Nu kun je morgen seksen in je schone bed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat moet. Balans tussen inspanning en ontspanning blablabla
Maar t kan nu ook.
met je hol tegen de koude muur of het veel te wiebelige wandje? I thank you the koekoek.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:31 schreef Ticootje het volgende:
Seksen kun je beter onder de douche doen.
Ik lig weinig hoor. Touwtjes in handen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M
[..]
met je hol tegen de koude muur of het veel te wiebelige wandje? I thank you the koekoek.
Ik ga er wel bij liggen. Lekker relaxed
Sterker nog, dat zou vandaag al kunnen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu kun je morgen seksen in je schone bed.
Heldin!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En niet een béétje...
Zo mijn huis blinkt, glimt, geurt naar gepoetst, alle was in de kasten, strijk gedaan, bedden weer opgemaakt...
Mild protest uit de pinkjesen ik ben moehoehoehoehoe
Jamaar, dan moet je je bed weer verschonenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterker nog, dat zou vandaag al kunnen.
Ik zei: zou kunnen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jamaar, dan moet je je bed weer verschonen
Lief dat je vraagt... zondag was ronduit een k*tdag, maandag ging het beter en nu ook. Ik heb wel a.s. vrijdag nog een echo voor de zekerheid. Ik denk dat ik dan nog wel weer even een terugval zal krijgen.quote:
Weet ik niet chaca, zou je even in je app-market moeten kijken op remember the milk.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:16 schreef chacama het volgende:
Diaan
BE, is die app er ook voor windowsphone?
ga ik straks even doen, thanks!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet ik niet chaca, zou je even in je app-market moeten kijken op remember the milk.
Dankjewel! Iedereen hier!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:11 schreef trui het volgende:
het is ook nogal wat diaan. ik hoop ontzettend dat je vrijdag nog een wondertje op de echo mag aanschouwen, maar het is misschien realistischer om daar niet teveel vanuit te gaan. sterkte weer!
Ja, 5 aquariaquote:Op woensdag 11 april 2012 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
5 aquaria?
Verkoop jij ook plantjes en/of ander spul? En zo ja, is dat ook te versturen per post? Peace krijgt - als het goed is - vandaag zijn aquarium. Op z'n verjaardag! Goede timing.![]()
Die black mollies zijnPeace wil die ook geloof ik.
Wow! Zou Peace helemaal geweldig vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, 5 aquariaik verkoop niet, ik geef weg
en plantjes kunnen wel via de post hoor
oh zo herkenbaar..quote:Op woensdag 11 april 2012 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een echt jongetje, het liefst stopt hij de hele wereld in zijn zakken. Helaas dus ook glas:
[ afbeelding ]
Dit is de totale buit van nu net, uit drie jaszakken:
[ afbeelding ]
ja ik ook.. maar ze luisteren nooit naar mequote:Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik roep altijd dat Jen niets mag oppakken van straat.
Oh ja dat ook hoor.. Maar ik viswijf nogal om dat punt..quote:Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja ik ook.. maar ze luisteren nooit naar me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |