Ok ok dit moét een garp zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Dus..
Gewoon elke dag verschonen ja, het onderlaken.
J, lekker fris bedje ? en je meisje die het ff voor je doet, ik hou dr vanquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ok ok dit moét een garp zijn.. Nu weet ik het echt zeker.
Nou ja, als je het meer dan 1x op een dag doet, hoef je inderdaad niet 2x per dag te verschonen nee.. Dat gaat wel wat ver ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ok ok dit moét een garp zijn.. Nu weet ik het echt zeker.
Als je gewoon savonds rond 21:30 ff verschoont is het prima ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, als je het meer dan 1x op een dag doet, hoef je inderdaad niet 2x per dag te verschonen nee.. Dat gaat wel wat ver ja.
Zo raar is dat niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je gewoon savonds rond 21:30 ff verschoont is het prima ?
Lekker fris ?quote:
Keukentafel? Aanrecht?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef moussy het volgende:
nee?! serieus je bed verschonen na de sex? Ik zou een andere plek zoeken, in de woonkamer op het kale laminaat of zo, dettol doekje er over en klaar.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef moussy het volgende:
nee?! serieus je bed verschonen na de sex? Ik zou een andere plek zoeken, in de woonkamer op het kale laminaat of zo, dettol doekje er over en klaar.
Ah wat lief zeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:45 schreef Jarno het volgende:
"Papa ik kan niet <huilsnik> slapen want ik <snotter> moet steeds aan m'n fiehiehiehiehiets denken...![]()
".
Jen heeft er nu ook 1 bij mij staan ja.. Maar zonder zijwieltjes wilt madam echt niet. Dus straks als het ff wat beter weer is ga ik wel ff erachteraan rennen.. Kan ik meteen beetje trainen voor de marathon.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:45 schreef Jarno het volgende:
Wij hebben gisteren trouwens een nieuwe fiets gekocht voor uk. Impulsding vanaf de terugweg van het familiebezoek. Echt, ze was (is) zo blij.. Ze kan nog niet fietsen maar moet het nu echt gaan leren en ze wil het ook maar d'r fietsje was echt veel te klein.
Ze was zo onder de indruk in de winkel ook. Eerst bij de nieuwe fietsen gekeken, toen bij de 2e hands hoek, prachtig mooi K3 fietsje heeft ze zelf uitgekozen en ze is er zo blij mee.. Ze kon er gisteren niet van slapen. "Papa ik kan niet <huilsnik> slapen want ik <snotter> moet steeds aan m'n fiehiehiehiehiets denken...
![]()
".
En ze kan nog geen meter fietsen dus..
Dat kraakt weer zo joh..quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de plastic hoes om de matras laten!Gewoon het showroommodel kopen!
Heb je wel eens van die Amerikanen gezien die de plastic hoes om hun bankstel laten zitten, omdat dat zo makkelijk schoon te maken is?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de plastic hoes om de matras laten!Gewoon het showroommodel kopen!
Wij hebben deze zonder zijwieltjes gekocht (maar wel incl. kekke K3 helm!) en die komen er ook niet op. Maar ze wil het wel hoor, ze is zo'n beetje de laatste van d'r klas (groep 2) dus sociale druk doet een hoopquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen heeft er nu ook 1 bij mij staan ja.. Maar zonder zijwieltjes wilt madam echt niet. Dus straks als het ff wat beter weer is ga ik wel ff erachteraan rennen.. Kan ik meteen beetje trainen voor de marathon.
Ja, daarbij denk zelfs ik, WTF?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Heb je wel eens van die Amerikanen gezien die de plastic hoes om hun bankstel laten zitten, omdat dat zo makkelijk schoon te maken is?!
De zijwieltjes zitten een beetje los... Dus ze kan het heus wel..quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij hebben deze zonder zijwieltjes gekocht (maar wel incl. kekke K3 helm!) en die komen er ook niet op. Maar ze wil het wel hoor, ze is zo'n beetje de laatste van d'r klas (groep 2) dus sociale druk doet een hoop.
Ja, daar doelde ik idd op, gewoon doortrekken dat principe in je hele huis!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Heb je wel eens van die Amerikanen gezien die de plastic hoes om hun bankstel laten zitten, omdat dat zo makkelijk schoon te maken is?!
Dat niet alleen, dan blijft de bekleding ook als nieuw en hebben ze over 20 jaar nog steeds een nieuwe bankquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het liefst had ze het ding op d'r kamer gehad denk ikquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:45 schreef Jarno het volgende:
Wij hebben gisteren trouwens een nieuwe fiets gekocht voor uk. Impulsding vanaf de terugweg van het familiebezoek. Echt, ze was (is) zo blij.. Ze kan nog niet fietsen maar moet het nu echt gaan leren en ze wil het ook maar d'r fietsje was echt veel te klein.
Ze was zo onder de indruk in de winkel ook. Eerst bij de nieuwe fietsen gekeken, toen bij de 2e hands hoek, prachtig mooi K3 fietsje heeft ze zelf uitgekozen en ze is er zo blij mee.. Ze kon er gisteren niet van slapen. "Papa ik kan niet <huilsnik> slapen want ik <snotter> moet steeds aan m'n fiehiehiehiehiets denken...
![]()
".
En ze kan nog geen meter fietsen dus..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het liefst had ze het ding op d'r kamer gehad denk ik. Hij paste ook net niet in de achterbak dus ik had 'm ff naast d'r op de achterbank gezet, zat ze helemaal te glimmen en kijken naar dat ding.
. Zo mooi!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het liefst had ze het ding op d'r kamer gehad denk ik. Hij paste ook net niet in de achterbak dus ik had 'm ff naast d'r op de achterbank gezet, zat ze helemaal te glimmen en kijken naar dat ding.
. Zo mooi!
Ohja dat schijnt sowieso magisch te zijn! Heeft Anna dus ook! Helemaal te gek wow zo'n standaardquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
En het allermooiste wat hem betreft... deze fiets heeft een standaard!Hij heet dan ook 'mijn standaard-fiets'.
![]()
Zeer! Keep it coming!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:57 schreef Jarno het volgende:
Sorry maar ik ben echt zo verliefd op ons kind.. En het leek me wel ontopic
.
Hier precies zo. Alleen heb ik geen geld om dan toch maar even een tussenmaatje te scoren. Ze crosst gelukkig nog aardig weg op haar 12 inch-fietsje (zelfs met één been fietst zequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Gaaf he! We hadden voor Sasha ook een nieuwe gekocht, maar hij kon net niet met zijn voetjes bij de grond, en dus kon hij spontaan niet meer fietsen. Ook niet mét wieltjes, toen viel hij ineens om.
Dus een maatje kleiner via MP gekocht (hij ging van 12 naar 16, toen een 14 gekocht) en het probleem was weg. Hij stapte op en fietste zo weg. En het allermooiste wat hem betreft... deze fiets heeft een standaard!Hij heet dan ook 'mijn standaard-fiets'.
![]()
Mwoch teveel positiviteit trekt FOK! slecht geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch teveel positiviteit trekt FOK! slecht geloof ik.. Maar wij zijn echt van die types die regelmatig tegen elkaar zeggen dat we het zo goed hebben dus.
.
Haha 1x per week dus maar dat staat dus niet in relatie tot...?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben nu alleen wel benieuwd naar hoe vaak jullie je bed verschonen.
Haha volgens mij leren ze het veel beter van elkaar dan van papa en mamaquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef amaranta het volgende:
En nu hup snel leren fietsen mijnese kwam thuis van het overblijven en kon ineens fietsen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Jarno het volgende:
Nee, echt, gisteren ook. Thuis van familiebezoek en fietsavontuur, kind zielsgelukkig op de bank met een film, wij ernaast met een kop thee en de open haard aan... dan kun je me echt wegdragen hoor. Ik snap dat er een hoop ellende is in de wereld maar ik snap dat zure toontje van al die Nederlanders nooit zo. Ik kan m'n hypotheek betalen, boodschappen doen zonder er al te hard bij na te denken, we doen leuke dingen en iedereen is gezond... Genieten toch dan?
En ze is een jaar ouder dan Sasha.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef chacama het volgende:
Maud fiets ook zonder wieltjes op een 16inch, maar heeft zichzelf wel geleerd om eerst vaart te maken voordat ze echt gaat zitten en van het zadel af te gaan met afstappen. Die heeft ook geen stang natuurlijk....
En dat bed verschonen...ach, minimaal 1x in de twee weken. Het liefst 1x per week. En verder goed gebruik maken van strandlakens...
Doe je het er nou om of wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik denk er niet eens over na dat ik 's avonds wel even kan zuigen ofzo.
?? die ga je dan eerst even eronder leggen??quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef chacama het volgende:
En verder goed gebruik maken van strandlakens...
Vies vind ik ook een groot woord?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij doen mijn man en ik iets verkeerd, want wij staan wel in relatie tot...? Maar ons bed wordt er niet vies van.
#dtv
Daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha volgens mij leren ze het veel beter van elkaar dan van papa en mama.
S is ook 1m6. Ze zal het ook wel leren hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef chacama het volgende:
Hier ook geen poetser, terwijl ik wel kan genieten van een schoon en opgeruimd huis. Maar ik heb er echt geen zin in. Ben al blij als ik mezelf er toe kan zetten om 's avonds (als ik eens thuis ben) de was te vouwen. Ik denk dat als ik meer thuis zou zijn, mijn huis ook schoner en opgeruimder zou zijn. Maar ik heb inmiddels geaccepteerd dat dit niet het geval is. Heb vorige maand de kinderkamers opgeruimd (dingen weg enzo). Die zakken en dozen staan nog op de overloop.....
Ik weet niet hoe groot die van jullie zijn, maar Maud is wel een kleintje (nu 106cm).
Ja wat dat betreft ook vervelend dat het schaatsen wat laat aansloeg bij d'r (en d'r grote vriendin). Die kan het nu zowat en Anna gaat het van ons niet leren vrees ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Papa had maar een klein kwartiertje nodig de zaterdag erna en het gaat nu als een tierelier.
Mijn vriendin zou me wel leren rolschaatsen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft ook vervelend dat het schaatsen wat laat aansloeg bij d'r (en d'r grote vriendin). Die kan het nu zowat en Anna gaat het van ons niet leren vrees ik![]()
.
Be zuigt!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het maakt niet uit hoe je hem op vat, hij blijft geldig!![]()
Oh ja... Dat was het.quote:
Min puntje BE.quote:
Checkquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat lastig is is als eentje dat perfectionistische gen wel heeft en de ander niet sprak zij uit ervaring
Jij gunt m ook niets? Weet je hoe lekker het slapen is na klaarkomen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, soms zuig ik wel, maar niet automatisch elke avond.
Ik was vroeger ook wel wat lastiger hoor, en ik kan nog steeds niet altijd tegen 'troep'. Maar nu leg ik me er maar bij neer dat er af en toe stapels liggen of dat er af en toe speelgoed slingert. Werkt veel beterquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat lastig is is als eentje dat perfectionistische gen wel heeft en de ander niet sprak zij uit ervaring
Hier is het andersom en dan nog een verrot bekken regelmatig. Daar komen discussies van zeg maarquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Checkmaar ik heb hem wel en mijn meneer niet
inmiddels zijn de taken hier zo verdeeld dat ie amper wat hoeft te doen (behalve koken en boodschappen
) want ik doe de rest het liefst zelf
dan gebeurd het tenminste op mijn manier! Hij tevreden, ik tevreden
(en dan presteert ie het soms nóg om een was te doen (heel lief
) en daar dan een halve fles wasverzachter voor te gebruiken ipv wasmiddel
máár ik heb geleerd daar niet meer over te zeuren maar gewoon te zeggen dat ik zo blij ben dat ie de was vernaggeld gedaan heeft!
![]()
Nu ik 'thuis zit' is het helemaal erggeen houden meer aan.... ben zelfs was bij elkaar aan het schrapen
Daar heeft ie toch handjes voor?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij gunt m ook niets? Weet je hoe lekker het slapen is na klaarkomen?
Automagisch zuigen is ook niet leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Behoorlijk fijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij gunt m ook niets? Weet je hoe lekker het slapen is na klaarkomen?
Kolven?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef trui het volgende:
daar heb je toch ook van die robotzuigers voor.
Zaterdag en woensdag. Twee keer in de week blijft het goed schoon van hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat de woensdag optioneel was?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zaterdag en woensdag. Twee keer in de week blijft het goed schoon van hoor
*proest* En dan ben ik degene die uit de school klapt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
OMG!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*proest* En dan ben ik degene die uit de school klapt?![]()
In Ruckphen doen ze dat ook...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, dan blijft de bekleding ook als nieuw en hebben ze over 20 jaar nog steeds een nieuwe bank
Ik heb dat trouwens behalve in Queens nergens echt meegemaakt
Het staat op de interwebz... Dus het is waar!!!! EINZ!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De vraag blijft... is het nou waar of niet...
das 104 keer per jaar ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ligt eraan of je slikt of spuugt?quote:
Dat was mijn volgende vraag uiteraard?quote:
Nee, dat is de sex.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de woensdag optioneel was?
Nou... dat hangt geheel van de ehm... techniek af.quote:
OH! pijpen is geen sex dus. *Noteert.quote:
...with that woman?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef stinkie het volgende:
Ik heb op woensdag geen sex vrij naar Clinton
Ligt aan de lozing?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende vraag uiteraard?
je kan het toch ook gewoon ff in je mond nemen en naar de wasbak rennen ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... dat hangt geheel van de ehm... techniek af.![]()
Zuigen is niet per definitie ook slikken...
Hoevaak je sex hebt ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
Ik ben al 5 minuten aan het twijfelen of ik hier durf te posten
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
Ik ben al 5 minuten een uuraan het twijfelen of ik hier durf te posten
Loowis!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
Je hebt geen sex?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |