abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110134061
Dus..

Gewoon elke dag verschonen ja, het onderlaken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110134092
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Dus..

Gewoon elke dag verschonen ja, het onderlaken.
Ok ok dit moét een garp zijn. :(. Nu weet ik het echt zeker.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110134126
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

J, lekker fris bedje ? en je meisje die het ff voor je doet, ik hou dr van O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110134133
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nou ja, als je het meer dan 1x op een dag doet, hoef je inderdaad niet 2x per dag te verschonen nee.. Dat gaat wel wat ver ja.
pi_110134153
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ja, als je het meer dan 1x op een dag doet, hoef je inderdaad niet 2x per dag te verschonen nee.. Dat gaat wel wat ver ja.
Als je gewoon savonds rond 21:30 ff verschoont is het prima ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110134181
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Joene het volgende:

[..]

Als je gewoon savonds rond 21:30 ff verschoont is het prima ?
Zo raar is dat niet?
pi_110134229
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet?
Lekker fris ?
pi_110134236
Freaks.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_110134308
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Jarno het volgende:
Freaks.
:|W
Te grappig.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 13:44:37 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_110134359
nee?! serieus je bed verschonen na de sex? Ik zou een andere plek zoeken, in de woonkamer op het kale laminaat of zo, dettol doekje er over en klaar.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110134397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef moussy het volgende:
nee?! serieus je bed verschonen na de sex? Ik zou een andere plek zoeken, in de woonkamer op het kale laminaat of zo, dettol doekje er over en klaar.
Keukentafel? Aanrecht?
pi_110134407
Wij hebben gisteren trouwens een nieuwe fiets gekocht voor uk. Impulsding vanaf de terugweg van het familiebezoek. Echt, ze was (is) zo blij. O+. Ze kan nog niet fietsen maar moet het nu echt gaan leren en ze wil het ook maar d'r fietsje was echt veel te klein.

Ze was zo onder de indruk in de winkel ook. Eerst bij de nieuwe fietsen gekeken, toen bij de 2e hands hoek, prachtig mooi K3 fietsje heeft ze zelf uitgekozen en ze is er zo blij mee. O+. Ze kon er gisteren niet van slapen. "Papa ik kan niet <huilsnik> slapen want ik <snotter> moet steeds aan m'n fiehiehiehiehiets denken... :'( :'(".

En ze kan nog geen meter fietsen dus. :D.
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:46:47 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134441
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef moussy het volgende:
:D
Ik zou gewoon de plastic hoes om de matras laten! ^O^ Gewoon het showroommodel kopen! _O-
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:47:03 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_110134455
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:45 schreef Jarno het volgende:
"Papa ik kan niet <huilsnik> slapen want ik <snotter> moet steeds aan m'n fiehiehiehiehiets denken... :'( :'(".

Ah wat lief zeg. O+
pi_110134462
quote:
Wij hebben gisteren trouwens een nieuwe fiets gekocht voor uk. Impulsding vanaf de terugweg van het familiebezoek. Echt, ze was (is) zo blij. O+. Ze kan nog niet fietsen maar moet het nu echt gaan leren en ze wil het ook maar d'r fietsje was echt veel te klein.

Ze was zo onder de indruk in de winkel ook. Eerst bij de nieuwe fietsen gekeken, toen bij de 2e hands hoek, prachtig mooi K3 fietsje heeft ze zelf uitgekozen en ze is er zo blij mee. O+. Ze kon er gisteren niet van slapen. "Papa ik kan niet <huilsnik> slapen want ik <snotter> moet steeds aan m'n fiehiehiehiehiets denken... :'( :'(".

Jen heeft er nu ook 1 bij mij staan ja.. Maar zonder zijwieltjes wilt madam echt niet. Dus straks als het ff wat beter weer is ga ik wel ff erachteraan rennen.. Kan ik meteen beetje trainen voor de marathon.
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:47:19 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134468
Wat spuug zegt, wat schattig idd! O+
pi_110134501
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zou gewoon de plastic hoes om de matras laten! ^O^ Gewoon het showroommodel kopen! _O-
Dat kraakt weer zo joh..
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:48:13 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_110134503
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je wel eens van die Amerikanen gezien die de plastic hoes om hun bankstel laten zitten, omdat dat zo makkelijk schoon te maken is?! :|W
pi_110134528
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jen heeft er nu ook 1 bij mij staan ja.. Maar zonder zijwieltjes wilt madam echt niet. Dus straks als het ff wat beter weer is ga ik wel ff erachteraan rennen.. Kan ik meteen beetje trainen voor de marathon.
Wij hebben deze zonder zijwieltjes gekocht (maar wel incl. kekke K3 helm!) en die komen er ook niet op. Maar ze wil het wel hoor, ze is zo'n beetje de laatste van d'r klas (groep 2) dus sociale druk doet een hoop ;).
pi_110134548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Heb je wel eens van die Amerikanen gezien die de plastic hoes om hun bankstel laten zitten, omdat dat zo makkelijk schoon te maken is?! :|W
Ja, daarbij denk zelfs ik, WTF?
pi_110134588
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wij hebben deze zonder zijwieltjes gekocht (maar wel incl. kekke K3 helm!) en die komen er ook niet op. Maar ze wil het wel hoor, ze is zo'n beetje de laatste van d'r klas (groep 2) dus sociale druk doet een hoop ;).
De zijwieltjes zitten een beetje los... Dus ze kan het heus wel..
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:50:24 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134608
quote:

[..]

Ja, daar doelde ik idd op, gewoon doortrekken dat principe in je hele huis! ^O^
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:50:38 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110134618
quote:

[..]

Dat niet alleen, dan blijft de bekleding ook als nieuw en hebben ze over 20 jaar nog steeds een nieuwe bank :')
Ik heb dat trouwens behalve in Queens nergens echt meegemaakt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110134645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Wat spuug zegt, wat schattig idd! O+
Het liefst had ze het ding op d'r kamer gehad denk ik ;). Hij paste ook net niet in de achterbak dus ik had 'm ff naast d'r op de achterbank gezet, zat ze helemaal te glimmen en kijken naar dat ding. O+. Zo mooi!
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:54:36 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110134763
quote:

O+ :D
in de haak.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 13:55:48 #26
7074 moussy
kuttekop
pi_110134813
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het liefst had ze het ding op d'r kamer gehad denk ik ;). Hij paste ook net niet in de achterbak dus ik had 'm ff naast d'r op de achterbank gezet, zat ze helemaal te glimmen en kijken naar dat ding. O+. Zo mooi!
O+
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:56:21 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134837
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

O+ Gaaf he! We hadden voor Sasha ook een nieuwe gekocht, maar hij kon net niet met zijn voetjes bij de grond, en dus kon hij spontaan niet meer fietsen. Ook niet mét wieltjes, toen viel hij ineens om. :?
Dus een maatje kleiner via MP gekocht (hij ging van 12 naar 16, toen een 14 gekocht) en het probleem was weg. Hij stapte op en fietste zo weg. En het allermooiste wat hem betreft... deze fiets heeft een standaard! :Y Hij heet dan ook 'mijn standaard-fiets'. :') :D

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-04-2012 13:57:03 (oeps) ]
pi_110134873
Sorry maar ik ben echt zo verliefd op ons kind. :D. En het leek me wel ontopic :P.
pi_110134897
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:56 schreef Brighteyes het volgende:

En het allermooiste wat hem betreft... deze fiets heeft een standaard! :Y Hij heet dan ook 'mijn standaard-fiets'. :') :D
Ohja dat schijnt sowieso magisch te zijn! Heeft Anna dus ook! Helemaal te gek wow zo'n standaard :D.
pi_110134902
Ontopic :r
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:58:47 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134919
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:57 schreef Jarno het volgende:
Sorry maar ik ben echt zo verliefd op ons kind. :D. En het leek me wel ontopic :P.
Zeer! Keep it coming! :Y
pi_110134941
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

O+ Gaaf he! We hadden voor Sasha ook een nieuwe gekocht, maar hij kon net niet met zijn voetjes bij de grond, en dus kon hij spontaan niet meer fietsen. Ook niet mét wieltjes, toen viel hij ineens om. :?
Dus een maatje kleiner via MP gekocht (hij ging van 12 naar 16, toen een 14 gekocht) en het probleem was weg. Hij stapte op en fietste zo weg. En het allermooiste wat hem betreft... deze fiets heeft een standaard! :Y Hij heet dan ook 'mijn standaard-fiets'. :') :D
Hier precies zo. Alleen heb ik geen geld om dan toch maar even een tussenmaatje te scoren. Ze crosst gelukkig nog aardig weg op haar 12 inch-fietsje (zelfs met één been fietst ze :o :P ), maar de 16-inch lukt echt nog niet. Ze kan erop fietsen en we zijn aan het oefenen met remmen en afstappen nu. Opstappen moet ik echt nog bij helpen.
pi_110134968
Kan het niet weer gewoon over neuken gaan ?
pi_110134971
En mijn zoon heeft een loopfietsje, ook maatje net te groot. maar die wil niks anders meer, dus dat kost me mijn rug. :{
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:01:02 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134986
Jammer is dat he Groof. Sasha ging, voor mijn gevoel, echt heel erg slingeren op de 12 inch omdat hij te groot werd ervoor. En 16 staat voor 4-6 jaar, maar helaasch dus toch niet. -O-
pi_110134995
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zeer! Keep it coming! :Y
Mwoch teveel positiviteit trekt FOK! slecht geloof ik. :P. Maar wij zijn echt van die types die regelmatig tegen elkaar zeggen dat we het zo goed hebben dus. :@.
pi_110135028
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mwoch teveel positiviteit trekt FOK! slecht geloof ik. :P. Maar wij zijn echt van die types die regelmatig tegen elkaar zeggen dat we het zo goed hebben dus. :@.
:o ^O^

Ik ben nu alleen wel benieuwd naar hoe vaak jullie je bed verschonen :7 .
pi_110135049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

:o ^O^

Ik ben nu alleen wel benieuwd naar hoe vaak jullie je bed verschonen :7 .
Haha 1x per week dus maar dat staat dus niet in relatie tot...?
pi_110135086
Hier eens per twee weken, maar dat is eigenlijk alleen omdat de poetshulp dan komt (jaja, maar eens per twee weken) en ik me anders zou schamen, maar dat staat dus wel in relatie tot... ? (want alleen enzo ;-))
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:05:43 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135148
O+ wat praat je liefdevol over je dochter Jarno O+
Volgens mi boft ze maar wat met jou!
En nu hup snel leren fietsen mijnese kwam thuis van het overblijven en kon ineens fietsen :')

Ik wou dat ik een poetsfreak was, maar als de kinderen om acht uur op bed liggen ben ik echt kapot.
En wat Tico zei over 'vrije dag' van partner herken ik maar al te goed.
Ben ook erg benieuwd in wat voor staat ik het huis vanmiddag aantref. In ieder geval een aanrecht tot aan het plafond toe vol spullen.
Een eetkamertafel vol troep (vanmorgen was hij leeg) en meer van zulks ongrappigs./
pi_110135172
Nee, echt, gisteren ook. Thuis van familiebezoek en fietsavontuur, kind zielsgelukkig op de bank met een film, wij ernaast met een kop thee en de open haard aan... dan kun je me echt wegdragen hoor. Ik snap dat er een hoop ellende is in de wereld maar ik snap dat zure toontje van al die Nederlanders nooit zo. Ik kan m'n hypotheek betalen, boodschappen doen zonder er al te hard bij na te denken, we doen leuke dingen en iedereen is gezond... Genieten toch dan?
pi_110135204
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef amaranta het volgende:

En nu hup snel leren fietsen mijnese kwam thuis van het overblijven en kon ineens fietsen :')
Haha volgens mij leren ze het veel beter van elkaar dan van papa en mama :D.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:10:19 #43
144006 chacama
Ondernemend!
pi_110135295
Maud fiets ook zonder wieltjes op een 16inch, maar heeft zichzelf wel geleerd om eerst vaart te maken voordat ze echt gaat zitten en van het zadel af te gaan met afstappen. Die heeft ook geen stang natuurlijk....

En dat bed verschonen...ach, minimaal 1x in de twee weken. Het liefst 1x per week. En verder goed gebruik maken van strandlakens...
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:10:32 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135306
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Jarno het volgende:
Nee, echt, gisteren ook. Thuis van familiebezoek en fietsavontuur, kind zielsgelukkig op de bank met een film, wij ernaast met een kop thee en de open haard aan... dan kun je me echt wegdragen hoor. Ik snap dat er een hoop ellende is in de wereld maar ik snap dat zure toontje van al die Nederlanders nooit zo. Ik kan m'n hypotheek betalen, boodschappen doen zonder er al te hard bij na te denken, we doen leuke dingen en iedereen is gezond... Genieten toch dan?
^O^

Wij missen alleen de open haard.
Oh, en de serene rust. :') Hoewel het los van elkaar 'spelen' nu wat meer begint te komen. :Y

Over dat poetsen, ik zou ook willen dat ik dat gen heb. De enige keren dat ik echt ga poetsen is als ik in een pestbui ben.
Te moe om te poetsen ben ik nooit, ik heb er gewoon geen zin in, het zit niet in mijn systeem, ik denk er niet eens over na dat ik 's avonds wel even kan zuigen ofzo.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:11:47 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135360
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef chacama het volgende:
Maud fiets ook zonder wieltjes op een 16inch, maar heeft zichzelf wel geleerd om eerst vaart te maken voordat ze echt gaat zitten en van het zadel af te gaan met afstappen. Die heeft ook geen stang natuurlijk....

En dat bed verschonen...ach, minimaal 1x in de twee weken. Het liefst 1x per week. En verder goed gebruik maken van strandlakens...
En ze is een jaar ouder dan Sasha. ;) En nog eens 4 maanden ouder dan dat dan de oudste van Groof. We hebben dus iets te hoog gegrepen met de 16 inch. ;) :D
pi_110135371
Fijn BE ^O^ . En dat gen mis ik ook. maar ik mis het ook niet zo eigenlijk.
pi_110135431
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
ik denk er niet eens over na dat ik 's avonds wel even kan zuigen ofzo.
Doe je het er nou om of wat?
pi_110135442
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:14:12 #49
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135449
Volgens mij doen mijn man en ik iets verkeerd, want wij staan wel in relatie tot...? Maar ons bed wordt er niet vies van.
#dtv
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:14:36 #50
144006 chacama
Ondernemend!
pi_110135461
Hier ook geen poetser, terwijl ik wel kan genieten van een schoon en opgeruimd huis. Maar ik heb er echt geen zin in. Ben al blij als ik mezelf er toe kan zetten om 's avonds (als ik eens thuis ben) de was te vouwen. Ik denk dat als ik meer thuis zou zijn, mijn huis ook schoner en opgeruimder zou zijn. Maar ik heb inmiddels geaccepteerd dat dit niet het geval is. Heb vorige maand de kinderkamers opgeruimd (dingen weg enzo). Die zakken en dozen staan nog op de overloop.....

Ik weet niet hoe groot die van jullie zijn, maar Maud is wel een kleintje (nu 106cm).
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:14:44 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110135470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef chacama het volgende:
En verder goed gebruik maken van strandlakens...
?? die ga je dan eerst even eronder leggen??
in de haak.
pi_110135471
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij doen mijn man en ik iets verkeerd, want wij staan wel in relatie tot...? Maar ons bed wordt er niet vies van.
#dtv
Vies vind ik ook een groot woord?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:15:08 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135486
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Haha volgens mij leren ze het veel beter van elkaar dan van papa en mama :D.
Daar lijkt het op.
Papa had maar een klein kwartiertje nodig de zaterdag erna en het gaat nu als een tierelier.
pi_110135508
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef chacama het volgende:
Hier ook geen poetser, terwijl ik wel kan genieten van een schoon en opgeruimd huis. Maar ik heb er echt geen zin in. Ben al blij als ik mezelf er toe kan zetten om 's avonds (als ik eens thuis ben) de was te vouwen. Ik denk dat als ik meer thuis zou zijn, mijn huis ook schoner en opgeruimder zou zijn. Maar ik heb inmiddels geaccepteerd dat dit niet het geval is. Heb vorige maand de kinderkamers opgeruimd (dingen weg enzo). Die zakken en dozen staan nog op de overloop.....

Ik weet niet hoe groot die van jullie zijn, maar Maud is wel een kleintje (nu 106cm).
S is ook 1m6. Ze zal het ook wel leren hoor. :Y

En knap van Maud!
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:15:44 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135510
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Vies vind ik ook een groot woord?
Ja ik weet het ook niet.
Daarom vraag ik het maar ook.
pi_110135542
Wat lastig is is als eentje dat perfectionistische gen wel heeft en de ander niet sprak zij uit ervaring :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110135550
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Daar lijkt het op.
Papa had maar een klein kwartiertje nodig de zaterdag erna en het gaat nu als een tierelier.
Ja wat dat betreft ook vervelend dat het schaatsen wat laat aansloeg bij d'r (en d'r grote vriendin). Die kan het nu zowat en Anna gaat het van ons niet leren vrees ik :D ;).
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:17:32 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135591
Ik kwam er laatst 4 dagen later achter dat er nog was in de droger zat :')
(Ik gebruikd dat ding namelijk zelden). En het wasrek had mijn man in een hoekje gezet ivm klussen aan/op zolder (klussen, niet neuken dus) en daar kwam ik ook een paar dagen later achter.
Ik vroeg me al af waar de pyjama van mn dochter was gebleven :')
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:18:45 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135641
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja wat dat betreft ook vervelend dat het schaatsen wat laat aansloeg bij d'r (en d'r grote vriendin). Die kan het nu zowat en Anna gaat het van ons niet leren vrees ik :D ;).
Mijn vriendin zou me wel leren rolschaatsen.
minime: je laat me toch niet los he (met knikkende knietjes)
vriendin: nee hoor O-)
En na 10 meter liet ze me los en was mijn schaatstijdperk over
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:20:50 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135705
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Doe je het er nou om of wat?
Nee, het maakt niet uit hoe je hem op vat, hij blijft geldig! :Y *)
pi_110135723
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, het maakt niet uit hoe je hem op vat, hij blijft geldig! :Y *)
Be zuigt!
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:21:26 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135730
Oh en Chaca, Sasha zal ook zoiets zijn, dus dat scheelt dan niet veel.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:21:37 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Be zuigt!
Nee, niet juist! :D
pi_110135748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja... Dat was het.
pi_110135766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Min puntje BE.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:23:19 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135789
Oh, en was in de droger? Is dat erg dan?
Er zit er nu eentje in de droger, een natte in de wasmachine (die heb ik vannacht om 3 uur aangezet) en er staat ervoor een wasmand met minstens 2 schone wassen op de grond...
En wanneer ik die op ga vouwen? Ehm...

mss vanavond als ik hem nu in mijn RTM-lijstje zet. :+ :P :D
pi_110135792
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat lastig is is als eentje dat perfectionistische gen wel heeft en de ander niet sprak zij uit ervaring :')
Check 8-) maar ik heb hem wel en mijn meneer niet :P inmiddels zijn de taken hier zo verdeeld dat ie amper wat hoeft te doen (behalve koken en boodschappen :P) want ik doe de rest het liefst zelf :') dan gebeurd het tenminste op mijn manier! Hij tevreden, ik tevreden :P (en dan presteert ie het soms nóg om een was te doen (heel lief O+) en daar dan een halve fles wasverzachter voor te gebruiken ipv wasmiddel :') máár ik heb geleerd daar niet meer over te zeuren maar gewoon te zeggen dat ik zo blij ben dat ie de was vernaggeld gedaan heeft! ^O^

Nu ik 'thuis zit' is het helemaal erg :') geen houden meer aan.... ben zelfs was bij elkaar aan het schrapen :')
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:23:39 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135798
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:22 schreef Joene het volgende:

[..]

Min puntje BE.
Nou ja, soms zuig ik wel, maar niet automatisch elke avond. :Y)
pi_110135823
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jij gunt m ook niets? Weet je hoe lekker het slapen is na klaarkomen?
pi_110135826
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was vroeger ook wel wat lastiger hoor, en ik kan nog steeds niet altijd tegen 'troep'. Maar nu leg ik me er maar bij neer dat er af en toe stapels liggen of dat er af en toe speelgoed slingert. Werkt veel beter :). En zo erg is het ook weer niet bij ons :).
pi_110135854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Check 8-) maar ik heb hem wel en mijn meneer niet :P inmiddels zijn de taken hier zo verdeeld dat ie amper wat hoeft te doen (behalve koken en boodschappen :P) want ik doe de rest het liefst zelf :') dan gebeurd het tenminste op mijn manier! Hij tevreden, ik tevreden :P (en dan presteert ie het soms nóg om een was te doen (heel lief O+) en daar dan een halve fles wasverzachter voor te gebruiken ipv wasmiddel :') máár ik heb geleerd daar niet meer over te zeuren maar gewoon te zeggen dat ik zo blij ben dat ie de was vernaggeld gedaan heeft! ^O^

Nu ik 'thuis zit' is het helemaal erg :') geen houden meer aan.... ben zelfs was bij elkaar aan het schrapen :')
Hier is het andersom en dan nog een verrot bekken regelmatig. Daar komen discussies van zeg maar :+ Bij voorkeur om vier uur 's nachts omdat je chaggo bent van een kind dat niet slaapt :') En kind valt dan in slaap doordat het de stemmen fijn vindt :@
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:25:41 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135865
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar heeft ie toch handjes voor?
Ik lig de laatste week om 22 uur in bed en dat vindt hij te vroeg... tsja...
pi_110135868
quote:

[..]

Automagisch zuigen is ook niet leuk.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:26:11 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110135879
daar heb je toch ook van die robotzuigers voor. :+
in de haak.
pi_110135881
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Behoorlijk fijn O+
pi_110135894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef trui het volgende:
daar heb je toch ook van die robotzuigers voor. :+
Kolven?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:33:58 #77
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_110136217
quote:

[..]

Zaterdag en woensdag. Twee keer in de week blijft het goed schoon van hoor :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_110136254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik dacht dat de woensdag optioneel was?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:34:35 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110136255
quote:

[..]

*proest* En dan ben ik degene die uit de school klapt? :o :D

:D Tico! Je bent goed op de hoogte! :Y ;) :D
pi_110136272
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*proest* En dan ben ik degene die uit de school klapt? :o :D
OMG!!!

Quoten voor het nageslacht.

Ik maakte een garpje... :')
pi_110136274
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat niet alleen, dan blijft de bekleding ook als nieuw en hebben ze over 20 jaar nog steeds een nieuwe bank :')
Ik heb dat trouwens behalve in Queens nergens echt meegemaakt ;)
In Ruckphen doen ze dat ook...
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:35:32 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110136304
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

OMG!!!

Quoten voor het nageslacht.
De vraag blijft... is het nou waar of niet...
pi_110136317
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De vraag blijft... is het nou waar of niet...
Het staat op de interwebz... Dus het is waar!!!! EINZ!
pi_110136331
Van zuigen wordt je bed toch niet vies?
pi_110136358
quote:

[..]

das 104 keer per jaar ?
pi_110136359
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Jarno het volgende:
Ligt eraan of je slikt of spuugt?
pi_110136375
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ligt eraan of je slikt of spuugt?
Dat was mijn volgende vraag uiteraard?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:37:09 #88
19297 stinkie
pi_110136381
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik dacht dat de woensdag optioneel was?
Nee, dat is de sex.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:37:17 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110136383
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Jarno het volgende:
Nou... dat hangt geheel van de ehm... techniek af. :7
Zuigen is niet per definitie ook slikken...
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:37:36 #90
19297 stinkie
pi_110136401
Ik heb op woensdag geen sex vrij naar Clinton
pi_110136415
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

Nee, dat is de sex.
OH! pijpen is geen sex dus. *Noteert.
pi_110136427
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef stinkie het volgende:
Ik heb op woensdag geen sex vrij naar Clinton
...with that woman?
pi_110136451
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat was mijn volgende vraag uiteraard?
Ligt aan de lozing?
pi_110136509
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou... dat hangt geheel van de ehm... techniek af. :7
Zuigen is niet per definitie ook slikken...
je kan het toch ook gewoon ff in je mond nemen en naar de wasbak rennen ?
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 14:46:07 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110136761
Ik ben al 5 minuten aan het twijfelen of ik hier durf te posten :')
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_110136786
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
Hoevaak je sex hebt ?
pi_110136816
quote:
Ik ben al 5 minuten een uuraan het twijfelen of ik hier durf te posten :')
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 14:47:21 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110136818
Ehm *reken de reken*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_110136823
quote:
Loowis!
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:47:41 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110136832
quote:
Je hebt geen sex?
Of 10 x per week?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')