zo kan ik toch niet fappen als iedereen de hele tijd praatquote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
houd jullie kk bek allemal ff ok ff nie nu ja
Ja, precies.quote:
Dat gebeurt mij ook vaak, irritant is dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
Je het punt wat ik wilde maken niet inzag. Maar wat dat precies was is me even ontschoten.
Dit ruzie noemenquote:
Hey Ricko, hoe is het met je spuitende vleesmansch?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
houd jullie kk bek allemal ff ok ff nie nu ja
Ik zei alleen dat een troll en een grap hetzelfde was, meer nietquote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je het punt wat ik wilde maken niet inzag. Maar wat dat precies was is me even ontschoten.
Noem het wat je wilt maar het is best zwakzinnigquote:
Ok. Het is me helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, precies.Het is een zielig en erg en lang verhaal. Ik had een vriendengroepje in de 2e klas, 6 meisjes en één kregen we allemaal ruzie mee omdat ze altijd achter de jongens aanging waar iemand van ons dan mee bezig was. Beetje de aandachtshoer van de groep..
Ik was bezig met een jongen en zij ging dan slijmen bij die jongen, zoiets. Wij dus dik ruzie maken, haar dreig smsjes sturen en alles (heb ik nog steeds spijt van) en de vriendschap was over. Uiteindelijk kwam een vriendin van mij op het idee om een pp2g onder haar naam te maken en dan allerlei mensen uit onze omgeving te lokken. Helaas hebben we allemaal mee gedaan. Één vriendin ging zo ver dat ze van die ruzie-maak-molukkers ging uitschelden, kwam er ineens een dik wijf op school, naar dat meisje toe en sloeg haar keihard tegen de kluisjes aan. Heel zielig. Ik dus achter die dikke molukse chick aan dat het wss een nep account is maar dat ik niet weet van wie en dat ze het meisje verder met rust moet laten (zo schijnheilig ben ik) mar dat wijf was helemaal over de rooie en is weggegaan. Nooit meer iets van gehoord trouwens. Zoiets.
Ja oke, kom laten we het weer hebben over hoe kansloos koosnaampjes zijn. Daar hebben we immers pas 3 dagen een discussie overquote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt maar het is best zwakzinnig
Ja, die molukkers hier zoeken vaak drama en ruzie en zien alles als een bedreiging en belediging/quote:
Oh ja, en ik wilde aangeven dat als het echt hetzelfde was, het ook wel hetzelfde had geheten.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat een troll en een grap hetzelfde was, meer niet
Dat is interessant genoeg om flink lang op door te jeremiëren idd.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat een troll en een grap hetzelfde was, meer niet
Gewoon een vuist erop dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, die molukkers hier zoeken vaak drama en ruzie en zien alles als een bedreiging en belediging/
Ga gerust door met wat je deed.. ik vind het sneu.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja oke, kom laten we het weer hebben over hoe kansloos koosnaampjes zijn. Daar hebben we immers pas 3 dagen een discussie over
Hehe, dat is #2.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is interessant genoeg om flink lang op door te jeremiëren idd.
Ja of katten, praten over katten mensen!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja oke, kom laten we het weer hebben over hoe kansloos koosnaampjes zijn. Daar hebben we immers pas 3 dagen een discussie over
Liever over bloedklontenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja of katten, praten over katten mensen!
Woonde jij niet bij mij in de buurt, of woon je niet bij je zus?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, die molukkers hier zoeken vaak drama en ruzie en zien alles als een bedreiging en belediging/
Ik klap altijd voor mensenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nooit gedaan bij Molukkers. Jij wel eens mensen geklapt?
Oh hou me tegen want als we de score gaan bijhouden dan fiets ik die overal tussen hoor. Er wordt immers voldoende gejeremieerd up in here.quote:
Ken jij mijn zus eigenlijk? Moet wel. Nee, ik woon bij mijn moeder en soms bij mijn vader (allebei niet in Nijmegen) maar kom daar wel eens omdat mijn zus daar woont.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Woonde jij niet bij mij in de buurt, of woon je niet bij je zus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |