abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109937572
Volgens mij is het meer zo dat de Priori een ouder model is dan de Tobi en de Tobi weer een ouder model is dan de Pearl en de nieuwste varianten het duurst zijn.

Maar correct me if I'm wrong :@
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109937919
Ohja, 'Nee' wordt hier ook steeds enthousiaster gebruikt.

Ik had de indruk dat de Tobi en King Plus op zo'n beetje alle tests het beste scoren van de gordelstoelen en dat het dan puur een kwestie is van uiterlijk/lekker zitten?
Wij overwegen deze :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 5 april 2012 @ 13:49:10 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109937964
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij is het meer zo dat de Priori een ouder model is dan de Tobi en de Tobi weer een ouder model is dan de Pearl en de nieuwste varianten het duurst zijn.

Maar correct me if I'm wrong :@
De Tobi is een gordelmodel en de Pearl is alleen voor de Familyfix.

Overigens waren de 2012 modellen (bekleding dus) met de aanbiedingen die wij gebruikt hebben maar 6 tot 9 euro duurder dan de 2011 modellen, dus we hebben voor dat prijsverschil fijn een 2012 kleurstelling genomen, als we ze weer willen verkopen levert het die paar euro meer wel weer op.

De Priori is volgens mij gewoon een ander model.
De zit van de Tobi en Pearl is vrijwel identiek, maar de Tobi was duurder dan de Pearl :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109938026
Koop je zo'n zomerhoes gewoon bij een prenatal trouwens Leandra?
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 april 2012 @ 13:52:55 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109938125
Ik heb de bijpassende zomerhoes van MC gekocht, dus specifiek voor het model stoel waarop het gebruikt wordt, de autostoelen hadden we bij de Babypark gekocht, dus de zomerhoezen ook.
Maar ik neem aan dat Prenatal ze ook gewoon verkoopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_109938167
Oke wij hebben de stoel van Troel overgenomen. Die had de bekleding gewassen en hebben we er zelf weer opgedaan. Dat ging vrij makkelijk hoor :D maar een hoes is nog makkelijker.
Ik ga er even naar op zoek.
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 april 2012 @ 13:56:08 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109938274
Het is ook wel te doen, maar ik ben nogal een zeikerd in het perfect moeten zitten, plus dat ik het vervelend zou vinden als ik de autostoel niet zou kunnen gebruiken omdat de hoes in de was zit....
Alsof dat werkelijk een probleem zou zijn met twee auto's :') :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_109938382
:D :P

Mijn kind blijft mij verbazen hoor. Ik zeg 'Kijk eens blablabla'

Kind: 'Kijk eens'

:o
The way you rock'n'roll
pi_109938802
Kletsende kindjes!

Nog een tip, koop geen stoel met witte hoes.. Ik weet niet wat ons bezielde maar wij hebben deze stoel. En dat zonder zomerhoes, ik ben nu zo bedreven in het eraf halen van de bekleding ;) Het is echt al meerdere keren gewassen.

Dit is overigens niet de stoel die wij hebben.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109938966
Het is wel een vrolijke bekleding :D

Mr.DML wilde perse een zand MC maar daar heeft (gelukkig) al die tijd eigenlijk een zomerhoes omgezeten.
The way you rock'n'roll
pi_109939122
Ja heel vrolijk, het is toch een vrolijkheid op onze achterbank ;)
Jaël heeft deze :D
  donderdag 5 april 2012 @ 14:30:21 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109939692
Wij hebben zowel bij de Pearl als de Tobi de bekleding Dress Blue, die ik heel mooi vind, maar daar zie je dus bij geen van beiden wat van, want zomerhoes :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_109940067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef MamaPurk het volgende:
Kletsende kindjes!

Nog een tip, koop geen stoel met witte hoes.. Ik weet niet wat ons bezielde maar wij hebben deze stoel. En dat zonder zomerhoes, ik ben nu zo bedreven in het eraf halen van de bekleding ;) Het is echt al meerdere keren gewassen.
[ afbeelding ]
Dit is overigens niet de stoel die wij hebben.
?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_109940585
wij hebben de romer king plus. Sofie zit er erg goed in. Ik vind het fijn dat de stoel makkelijk in de auto te zetten is. Ik heb wel eens met die van mijn neefje (een maxi cosi, geen idee welke) staan worstelen. Ik heb deze er met 5 minuten in en uit. Wel zo makkelijk als Sofie uit logeren gaat, dan kan de stoel zo over.
*poef* nu is het weg
pi_109943638
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Wij de Maxi Cosi Priori! Ook met gordels...

deze! en jeetje, wij hebben er 2 (want 2 auto's) gekocht voor ¤ 150,- per stuk... (was toen al aanbieding) dit is helemaal een mooie aanbieding zeg!

En een verademing als je niet steeds meer die Maxi Cosi los hoeft te halen en weer vast hoeft te zetten :P vond ik...
Die hebben wij ook idd.
Voor die prijs ook gekocht trouwens
Zo erin en eruit dus prima.
  donderdag 5 april 2012 @ 16:24:47 #91
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_109944151
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef kaatjejannie het volgende:
wij hebben de romer king plus. Sofie zit er erg goed in. Ik vind het fijn dat de stoel makkelijk in de auto te zetten is. Ik heb wel eens met die van mijn neefje (een maxi cosi, geen idee welke) staan worstelen. Ik heb deze er met 5 minuten in en uit. Wel zo makkelijk als Sofie uit logeren gaat, dan kan de stoel zo over.
Ik denk dat dat meer handigheid is, ik heb onze Tobi er ook in minder dan 5 minuten in en uit. De Römers van mn broer sta ik een eeuw mee te worstelen, geef ze een mep en loop weg :') .

Wij hebben gekozen voor de Tobi omdat ik de römer zo enorm vond lijken naast de Tobi, en nu heeft het kleinste meerijdende lid in ons gezin al de grootste plek maar de romer leek nog groter. En kleurstelling: wij hebben de Lapis Blue O+ en geen zomerhoes.
En waarom Tobi en geen priori: vanwege lange afstanden. In de Tobi is het kussentje waarop kids zitten dikker dan in de priori en wij gingen vorig jaar naar Rome met de auto en rijden (reden :') ) vaak naar Frankrijk/Maastricht/Utrecht/Almere dus wilden wij meer comfort voor Nathan.

Gerbera, tegen de tijd dat jullie jongste in deze stoel kan is muppet al lang 15 kilo en mag ze in de volgende :P

Nathan is met 9 maanden overgegaan, hij was toen krap 9 kilo. Hij vond de mc afschuwelijk.
pi_109945354
hier trouwens ook over met 9 maanden. gingen toen met het vliegtuig op vakantie en huurde daar een auto. Hij zat goed thuis (even uitgeprobeerd) wat het een stuk makkelijker maakte.
pi_109945807
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

?
Het is de kleur stoel die we hebben maar niet het model ik was lekker onduidelijk.
  donderdag 5 april 2012 @ 19:15:06 #94
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_109950647
In onze auto met Isofix hebben we de MC Pearl (bruin, met grijze hoes)

en in onze andere auto hebben we de Priori SP

en eigenlijk bevallen beiden heel goed.

beiden hebben idd een ligstand.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 5 april 2012 @ 19:28:53 #95
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109951264
Wij hebben een oud model Römer... overgenomen van vrienden..
Verdiend niet de schoonheidsprijs maar Römer is wel prettig.. Als we een nieuwe zouden kopen zouden we weer voor Römer gaan...

Hahahaha Gerbera! Ik lees ook zooo ontzettend veel herkenning bij jou altijd.. Zo leuk!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_109973732
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Dinsdag was Amy's handje ineens vuurrood. Dus ik heb er naar gekeken en voor de rest niets geks gezien Ik vroeg of het pijn deed en toen zei ze ja. Volgende dag zei ze steeds dat haar hand au deed, maar als je er op duwde was er niets, ook niet dikker. Gister was er niets aan de hand. Maar vanochtend begon ze al twee keer vanuit het niets te huilen waarbij ze dat handje naar me toe stak. Maar ik zie er niets aan :? Ik dacht dat het woensdag kon komen omdat ik haar had gevraagd of het pijn deed, dat ze daarna steeds als ze haar hand zag dacht aan pijn ofzo. Maar omdat het vandaag zo uit het niets komt, begin ik toch te twijfelen.
pi_109973939
Ergens tussen gezeten/klem gezeten?
Misschien dat het gekneusd of zelfs (een middenhandsbeentje ofzo) gebroken is? Of een ontsteking? Maar bij dat laatste zou het nog steeds wel dik zijn denk ik.
Ik zou ff langs de huisarts gaan ermee, zeker met het lange paasweekend in het vooruitzicht.
:* voor Amy.
pi_109974171
Ik bel de ha wel even voor advies ja. Ik zie er echt niets aan en ik kan er gewoon op drukken, ze gebruikt hem gewoon.
pi_109974377
Dan zal het wel niet gebroken zijn. Was haar hele handje rood?
pi_109974658
Alleen bovenop.
Ow ze zegt nu dat haar andere hand pijn doet. Ze weet dus zelf niet waar het pijn doet :P
Ik geloof dat ik het nog maar even aan kijk, ze gebruikt ze beiden goed dus ik heb ook geen idee wat er mis mee zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')