Zolderkamerautist gespot. Een man die het onwaarschijnlijk acht dat vrouwen mannen kunnen slaan omdat mannen grijpgrage handjes hebben. Jammer. Een bijzonder verhaal is het niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Poeh poeh, en wanneer werd je wakker?
Het was een meisje. En met de vuist. Als ik haar nog eens tegen kom ben ik wel dood denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahaha hoe dan? Wat deed hij? Ik gewoon met de platte hand maar achteraf was het meer uit zelfverdediging. Niemand moet met zijn varkenspoten aan mijn ass gaan zitten.
Natuurlijk nit maar ik ben benieuwd hoe hij is in de omgang.quote:
Haha, hoe dat zo?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het was een meisje. En met de vuist. Als ik haar nog eens tegen kom ben ik wel dood denk ik.
Ze komt uit een grote zigeuner familiequote:Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Natuurlijk nit maar ik ben benieuwd hoe hij is in de omgang.
[..]
Haha, hoe dat zo?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Cher- het volgende:
Arnhem ga ik dit weekend heen omdat een vriendin van mij haar vriend daar woont en hem ga ik ontmoeten. Ik ben benieuwd, hij is wel knap.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:09 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben ook in Arnhem dit weekend zullen we meeten? ;$
Lijpe shit, ik bel remlof.quote:
Je hebt toch nog een vuist?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het was een meisje. En met de vuist. Als ik haar nog eens tegen kom ben ik wel dood denk ik.
Uitkijken voor zulke chicks. Straks staan ze met 16 man voor je deur.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze komt uit een grote zigeuner familie.
Respect.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat die ondertussen uitgestorven warenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee sprak er dinsdag nog 1.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht dat die ondertussen uitgestorven waren
Lekker zootje is datquote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou je kankerhard tegen je gezicht slaanquote:Op donderdag 5 april 2012 12:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zolderkamerautist gespot. Een man die het onwaarschijnlijk acht dat vrouwen mannen kunnen slaan omdat mannen grijpgrage handjes hebben. Jammer. Een bijzonder verhaal is het niet.
Watquote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
Gingen ze lekker tupac enzo achter laten in mijn voicemail haha
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou je kankerhard tegen je gezicht slaan
Hahaha, lekker danquote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker zootje is datook een keer chick gehad en die familie mij bedreigen
Zijn toen nog keer bij iemand anders aan de deur geweest omdat ik daar zou zijn... met een wielijzer
Sinos!!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Sinosappel het volgende:
Hey hoertjes
Is het hier net zo gezellig als gister?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn toen nog keer bij iemand anders aan de deur geweest omdat ik daar zou zijn... met een wielijzer
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja ecth sneuquote:
Tupacnummers? Waarom?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja ecth sneuze wisten niet waar ik woonde... gingen ze elke dag bij mij Tupac nummers in mijn voicemail doen en daarna wat dreigementen.
Ach voordeel van drank (was in het spel neem ik aan?) is dat je gezichten gauw vergeet.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, lekker dan. Ik had geluk dat zij alleen was, want haar 2 zussen waren al opgeladen
. Maar ze herkent me waarschijnlijk toch niet meer
. Hoop ik.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja ecth sneuze wisten niet waar ik woonde... gingen ze elke dag bij mij Tupac nummers in mijn voicemail doen en daarna wat dreigementen.
Nogmaals; ik knijp je neus dicht terwijl ik achter je sta en geef een knietje in je rug waardoor je voorover bukt. Ik pak vervolgens een stok en daar sla ik je mee op je rug. Je ligt daarna knockout, door mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou je kankerhard tegen je gezicht slaan
Tja denk dat ze dachten dat dat indruk moest makenquote:
Het is allang verleden tijd!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja denk dat ze dachten dat dat indruk moest maken
Ze begonnen trouwens met dat liedje van Abel (en ja ik ben serieus)
Ja. Ik heb d'r gefilmd dus ik weet nog wel hoe zij eruit zietquote:Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach voordeel van drank (was in het spel neem ik aan?) is dat je gezichten gauw vergeet.
Niets mis mee. Daarnaast gaat zij ook hard op hardcore.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Mozy het volgende:
Vaseline luistert ook altijd 2pac op spotify
STEREOTYPES
Niet waar en tevens onjuistquote:Op donderdag 5 april 2012 12:19 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je gedaan?
[..]
Nogmaals; ik knijp je neus dicht terwijl ik achter je sta en geef een knietje in je rug waardoor je voorover bukt. Ik pak vervolgens een stok en daar sla ik je mee op je rug. Je ligt daarna knockout, door mij.
wtf! was ze blond?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Ik heb d'r gefilmd dus ik weet nog wel hoe zij eruit ziet. Met d'r gouden schoenen
.
'Ik doe de deuur dichht'quote:
een neger die op hardcore gaat een geen stereotype.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niets mis mee. Daarnaast gaat zij ook hard op hardcore.
STEREOTYPES
Ik zie de veldenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd ik ben dat nummer kwijt, maar het was 1 van de agressievere raps van hemquote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zie het punt niet. Maatschappijkritische raps van Tupac achterlaten bij iemand als doodsbedreiging?
Wel jammer. Ik wil niks met zulke mensen te maken hebben maar had van de zomer ook ruzie met zo 1 die ook ging dreigen enz. En drama maken om niks altijd. Borderline mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Er zijn vast meer skanks met gouden schoenen.
Je werd wel beetje bang toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dezequote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef Cher- het volgende:
Die in het rood heeft nog niet zo'n kankerhoofd trouwens.
Ja die diss naar Biggie ..quote:Op donderdag 5 april 2012 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd ik ben dat nummer kwijt, maar het was 1 van de agressievere raps van hem
En dan die lui er wat doorheen brabbelen enzo.... echt serieus
wat een bende.
Jawel dus, vuile hipster in ontkenningquote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zie de velden
Mensen lijken te huilen
Maar ik wil ze ontwijken
Omdat ze mij zien
Jij bent niet alleen van mijjj
Ok ik ken de tekst niet eigenlijk
En daarna weer:quote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Ik doe de deuur dichht'
Daarna
'you motherfucker gonna kill ya..'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |