abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110203834
Thanks! Gelijk morgen even testen :)
I'm not a sinner.
pi_110205524
Wat een heerlijke krullebol heb je toch Lamb.
Hier uiteindelijk Yaro maar even een uurtje bij mijn vader geparkeerd zodat ik de boel weer op kon ruimen.

Ben nu kapot, vind de woensdag altijd wel slopend. Dan start ik de dag met gymmen met Yaro, daarna de hele dag met hem Yaro spelen en vervolgens zelf sporten. Zo lekker mijn bedje in.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:58:03 #278
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_110206003
haaaaai,

nog een paar dagen hier bij de dreumesjes :'( ik ben er helemaal niet aan toe, dat ze een peuter wordt.
Vandaag al een hoop boodschappen gedaan voor d'r feestje (40 volwassenen en 18 kindjes :X , inclusief eten 's avonds) en nog naar de Ikea geweest voor zuskelief.

Daarna nog een hoop geruimd en geklust en ik ben gebroken. Last van mijn heupen en ik ben niet eens zwanger.

Met Noortje gaat het goed, het slapen gaat prima, eten gaat als een malle, ze vreet zich helemaal ongans, en is vrolijk, lief en kan heerlijk alleen spelen maar wil ook graag samen boekje lezen, naar buiten en het liefst geen boodschappen doen. Tis echt zo'n leuke leeftijd, dat kletsen en die soms stomme maar bijna altijd grappige dingen die ze doet.
En ze bokst:
pi_110206434
Ik had die foto al gezien hij is echt leuk. Een dametje en dan zo'n stoere sport O+

Maar jeetje wat geven jullie een groot feest. Pfff. Maar jou dametje is al een echte peuter hoor, als je verteld hoe ze doet.....maar je wilt natuurlijk gewoon niet weg uit dit topic :P
  woensdag 11 april 2012 @ 22:05:57 #280
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_110206637
Nee eigenlijk niet, vinnut hier wel gezellig eigenlijk O+ En de 'dreumes'meet (oke net niet helemaal) was ook tof.
En dan moet ik naar een topic met allemaal grote kindjes......
pi_110206791
Was zeker een leuke meet, maar ik merkte wel een verschil hoor tussen bv Noortje en Yaro. Ze luisterde tenminste :P
  woensdag 11 april 2012 @ 22:12:44 #282
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_110207110
oh vond je... haha ik vind juist dat ze beter moet luisteren. Maar je hebt wel gelijk, dat gaat best wel goed tegenwoordig.
Ze is wel echt een peutertje, ze praat zo goed, gewoon zinnen met 5 woorden komen eruit, kent al superveel kleuren, veel dieren, ze kan tot 11 tellen (ze telt zelf de diertjes in een boek :X ), ik vind het zo bizar hoe snel dat kan gaan.

NIKKI, nog gefeliciteerd met jouw grote meid! Nog wat leuks gedaan, big party oid?
  woensdag 11 april 2012 @ 22:13:57 #283
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_110207195
o damned. Noortje staat helemaal bovenaan....
pi_110207565
Kan je nagaan wat ik gewent ben w.b. luisteren :D
Maar het gaat ook gewoon zo hard. Wat betreft spraak en begrijpen enzo gaat Yaro zo hard, terwijl hij op andere vlakken echt nog heel klein is.
pi_110207630
...en toen werd onze dreumes ineens grote zus!

Gistermiddag is onze dochter Nele geboren. Joes vond het maar wat raar en was eerst heel jaloers. Vanmiddag poging twee was ze niet meer weg te slaan bij haar zusje. Het was een grote kusjesparade..
pi_110207707
Gefeliciteerd Rory!
pi_110211713
gefeliciteerd rory

goede nachten! das fijn!

speelgoed uitzoeken vind ik echt moeilijk dus ik snap yaro wel...

noortje jij bent toch heul nog geen bijna 2? al ben je wel onwijs stoer

pluizen doet het haar van mini niet maar klitten! ik gebruik nu anti klit spray van guhl (eigenlijk van mezelf maar werkt goed en ruikt niet zo mier zoet)
1x pw na het zwemmen gooi ik er ook een drupje voeding bij tegen droog haar

over eten, waar ze voorheen keurig at en vooral ook veel en alles lijkt ze.nu de groente niet te eten, vast een faaaaaaase maar hoopte toch op tips
  donderdag 12 april 2012 @ 11:32:27 #288
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_110222507
Vandaag met Kiran naar CB geweest. Vorige maand bij 11 maanden was hij heel verkouden en nog herstellend van 2e keer waterpokken, dus ik heb hem niet laten inenten.
hij was toen 76 cm en 8600 gram (in januari was hij ook 8600 gram).

Vandaag weer wegen (en meten) om te kijken of hij nu niet nog op ondergewichtgrens zat, nou nee hoor. Meneertje heeft het er de afgelopen maand goed aangegeten :)

hij was vandaag 76.5 cm en 9560 gram.
Hij volgt nu weer zijn oude lijntje, wat qua gewicht net iets onder het gemiddelde is en iets langer dan gemiddeld.

Wel beter, want vorige maand was hij echt zo'n gratenpakhuis en nu is hij weer iets meer gevuld (je voelt nog steeds zn ribbetjes, maar wel minder dan vorige maand).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 12 april 2012 @ 12:36:54 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110225008
Lekker bijgetrokken van z'n waterpokken dan J-net ^O^

Noortje met bokshandschoenen aan :D _O-

Hier vd week ook een ziek menneke, 38,4 en dus maar een paracetamol gegeven, toen sliep hij uiteindelijk redelijk, maar het is echt raar om met zo'n krijsend, zielig hoopje kind op schoot te zitten.
N werd er ook helemaal onrustig van, die begon dingen aan te slepen om hem maar stil te krijgen (terwijl hij in mijn oor zat te krijsen), en toen ik een post van DML in de SC zag was daar een stuk herkenning:
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier is het andersom en dan nog een verrot bekken regelmatig. Daar komen discussies van zeg maar :+ Bij voorkeur om vier uur 's nachts omdat je chaggo bent van een kind dat niet slaapt :') En kind valt dan in slaap doordat het de stemmen fijn vindt :@
Want ik werd helemaal kriegel van N z'n gezoek naar dingen die Soneal rustig zouden maken, terwijl ik zelf eigenlijk wonderbaarlijk rustig was met dat krijsende, koortsende kind op schoot, en verdomd, op het moment dat ik aan N vroeg alsjeblieft op te houden met zoeken naar manieren om Soneal stil te krijgen omdat ik gestoord werd van z'n geprobeer.... was Soneal stil :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 april 2012 @ 12:47:06 #290
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_110225375
Slapen? Wat is dat? :X dramatisch is het hier en ik heb inmiddels een flink slaaptekort opgebouwd. Het gaat sinds een week iets beter, als ik het niet vergeet (geheugen werkt inmiddels ook niet meer mee) zal ik vanavond mijn verhaal posten.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 12 april 2012 @ 12:47:27 #291
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_110225388
Haha Leandra! Ach, het werkte! En het is N zn eerste keer, hij moet het nog leren, jij hebt al ervaring opgedaan bij B.

J-net fijn dat hij het er weer aan gegeten heeft!

Noortje is wel echt een dame: boksen in een rokje :D
pi_110225985
Saffier, fijn dat er iets verbetering in zit. Wat vervelend dat het zo dramatisch was. Ik ben benieuwd naar je verhaal. Hopelijk ben je snel weer helemaal bijgeslapen!

Vanochtend leek er hier een bom te zijn ontploft. Overal kruimels, aarde (Amy had de enige plant in huis gesloopt) en speelgoed. Dus ik lekker opruimen en daarna stofzuigen. Alles spic en span. Heeeeerlijk. Daarna ging ik een boterham smeren voor Amy. Die gaf ik aan haar op een bordje om mee te nemen naar de tafel. Dus ze loopt zo halfslachtig met dat bordje in haar hand. Ik roep haar na dat ze het met 2 handjes moet vasthouden. Doet ze niet, ik loop naar haar toe. Zij rent weg, laat de boterhammen vallen en glijd er ook nog over uit....resultaat: heel de vloer onder de smeerworst en kruimels. :|W Maar.... ik heb wel papieren gevonden die ik moest hebben maar die ik natuurlijk te goed of te slecht had opgeruimd.

Nu ligt ze lekker te slapen met 4 knuffels, 2 poppen, 1 extra dekentje en 1 extra slaapzak (daar knuffelt ze mee). O+ mijn memie

Wat een geweldige foto van Noortje met de bokshandschoenen :D en wat een leuke verhalen O+ knappe Noortje!

Leandra, is Soneal al weer beter? Zielig is dat krijsen dan he. Maar ik vind het wel makkelijk om zelf rustig te blijven als je weet wat er aan de hand is.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:13:59 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110226508
Soneal had voor N thuiskwam ook al 3 kwartier op schoot zitten sippen, krijsen, koortsen en zielig zijn, maar hij bleef wel helder... het leek vooral een aanval te zijn die wel weer over ging, dus ik was er vrij rustig onder, maar N wist echt even niet wat hij moest.
En eerlijk is eerlijk, we zijn ook niet gewend dat er wat aan de hand is... nou maar hopen dat de FOK!wet die opmerking even niet ziet en het ook zo blijft.

Hij is inmiddels weer hersteld, gisteren nog wat warm maar ik heb z'n temperatuur niet eens genomen, zolang hij goed in z'n doen en helder is niet gaan zoeken naar dingen die vanzelf wel overgaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110229745
Zieke kindjes :(

Hier heeft 3 weken ziekte geresulteerd in 9.5 kilo bij 79 cm (hevig tegenstribbelend, dus niet heel precies)..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 12 april 2012 @ 14:31:36 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110229876
Beetje skinny lijkt me Vanyel, is ze inmiddels opgeknapt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110230589
Is ook vrij skinny. Goed 3 weken geleden was ze nog 10 kg. Inmiddels heeft ze alleen nog diarree. Daarvoor kregen we net van de kinderarts het advies om witbrood, witte rijst, appel zonder schil, doodgekookte groente en olvarit 6-8 mnd te geven..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_110234902
Weet iemand nog hoe dat zit met koorts krijgen door doorkomende tanden? Fabeltje of niet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_110234949
jemig vanyel, is dat nou nog steeds niet helemaal over? :{
t duurt wel lang, ondanks dat de rest dan wel beter gaat.

Ik mag dinsdag met jongste naar t CB naar de wvk. Ik ben heel benieuwd wat ze weegt/meet.
Twee weken terug werd ik een uur voor mn afspraak afgebeld dat de arts ziek was en de afspraak niet door zou gaan :') lekker is dat. Niet de eerste keer dat ze zo vlak voor een afspraak afbellen. Heel gesteggel over wanneer we dan weer terecht konden want we konden pas over anderhalve maand weer bij de arts terecht. Maar tussendoor mocht ik ewl komen wegen/meten hoor!
Mja... ik heb maar gewoon de afspraak bij de wvk laten maken, zodat ze met dr vaccinaties gewoon op schema loopt en ik niet extra langs hoef. De afsprakenmevrouw was het er in eerste instantie niet mee eens (het is wel belangrijk dat de kindjes in de gaten gehouden worden door een arts mevrouw...) maar nadat ik aangaf dat ze strak onder controle gehouden wordt door de kinderarts en dat die afspraak ook over twee weken is mocht het wel :') ach ja.
:)
pi_110235016
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand nog hoe dat zit met koorts krijgen door doorkomende tanden? Fabeltje of niet?
heuh zou dat een fabeltje zijn dan?

die van mij hebben alletwee altijd dikke koorts die net zo spontaan komt als de bulten in de mond en die net zo hard weer over is als de tand/kies doorgebroken is. Het kan toeval zijn iedere keer maar ik ga er vanuit dat het daarmee samenhangt.
:)
pi_110235024
Deels Claudia. Zoals ik het heb begrepen krijgen kindjes geen koorts door doorkomende tanden. Maar de tanden vragen wel heel veel van de weerstand waardoor die lager wordt en ze daardoor dus makkelijker ziek worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')