Jaaarnoooo? Hoe vaak hebben wij seks? Tico wil het weten.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat de laatste keer alweer een hele tijd geleden is dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Lois het volgende:
[..]
Jaaarnoooo? Hoe vaak hebben wij seks? Tico wil het weten.
Jaaa! Kom eens posten over de vorderingen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Lois het volgende:
Ik ben al 5 minuten aan het twijfelen of ik hier durf te posten
2 van die hartpatientjes , logisch ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat de laatste keer alweer een hele tijd geleden is dus..
Beetje lafjes dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Jarno het volgende:
Lois en ik doen altijd heel teder en zachtjes J.
Nee.quote:
Als je iemand goed 'uitragt' dan is ie weer schoon en op een oude fiets moet je het leren...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef flowerbox het volgende:
Wat een openbaringen allemaal hier!![]()
Van plumeau naar schoonmaaklessen naar sex naar kinderfietsen terug naar sex.
oh er tegen aan hangen.quote:
Hoe dan ?quote:
Jaaaaa gaat als speer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaaa! Kom eens posten over de vorderingen!
Ouwe lullen sex.quote:
Liefdesex.quote:
gadverquote:
Aan de FB foto's te zien zit het tempo er idd goed in ja! Mooi johquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Jaaaaa gaat als speer.
Afgelopen vrijdag de sleutels, nu staat hele bovenverdieping al in de verf en is mijn zwager vloeren aan het leggen daar.
Mijn eigen huisje
Ik weet het, teveel positiviteit en liefde op FOK! is not done maar ik doe het toch.quote:
Kan je niet gewoon een beetje doen alsof jullie geile neucksex hebben ofzo dan ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet het, teveel positiviteit en liefde op FOK! is not done maar ik doe het toch..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet het, teveel positiviteit en liefde op FOK! is not done maar ik doe het toch..
Nee want dan neukt hij me doodquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een beetje doen alsof jullie geile neucksex hebben ofzo dan ?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef chacama het volgende:
[..]
Als je iemand goed 'uitragt' dan is ie weer schoon en op een oude fiets moet je het leren...
Pilletje onder je tong?quote:
Ach zolang je nog warm bent ?quote:
Spray J, ik heb een spray. Met pepermunt smaakquote:
En naar kut ruikt?quote:
Oh lekker fris gelijk ook. Delen we die gewoon!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Spray J, ik heb een spray. Met pepermunt smaak
Ticoquote:
Nou inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Jaaaaa gaat als speer.
Afgelopen vrijdag de sleutels, nu staat hele bovenverdieping al in de verf en is mijn zwager vloeren aan het leggen daar.
Mijn eigen huisje
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou inderdaad!Bij kerels is het toch ook 'niet lullen maar poetsen', dus nu weet ik het zeker.
Hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou inderdaad!Bij kerels is het toch ook 'niet lullen maar poetsen', dus nu weet ik het zeker.
Volgens mij nietquote:
Roger that. Nudge nudge, wink wink. Say no more.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:11 schreef Lois het volgende:
Maar op visite komen is altijd goed natuurlijk!![]()
ik kan bevestigen van niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Roger that. Nudge nudge, wink wink. Say no more.
Nou ja, jent anders aardig op de hoogte van waar en hoe je het moet laten zonder je lakens te vervuilen.quote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nou ja, jent anders aardig op de hoogte van waar en hoe je het moet laten zonder je lakens te vervuilen.
Behoorlijk verdacht wat mij betreft
Heb je al een keukentafel?quote:
Nee maar wel wasmachine (met hoog toerental) en loungebankquote:
op 1400 toeren?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee maar wel wasmachine (met hoog toerental) en loungebank
Wmb genoeg dus!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee maar wel wasmachine (met hoog toerental) en loungebank
Dan kom ik echt een keertje langs hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:11 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgens mij nietde mannen gaan als een speer. Maar op visite komen is altijd goed natuurlijk!
![]()
Vd week weet ik mijn nieuwe telefoonnummer en dan gaan de verhuisberichten de deur uit.
Dan hou ik de woensdag ff mis?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan kom ik echt een keertje langs hoor!
quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef amaranta het volgende:
Wat dacht jij Troel? Ik ga gelijk de daad bij het woor voegen?
Ah het gaat weer over sexquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef amaranta het volgende:
De daadquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef amaranta het volgende:
Nou, tis wat je sex noemt.quote:
Is ook weer zo ?quote:
Tijdens de daad ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Troel het volgende:
Het gebruik van een schroevendraaier vergt ook bepaalde tactieken
De achterkant kan prima?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Troel het volgende:
Als je een beetje dikke schroevendraaiert hebt ?quote:
Gaat dat beter ja?quote:
Ik moet meteen aan dit topic denken: Boren...ahum, waar moet die boor in?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Troel het volgende:
Dan toch zeker eentje zonder magnetische knop, anders heb ik nu meteen een mysterie opgelost!quote:
Omg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan toch zeker eentje zonder magnetische knop, anders heb ik nu meteen een mysterie opgelost!
Ik moest net wel even een raampje openzetten in groep 8 toen de hormoontjes van de tienertjes op speelden.quote:
Zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan toch zeker eentje zonder magnetische knop, anders heb ik nu meteen een mysterie opgelost!
Wat vroeg je je af? Of je van anaal zwanger kan worden? Dan snap ik het wel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moest net wel even een raampje openzetten in groep 8 toen de hormoontjes van de tienertjes op speelden.
Ze wilden weten iets weten overparen
![]()
En ik vroeg me af hardop iets af.
En die kopjes werden helemaal rood.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan dit topic denken: Boren...ahum, waar moet die boor in?
Briljant!
In of uit is vrij belangrijk bij het bepalen van de draairichtingquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Troel het volgende:
Je moet hem niet te krachtig, maar toch met een bepaalde fermheid vasthouden en de juiste kant op draaien natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk topic, maar gelukkig weet ik dat wel. Ik weet inmiddels ook welke boortjes waarvoor zij, nadat ik met een ijzerboor in mijn betonnen muur probeerde te borenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Briljant!
Ik kijk die eerste foto en denk ook echt meteen.. Ach zo is het ook als je neukt na 2 kinderen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Briljant!
Geen Pictures Please.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Open van onderen?
Dan zijn we toch ook meteen weer geheel on-topic voor OUD!
Oh, qua onder, ik heb net onwijs zitten poepen, ik trek nog vacuüm op mn stoel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Open van onderen?
Dan zijn we toch ook meteen weer geheel on-topic voor OUD!
Dat weet ik al niet eens meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat vroeg je je af? Of je van anaal zwanger kan worden? Dan snap ik het wel?
Hmz, das behoorlijk knap hoor.. Tegenwoordig kunnen ze op 12 jarige leeftijd je precies vertellen hoe het werkt hoor. Incl, dat jij een rood hoofd krijgt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat weet ik al niet eens meer.
De strekking van het verhaal was in ieder geval dat hij het woord sex niet durfde te gebruiken.
En dat hij dan wel zou vragen of ze wilde paren ofzoiets.
Maar goed, ik maar daar nooit een taboe van in de klas dus ik ga er altijd serieus op in. En dat levert altijd rooie koppies op.
Ik denk ook wel dat ze weten hoe het werkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz, das behoorlijk knap hoor.. Tegenwoordig kunnen ze op 12 jarige leeftijd je precies vertellen hoe het werkt hoor. Incl, dat jij een rood hoofd krijgt.
Sorry... Soms is goed poepen, beter dan klaarkomen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's dan weer een tikkeltje te openhartig voor mij.![]()
Hmmzquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sorry... Soms is goed poepen, beter dan klaarkomen.
Paren?quote:
Zijn er ook nog geile spaanse standjes ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Paren?
Emparejar, ofzo. Ik ken de term niet eens in het Spaans.
Ik zei dat ze in Spanje ook gewoon sex gebruiken
En toen waren alle wangen rood.
Met geluid!quote:
De dirty sanchez natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Zijn er ook nog geile spaanse standjes ?
Wij eten paprikarisottoquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef Troel het volgende:
Wat eten we vandaag? De komkommer en de cherrytomaatjes zijn al opgevroten, dus die kunnen niet meer op tafel en ik heb enkel de puf voor wat simpels. Maar mijn creativiteit laat me in de steek. Wie weet wat?
boterham met pindakaas.....of is dat te simpel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef Troel het volgende:
Wat eten we vandaag? De komkommer en de cherrytomaatjes zijn al opgevroten, dus die kunnen niet meer op tafel en ik heb enkel de puf voor wat simpels. Maar mijn creativiteit laat me in de steek. Wie weet wat?
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef Troel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |