Hmmm, Muppet!!! Ga lopen!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja maar dat heb je op een gegeven moment ook wel gezienkind iets meer afmatten zou welkom zijn zeg maar
Uiteraard zou het zoveel makkelijker zijn! Dat snap ik wel. Lekker blijven oefenen, waarschijnlijk heeft ze het zomaar door.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ze krijgt alle tijd hooral loopt ze pas als ze 3 is (liever niet
) er is niks met haar aan de hand volgens de fysio (op onzekerheid na) dus we oefenen, oefenen en oefenen en verder is het aan haar
Het zou alleen zooooo makkelijk zijn wel, inmiddels
Je mag het huis van N. in Gouda wel kopen hoor; 3 slaapkamers, zolder met dakraam en dakkapel, open haard, zonnecollectoren (lekker zuinig qua warm water), en een in okt. 2010 geheel gerenoveerde badkamer en toilet, door mij persoonlijk uitgezocht, dus optimaal gebruik van ruimte en materialenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee er is gewoon echt geen andere optie helaasdus we zingen het uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leven de roskam! (Tangle teaser.. ideale borstel..)We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Want ik werd helemaal kriegel van N z'n gezoek naar dingen die Soneal rustig zouden maken, terwijl ik zelf eigenlijk wonderbaarlijk rustig was met dat krijsende, koortsende kind op schoot, en verdomd, op het moment dat ik aan N vroeg alsjeblieft op te houden met zoeken naar manieren om Soneal stil te krijgen omdat ik gestoord werd van z'n geprobeer.... was Soneal stilquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier is het andersom en dan nog een verrot bekken regelmatig. Daar komen discussies van zeg maarBij voorkeur om vier uur 's nachts omdat je chaggo bent van een kind dat niet slaapt
En kind valt dan in slaap doordat het de stemmen fijn vindt
heuh zou dat een fabeltje zijn dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand nog hoe dat zit met koorts krijgen door doorkomende tanden? Fabeltje of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |