Het lijkt erop dat hier nummer 11 al onderweg is, maar Dot loopt nog niet. Die heeft het druk met monddingen (tanden, kiezen, 'praten').quote:Op donderdag 5 april 2012 08:29 schreef MamaPurk het volgende:
Goedenmorgen! Hier is gewoon de hele nacht doorgeslapen na weer een aantal slechte nachten
En dat van die tanden gaat nu wel snel, dat lijkt wel even zo, maar ja 13 maanden en nog maar 4 tandenJaël had op deze leeftijd al zeker 8 tanden (maar ja ik moet niet vergelijken).
Over zaterdag, wij komen niet. We staan nog op misschien, maar we hebben andere verplichtingen en het weekend is al druk genoeg.
Bij ons bevalt ie super, kan in 3 standen, van lig naar zit zeg maar... En verder kan ik er weinig over zeggen.. we hebben verder ook geen andere geprobeerd eigkquote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef danic het volgende:
Bevalt hij bij jullie beiden? Wat zijn de voor- en nadelen?
Kunnen ze in ligstand?
Erg hè al die vragen, maar ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen. Er is zoveel keuze en een winkel denk commercieel en ik wil eerst oriënteren.
8 tanden, 2 kiezen en 1 onderweg.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat zegt ze allemaal al Vanyel? En 11 en kiezen al? Gaat hard dat dametje!
De Tobi is een gordelmodel en de Pearl is alleen voor de Familyfix.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij is het meer zo dat de Priori een ouder model is dan de Tobi en de Tobi weer een ouder model is dan de Pearl en de nieuwste varianten het duurst zijn.
Maar correct me if I'm wrong
?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef MamaPurk het volgende:
Kletsende kindjes!
Nog een tip, koop geen stoel met witte hoes.. Ik weet niet wat ons bezielde maar wij hebben deze stoel. En dat zonder zomerhoes, ik ben nu zo bedreven in het eraf halen van de bekledingHet is echt al meerdere keren gewassen.
[ afbeelding ]
Dit is overigens niet de stoel die wij hebben.
Die hebben wij ook idd.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Wij de Maxi Cosi Priori! Ook met gordels...
deze! en jeetje, wij hebben er 2 (want 2 auto's) gekocht voor ¤ 150,- per stuk... (was toen al aanbieding) dit is helemaal een mooie aanbieding zeg!
En een verademing als je niet steeds meer die Maxi Cosi los hoeft te halen en weer vast hoeft te zettenvond ik...
Ik denk dat dat meer handigheid is, ik heb onze Tobi er ook in minder dan 5 minuten in en uit. De Römers van mn broer sta ik een eeuw mee te worstelen, geef ze een mep en loop wegquote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef kaatjejannie het volgende:
wij hebben de romer king plus. Sofie zit er erg goed in. Ik vind het fijn dat de stoel makkelijk in de auto te zetten is. Ik heb wel eens met die van mijn neefje (een maxi cosi, geen idee welke) staan worstelen. Ik heb deze er met 5 minuten in en uit. Wel zo makkelijk als Sofie uit logeren gaat, dan kan de stoel zo over.
Het is de kleur stoel die we hebben maar niet het model ik was lekker onduidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |