Is ook wel zo ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
Alhoewel ik het zelf nooit zou kunnen, mensen zo voor de gek houden. Ik krijg dan "spijt" gevoelens
Ik ook, totdat het uit de hand liep en er een onschuldig meisje werd geslagen.quote:
In het echt al helemaal niet inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In het echt kan ik het niet omdat ik geen pokerface heb in zulke gevallen
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ook, totdat het uit de hand liep en er een onschuldig meisje werd geslagen.Ik voel me nu nog schuldig. Maar ok, vergeten die shit.
Okquote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is zo simpel dat er geen experts zijn.
Ja, dan steek je iemand op school neerquote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, verwarde puber en zo. Dan haal je weleens wat uit.
Hier moest ik om lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Cher- het volgende:
Ik ook, totdat het uit de hand liep en er een onschuldig meisje werd geslagen.Ik voel me nu nog schuldig. Maar ok, vergeten die shit.
Het was niet eens op FOK!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dan steek je iemand op school neerje gaat toch geen andere accounts aanmaken
Valt niet mee te discussiėren met die gast.quote:
tmfchat danquote:
Zeg jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt niet mee te discussiėren met die gast.
Ook ja.quote:
Ja, ik ben niet degene die zegt "laat maar weer".quote:
'ruzie' op internetquote:
Dat zei ik omdat discussiėren met jou geen zin heeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet degene die zegt "laat maar weer".
Je weet zelf.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
Ja die Id_do_her, één brok onredelijkheid altijd.
Hadden we het gister nog overquote:
Nee nouja, ik snap hem wel maar het is gewoon een meningquote:Op donderdag 5 april 2012 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt niet mee te discussiėren met die gast.
Want?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zei ik omdat discussiėren met jou geen zin heeft.
Wil je erover praten Ricko?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
houd jullie kk bek allemal ff ok ff nie nu ja
Je het punt wat ik wilde maken niet inzag. Maar wat dat precies was is me even ontschoten.quote:
Nog uitgeweest gisteren?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
JA WAT KOM JIJ DOEN PISVLEK HONDEKOPquote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |