Zonde geld. pindakaas eten ze niet. Ik ga lekker alle restjes verwerken in een pannenkoekquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
simpel.
Mijn kat is dood. Ik geloof dat ik een beetje een kutdag heb
Nooooh!quote:
Ach gos wat zielig!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ja..hij was al een ruime week zoek maar ik dacht dat hij z`n ballen achterna joeg.
Bleek dat die harde klap die we zaterdag op zondag hoorden hoogstwaarschijnlijk de kat was. Gezien de staat waarin hij verkeerde
daar hebben wij gewoon een hond voorquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:11 schreef p_iglet het volgende:
Kan zo'n roomba nou ook flinke broodkruimels/korstjes etc aan?
Pannetje water opzetten. Half bouillonblokje erbij. In andere pan boter smelten, uitje fruiten, paprika (rood) in stukjes even meebakken. Risottorijst erbij. Blikje tomatenblokjes erbij gooien en bouillon erbij blijven scheppen tot de rijst gaar is. Kruiden (kijk uit met zout ivm bouillonblokje) Bij serveren parmezaanse kaas erover raspen. Appeltje-eitje en de meiden hebben mooi weer wat vitamines binnenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klinkt goed, heb je een recept?Ik ben altijd in voor iets nieuws.
TF
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Tsssk...
[ afbeelding ]
Ik heb geveegd, gewoon zomaar op een doordeweekse avond. En dat is jullie schuld.
En nee... Ik ga niet zuigen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Tsssk...
[ afbeelding ]
Ik heb geveegd, gewoon zomaar op een doordeweekse avond. En dat is jullie schuld.
En ook dat is jullie schuld!quote:
quote:
dan spaar ik even rustig verderquote:
zo lang niet hoogpolig kan die het primaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]![]()
Kan een robotstofzuiger ook een kleed aan? Nee zeker?
quote:
ik nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb gedweild. En m'n pleepapier gevouwen.
+1quote:
Volgens mij begreep ik uit de vorige sc dat je alleen maar om 22.00 naar bed hoeft dan...quote:
Je bent manischquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb gedweild. En m'n pleepapier gevouwen.
Nouja, dat niet echt. Meer gewoon zin in iets hebben, en dan na een paar happen/stukken erachter komen dat dát het toch niet wasquote:
En niet een béétje...quote:
Dan ga je morgen zeker wel een rustdag inlassen ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En niet een béétje...
Zo mijn huis blinkt, glimt, geurt naar gepoetst, alle was in de kasten, strijk gedaan, bedden weer opgemaakt...
Mild protest uit de pinkjesen ik ben moehoehoehoehoe
+2quote:
Ja, dat moet. Balans tussen inspanning en ontspanning blablablaquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan ga je morgen zeker wel een rustdag inlassen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |