?? die ga je dan eerst even eronder leggen??quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef chacama het volgende:
En verder goed gebruik maken van strandlakens...
Vies vind ik ook een groot woord?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij doen mijn man en ik iets verkeerd, want wij staan wel in relatie tot...? Maar ons bed wordt er niet vies van.
#dtv
Daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha volgens mij leren ze het veel beter van elkaar dan van papa en mama.
S is ook 1m6. Ze zal het ook wel leren hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef chacama het volgende:
Hier ook geen poetser, terwijl ik wel kan genieten van een schoon en opgeruimd huis. Maar ik heb er echt geen zin in. Ben al blij als ik mezelf er toe kan zetten om 's avonds (als ik eens thuis ben) de was te vouwen. Ik denk dat als ik meer thuis zou zijn, mijn huis ook schoner en opgeruimder zou zijn. Maar ik heb inmiddels geaccepteerd dat dit niet het geval is. Heb vorige maand de kinderkamers opgeruimd (dingen weg enzo). Die zakken en dozen staan nog op de overloop.....
Ik weet niet hoe groot die van jullie zijn, maar Maud is wel een kleintje (nu 106cm).
Ja wat dat betreft ook vervelend dat het schaatsen wat laat aansloeg bij d'r (en d'r grote vriendin). Die kan het nu zowat en Anna gaat het van ons niet leren vrees ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Papa had maar een klein kwartiertje nodig de zaterdag erna en het gaat nu als een tierelier.
Mijn vriendin zou me wel leren rolschaatsen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft ook vervelend dat het schaatsen wat laat aansloeg bij d'r (en d'r grote vriendin). Die kan het nu zowat en Anna gaat het van ons niet leren vrees ik![]()
.
Be zuigt!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het maakt niet uit hoe je hem op vat, hij blijft geldig!![]()
Oh ja... Dat was het.quote:
Min puntje BE.quote:
Checkquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat lastig is is als eentje dat perfectionistische gen wel heeft en de ander niet sprak zij uit ervaring
Jij gunt m ook niets? Weet je hoe lekker het slapen is na klaarkomen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, soms zuig ik wel, maar niet automatisch elke avond.
Ik was vroeger ook wel wat lastiger hoor, en ik kan nog steeds niet altijd tegen 'troep'. Maar nu leg ik me er maar bij neer dat er af en toe stapels liggen of dat er af en toe speelgoed slingert. Werkt veel beterquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat lastig is is als eentje dat perfectionistische gen wel heeft en de ander niet sprak zij uit ervaring
Hier is het andersom en dan nog een verrot bekken regelmatig. Daar komen discussies van zeg maarquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Checkmaar ik heb hem wel en mijn meneer niet
inmiddels zijn de taken hier zo verdeeld dat ie amper wat hoeft te doen (behalve koken en boodschappen
) want ik doe de rest het liefst zelf
dan gebeurd het tenminste op mijn manier! Hij tevreden, ik tevreden
(en dan presteert ie het soms nóg om een was te doen (heel lief
) en daar dan een halve fles wasverzachter voor te gebruiken ipv wasmiddel
máár ik heb geleerd daar niet meer over te zeuren maar gewoon te zeggen dat ik zo blij ben dat ie de was vernaggeld gedaan heeft!
![]()
Nu ik 'thuis zit' is het helemaal erggeen houden meer aan.... ben zelfs was bij elkaar aan het schrapen
Daar heeft ie toch handjes voor?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij gunt m ook niets? Weet je hoe lekker het slapen is na klaarkomen?
Automagisch zuigen is ook niet leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Behoorlijk fijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij gunt m ook niets? Weet je hoe lekker het slapen is na klaarkomen?
Kolven?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef trui het volgende:
daar heb je toch ook van die robotzuigers voor.
Zaterdag en woensdag. Twee keer in de week blijft het goed schoon van hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat de woensdag optioneel was?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zaterdag en woensdag. Twee keer in de week blijft het goed schoon van hoor
*proest* En dan ben ik degene die uit de school klapt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
OMG!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*proest* En dan ben ik degene die uit de school klapt?![]()
In Ruckphen doen ze dat ook...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, dan blijft de bekleding ook als nieuw en hebben ze over 20 jaar nog steeds een nieuwe bank
Ik heb dat trouwens behalve in Queens nergens echt meegemaakt
Het staat op de interwebz... Dus het is waar!!!! EINZ!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De vraag blijft... is het nou waar of niet...
das 104 keer per jaar ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ligt eraan of je slikt of spuugt?quote:
Dat was mijn volgende vraag uiteraard?quote:
Nee, dat is de sex.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de woensdag optioneel was?
Nou... dat hangt geheel van de ehm... techniek af.quote:
OH! pijpen is geen sex dus. *Noteert.quote:
...with that woman?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef stinkie het volgende:
Ik heb op woensdag geen sex vrij naar Clinton
Ligt aan de lozing?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende vraag uiteraard?
je kan het toch ook gewoon ff in je mond nemen en naar de wasbak rennen ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... dat hangt geheel van de ehm... techniek af.![]()
Zuigen is niet per definitie ook slikken...
Hoevaak je sex hebt ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
Ik ben al 5 minuten aan het twijfelen of ik hier durf te posten
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
Ik ben al 5 minuten een uuraan het twijfelen of ik hier durf te posten
Loowis!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
Je hebt geen sex?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |