abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110134061
Dus..

Gewoon elke dag verschonen ja, het onderlaken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110134092
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Dus..

Gewoon elke dag verschonen ja, het onderlaken.
Ok ok dit moét een garp zijn. :(. Nu weet ik het echt zeker.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110134126
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

J, lekker fris bedje ? en je meisje die het ff voor je doet, ik hou dr van O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110134133
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nou ja, als je het meer dan 1x op een dag doet, hoef je inderdaad niet 2x per dag te verschonen nee.. Dat gaat wel wat ver ja.
pi_110134153
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ja, als je het meer dan 1x op een dag doet, hoef je inderdaad niet 2x per dag te verschonen nee.. Dat gaat wel wat ver ja.
Als je gewoon savonds rond 21:30 ff verschoont is het prima ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110134181
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Joene het volgende:

[..]

Als je gewoon savonds rond 21:30 ff verschoont is het prima ?
Zo raar is dat niet?
pi_110134229
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet?
Lekker fris ?
pi_110134236
Freaks.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_110134308
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Jarno het volgende:
Freaks.
:|W
Te grappig.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 13:44:37 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_110134359
nee?! serieus je bed verschonen na de sex? Ik zou een andere plek zoeken, in de woonkamer op het kale laminaat of zo, dettol doekje er over en klaar.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110134397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef moussy het volgende:
nee?! serieus je bed verschonen na de sex? Ik zou een andere plek zoeken, in de woonkamer op het kale laminaat of zo, dettol doekje er over en klaar.
Keukentafel? Aanrecht?
pi_110134407
Wij hebben gisteren trouwens een nieuwe fiets gekocht voor uk. Impulsding vanaf de terugweg van het familiebezoek. Echt, ze was (is) zo blij. O+. Ze kan nog niet fietsen maar moet het nu echt gaan leren en ze wil het ook maar d'r fietsje was echt veel te klein.

Ze was zo onder de indruk in de winkel ook. Eerst bij de nieuwe fietsen gekeken, toen bij de 2e hands hoek, prachtig mooi K3 fietsje heeft ze zelf uitgekozen en ze is er zo blij mee. O+. Ze kon er gisteren niet van slapen. "Papa ik kan niet <huilsnik> slapen want ik <snotter> moet steeds aan m'n fiehiehiehiehiets denken... :'( :'(".

En ze kan nog geen meter fietsen dus. :D.
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:46:47 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134441
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef moussy het volgende:
:D
Ik zou gewoon de plastic hoes om de matras laten! ^O^ Gewoon het showroommodel kopen! _O-
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:47:03 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_110134455
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:45 schreef Jarno het volgende:
"Papa ik kan niet <huilsnik> slapen want ik <snotter> moet steeds aan m'n fiehiehiehiehiets denken... :'( :'(".

Ah wat lief zeg. O+
pi_110134462
quote:
Wij hebben gisteren trouwens een nieuwe fiets gekocht voor uk. Impulsding vanaf de terugweg van het familiebezoek. Echt, ze was (is) zo blij. O+. Ze kan nog niet fietsen maar moet het nu echt gaan leren en ze wil het ook maar d'r fietsje was echt veel te klein.

Ze was zo onder de indruk in de winkel ook. Eerst bij de nieuwe fietsen gekeken, toen bij de 2e hands hoek, prachtig mooi K3 fietsje heeft ze zelf uitgekozen en ze is er zo blij mee. O+. Ze kon er gisteren niet van slapen. "Papa ik kan niet <huilsnik> slapen want ik <snotter> moet steeds aan m'n fiehiehiehiehiets denken... :'( :'(".

Jen heeft er nu ook 1 bij mij staan ja.. Maar zonder zijwieltjes wilt madam echt niet. Dus straks als het ff wat beter weer is ga ik wel ff erachteraan rennen.. Kan ik meteen beetje trainen voor de marathon.
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:47:19 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134468
Wat spuug zegt, wat schattig idd! O+
pi_110134501
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zou gewoon de plastic hoes om de matras laten! ^O^ Gewoon het showroommodel kopen! _O-
Dat kraakt weer zo joh..
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:48:13 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_110134503
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je wel eens van die Amerikanen gezien die de plastic hoes om hun bankstel laten zitten, omdat dat zo makkelijk schoon te maken is?! :|W
pi_110134528
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jen heeft er nu ook 1 bij mij staan ja.. Maar zonder zijwieltjes wilt madam echt niet. Dus straks als het ff wat beter weer is ga ik wel ff erachteraan rennen.. Kan ik meteen beetje trainen voor de marathon.
Wij hebben deze zonder zijwieltjes gekocht (maar wel incl. kekke K3 helm!) en die komen er ook niet op. Maar ze wil het wel hoor, ze is zo'n beetje de laatste van d'r klas (groep 2) dus sociale druk doet een hoop ;).
pi_110134548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Heb je wel eens van die Amerikanen gezien die de plastic hoes om hun bankstel laten zitten, omdat dat zo makkelijk schoon te maken is?! :|W
Ja, daarbij denk zelfs ik, WTF?
pi_110134588
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wij hebben deze zonder zijwieltjes gekocht (maar wel incl. kekke K3 helm!) en die komen er ook niet op. Maar ze wil het wel hoor, ze is zo'n beetje de laatste van d'r klas (groep 2) dus sociale druk doet een hoop ;).
De zijwieltjes zitten een beetje los... Dus ze kan het heus wel..
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:50:24 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134608
quote:

[..]

Ja, daar doelde ik idd op, gewoon doortrekken dat principe in je hele huis! ^O^
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:50:38 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110134618
quote:

[..]

Dat niet alleen, dan blijft de bekleding ook als nieuw en hebben ze over 20 jaar nog steeds een nieuwe bank :')
Ik heb dat trouwens behalve in Queens nergens echt meegemaakt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110134645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Wat spuug zegt, wat schattig idd! O+
Het liefst had ze het ding op d'r kamer gehad denk ik ;). Hij paste ook net niet in de achterbak dus ik had 'm ff naast d'r op de achterbank gezet, zat ze helemaal te glimmen en kijken naar dat ding. O+. Zo mooi!
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:54:36 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110134763
quote:

O+ :D
in de haak.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 13:55:48 #26
7074 moussy
kuttekop
pi_110134813
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het liefst had ze het ding op d'r kamer gehad denk ik ;). Hij paste ook net niet in de achterbak dus ik had 'm ff naast d'r op de achterbank gezet, zat ze helemaal te glimmen en kijken naar dat ding. O+. Zo mooi!
O+
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:56:21 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134837
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

O+ Gaaf he! We hadden voor Sasha ook een nieuwe gekocht, maar hij kon net niet met zijn voetjes bij de grond, en dus kon hij spontaan niet meer fietsen. Ook niet mét wieltjes, toen viel hij ineens om. :?
Dus een maatje kleiner via MP gekocht (hij ging van 12 naar 16, toen een 14 gekocht) en het probleem was weg. Hij stapte op en fietste zo weg. En het allermooiste wat hem betreft... deze fiets heeft een standaard! :Y Hij heet dan ook 'mijn standaard-fiets'. :') :D

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-04-2012 13:57:03 (oeps) ]
pi_110134873
Sorry maar ik ben echt zo verliefd op ons kind. :D. En het leek me wel ontopic :P.
pi_110134897
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:56 schreef Brighteyes het volgende:

En het allermooiste wat hem betreft... deze fiets heeft een standaard! :Y Hij heet dan ook 'mijn standaard-fiets'. :') :D
Ohja dat schijnt sowieso magisch te zijn! Heeft Anna dus ook! Helemaal te gek wow zo'n standaard :D.
pi_110134902
Ontopic :r
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:58:47 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134919
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:57 schreef Jarno het volgende:
Sorry maar ik ben echt zo verliefd op ons kind. :D. En het leek me wel ontopic :P.
Zeer! Keep it coming! :Y
pi_110134941
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

O+ Gaaf he! We hadden voor Sasha ook een nieuwe gekocht, maar hij kon net niet met zijn voetjes bij de grond, en dus kon hij spontaan niet meer fietsen. Ook niet mét wieltjes, toen viel hij ineens om. :?
Dus een maatje kleiner via MP gekocht (hij ging van 12 naar 16, toen een 14 gekocht) en het probleem was weg. Hij stapte op en fietste zo weg. En het allermooiste wat hem betreft... deze fiets heeft een standaard! :Y Hij heet dan ook 'mijn standaard-fiets'. :') :D
Hier precies zo. Alleen heb ik geen geld om dan toch maar even een tussenmaatje te scoren. Ze crosst gelukkig nog aardig weg op haar 12 inch-fietsje (zelfs met één been fietst ze :o :P ), maar de 16-inch lukt echt nog niet. Ze kan erop fietsen en we zijn aan het oefenen met remmen en afstappen nu. Opstappen moet ik echt nog bij helpen.
pi_110134968
Kan het niet weer gewoon over neuken gaan ?
pi_110134971
En mijn zoon heeft een loopfietsje, ook maatje net te groot. maar die wil niks anders meer, dus dat kost me mijn rug. :{
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:01:02 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110134986
Jammer is dat he Groof. Sasha ging, voor mijn gevoel, echt heel erg slingeren op de 12 inch omdat hij te groot werd ervoor. En 16 staat voor 4-6 jaar, maar helaasch dus toch niet. -O-
pi_110134995
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zeer! Keep it coming! :Y
Mwoch teveel positiviteit trekt FOK! slecht geloof ik. :P. Maar wij zijn echt van die types die regelmatig tegen elkaar zeggen dat we het zo goed hebben dus. :@.
pi_110135028
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mwoch teveel positiviteit trekt FOK! slecht geloof ik. :P. Maar wij zijn echt van die types die regelmatig tegen elkaar zeggen dat we het zo goed hebben dus. :@.
:o ^O^

Ik ben nu alleen wel benieuwd naar hoe vaak jullie je bed verschonen :7 .
pi_110135049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

:o ^O^

Ik ben nu alleen wel benieuwd naar hoe vaak jullie je bed verschonen :7 .
Haha 1x per week dus maar dat staat dus niet in relatie tot...?
pi_110135086
Hier eens per twee weken, maar dat is eigenlijk alleen omdat de poetshulp dan komt (jaja, maar eens per twee weken) en ik me anders zou schamen, maar dat staat dus wel in relatie tot... ? (want alleen enzo ;-))
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:05:43 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135148
O+ wat praat je liefdevol over je dochter Jarno O+
Volgens mi boft ze maar wat met jou!
En nu hup snel leren fietsen mijnese kwam thuis van het overblijven en kon ineens fietsen :')

Ik wou dat ik een poetsfreak was, maar als de kinderen om acht uur op bed liggen ben ik echt kapot.
En wat Tico zei over 'vrije dag' van partner herken ik maar al te goed.
Ben ook erg benieuwd in wat voor staat ik het huis vanmiddag aantref. In ieder geval een aanrecht tot aan het plafond toe vol spullen.
Een eetkamertafel vol troep (vanmorgen was hij leeg) en meer van zulks ongrappigs./
pi_110135172
Nee, echt, gisteren ook. Thuis van familiebezoek en fietsavontuur, kind zielsgelukkig op de bank met een film, wij ernaast met een kop thee en de open haard aan... dan kun je me echt wegdragen hoor. Ik snap dat er een hoop ellende is in de wereld maar ik snap dat zure toontje van al die Nederlanders nooit zo. Ik kan m'n hypotheek betalen, boodschappen doen zonder er al te hard bij na te denken, we doen leuke dingen en iedereen is gezond... Genieten toch dan?
pi_110135204
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef amaranta het volgende:

En nu hup snel leren fietsen mijnese kwam thuis van het overblijven en kon ineens fietsen :')
Haha volgens mij leren ze het veel beter van elkaar dan van papa en mama :D.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:10:19 #43
144006 chacama
Ondernemend!
pi_110135295
Maud fiets ook zonder wieltjes op een 16inch, maar heeft zichzelf wel geleerd om eerst vaart te maken voordat ze echt gaat zitten en van het zadel af te gaan met afstappen. Die heeft ook geen stang natuurlijk....

En dat bed verschonen...ach, minimaal 1x in de twee weken. Het liefst 1x per week. En verder goed gebruik maken van strandlakens...
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:10:32 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135306
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Jarno het volgende:
Nee, echt, gisteren ook. Thuis van familiebezoek en fietsavontuur, kind zielsgelukkig op de bank met een film, wij ernaast met een kop thee en de open haard aan... dan kun je me echt wegdragen hoor. Ik snap dat er een hoop ellende is in de wereld maar ik snap dat zure toontje van al die Nederlanders nooit zo. Ik kan m'n hypotheek betalen, boodschappen doen zonder er al te hard bij na te denken, we doen leuke dingen en iedereen is gezond... Genieten toch dan?
^O^

Wij missen alleen de open haard.
Oh, en de serene rust. :') Hoewel het los van elkaar 'spelen' nu wat meer begint te komen. :Y

Over dat poetsen, ik zou ook willen dat ik dat gen heb. De enige keren dat ik echt ga poetsen is als ik in een pestbui ben.
Te moe om te poetsen ben ik nooit, ik heb er gewoon geen zin in, het zit niet in mijn systeem, ik denk er niet eens over na dat ik 's avonds wel even kan zuigen ofzo.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:11:47 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135360
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef chacama het volgende:
Maud fiets ook zonder wieltjes op een 16inch, maar heeft zichzelf wel geleerd om eerst vaart te maken voordat ze echt gaat zitten en van het zadel af te gaan met afstappen. Die heeft ook geen stang natuurlijk....

En dat bed verschonen...ach, minimaal 1x in de twee weken. Het liefst 1x per week. En verder goed gebruik maken van strandlakens...
En ze is een jaar ouder dan Sasha. ;) En nog eens 4 maanden ouder dan dat dan de oudste van Groof. We hebben dus iets te hoog gegrepen met de 16 inch. ;) :D
pi_110135371
Fijn BE ^O^ . En dat gen mis ik ook. maar ik mis het ook niet zo eigenlijk.
pi_110135431
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
ik denk er niet eens over na dat ik 's avonds wel even kan zuigen ofzo.
Doe je het er nou om of wat?
pi_110135442
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:14:12 #49
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135449
Volgens mij doen mijn man en ik iets verkeerd, want wij staan wel in relatie tot...? Maar ons bed wordt er niet vies van.
#dtv
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:14:36 #50
144006 chacama
Ondernemend!
pi_110135461
Hier ook geen poetser, terwijl ik wel kan genieten van een schoon en opgeruimd huis. Maar ik heb er echt geen zin in. Ben al blij als ik mezelf er toe kan zetten om 's avonds (als ik eens thuis ben) de was te vouwen. Ik denk dat als ik meer thuis zou zijn, mijn huis ook schoner en opgeruimder zou zijn. Maar ik heb inmiddels geaccepteerd dat dit niet het geval is. Heb vorige maand de kinderkamers opgeruimd (dingen weg enzo). Die zakken en dozen staan nog op de overloop.....

Ik weet niet hoe groot die van jullie zijn, maar Maud is wel een kleintje (nu 106cm).
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:14:44 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110135470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef chacama het volgende:
En verder goed gebruik maken van strandlakens...
?? die ga je dan eerst even eronder leggen??
in de haak.
pi_110135471
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij doen mijn man en ik iets verkeerd, want wij staan wel in relatie tot...? Maar ons bed wordt er niet vies van.
#dtv
Vies vind ik ook een groot woord?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:15:08 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135486
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Haha volgens mij leren ze het veel beter van elkaar dan van papa en mama :D.
Daar lijkt het op.
Papa had maar een klein kwartiertje nodig de zaterdag erna en het gaat nu als een tierelier.
pi_110135508
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef chacama het volgende:
Hier ook geen poetser, terwijl ik wel kan genieten van een schoon en opgeruimd huis. Maar ik heb er echt geen zin in. Ben al blij als ik mezelf er toe kan zetten om 's avonds (als ik eens thuis ben) de was te vouwen. Ik denk dat als ik meer thuis zou zijn, mijn huis ook schoner en opgeruimder zou zijn. Maar ik heb inmiddels geaccepteerd dat dit niet het geval is. Heb vorige maand de kinderkamers opgeruimd (dingen weg enzo). Die zakken en dozen staan nog op de overloop.....

Ik weet niet hoe groot die van jullie zijn, maar Maud is wel een kleintje (nu 106cm).
S is ook 1m6. Ze zal het ook wel leren hoor. :Y

En knap van Maud!
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:15:44 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135510
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Vies vind ik ook een groot woord?
Ja ik weet het ook niet.
Daarom vraag ik het maar ook.
pi_110135542
Wat lastig is is als eentje dat perfectionistische gen wel heeft en de ander niet sprak zij uit ervaring :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110135550
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Daar lijkt het op.
Papa had maar een klein kwartiertje nodig de zaterdag erna en het gaat nu als een tierelier.
Ja wat dat betreft ook vervelend dat het schaatsen wat laat aansloeg bij d'r (en d'r grote vriendin). Die kan het nu zowat en Anna gaat het van ons niet leren vrees ik :D ;).
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:17:32 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135591
Ik kwam er laatst 4 dagen later achter dat er nog was in de droger zat :')
(Ik gebruikd dat ding namelijk zelden). En het wasrek had mijn man in een hoekje gezet ivm klussen aan/op zolder (klussen, niet neuken dus) en daar kwam ik ook een paar dagen later achter.
Ik vroeg me al af waar de pyjama van mn dochter was gebleven :')
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:18:45 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110135641
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja wat dat betreft ook vervelend dat het schaatsen wat laat aansloeg bij d'r (en d'r grote vriendin). Die kan het nu zowat en Anna gaat het van ons niet leren vrees ik :D ;).
Mijn vriendin zou me wel leren rolschaatsen.
minime: je laat me toch niet los he (met knikkende knietjes)
vriendin: nee hoor O-)
En na 10 meter liet ze me los en was mijn schaatstijdperk over
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:20:50 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135705
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Doe je het er nou om of wat?
Nee, het maakt niet uit hoe je hem op vat, hij blijft geldig! :Y *)
pi_110135723
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, het maakt niet uit hoe je hem op vat, hij blijft geldig! :Y *)
Be zuigt!
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:21:26 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135730
Oh en Chaca, Sasha zal ook zoiets zijn, dus dat scheelt dan niet veel.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:21:37 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Be zuigt!
Nee, niet juist! :D
pi_110135748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja... Dat was het.
pi_110135766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Min puntje BE.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:23:19 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135789
Oh, en was in de droger? Is dat erg dan?
Er zit er nu eentje in de droger, een natte in de wasmachine (die heb ik vannacht om 3 uur aangezet) en er staat ervoor een wasmand met minstens 2 schone wassen op de grond...
En wanneer ik die op ga vouwen? Ehm...

mss vanavond als ik hem nu in mijn RTM-lijstje zet. :+ :P :D
pi_110135792
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat lastig is is als eentje dat perfectionistische gen wel heeft en de ander niet sprak zij uit ervaring :')
Check 8-) maar ik heb hem wel en mijn meneer niet :P inmiddels zijn de taken hier zo verdeeld dat ie amper wat hoeft te doen (behalve koken en boodschappen :P) want ik doe de rest het liefst zelf :') dan gebeurd het tenminste op mijn manier! Hij tevreden, ik tevreden :P (en dan presteert ie het soms nóg om een was te doen (heel lief O+) en daar dan een halve fles wasverzachter voor te gebruiken ipv wasmiddel :') máár ik heb geleerd daar niet meer over te zeuren maar gewoon te zeggen dat ik zo blij ben dat ie de was vernaggeld gedaan heeft! ^O^

Nu ik 'thuis zit' is het helemaal erg :') geen houden meer aan.... ben zelfs was bij elkaar aan het schrapen :')
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:23:39 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135798
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:22 schreef Joene het volgende:

[..]

Min puntje BE.
Nou ja, soms zuig ik wel, maar niet automatisch elke avond. :Y)
pi_110135823
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jij gunt m ook niets? Weet je hoe lekker het slapen is na klaarkomen?
pi_110135826
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was vroeger ook wel wat lastiger hoor, en ik kan nog steeds niet altijd tegen 'troep'. Maar nu leg ik me er maar bij neer dat er af en toe stapels liggen of dat er af en toe speelgoed slingert. Werkt veel beter :). En zo erg is het ook weer niet bij ons :).
pi_110135854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Check 8-) maar ik heb hem wel en mijn meneer niet :P inmiddels zijn de taken hier zo verdeeld dat ie amper wat hoeft te doen (behalve koken en boodschappen :P) want ik doe de rest het liefst zelf :') dan gebeurd het tenminste op mijn manier! Hij tevreden, ik tevreden :P (en dan presteert ie het soms nóg om een was te doen (heel lief O+) en daar dan een halve fles wasverzachter voor te gebruiken ipv wasmiddel :') máár ik heb geleerd daar niet meer over te zeuren maar gewoon te zeggen dat ik zo blij ben dat ie de was vernaggeld gedaan heeft! ^O^

Nu ik 'thuis zit' is het helemaal erg :') geen houden meer aan.... ben zelfs was bij elkaar aan het schrapen :')
Hier is het andersom en dan nog een verrot bekken regelmatig. Daar komen discussies van zeg maar :+ Bij voorkeur om vier uur 's nachts omdat je chaggo bent van een kind dat niet slaapt :') En kind valt dan in slaap doordat het de stemmen fijn vindt :@
The way you rock'n'roll
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:25:41 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110135865
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar heeft ie toch handjes voor?
Ik lig de laatste week om 22 uur in bed en dat vindt hij te vroeg... tsja...
pi_110135868
quote:

[..]

Automagisch zuigen is ook niet leuk.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:26:11 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110135879
daar heb je toch ook van die robotzuigers voor. :+
in de haak.
pi_110135881
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Behoorlijk fijn O+
pi_110135894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef trui het volgende:
daar heb je toch ook van die robotzuigers voor. :+
Kolven?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:33:58 #77
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_110136217
quote:

[..]

Zaterdag en woensdag. Twee keer in de week blijft het goed schoon van hoor :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_110136254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik dacht dat de woensdag optioneel was?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:34:35 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110136255
quote:

[..]

*proest* En dan ben ik degene die uit de school klapt? :o :D

:D Tico! Je bent goed op de hoogte! :Y ;) :D
pi_110136272
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*proest* En dan ben ik degene die uit de school klapt? :o :D
OMG!!!

Quoten voor het nageslacht.

Ik maakte een garpje... :')
pi_110136274
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat niet alleen, dan blijft de bekleding ook als nieuw en hebben ze over 20 jaar nog steeds een nieuwe bank :')
Ik heb dat trouwens behalve in Queens nergens echt meegemaakt ;)
In Ruckphen doen ze dat ook...
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:35:32 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110136304
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

OMG!!!

Quoten voor het nageslacht.
De vraag blijft... is het nou waar of niet...
pi_110136317
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De vraag blijft... is het nou waar of niet...
Het staat op de interwebz... Dus het is waar!!!! EINZ!
pi_110136331
Van zuigen wordt je bed toch niet vies?
pi_110136358
quote:

[..]

das 104 keer per jaar ?
pi_110136359
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Jarno het volgende:
Ligt eraan of je slikt of spuugt?
pi_110136375
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ligt eraan of je slikt of spuugt?
Dat was mijn volgende vraag uiteraard?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:37:09 #88
19297 stinkie
pi_110136381
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik dacht dat de woensdag optioneel was?
Nee, dat is de sex.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:37:17 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110136383
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Jarno het volgende:
Nou... dat hangt geheel van de ehm... techniek af. :7
Zuigen is niet per definitie ook slikken...
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:37:36 #90
19297 stinkie
pi_110136401
Ik heb op woensdag geen sex vrij naar Clinton
pi_110136415
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

Nee, dat is de sex.
OH! pijpen is geen sex dus. *Noteert.
pi_110136427
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef stinkie het volgende:
Ik heb op woensdag geen sex vrij naar Clinton
...with that woman?
pi_110136451
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat was mijn volgende vraag uiteraard?
Ligt aan de lozing?
pi_110136509
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou... dat hangt geheel van de ehm... techniek af. :7
Zuigen is niet per definitie ook slikken...
je kan het toch ook gewoon ff in je mond nemen en naar de wasbak rennen ?
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 14:46:07 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110136761
Ik ben al 5 minuten aan het twijfelen of ik hier durf te posten :')
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_110136786
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
Hoevaak je sex hebt ?
pi_110136816
quote:
Ik ben al 5 minuten een uuraan het twijfelen of ik hier durf te posten :')
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 14:47:21 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110136818
Ehm *reken de reken*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_110136823
quote:
Loowis!
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:47:41 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110136832
quote:
Je hebt geen sex?
Of 10 x per week?
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 14:48:55 #101
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110136880
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt geen sex?
Of 10 x per week?
Jaaarnoooo? Hoe vaak hebben wij seks? Tico wil het weten.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_110136914
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Lois het volgende:

[..]

Jaaarnoooo? Hoe vaak hebben wij seks? Tico wil het weten.
Ik moet eerlijk zeggen dat de laatste keer alweer een hele tijd geleden is dus. ;(.
pi_110136926
Wat een openbaringen allemaal hier! :o
Van plumeau naar schoonmaaklessen naar sex naar kinderfietsen terug naar sex. :)
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:51:07 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110136989
quote:
Jaaa! Kom eens posten over de vorderingen! :Y
pi_110137040
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat de laatste keer alweer een hele tijd geleden is dus. ;(.
2 van die hartpatientjes , logisch ?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:54:21 #106
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110137108
seks is overrated :{w
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_110137111
Lois en ik doen altijd heel teder en zachtjes J.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:54:43 #108
19297 stinkie
pi_110137122
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Jarno het volgende:
Lois en ik doen altijd heel teder en zachtjes J.
Beetje lafjes dus
pi_110137161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef stinkie het volgende:

[..]

Beetje lafjes dus
Nee.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:56:01 #110
144006 chacama
Ondernemend!
pi_110137172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef flowerbox het volgende:
Wat een openbaringen allemaal hier! :o
Van plumeau naar schoonmaaklessen naar sex naar kinderfietsen terug naar sex. :)
Als je iemand goed 'uitragt' dan is ie weer schoon en op een oude fiets moet je het leren...
pi_110137180
quote:

[..]

Beetje lafjes dus
oh er tegen aan hangen.
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 14:56:51 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110137200
quote:

[..]

Beetje lafjes dus
Eh nee?!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_110137245
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef Lois het volgende:

[..]

Eh nee?!
Hoe dan ?
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 14:58:02 #114
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110137250
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jaaa! Kom eens posten over de vorderingen! :Y
Jaaaaa gaat als speer.
Afgelopen vrijdag de sleutels, nu staat hele bovenverdieping al in de verf en is mijn zwager vloeren aan het leggen daar.
Mijn eigen huisje O+
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 14:58:30 #115
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110137265
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef Joene het volgende:

[..]

Hoe dan ?
Langzaam en lekker!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_110137291
Oh je eigen huisje lois? Is het er? Wat fijn *O* *O*
The way you rock'n'roll
pi_110137295
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:58 schreef Lois het volgende:

[..]

Langzaam en lekker!
Ouwe lullen sex.
pi_110137346
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef Joene het volgende:

[..]

Ouwe lullen sex.
Liefdesex.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:00:20 #119
144006 chacama
Ondernemend!
pi_110137354
Lois, wat heerlijk! Je eigen stekkie bijna klaar O+
pi_110137366
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

Liefdesex.
gadver
pi_110137383
quote:

[..]

Jaaaaa gaat als speer.
Afgelopen vrijdag de sleutels, nu staat hele bovenverdieping al in de verf en is mijn zwager vloeren aan het leggen daar.
Mijn eigen huisje O+
Aan de FB foto's te zien zit het tempo er idd goed in ja! Mooi joh :).
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:01:13 #122
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110137388
quote:

[..]

Langzaam en lekker!
Als egeltjes. Heeeeeel voorzichtig :P
pi_110137402
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:00 schreef Joene het volgende:

[..]

gadver
Ik weet het, teveel positiviteit en liefde op FOK! is not done maar ik doe het toch. :6 .
pi_110137496
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik weet het, teveel positiviteit en liefde op FOK! is not done maar ik doe het toch. :6 .
Kan je niet gewoon een beetje doen alsof jullie geile neucksex hebben ofzo dan ?
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 15:04:00 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110137510
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

*;
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 15:04:38 #126
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110137543
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef Joene het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon een beetje doen alsof jullie geile neucksex hebben ofzo dan ?
Nee want dan neukt hij me dood :{
Eva ♥ en Iris ♥
pi_110137546
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef chacama het volgende:

[..]

Als je iemand goed 'uitragt' dan is ie weer schoon en op een oude fiets moet je het leren...
_O_
pi_110137588
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef Lois het volgende:

[..]

Pilletje onder je tong?
pi_110137614
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef Lois het volgende:

[..]

Ach zolang je nog warm bent ?
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 15:06:35 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110137629
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Pilletje onder je tong?
Spray J, ik heb een spray. Met pepermunt smaak :9~
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:06:36 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110137631
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:06 schreef Joene het volgende:

[..]

Ach zolang je nog warm bent ?
En naar kut ruikt?
pi_110137645
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:06 schreef Lois het volgende:

[..]

Spray J, ik heb een spray. Met pepermunt smaak :9~
Oh lekker fris gelijk ook. Delen we die gewoon!
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 15:07:16 #133
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110137650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En naar kut ruikt?
Tico :o
Ben jij niet stiekem een kerel? :o
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:09:10 #134
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_110137737
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:07 schreef Lois het volgende:

[..]

Nou inderdaad! :o Bij kerels is het toch ook 'niet lullen maar poetsen', dus nu weet ik het zeker.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:09:17 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110137744
quote:

[..]

Jaaaaa gaat als speer.
Mijn eigen huisje O+
*O*
Heb je nog hulp nodig trouwens?
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:10:06 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110137792
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Nou inderdaad! :o Bij kerels is het toch ook 'niet lullen maar poetsen', dus nu weet ik het zeker.
:D _O-
pi_110137815
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Haha :D.
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 15:11:33 #138
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110137854
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*O*
Heb je nog hulp nodig trouwens?
Volgens mij niet *O* de mannen gaan als een speer. Maar op visite komen is altijd goed natuurlijk! O+

Vd week weet ik mijn nieuwe telefoonnummer en dan gaan de verhuisberichten de deur uit.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:11:38 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110137863
:D en spuuglokje, domestic godess die je d'r bent, wat vind jij er nou allemaal van.
in de haak.
pi_110137875
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:11 schreef Lois het volgende:

Maar op visite komen is altijd goed natuurlijk! O+
Roger that. Nudge nudge, wink wink. Say no more.
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 15:12:23 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110137884
Hahahahaha Spuuglokje _O-
Eva ♥ en Iris ♥
pi_110137921
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:07 schreef Lois het volgende:

[..]

ik kan bevestigen van niet.
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 15:13:47 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110137954
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Roger that. Nudge nudge, wink wink. Say no more.
O+ inwijden!! :9~
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:14:15 #144
19297 stinkie
pi_110137976
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef Joene het volgende:

[..]

ik kan bevestigen van niet.
Nou ja, jent anders aardig op de hoogte van waar en hoe je het moet laten zonder je lakens te vervuilen.

Behoorlijk verdacht wat mij betreft
pi_110138013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef stinkie het volgende:

[..]

Nou ja, jent anders aardig op de hoogte van waar en hoe je het moet laten zonder je lakens te vervuilen.

Behoorlijk verdacht wat mij betreft
Whahahaha :D lul :D
pi_110138045
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef Lois het volgende:

[..]

O+ inwijden!! :9~
Heb je al een keukentafel?
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 15:16:33 #147
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110138077
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Heb je al een keukentafel?
Nee maar wel wasmachine (met hoog toerental) en loungebank (8>
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:17:02 #148
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110138095
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef Lois het volgende:

[..]

op 1400 toeren?
Geil!
pi_110138099
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef Lois het volgende:

[..]

Wmb genoeg dus!
  Jubileum moderator dinsdag 10 april 2012 @ 15:18:30 #150
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110138154
Mooi, das geregeld dan Jarno! Ga ik nu even kijken of het beetje opschiet daar, dan kunnen wij inwijden!

:W
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:23:16 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110138319
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:11 schreef Lois het volgende:

[..]

Volgens mij niet *O* de mannen gaan als een speer. Maar op visite komen is altijd goed natuurlijk! O+

Vd week weet ik mijn nieuwe telefoonnummer en dan gaan de verhuisberichten de deur uit.
Dan kom ik echt een keertje langs hoor! :Y
pi_110138354
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan kom ik echt een keertje langs hoor! :Y
Dan hou ik de woensdag ff mis?
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:24:42 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110138384
:')
Vermoeiend dit!
pi_110138404
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
:')
Vermoeiend dit!
:P.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:26:23 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110138462
Vind ik leuk.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:03:52 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_110140195
Ik heb deurtjes voor de speelgoedkast. En ze zitten er ook al in. En het ergste was dat Ruben zei "Nu is het opgeruimd mama", terwijl de inhoud van de kast er uit was vanwege het monteren van de deurtjes :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:05:18 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110140263
Wat dacht jij Troel? Ik ga gelijk de daad bij het woor voegen?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:07:05 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_110140347
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef amaranta het volgende:
Zoiets :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110140538
quote:
Ah het gaat weer over sex ^O^
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:11:27 #160
19297 stinkie
pi_110140547
quote:
De daad :')

:@ terug naar ONZ schuifelt
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:13:02 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110140608
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou, tis wat je sex noemt.
pi_110140623
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou, tis wat je sex noemt.
Is ook weer zo ?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:13:38 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_110140632
Het gebruik van een schroevendraaier vergt ook bepaalde tactieken :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110140651
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Troel het volgende:
Tijdens de daad ?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:14:11 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110140663
quote:
De achterkant kan prima?
pi_110140699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De achterkant kan prima?
Als je een beetje dikke schroevendraaiert hebt ?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:15:13 #167
19297 stinkie
pi_110140707
Mits kruiskop
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:16:26 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110140769
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef stinkie het volgende:
Mits kruiskop
Gaat dat beter ja?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:16:32 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_110140774
Je moet hem niet te krachtig, maar toch met een bepaalde fermheid vasthouden en de juiste kant op draaien natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:16:34 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110140777
quote:
Ik moet meteen aan dit topic denken: Boren...ahum, waar moet die boor in?
Briljant! :Y
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:17:10 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110140808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef stinkie het volgende:
Mits kruiskop
Dan toch zeker eentje zonder magnetische knop, anders heb ik nu meteen een mysterie opgelost! ;)
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:18:46 #172
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110140879
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan toch zeker eentje zonder magnetische knop, anders heb ik nu meteen een mysterie opgelost! ;)
Omg.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:18:53 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110140887
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik moest net wel even een raampje openzetten in groep 8 toen de hormoontjes van de tienertjes op speelden.
Ze wilden weten iets weten over :') paren :')
En ik vroeg me af hardop iets af.
En die kopjes werden helemaal rood.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:19:01 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_110140898
quote:

[..]

Zo had ik het nog niet eens bekeken :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:19:05 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110140899
Wat zijn we heerlijk open vandaag <3
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:19:35 #176
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110140926
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik moest net wel even een raampje openzetten in groep 8 toen de hormoontjes van de tienertjes op speelden.
Ze wilden weten iets weten over :') paren :')
En ik vroeg me af hardop iets af.
En die kopjes werden helemaal rood.
Wat vroeg je je af? Of je van anaal zwanger kan worden? Dan snap ik het wel?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:20:13 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110140950
Of een elektrische :P
pi_110140961
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D, :'(, :D.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:21:08 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110140987
Nope... dat gaat te ver. :@
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:21:16 #180
19297 stinkie
pi_110140992
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Troel het volgende:
Je moet hem niet te krachtig, maar toch met een bepaalde fermheid vasthouden en de juiste kant op draaien natuurlijk.
In of uit is vrij belangrijk bij het bepalen van de draairichting
quote:

[..]

:D _O-
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:21:18 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_110140995
quote:

[..]

Leuk topic, maar gelukkig weet ik dat wel. Ik weet inmiddels ook welke boortjes waarvoor zij, nadat ik met een ijzerboor in mijn betonnen muur probeerde te boren :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:21:40 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110141020
quote:

[..]

Ik kijk die eerste foto en denk ook echt meteen.. Ach zo is het ook als je neukt na 2 kinderen...
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:22:30 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110141055
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:19 schreef Ticootje het volgende:
Wat zijn we heerlijk open vandaag <3
Open van onderen?
Dan zijn we toch ook meteen weer geheel on-topic voor OUD!
pi_110141082
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Open van onderen?
Geen Pictures Please.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:23:17 #185
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110141085
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Open van onderen?
Oh, qua onder, ik heb net onwijs zitten poepen, ik trek nog vacuüm op mn stoel.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:23:39 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110141099
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat vroeg je je af? Of je van anaal zwanger kan worden? Dan snap ik het wel?
Dat weet ik al niet eens meer.
De strekking van het verhaal was in ieder geval dat hij het woord sex niet durfde te gebruiken.
En dat hij dan wel zou vragen of ze wilde paren ofzoiets.

Maar goed, ik maar daar nooit een taboe van in de klas dus ik ga er altijd serieus op in. En dat levert altijd rooie koppies op.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:24:45 #187
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110141145
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat weet ik al niet eens meer.
De strekking van het verhaal was in ieder geval dat hij het woord sex niet durfde te gebruiken.
En dat hij dan wel zou vragen of ze wilde paren ofzoiets.

Maar goed, ik maar daar nooit een taboe van in de klas dus ik ga er altijd serieus op in. En dat levert altijd rooie koppies op.
Hmz, das behoorlijk knap hoor.. Tegenwoordig kunnen ze op 12 jarige leeftijd je precies vertellen hoe het werkt hoor. Incl, dat jij een rood hoofd krijgt.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:26:43 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110141200
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hmz, das behoorlijk knap hoor.. Tegenwoordig kunnen ze op 12 jarige leeftijd je precies vertellen hoe het werkt hoor. Incl, dat jij een rood hoofd krijgt.
Ik denk ook wel dat ze weten hoe het werkt.
Misschien even voor de de duideiljkheid, ik was Spaanse les aan het geven.
En hij wilde heea in het spaans weten. Qua benamingen enzo

En het feit dat ik er gewoon op in ging vonden ze al spannend genoeg.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:27:19 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110141219
Hoe doe je het dan op zn spaans?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:27:26 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110141223
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]
TMI
Da's dan weer een tikkeltje te openhartig voor mij. :o :X
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:28:34 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110141263
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Da's dan weer een tikkeltje te openhartig voor mij. :o :X
Sorry... Soms is goed poepen, beter dan klaarkomen.
pi_110141294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sorry... Soms is goed poepen, beter dan klaarkomen.
Hmmz :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:31:44 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110141378
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Hoe doe je het dan op zn spaans?
Paren?
Emparejar, ofzo. Ik ken de term niet eens in het Spaans.
Ik zei dat ze in Spanje ook gewoon sex gebruiken :P
En toen waren alle wangen rood.
pi_110141456
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Paren?
Emparejar, ofzo. Ik ken de term niet eens in het Spaans.
Ik zei dat ze in Spanje ook gewoon sex gebruiken :P
En toen waren alle wangen rood.
Zijn er ook nog geile spaanse standjes ?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:41:13 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110141717
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:29 schreef Joene het volgende:

[..]

Hmmz :P
Met geluid!
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:51:18 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_110142089
Wat eten we vandaag? De komkommer en de cherrytomaatjes zijn al opgevroten, dus die kunnen niet meer op tafel en ik heb enkel de puf voor wat simpels. Maar mijn creativiteit laat me in de steek. Wie weet wat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:51:25 #197
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110142094
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef Joene het volgende:

[..]

Zijn er ook nog geile spaanse standjes ?
De dirty sanchez natuurlijk.
Of ik dat nou mexicaans? Ga me boven mijn sombrero iig :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:52:26 #198
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_110142129
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef Troel het volgende:
Wat eten we vandaag? De komkommer en de cherrytomaatjes zijn al opgevroten, dus die kunnen niet meer op tafel en ik heb enkel de puf voor wat simpels. Maar mijn creativiteit laat me in de steek. Wie weet wat?
Wij eten paprikarisotto :9
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:54:00 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_110142192
quote:
boterham met pindakaas.....of is dat te simpel?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:57:23 #200
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110142321
quote:
www.thuisbezorgd.nl
simpel.

Mijn kat is dood. Ik geloof dat ik een beetje een kutdag heb :X
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:58:08 #201
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_110142348
Oh TF wat erg. Sterkte! :* Was het onverwachts?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:58:22 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110142358
Ach toch? Wat zielig! ;( je rooie?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:59:03 #203
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110142384
Nou ja..hij was al een ruime week zoek maar ik dacht dat hij z`n ballen achterna joeg.
Bleek dat die harde klap die we zaterdag op zondag hoorden hoogstwaarschijnlijk de kat was. Gezien de staat waarin hij verkeerde :X
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:59:20 #204
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110142397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach toch? Wat zielig! ;( je rooie?
Ja! M`n zorgenkindje ;(
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 17:00:28 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_110142434
ah nee, je kakkat ;(
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:01:15 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_110142462
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

www.thuisbezorgd.nl
simpel.

Mijn kat is dood. Ik geloof dat ik een beetje een kutdag heb :X
Zonde geld. pindakaas eten ze niet. Ik ga lekker alle restjes verwerken in een pannenkoek :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:01:40 #207
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_110142478
;( Agos
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:07:42 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_110142731
Oef, dat is niet leuk TF.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:17:28 #209
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110143102
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ja! M`n zorgenkindje ;(
Nooooh! ;( stom!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_110143606
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ja..hij was al een ruime week zoek maar ik dacht dat hij z`n ballen achterna joeg.
Bleek dat die harde klap die we zaterdag op zondag hoorden hoogstwaarschijnlijk de kat was. Gezien de staat waarin hij verkeerde :X
Ach gos wat zielig!
;(
pi_110143780
Dat stofzuigprobleem hebben we opgelost met onze robotstofzuiger. Echt, ik haat stofzuigen (dus P. moest het altijd doen :') ) en P. is dan eerder de persoon die op zoek gaat naar een betere oplossing. Die Roomba is echt wel z'n geld waard :Y
's Avonds vlug de stoelen op de tafel en wij gaan slapen en 's morgens is al het stof weg :Y Nu moet ik hem echt gewoon nog vaker boven laten ronddolen :)

's Avonds ruimen we alles wel op, maar poetsen komt er hier niet van. Opstaan rond 6u, thuiskomen om 18.30u, nog iets eten en spelen met Thomas, Thomas naar bed, opruimen, de laptop nog eens aanslingeren om nog wat verder te werken en dan nog een half uurtje tv kijken en onze dag zit er op. Ik mag er niet aan denken dat ik ook nog eens zou moeten dweilen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:02:14 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110144782
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:52 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Wij eten paprikarisotto :9
Klinkt goed, heb je een recept? O-) Ik ben altijd in voor iets nieuws. :Y

TF :*
pi_110145095
Kan zo'n roomba nou ook flinke broodkruimels/korstjes etc aan?
pi_110145812
Ah, hier gaat het ook al over de robostofzuiger. Ik ben bijna jarig en ga links rechts een bijdrage vragen voor zo'n ding. De Roombo schijnt goed te zijn, maar de Neato nog beter; die vervangt ;echt het stofzuigen. Dus die wil ik. Nu nog even ¤500,- bij elkaar sprokkelen. :')

Maar men, wat ga ik gelukkig zijn als ik niet meer hoef te stofzuigen straks.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 18:34:47 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_110145947
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:11 schreef p_iglet het volgende:
Kan zo'n roomba nou ook flinke broodkruimels/korstjes etc aan?
daar hebben wij gewoon een hond voor :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:45:36 #216
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_110146339
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klinkt goed, heb je een recept? O-) Ik ben altijd in voor iets nieuws. :Y

TF :*
Pannetje water opzetten. Half bouillonblokje erbij. In andere pan boter smelten, uitje fruiten, paprika (rood) in stukjes even meebakken. Risottorijst erbij. Blikje tomatenblokjes erbij gooien en bouillon erbij blijven scheppen tot de rijst gaar is. Kruiden (kijk uit met zout ivm bouillonblokje) Bij serveren parmezaanse kaas erover raspen. Appeltje-eitje en de meiden hebben mooi weer wat vitamines binnen :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:12:11 #217
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_110147751
Ow wat is dat klote TF. ;( Arm beessie.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:20:13 #218
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110148195
Is er hier iemand die de mini's van de AH spaart??

TF :* dat is klote zeg

Ik heb ook een robotstofzuiger die kreeg ik voor de fun van mijn vent, maar hij is heel snel leeg. Dus wil ik een nieuwe. De stofzuiger heeft het laatst na 7 jaar dienst (net zoals de wasmachine en de droger, droger was wel al 20 jaar oud) begeven dus vind ik wel dat daarvoor in de plaats een goede robot mag.. Maar dan wel eentje die een route/kaart van je woning gaat onthouden.

@stiemie dat klinkt als een goed recept *opslaat*
Be happy with the little things in life
pi_110148897
och tf :* wat kut. sterkte ermee!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_110150039
TF, :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:57:19 #221
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_110150489
Ja ik droomvrouwtje!
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:57:48 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110150516
Tsssk...

Ik heb geveegd, gewoon zomaar op een doordeweekse avond. En dat is jullie schuld. -O-
pi_110150560
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Tsssk...

[ afbeelding ]

Ik heb geveegd, gewoon zomaar op een doordeweekse avond. En dat is jullie schuld. -O-
:o :X :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:00:34 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110150681
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Tsssk...

[ afbeelding ]

En nee... Ik ga niet zuigen! :+
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:01:21 #225
19297 stinkie
pi_110150726
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En nee... Ik ga niet zuigen!
En ook dat is jullie schuld!
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:01:27 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110150734
ik zou wel willen weten hoe zo'n robotzuiger de convectorput doet :P
pi_110150808
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:01 schreef stinkie het volgende:

[..]

_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:07:27 #228
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110151105
quote:

[..]

_O- :D
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:08:22 #229
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110151185
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja ik droomvrouwtje!
dan spaar ik even rustig verder :) pm me van de week even je adres dan weet ik waar ik ze naar toe kan sturen
pi_110151780
quote:

[..]

_O-

Kan een robotstofzuiger ook een kleed aan? Nee zeker?
The way you rock'n'roll
pi_110151924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

_O-

Kan een robotstofzuiger ook een kleed aan? Nee zeker?
zo lang niet hoogpolig kan die het prima
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:39:52 #232
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110153247
quote:

[..]

:D.
Nee duh, het is dinsdag!
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:40:21 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110153282
Oh ik heb gedweild. En m'n pleepapier gevouwen.
pi_110153321
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
ik niet :D Ik hang op de bank.. en ik moet pissen maar heb geen zin :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:41:35 #235
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110153380
Ik deed net plof. Pissen heb ik al gedaan.
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:58:09 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_110154666
Pfffff. Kindjes slapen, laatste hap eten in mijn mik... Even zitten nu.

TF :* arm beestje
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:03:54 #237
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_110155022
Navond. Naadloos van de paaseitjes overstappen naar de japanse bollenmix. Dat kan alleen maar pms zijn O+.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:08:53 #238
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110155336
Ik ken het. Onstilbare honger.
pi_110155574
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Ticootje het volgende:
+1
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:12:47 #240
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110155629
quote:

[..]

Volgens mij begreep ik uit de vorige sc dat je alleen maar om 22.00 naar bed hoeft dan...
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:13:54 #241
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110155732
Ik lig al. Goede tijd zo.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:16:04 #242
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110155903
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Je bent manisch ;(
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:16:24 #243
14746 k_i_m
pi_110155938
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Ticootje het volgende:
Nouja, dat niet echt. Meer gewoon zin in iets hebben, en dan na een paar happen/stukken erachter komen dat dát het toch niet was :').
In my life
Why do I smile
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:17:05 #244
14746 k_i_m
pi_110156004
Whoa, pleepapier vouwen?
In my life
Why do I smile
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:17:47 #245
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110156044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Je bent manisch ;(
En niet een béétje...

Zo mijn huis blinkt, glimt, geurt naar gepoetst, alle was in de kasten, strijk gedaan, bedden weer opgemaakt...

Mild protest uit de pinkjes :P en ik ben moehoehoehoehoe
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:19:21 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110156183
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

En niet een béétje...

Zo mijn huis blinkt, glimt, geurt naar gepoetst, alle was in de kasten, strijk gedaan, bedden weer opgemaakt...

Dan ga je morgen zeker wel een rustdag inlassen ofzo? :o
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:19:36 #247
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_110156202
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:12 schreef Vicky het volgende:

[..]

+1
+2
Ylana
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:20:01 #248
14746 k_i_m
pi_110156231
Taarteke

In my life
Why do I smile
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:22:37 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110156424
M'n buik doet zeer. Boehoe. Nare wereld.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:25:00 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110156593
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Dan ga je morgen zeker wel een rustdag inlassen ofzo? :o
Ja, dat moet. Balans tussen inspanning en ontspanning blablabla

Maar t kan nu ook. :9
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:26:44 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110156718
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja, dat moet. Balans tussen inspanning en ontspanning blablabla

Maar t kan nu ook. :9
Nu kun je morgen seksen in je schone bed.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:28:03 #252
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110156808
Seksen kun je beter in een vies bed doen, dan maakt het toch niet uit :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:31:23 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_110157064
Tf :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:31:44 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110157093
Seksen kun je beter onder de douche doen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:35:02 #255
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110157352
M
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:31 schreef Ticootje het volgende:
Seksen kun je beter onder de douche doen.
met je hol tegen de koude muur of het veel te wiebelige wandje? I thank you the koekoek.
Ik ga er wel bij liggen. Lekker relaxed :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:36:16 #256
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110157446
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M

[..]

met je hol tegen de koude muur of het veel te wiebelige wandje? I thank you the koekoek.
Ik ga er wel bij liggen. Lekker relaxed :P
Ik lig weinig hoor. Touwtjes in handen!
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:37:21 #257
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110157511
Ik laat anderen liever het zware werk doen :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:37:55 #258
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110157555
Nee is goed voor de calorieën. Afmatten die hap.
pi_110157733
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:41:35 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110157805
En pas stoppen als er geklaagd wordt over schraalheid.
pi_110157869
Ticootje is los :D
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:43:33 #262
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110157923
Ik heb een vreselijk kuthumeur. Gore praat helpt me dan. Het is therapeutisch.
pi_110158202
als jij je er goedbij voelt moet je gewoon lekekr doorgaan :D
ik kan er wel om lachen op z'n tijd..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:51:17 #264
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110158456
Ik niet. Vieze praat, bah.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:52:28 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110158565
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nu kun je morgen seksen in je schone bed.
Sterker nog, dat zou vandaag al kunnen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:53:01 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110158596
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

En niet een béétje...

Heldin! _O_
pi_110159352
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Sterker nog, dat zou vandaag al kunnen.
Jamaar, dan moet je je bed weer verschonen :P
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:06:14 #268
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110159456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef easy-going het volgende:

[..]

Jamaar, dan moet je je bed weer verschonen :P
Ik zei: zou kunnen. O-)

En dan nog, ben leip zeg, zit niet om was verlegen ofzo. Neu, gewoon lekker op verder marmotten.
pi_110169114
Goedemorgen deze morgen..
We beginnen de ochtend met geboortenieuws:

6baby black mollies O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 april 2012 @ 07:11:45 #270
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_110169159
Gefeliciteerd Vicky :D
Ylana
  woensdag 11 april 2012 @ 07:14:01 #271
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_110169164
Een 6-ling O+
Ik voorzie een reality-show
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 11 april 2012 @ 07:32:17 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110169271
Zijn die ook levend barend Vicky? Volgens mij vreten onze guppen de jongen steeds op. :') maar toch al een jaar of 5 een mini ecosysteempje.
pi_110169274
Ja, levendbarend idd.

Wij hebben van due speciale bakjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 april 2012 @ 07:38:27 #274
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110169301
Ja, ik heb gewoon een accubak en daar koop ik zo nu en dan wat plantjes in. Alhoewel deze al twee jaar zich goed houden. En op de koninginnedagmarkt gekochte visjes :D en dat staat dus al een jaar of wat. Survival of the fittest.
  woensdag 11 april 2012 @ 07:44:27 #275
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_110169331
Sinds de kikkervisjes heb ik ook weer helemaal zin in een aquarium..... Ik geloof dat we onze spullen allemaal weg hebben gedaan een paar jaar terug, maar ik weet dat mijn ouders nog wel spullen hebben staan. Na de kikkervisjes eens kijken of ik er nog steeds zin in heb :)
Ylana
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 07:51:50 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_110169390
Wij hebben er 5 staan :@
  woensdag 11 april 2012 @ 09:14:16 #277
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_110170420
5 aquaria?

Verkoop jij ook plantjes en/of ander spul? En zo ja, is dat ook te versturen per post? Peace krijgt - als het goed is - vandaag zijn aquarium. Op z'n verjaardag! Goede timing. *O*

Die black mollies zijn O+ Peace wil die ook geloof ik.
Make love, not war ☮
  woensdag 11 april 2012 @ 09:18:37 #278
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110170507
diaan, hoe gaat 't nu met je? :*
in de haak.
pi_110170522
Diaan, leuk verjaardagskado :Y (onthoud ik ff voor verjaardag oudste)

en wat Trui vraagt: hoe gaat t met je? :*
  woensdag 11 april 2012 @ 09:20:59 #280
114177 Diaan73
pi_110170560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:18 schreef trui het volgende:
diaan, hoe gaat 't nu met je? :*
Lief dat je vraagt... zondag was ronduit een k*tdag, maandag ging het beter en nu ook. Ik heb wel a.s. vrijdag nog een echo voor de zekerheid. Ik denk dat ik dan nog wel weer even een terugval zal krijgen.
Het was een rollercoaster aan gevoelens en emoties de laatste weken, maar het komt wel goed. Met kinderen en werk moet je soms ook gewoon door.
Make love, not war ☮
  woensdag 11 april 2012 @ 10:10:20 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110171813
Diaan :*
  woensdag 11 april 2012 @ 10:15:36 #282
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_110171966
Fijn dat het nu wat beter gaat. :*
  woensdag 11 april 2012 @ 11:11:44 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110173599
Tsjonge, met het poetsgeweld hier en mijn melklijstje begint mijn huis zowaar ergens op te lijken. Net ipv doelloos een beetje surfen de was weggevouwen, toilet stond op het lijstje voor vandaag, is gedaan, gisterenavond een groot deel van de kabelgoot voor in de woonkamer gemaakt, wat lelijke plekjes aan de muur weer witgestipt. De lijst met achterstallige klusjes wordt snel kleiner zo. Prettig! :Y
  woensdag 11 april 2012 @ 11:11:47 #284
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110173602
het is ook nogal wat diaan. ik hoop ontzettend dat je vrijdag nog een wondertje op de echo mag aanschouwen, maar het is misschien realistischer om daar niet teveel vanuit te gaan. sterkte weer! :*
in de haak.
  woensdag 11 april 2012 @ 11:16:27 #285
144006 chacama
Ondernemend!
pi_110173762

BE, is die app er ook voor windowsphone?
  woensdag 11 april 2012 @ 11:20:00 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110173892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:16 schreef chacama het volgende:

BE, is die app er ook voor windowsphone?
Weet ik niet chaca, zou je even in je app-market moeten kijken op remember the milk.
  woensdag 11 april 2012 @ 11:21:58 #287
144006 chacama
Ondernemend!
pi_110173952
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Weet ik niet chaca, zou je even in je app-market moeten kijken op remember the milk.
ga ik straks even doen, thanks!
  woensdag 11 april 2012 @ 11:50:15 #288
114177 Diaan73
pi_110174912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:11 schreef trui het volgende:
het is ook nogal wat diaan. ik hoop ontzettend dat je vrijdag nog een wondertje op de echo mag aanschouwen, maar het is misschien realistischer om daar niet teveel vanuit te gaan. sterkte weer! :*
Dankjewel! Iedereen hier! :*

Ik ga gewoon van slechtste uit, zo voelt het ook.

BE welke app was dat ook alweer?
Make love, not war ☮
  woensdag 11 april 2012 @ 12:11:10 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110175724
Remember the milk :)
  woensdag 11 april 2012 @ 12:15:03 #290
114177 Diaan73
pi_110175856
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Remember the milk :)
Thnx. Ik heb hem ook even gedownload!
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 12:22:02 #291
7074 moussy
kuttekop
pi_110176091
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
5 aquaria?

Verkoop jij ook plantjes en/of ander spul? En zo ja, is dat ook te versturen per post? Peace krijgt - als het goed is - vandaag zijn aquarium. Op z'n verjaardag! Goede timing. *O*

Die black mollies zijn O+ Peace wil die ook geloof ik.
Ja, 5 aquaria :D ik verkoop niet, ik geef weg ;) en plantjes kunnen wel via de post hoor :)
  woensdag 11 april 2012 @ 12:31:54 #292
114177 Diaan73
pi_110176462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:22 schreef moussy het volgende:

[..]

Ja, 5 aquaria :D ik verkoop niet, ik geef weg ;) en plantjes kunnen wel via de post hoor :)
Wow! Zou Peace helemaal geweldig vinden. :D Hij is al blij met eentje nu.
Heb je nog wat plantjes over dan? Wij hebben er een aantal nodig. O-)
Make love, not war ☮
  woensdag 11 april 2012 @ 12:35:00 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110176589
Ik heb een echt jongetje, het liefst stopt hij de hele wereld in zijn zakken. Helaas dus ook glas:

Dit is de totale buit van nu net, uit drie jaszakken:

:X
  Jubileum moderator woensdag 11 april 2012 @ 12:37:04 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110176662
Ah wat leuk BE O+ ik hou daarvan.

Eva heeft ook megaveel dingen in haar jaszakken altijd, ik noem het "meukjes" en ze komt af een toe een zakje vragen want "mijn meukjes vallen er allemaal uit mama" O+
Eva ♥ en Iris ♥
pi_110176726
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een echt jongetje, het liefst stopt hij de hele wereld in zijn zakken. Helaas dus ook glas:

[ afbeelding ]

Dit is de totale buit van nu net, uit drie jaszakken:

[ afbeelding ]

:X
oh zo herkenbaar..
Amber stopt ook altijd van alles in d'r jaszak..
gelukkig dan geen glas.. maar wel eikeltjes, elastiekjes, ijzerdingetjes... noem maa rop..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 april 2012 @ 12:39:18 #296
114177 Diaan73
pi_110176746
:D BE... Lennon heeft alleen centjes in zn jaszak. Dan heeft hij altijd een muntje als hij zelf een winkelwagentje wil pakken.
Make love, not war ☮
pi_110176761
Ik roep altijd dat Jen niets mag oppakken van straat.
pi_110176770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik roep altijd dat Jen niets mag oppakken van straat.
ja ik ook.. maar ze luisteren nooit naar me :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110176796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja ik ook.. maar ze luisteren nooit naar me :')
Oh ja dat ook hoor.. Maar ik viswijf nogal om dat punt..
  woensdag 11 april 2012 @ 12:40:42 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110176797
Ik vind het op zich ook wel schattig, maar dat glas is wat minder. ;)

En ooit op de bso wilde hij een regenworm in zijn zak stoppen. :X hebben ze hem gelukkig van kunnen weerhouden. ;)
pi_110176988
Dicht dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')