Tofquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je had het over Nijmegen, en ik kom daar wel vandaan. Gewoon interesse.
Oh, nee maar mijn zus woont wel in Nijmegen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je had het over Nijmegen, en ik kom daar wel vandaan. Gewoon interesse.
l0nelyb0i1990@hotmail.comquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef RickoKun het volgende:
mense ik heb hier MSN 2009 versie, wie wil? moet je wel msn geven
geileboi19cm@hotmail.comquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef RickoKun het volgende:
mense ik heb hier MSN 2009 versie, wie wil? moet je wel msn geven
Niet 16,5 cm?quote:
quote:Eenmaal buiten zie ik die gast weeeer aankomen, gaat met mijn maat ruzie maken, hier komt dus ook de TT in aanmerking, hij noemde de dames waar hij eerder aandacht van wou CRACKHOEREN, ja jongens en meisjes..dan knapt er iets in mij.... door een duw valt hij tegen de muur voor de FeBo, krabbelt overeind en slaat mijn maat op zijn oog (schammend) en rent naar de politie die altijd bij de 3 gezusters staan
Met de woorden: 'Help! deze mensen mishandelen mij!' brengt hij de popo op het verkeerde been, en ik en een maat en de 2 dames leggen het zaakje uit, er komt plots een fietsende agent zijn fiets tussen ons rammen en ik krijg een kopstoot van een paard omijn achterhoofd, ik ga verhaal halen bij de agenten maar die zijn brutaal. Ik ben brutaal terug en word weggeduwd.
We lopen weg en zien de jongen die ik eerder o.a. dreumes noemde lopen bijd e bushalte en we gaan er heen. Ik bedenk me dat ik moet pissen en leeg mijn blaas tegen de kerk.
Ik hoor geschreeuw en lawaai verderop, mijn maten zijn doorgelopen en zie ik nu dat de jongen in een auto is gestapt (vet dronken) en die probeert mijn maten aan te rijden,
afijn het eindigde dus in meerdere deuken in zijn auto, we stonden met 3 man om hem heen en hij in zijn auto in een smal straatje, ik die een zijraam in had getrapt ( ik ken mn eige krachte nie jonguh) en een kapot achterlicht.
Wel had ik bloed op mijn hand, ik had me gesneden aan de gespatte zijruit. Het bloedde als een rund en ik had er een zakdoek omheen gedaan en ben naar Ome Ko gegaan bier drinken.
En normaal hou ik niet van geweld enzo.
...quote:
Dan denk je dat je alles hebt gehad en weet je me weer te verbazen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
alleen een kutscheetje is genoeg want 32 teentjes knoflooksoep overleefd niemand
Dat dacht ik. Ik post dit vanuit Arnhem.quote:
kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Cher- het volgende:
Oh, nee maar mijn zus woont wel in Nijmegen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, want Invito. Moet wel ja.
[..]
Precies. Goedzo chick. Laatste keer dat ik iemand heb geklapt is in havo 5. Een Irakees die op Jezus lijkt omdat hij aan mijn kont zat. True story.
Hahahaha hoe dan? Wat deed hij? Ik gewoon met de platte hand maar achteraf was het meer uit zelfverdediging. Niemand moet met zijn varkenspoten aan mijn ass gaan zitten.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Ik een paar weken geleden en het was echt omdat ik er niet onderuit kon komen meer
.
Die laatste zin.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Stukje OP van oud topic van mijn handwat typte ik als een mongool... als je dat terugleest
[..]
Arnhem ga ik dit weekend heen omdat een vriendin van mij haar vriend daar woont en hem ga ik ontmoeten. Ik ben benieuwd, hij is wel knap.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Ik post dit vanuit Arnhem.
Met wat voor poten wel dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahaha hoe dan? Wat deed hij? Ik gewoon met de platte hand maar achteraf was het meer uit zelfverdediging. Niemand moet met zijn varkenspoten aan mijn ass gaan zitten.
Ik ben ook in Arnhem dit weekend zullen we meeten? ;$quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Arnhem ga ik dit weekend heen omdat een vriendin van mij haar vriend daar woont en hem ga ik ontmoeten. Ik ben benieuwd, hij is wel knap.
Poeh poeh, en wanneer werd je wakker?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahaha hoe dan? Wat deed hij? Ik gewoon met de platte hand maar achteraf was het meer uit zelfverdediging. Niemand moet met zijn varkenspoten aan mijn ass gaan zitten.
Ga je hem neuken?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Arnhem ga ik dit weekend heen omdat een vriendin van mij haar vriend daar woont en hem ga ik ontmoeten. Ik ben benieuwd, hij is wel knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |