quote:
Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef kaatjejannie het volgende:wij hebben de romer king plus. Sofie zit er erg goed in. Ik vind het fijn dat de stoel makkelijk in de auto te zetten is. Ik heb wel eens met die van mijn neefje (een maxi cosi, geen idee welke) staan worstelen.
Ik heb deze er met 5 minuten in en uit. Wel zo makkelijk als Sofie uit logeren gaat, dan kan de stoel zo over.
Ik denk dat dat meer handigheid is, ik heb onze Tobi er ook in minder dan 5 minuten in en uit. De Römers van mn broer sta ik een eeuw mee te worstelen, geef ze een mep en loop weg

.
Wij hebben gekozen voor de Tobi omdat ik de römer zo enorm vond lijken naast de Tobi, en nu heeft het kleinste meerijdende lid in ons gezin al de grootste plek maar de romer leek nog groter. En kleurstelling: wij hebben de Lapis Blue

en geen zomerhoes.
En waarom Tobi en geen priori: vanwege lange afstanden. In de Tobi is het kussentje waarop kids zitten dikker dan in de priori en wij gingen vorig jaar naar Rome met de auto en rijden (reden

) vaak naar Frankrijk/Maastricht/Utrecht/Almere dus wilden wij meer comfort voor Nathan.
Gerbera, tegen de tijd dat jullie jongste in deze stoel kan is muppet al lang 15 kilo en mag ze in de volgende
Nathan is met 9 maanden overgegaan, hij was toen krap 9 kilo. Hij vond de mc afschuwelijk.