Ja, ik ben Penisbaard. Goed geraden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die zit hier nog wel denk ik hoorgeen idee onder welk account. Ik vermoedt Cher-
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nou in dat geval heb ik nog een kutverhaal
[ afbeelding ]
Nee manquote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die zit hier nog wel denk ik hoorgeen idee onder welk account. Ik vermoedt Cher-
Dus ik zei "haal die foto weg" dus dat deed ze: ze haalde DIE foto weg, om er een andere voor in de plaats te zetten.quote:
Ja, klopt. Als andere je pic posten is niet chill nee... Zelfs niet als je de foto zelf kiest en ze die ergens anders posten. Of in topics zomaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil gewoon niet dat anderen foto's van mij posten. Ik kies zelf wel uit wat er getoond wordt. Ook al was het Q_B die dat deed.
Nou, dan ben je er lang mee bezig, dat is het verschil. Dan is het nog simpel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin. Dit misschien wel, maar een goede troll kan een hoop werk in zitten.
Zonder te kijken naar UI en username wist ik dat deze post van Remi zou zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nou in dat geval heb ik nog een kutverhaal
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus ik zei "haal die foto weg" dus dat deed ze: ze haalde DIE foto weg, om er een andere voor in de plaats te zetten..
Slaat ook nergens op, waarom doen mensen dat sowieso?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Als andere je pic posten is niet chill nee... Zelfs niet als je de foto zelf kiest en ze die ergens anders posten. Of in topics zomaar.
klopt, probleem?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zonder te kijken naar UI en username wist ik dat deze post van Remi zou zijn.
Daar kan ik me wel in vinden, al moet ik zeggen dat het er ook aan ligt wat voor troll actie.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dan ben je er lang mee bezig, dat is het verschil. Dan is het nog simpel.
Dit ja. Sowieso is bashen op iemands foto niet tof.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Als andere je pic posten is niet chill nee... Zelfs niet als je de foto zelf kiest en ze die ergens anders posten. Of in topics zomaar.
Jij hebt duidelijk nog nooit een echte goede grap met vrienden of collega's uitgehaald.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dan ben je er lang mee bezig, dat is het verschil. Dan is het nog simpel.
quote:
Die op het internet, daar hebben we het nu over.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden, al moet ik zeggen dat het er ook aan ligt wat voor troll actie.
Trollen is een grap ja?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een echte goede grap met vrienden of collega's uitgehaald.
Dat begrijp ik, maar ook daar heb je "verschillende soorten".quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die op het internet, daar hebben we het nu over.
Noem er eens een paar?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ook daar heb je "verschillende soorten".
Beetje kritiek moet kunnen. Maar bashen is een beetje sneu idd... en diegenen die dat doen zijn vaak zelf zo anoniem als wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ja. Sowieso is bashen op iemands foto niet tof.
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gisteren zei mijn zusje nog dat ik een goede troll was in real life dus ja.
Oh wacht, trollen is ineens iets volkomen nieuws jaquote:
Waar komt dit vandaan?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht, trollen is ineens iets volkomen nieuws ja?
Trollen is niks meer dan iemand voor de gek houden, niks meer niks minder.quote:
Ja, op foto's in US moet het gewoon kunnen, maar je moet niet in een heel ander topic foto's van een user gaan posten die totaal niet relevant zijn verder. Is niet tof.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje kritiek moet kunnen. Maar bashen is een beetje sneu idd... en diegenen die dat doen zijn vaak zelf zo anoniem als wat.
Duh.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje kritiek moet kunnen. Maar bashen is een beetje sneu idd... en diegenen die dat doen zijn vaak zelf zo anoniem als wat.
Is maar 14 (bijna 15). Maar ze weet dingen beter dan dat ik het weet en weerhoud mij altijd van domme acties. True. Beetje mijn beschermengel dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |