Bij ons thuis hadden ongens blauw en meisjes roodquote:Op woensdag 4 april 2012 09:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Gezellig Lean, en Soneal lijkt echt heeeel erg op je zegspitting image!!
En dat overalletjezou zoiets heel raar zijn voor een meisje?
(wat kosten ze?)
Die zijn ook leuk, maar omdat ze 65% polyester zijn wilde ik die juist niet...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef becky27 het volgende:
wie zocht er een overal?? http://1283000.mijnwinkel.nl/home/
Yep, die ik gekocht heb is 100% katoen en op 95 graden wasbaar, maar goed het zijn dan ook van die echte overalls in een kindermaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef becky27 het volgende:
oh is dat zo? hmm niet eens naar gekeken eigenlijk, heb liever katoen!
Ik heb soms echt het idee dat wij zusjes zijn ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef Reilain het volgende:
Muziek is hier ook alles... ze heeft duidelijk de oren van haar vader..
Marcek heeft een bende draaitafels, muziekprogramma's op de flaptop, enz enz...
Hoort elk ritme, riedeltje en een wedstijdje 'raad het liedje' is niet leuk met hem![]()
En Oona gaat hem hard achterna... om liedjes vragen, dansen, zingen, ritmes herkenen..
Wanneer ze 'iets' hoort steekt ze haar vinger in de lucht en zegt 'huuu?' Wat is dat?!
Maar vaak hoort ze alles veel eerder dan dat ik t hoorde
Ik daarintegen heb slechte orenniet eens alleen oostindisch..
Het lijkt erop dat hier nummer 11 al onderweg is, maar Dot loopt nog niet. Die heeft het druk met monddingen (tanden, kiezen, 'praten').quote:Op donderdag 5 april 2012 08:29 schreef MamaPurk het volgende:
Goedenmorgen! Hier is gewoon de hele nacht doorgeslapen na weer een aantal slechte nachten
En dat van die tanden gaat nu wel snel, dat lijkt wel even zo, maar ja 13 maanden en nog maar 4 tandenJaël had op deze leeftijd al zeker 8 tanden (maar ja ik moet niet vergelijken).
Over zaterdag, wij komen niet. We staan nog op misschien, maar we hebben andere verplichtingen en het weekend is al druk genoeg.
Bij ons bevalt ie super, kan in 3 standen, van lig naar zit zeg maar... En verder kan ik er weinig over zeggen.. we hebben verder ook geen andere geprobeerd eigkquote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef danic het volgende:
Bevalt hij bij jullie beiden? Wat zijn de voor- en nadelen?
Kunnen ze in ligstand?
Erg hè al die vragen, maar ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen. Er is zoveel keuze en een winkel denk commercieel en ik wil eerst oriënteren.
8 tanden, 2 kiezen en 1 onderweg.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat zegt ze allemaal al Vanyel? En 11 en kiezen al? Gaat hard dat dametje!
De Tobi is een gordelmodel en de Pearl is alleen voor de Familyfix.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij is het meer zo dat de Priori een ouder model is dan de Tobi en de Tobi weer een ouder model is dan de Pearl en de nieuwste varianten het duurst zijn.
Maar correct me if I'm wrong
?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef MamaPurk het volgende:
Kletsende kindjes!
Nog een tip, koop geen stoel met witte hoes.. Ik weet niet wat ons bezielde maar wij hebben deze stoel. En dat zonder zomerhoes, ik ben nu zo bedreven in het eraf halen van de bekledingHet is echt al meerdere keren gewassen.
[ afbeelding ]
Dit is overigens niet de stoel die wij hebben.
Die hebben wij ook idd.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Wij de Maxi Cosi Priori! Ook met gordels...
deze! en jeetje, wij hebben er 2 (want 2 auto's) gekocht voor ¤ 150,- per stuk... (was toen al aanbieding) dit is helemaal een mooie aanbieding zeg!
En een verademing als je niet steeds meer die Maxi Cosi los hoeft te halen en weer vast hoeft te zettenvond ik...
Ik denk dat dat meer handigheid is, ik heb onze Tobi er ook in minder dan 5 minuten in en uit. De Römers van mn broer sta ik een eeuw mee te worstelen, geef ze een mep en loop wegquote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef kaatjejannie het volgende:
wij hebben de romer king plus. Sofie zit er erg goed in. Ik vind het fijn dat de stoel makkelijk in de auto te zetten is. Ik heb wel eens met die van mijn neefje (een maxi cosi, geen idee welke) staan worstelen. Ik heb deze er met 5 minuten in en uit. Wel zo makkelijk als Sofie uit logeren gaat, dan kan de stoel zo over.
Het is de kleur stoel die we hebben maar niet het model ik was lekker onduidelijk.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef Reilain het volgende:
Hier ook netjes knikken, gedwee meegaan, liggen, welteruste, kusje blabla
en 5 minuten later beseft ze ineens... Damn!
en dan wordt ze dus BOOOOOS!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Oei, dat je de deur dicht doet en denkt: 'yes!'..
Fail
Is nou de overgang zo soepel door het vriendinnetje of het lam?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:31 schreef Lamb29 het volgende:
test test....
Muppets vriendinnetje gaat ook wat anoniemer
Hier was t 6.20...quote:Op zondag 8 april 2012 07:59 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en het was hier 7:45!!! Vaker zo'n afmat meetBeck ik hoop dat dat voor je stuiterballetje ook geld??
Draak fijn dat mini het schilderen zo leuk vond! Gaan wij zo doen en dat wordt een succes! Want de dame is gek op eieren en op schilderenwin-win
Vrolijk Pasen allemaal overigens!
Volgens mij gaan ze uit hun dak op Freggelrockquote:Op zondag 8 april 2012 07:56 schreef Gerberaatje het volgende:
zuiglam!!
Freggel is wat te zeker hè?
Ik zeg: giet gelijk even een drankje naar binnenquote:Op zondag 8 april 2012 10:19 schreef becky27 het volgende:
Moet nu niet denken aan paaseieren zoeken maar zal er over een kwartier toch aan moeten geloven. En vanmiddag nog een kinderfeestje. En dan moeten we vanavond ook nog aan de bak. Pfff XD
+1 wat sneu zeg!!! Sarah redt zich prima zonder tanden!quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 09:09 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
+1 wat sneu zeg!!! Sarah redt zich prima zonder tanden!
Ik heb echt 800 goto's maar idd sportstamd dan maakt mij spiegelreflex er veel per minuutquote:Op zondag 8 april 2012 23:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er vanuit gaande dat je kind 12 uur slaapt (minimaal!) redt je 800 foto's nog niet eens als je elke minuut een foto maakt
Ja, vanaf januari weer.. op advies van de osteopaat, omdat het voor haar misschien een lagere drempel was om te gaan staan... Het hielp uiteindelijk daar niet voorquote:
Hmmm, Muppet!!! Ga lopen!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja maar dat heb je op een gegeven moment ook wel gezienkind iets meer afmatten zou welkom zijn zeg maar
Uiteraard zou het zoveel makkelijker zijn! Dat snap ik wel. Lekker blijven oefenen, waarschijnlijk heeft ze het zomaar door.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ze krijgt alle tijd hooral loopt ze pas als ze 3 is (liever niet
) er is niks met haar aan de hand volgens de fysio (op onzekerheid na) dus we oefenen, oefenen en oefenen en verder is het aan haar
Het zou alleen zooooo makkelijk zijn wel, inmiddels
Je mag het huis van N. in Gouda wel kopen hoor; 3 slaapkamers, zolder met dakraam en dakkapel, open haard, zonnecollectoren (lekker zuinig qua warm water), en een in okt. 2010 geheel gerenoveerde badkamer en toilet, door mij persoonlijk uitgezocht, dus optimaal gebruik van ruimte en materialenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee er is gewoon echt geen andere optie helaasdus we zingen het uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leven de roskam! (Tangle teaser.. ideale borstel..)We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Want ik werd helemaal kriegel van N z'n gezoek naar dingen die Soneal rustig zouden maken, terwijl ik zelf eigenlijk wonderbaarlijk rustig was met dat krijsende, koortsende kind op schoot, en verdomd, op het moment dat ik aan N vroeg alsjeblieft op te houden met zoeken naar manieren om Soneal stil te krijgen omdat ik gestoord werd van z'n geprobeer.... was Soneal stilquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier is het andersom en dan nog een verrot bekken regelmatig. Daar komen discussies van zeg maarBij voorkeur om vier uur 's nachts omdat je chaggo bent van een kind dat niet slaapt
En kind valt dan in slaap doordat het de stemmen fijn vindt
heuh zou dat een fabeltje zijn dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand nog hoe dat zit met koorts krijgen door doorkomende tanden? Fabeltje of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |