Is ook wel zo ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
Alhoewel ik het zelf nooit zou kunnen, mensen zo voor de gek houden. Ik krijg dan "spijt" gevoelens
Ik ook, totdat het uit de hand liep en er een onschuldig meisje werd geslagen.quote:
In het echt al helemaal niet inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In het echt kan ik het niet omdat ik geen pokerface heb in zulke gevallen
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ook, totdat het uit de hand liep en er een onschuldig meisje werd geslagen.Ik voel me nu nog schuldig. Maar ok, vergeten die shit.
Okquote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is zo simpel dat er geen experts zijn.
Ja, dan steek je iemand op school neerquote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, verwarde puber en zo. Dan haal je weleens wat uit.
Hier moest ik om lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Cher- het volgende:
Ik ook, totdat het uit de hand liep en er een onschuldig meisje werd geslagen.Ik voel me nu nog schuldig. Maar ok, vergeten die shit.
Het was niet eens op FOK!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dan steek je iemand op school neerje gaat toch geen andere accounts aanmaken
Valt niet mee te discussiėren met die gast.quote:
tmfchat danquote:
Zeg jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt niet mee te discussiėren met die gast.
Ook ja.quote:
Ja, ik ben niet degene die zegt "laat maar weer".quote:
'ruzie' op internetquote:
Dat zei ik omdat discussiėren met jou geen zin heeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet degene die zegt "laat maar weer".
Je weet zelf.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
Ja die Id_do_her, één brok onredelijkheid altijd.
Hadden we het gister nog overquote:
Nee nouja, ik snap hem wel maar het is gewoon een meningquote:Op donderdag 5 april 2012 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt niet mee te discussiėren met die gast.
Want?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zei ik omdat discussiėren met jou geen zin heeft.
Wil je erover praten Ricko?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
houd jullie kk bek allemal ff ok ff nie nu ja
Je het punt wat ik wilde maken niet inzag. Maar wat dat precies was is me even ontschoten.quote:
Nog uitgeweest gisteren?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
JA WAT KOM JIJ DOEN PISVLEK HONDEKOPquote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
zo kan ik toch niet fappen als iedereen de hele tijd praatquote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
Ja, precies.quote:
Dat gebeurt mij ook vaak, irritant is dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
Je het punt wat ik wilde maken niet inzag. Maar wat dat precies was is me even ontschoten.
Dit ruzie noemenquote:
Hey Ricko, hoe is het met je spuitende vleesmansch?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
Ik zei alleen dat een troll en een grap hetzelfde was, meer nietquote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je het punt wat ik wilde maken niet inzag. Maar wat dat precies was is me even ontschoten.
Noem het wat je wilt maar het is best zwakzinnigquote:
Ok. Het is me helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, precies.Het is een zielig en erg en lang verhaal. Ik had een vriendengroepje in de 2e klas, 6 meisjes en één kregen we allemaal ruzie mee omdat ze altijd achter de jongens aanging waar iemand van ons dan mee bezig was. Beetje de aandachtshoer van de groep..
Ik was bezig met een jongen en zij ging dan slijmen bij die jongen, zoiets. Wij dus dik ruzie maken, haar dreig smsjes sturen en alles (heb ik nog steeds spijt van) en de vriendschap was over. Uiteindelijk kwam een vriendin van mij op het idee om een pp2g onder haar naam te maken en dan allerlei mensen uit onze omgeving te lokken. Helaas hebben we allemaal mee gedaan. Één vriendin ging zo ver dat ze van die ruzie-maak-molukkers ging uitschelden, kwam er ineens een dik wijf op school, naar dat meisje toe en sloeg haar keihard tegen de kluisjes aan. Heel zielig. Ik dus achter die dikke molukse chick aan dat het wss een nep account is maar dat ik niet weet van wie en dat ze het meisje verder met rust moet laten (zo schijnheilig ben ik) mar dat wijf was helemaal over de rooie en is weggegaan. Nooit meer iets van gehoord trouwens. Zoiets.
Ja oke, kom laten we het weer hebben over hoe kansloos koosnaampjes zijn. Daar hebben we immers pas 3 dagen een discussie overquote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt maar het is best zwakzinnig
Ja, die molukkers hier zoeken vaak drama en ruzie en zien alles als een bedreiging en belediging/quote:
Oh ja, en ik wilde aangeven dat als het echt hetzelfde was, het ook wel hetzelfde had geheten.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat een troll en een grap hetzelfde was, meer niet
Dat is interessant genoeg om flink lang op door te jeremiėren idd.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat een troll en een grap hetzelfde was, meer niet
Gewoon een vuist erop dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, die molukkers hier zoeken vaak drama en ruzie en zien alles als een bedreiging en belediging/
Ga gerust door met wat je deed.. ik vind het sneu.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja oke, kom laten we het weer hebben over hoe kansloos koosnaampjes zijn. Daar hebben we immers pas 3 dagen een discussie over
Hehe, dat is #2.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is interessant genoeg om flink lang op door te jeremiėren idd.
Ja of katten, praten over katten mensen!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja oke, kom laten we het weer hebben over hoe kansloos koosnaampjes zijn. Daar hebben we immers pas 3 dagen een discussie over
Liever over bloedklontenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja of katten, praten over katten mensen!
Woonde jij niet bij mij in de buurt, of woon je niet bij je zus?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, die molukkers hier zoeken vaak drama en ruzie en zien alles als een bedreiging en belediging/
Ik klap altijd voor mensenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nooit gedaan bij Molukkers. Jij wel eens mensen geklapt?
Oh hou me tegen want als we de score gaan bijhouden dan fiets ik die overal tussen hoor. Er wordt immers voldoende gejeremieerd up in here.quote:
Ken jij mijn zus eigenlijk? Moet wel. Nee, ik woon bij mijn moeder en soms bij mijn vader (allebei niet in Nijmegen) maar kom daar wel eens omdat mijn zus daar woont.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Woonde jij niet bij mij in de buurt, of woon je niet bij je zus?
Allure hoeft niemand te klappen. Die kijkt ze aan en ze rennen huilend weg.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Grappig joh.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Ja mesne ik heb ook een vriendegroep, ze wilde mij eruit stemmen gistern toen we zate te bespreken hoe we het cambridgedieet ooit zouden voltooien. Ja we sijn allemaal 100 kilo ong dus moete wle he, ghehe xD Ik was gister uitgeweest mar michael wilde niet dus nja ik pakte 15 jarig meisje ze wilde nie maar sloeg har gw0n moet ze maar respect hebbe haha xD darna pakte ik har borste en sneed ze eraf en naaide se aan elkaar voor tietbasketbval nu konde we alemal basketbale met tieten egt lol haha xD
Ja want in taal hebben we gelukkig immers nooit meerdere woorden die hetzelfde betekenen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, en ik wilde aangeven dat als het echt hetzelfde was, het ook wel hetzelfde had geheten.
Kom jij uit Nijmegen of die buurt Cher- ?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ken jij mijn zus eigenlijk? Moet wel. Nee, ik woon bij mijn moeder en soms bij mijn vader (allebei niet in Nijmegen) maar kom daar wel eens omdat mijn zus daar woont.
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Ja mesne ik heb ook een vriendegroep, ze wilde mij eruit stemmen gistern toen we zate te bespreken hoe we het cambridgedieet ooit zouden voltooien. Ja we sijn allemaal 100 kilo ong dus moete wle he, ghehe xD Ik was gister uitgeweest mar michael wilde niet dus nja ik pakte 15 jarig meisje ze wilde nie maar sloeg har gw0n moet ze maar respect hebbe haha xD darna pakte ik har borste en sneed ze eraf en naaide se aan elkaar voor tietbasketbval nu konde we alemal basketbale met tieten egt lol haha xD
Daar heb je gelijk in. Beter dat we daar niet aan gaan beginnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh hou me tegen want als we de score gaan bijhouden dan fiets ik die overal tussen hoor. Er wordt immers voldoende gejeremieerd up in here.
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Allure hoeft niemand te klappen. Die kijkt ze aan en ze rennen huilend weg.
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Ja, daarom was het ook een achterlijk punt. Dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja want in taal hebben we gelukkig immers nooit meerdere woorden die hetzelfde betekenen.
Damn
Alleen wanneer noodzakelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent een kankerhomo wanneer sterf jij eens. Arcadiakloon.
Gr Gr,
DOodwensman.
Aankijken hoeft niet eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Allure hoeft niemand te klappen. Die kijkt ze aan en ze rennen huilend weg.
Doet me denken aan een user die ik mis, want daar hadden we het straks over: Cacciatore.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Nee, Arcadia heeft echt een hele grote hekel aan mij. Waar is hij trouwens?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent een kankerhomo wanneer sterf jij eens. Arcadiakloon.
Gr Gr,
DOodwensman.
Nee, totaal niet. Waarom?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kom jij uit Nijmegen of die buurt Cher- ?
Ik weet niet of ik haar ken, zal best wel. Ben wel benieuwd thoquote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ken jij mijn zus eigenlijk? Moet wel. Nee, ik woon bij mijn moeder en soms bij mijn vader (allebei niet in Nijmegen) maar kom daar wel eens omdat mijn zus daar woont.
Houd je mond niemand vragt je iets yoquote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, Arcadia heeft echt een hele grote hekel aan mij. Waar is hij trouwens?
[..]
Nee, totaal niet. Waarom?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
alleen een kutscheetje is genoeg want 32 teentjes knoflooksoep overleefd niemand
Ja, want Invito. Moet wel ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik haar ken, zal best wel. Ben wel benieuwd tho
Precies. Goedzo chick. Laatste keer dat ik iemand heb geklapt is in havo 5. Een Irakees die op Jezus lijkt omdat hij aan mijn kont zat. True story.quote:
Je had het over Nijmegen, en ik kom daar wel vandaan. Gewoon interesse.quote:
Tofquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je had het over Nijmegen, en ik kom daar wel vandaan. Gewoon interesse.
Oh, nee maar mijn zus woont wel in Nijmegen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je had het over Nijmegen, en ik kom daar wel vandaan. Gewoon interesse.
l0nelyb0i1990@hotmail.comquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef RickoKun het volgende:
mense ik heb hier MSN 2009 versie, wie wil? moet je wel msn geven
geileboi19cm@hotmail.comquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef RickoKun het volgende:
mense ik heb hier MSN 2009 versie, wie wil? moet je wel msn geven
Niet 16,5 cm?quote:
quote:Eenmaal buiten zie ik die gast weeeer aankomen, gaat met mijn maat ruzie maken, hier komt dus ook de TT in aanmerking, hij noemde de dames waar hij eerder aandacht van wou CRACKHOEREN, ja jongens en meisjes..dan knapt er iets in mij.... door een duw valt hij tegen de muur voor de FeBo, krabbelt overeind en slaat mijn maat op zijn oog (schammend) en rent naar de politie die altijd bij de 3 gezusters staan
Met de woorden: 'Help! deze mensen mishandelen mij!' brengt hij de popo op het verkeerde been, en ik en een maat en de 2 dames leggen het zaakje uit, er komt plots een fietsende agent zijn fiets tussen ons rammen en ik krijg een kopstoot van een paard omijn achterhoofd, ik ga verhaal halen bij de agenten maar die zijn brutaal. Ik ben brutaal terug en word weggeduwd.
We lopen weg en zien de jongen die ik eerder o.a. dreumes noemde lopen bijd e bushalte en we gaan er heen. Ik bedenk me dat ik moet pissen en leeg mijn blaas tegen de kerk.
Ik hoor geschreeuw en lawaai verderop, mijn maten zijn doorgelopen en zie ik nu dat de jongen in een auto is gestapt (vet dronken) en die probeert mijn maten aan te rijden,
afijn het eindigde dus in meerdere deuken in zijn auto, we stonden met 3 man om hem heen en hij in zijn auto in een smal straatje, ik die een zijraam in had getrapt ( ik ken mn eige krachte nie jonguh) en een kapot achterlicht.
Wel had ik bloed op mijn hand, ik had me gesneden aan de gespatte zijruit. Het bloedde als een rund en ik had er een zakdoek omheen gedaan en ben naar Ome Ko gegaan bier drinken.
En normaal hou ik niet van geweld enzo.
...quote:
Dan denk je dat je alles hebt gehad en weet je me weer te verbazen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
alleen een kutscheetje is genoeg want 32 teentjes knoflooksoep overleefd niemand
Dat dacht ik. Ik post dit vanuit Arnhem.quote:
kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Cher- het volgende:
Oh, nee maar mijn zus woont wel in Nijmegen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, want Invito. Moet wel ja.
[..]
Precies. Goedzo chick. Laatste keer dat ik iemand heb geklapt is in havo 5. Een Irakees die op Jezus lijkt omdat hij aan mijn kont zat. True story.
Hahahaha hoe dan? Wat deed hij? Ik gewoon met de platte hand maar achteraf was het meer uit zelfverdediging. Niemand moet met zijn varkenspoten aan mijn ass gaan zitten.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Ik een paar weken geleden en het was echt omdat ik er niet onderuit kon komen meer
.
Die laatste zin.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Stukje OP van oud topic van mijn handwat typte ik als een mongool... als je dat terugleest
[..]
Arnhem ga ik dit weekend heen omdat een vriendin van mij haar vriend daar woont en hem ga ik ontmoeten. Ik ben benieuwd, hij is wel knap.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Ik post dit vanuit Arnhem.
Met wat voor poten wel dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahaha hoe dan? Wat deed hij? Ik gewoon met de platte hand maar achteraf was het meer uit zelfverdediging. Niemand moet met zijn varkenspoten aan mijn ass gaan zitten.
Ik ben ook in Arnhem dit weekend zullen we meeten? ;$quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Arnhem ga ik dit weekend heen omdat een vriendin van mij haar vriend daar woont en hem ga ik ontmoeten. Ik ben benieuwd, hij is wel knap.
Poeh poeh, en wanneer werd je wakker?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahaha hoe dan? Wat deed hij? Ik gewoon met de platte hand maar achteraf was het meer uit zelfverdediging. Niemand moet met zijn varkenspoten aan mijn ass gaan zitten.
Ga je hem neuken?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Arnhem ga ik dit weekend heen omdat een vriendin van mij haar vriend daar woont en hem ga ik ontmoeten. Ik ben benieuwd, hij is wel knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |