet in een heel ander topic foto's van een user gaan posten die totaal niet relevant zijn verder. Is niet tof.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje kritiek moet kunnen. Maar bashen is een beetje sneu idd... en diegenen die dat doen zijn vaak zelf zo anoniem als wat.
Duh.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje kritiek moet kunnen. Maar bashen is een beetje sneu idd... en diegenen die dat doen zijn vaak zelf zo anoniem als wat.
Is maar 14 (bijna 15). Maar ze weet dingen beter dan dat ik het weet en weerhoud mij altijd van domme acties. True. Beetje mijn beschermengel dus.quote:
Klopt, een grap is hetzelfde alleen is het dan grappig. Daarom 'grap'.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trollen is niks meer dan iemand voor de gek houden, niks meer niks minder.
Ik ben geen troll expertquote:
Ik wist niet wat te zeggen dus ik deed maar wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Is maar 14 (bijna 15). Maar ze weet dingen beter dan dat ik het weet en weerhoud mij altijd van domme acties. True. Beetje mijn beschermengel dus.
Oh, nou. Net twee seconden geleden wist je er nog alles van.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben geen troll expertik ben veel te goed geaard om dat anderen aan te kunnen doen
Vroeger noemden we dat 'voro het lapje houden..'quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trollen is niks meer dan iemand voor de gek houden, niks meer niks minder.
Had ik een keer, weet nietmeer wie... maar dan verbaal keihard onderuit gehaald worden en dan maar pics van mij posten in een irrelevant topic... zo irritant zulke figurenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, op foto's in US moet het gewoon kunnen, maar je moet niet in een heel ander topic foto's van een user gaan posten die totaal niet relevant zijn verder. Is niet tof.
Ik zei dat iemand een held is als hij zo'n troll actie neer kan zetten. Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, nou. Net twee seconden geleden wist je er nog alles van.
Eigen definities aan dingen geven.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klopt, een grap is hetzelfde alleen is het dan grappig. Daarom 'grap'.
Raar zulke mensen. Ik vind het sowieso niet leuk als er op mensen gezeikt wordt in userfoto's op een kut manier. Dan zeik ik altijd weer op de mensen die zeiken met foto's.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik een keer, weet nietmeer wie... maar dan verbaal keihard onderuit gehaald worden en dan maar pics van mij posten in een irrelevant topic... zo irritant zulke figurenslechte verliezers
Ik had toen ik zestien was een complete familie aan 'karakters' verzonnen, inclusief foto's, mailadressen en weet ik veel wat nog meer, en dan chatsites opgaan, het is echt niet moeilijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zei dat iemand een held is als hij zo'n troll actie neer kan zetten. Wat heeft dat ermee te maken?
Waarom dan onderscheid maken tussen een grap en troll?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigen definities aan dingen geven.
Of iets grappig is of niet is namelijk weer iets compleet persoonlijks.
Als ik nooit iemand belachelijk zou maken en altijd in bepaalde subfora zou posten zou ik ook wel een foto online zetten denk ik. Maar als je weet dat het ooit tegen je gebruikt kan worden, no thanksquote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Raar zulke mensen. Ik vind het sowieso niet leuk als er op mensen gezeikt wordt in userfoto's op een kut manier. Dan zeik ik altijd weer op de mensen die zeiken met foto's.
Sowieso iemand afkraken op hun uiterlijk. 9 van de 10 zijn dat mensen die zelf niet eens willen laten zien hoe ze eruit zien.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Raar zulke mensen. Ik vind het sowieso niet leuk als er op mensen gezeikt wordt in userfoto's op een kut manier. Dan zeik ik altijd weer op de mensen die zeiken met foto's.
Die maak ik niet, die maak jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
Waarom dan onderscheid maken tussen een grap en troll?
Waarom moet ik hierom lachen? Ik heb op mijn 14e ook eens iets super ergs gedaan met vriendinnen in die richting. Ik schaam me er nog steeds voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had toen ik zestien was een complete familie aan 'karakters' verzonnen, inclusief foto's, mailadressen en weet ik veel wat nog meer, en dan chatsites opgaan, het is echt niet moeilijk.
Daar heb je best wat moeite ingestoken dan, ik bedoel maar te zeggen dat het gewoon leuk is om zulk soort dingen achteraf te lezen voor "buitenstaanders" ?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had toen ik zestien was een complete familie aan 'karakters' verzonnen, inclusief foto's, mailadressen en weet ik veel wat nog meer, en dan chatsites opgaan, het is echt niet moeilijk.
Ik niet, ik genoot er wel van.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierom lachen? Ik heb op mijn 14e ook eens iets super ergs gedaan met vriendinnen in die richting. Ik schaam me er nog steeds voor.
Nee juist niet, het is gewoon simpel. Snap dat nou eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb je best wat moeite ingestoken dan, ik bedoel maar te zeggen dat het gewoon leuk is om zulk soort dingen achteraf te lezen voor "buitenstaanders" ?
Zo'n heldin ben je ook. Opkomend voor zwakke usersquote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat slijt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
Alhoewel ik het zelf nooit zou kunnen, mensen zo voor de gek houden. Ik krijg dan "spijt" gevoelens
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierom lachen? Ik heb op mijn 14e ook eens iets super ergs gedaan met vriendinnen in die richting. Ik schaam me er nog steeds voor.
Ja het is ondertussen duidelijk dat jij een troll expert bent en dat jouw mening zo isquote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee juist niet, het is gewoon simpel. Snap dat nou eens.
In het echt kan ik het niet omdat ik geen pokerface heb in zulke gevallenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
Alhoewel ik het zelf nooit zou kunnen, mensen zo voor de gek houden. Ik krijg dan "spijt" gevoelens
Dit soort dingen vind ik echt sneu eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Waarom dan onderscheid maken tussen een grap en troll?
Hmm, dat wil ik best geloven maar hoe ik er nu over denk kan ik het me niet voorstellenquote:
Het is zo simpel dat er geen experts zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het is ondertussen duidelijk dat jij een troll expert bent en dat jouw mening zo is
Ach ja, verwarde puber en zo. Dan haal je weleens wat uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik echt sneu eigenlijk
Al genoeg tijd aan 1 account kwijt, laat staan meerdere... of kloons e.d.
Lekker de realiteit achter je laten en inleven in iemand anders leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |