abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110130081
Mag ik even AAaaaaaaaaaaaaaaaahhhh?

Hopelijk werkt de omgekeerde fokwet.

Iemand vier houtjes voor papa en mij?

/einde zeikmodus
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 10 april 2012 @ 11:53:28 #252
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_110130444
Ach DML :* Wat rottig zeg!!! Het is echt balen! Ik weet hoe zwaar het is :* .

Misschien een idee om 's nachts wanneer hij de eerste keer wakker is hem in een bedje in de woonkamer te zetten en 1 van jullie erbij op een matras? Kan de andere slapen, en degene die die nacht goed slaapt kan de volgende nacht de boel overnemen, zo hebben wij het op een gegeven moment overleeft.

Puzzelen kan Nathan met 4 en met 5 houten stukjes, losse stukjes vind hij interessant maar lukken hem niet, en onze gevorderden puzzel vind ik nog moeillijk :') zitten ongeveer 25 houten stukjes in :{ dus ben nog op zoek naar 1 met 7 of 8 stukjes.
pi_110130600
De woonkamer is bij ons dichtbij genoeg om de herrie in de slaapkamer te horen :+ maar bedankt voor het meedenken.

Totdat we verhuisd zijn is er gewoon weinig aan te doen.
The way you rock'n'roll
pi_110130785
Houd moed dizzy, Mex is ook zo''n lastige slaper, maar het lijkt met kleine stapjes steeds wat beter te gaan.
pi_110130990
Oi Puck -O- slapen is zo lekker jongen! Probeer het eens!!

Nog even volhouden DML :*

Puzzelen gaat hier heel goed, zo'n vormenpuzzel van Jumbo doet ze helemaal, zonder moeite (met 15 stukjes ofzo?) knutselen is ook gróte favoriet (het liefst de héle dag :X) maarja, allemaal dingen waarbij je niet hoeft te lopen want dát is niks :')

(en echt, het zou zooooo handig zijn als ze gewoon los gaat lopen.. dan kunnen we met dit soort weer ook gewoon even een blokje om in de buurt ;) regenjasje aan, regenlaarsjes aan en gaan..... GEDULD... geduld...... :X)
  dinsdag 10 april 2012 @ 12:14:33 #256
259886 pessie
pi_110131124
Gerb: Wagen pakken, kind erin, regenhoes om de wagen en gaan! :P
pi_110131830
Ja maar dat heb je op een gegeven moment ook wel gezien ;) kind iets meer afmatten zou welkom zijn zeg maar :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 12:48:58 #258
259886 pessie
pi_110132287
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja maar dat heb je op een gegeven moment ook wel gezien ;) kind iets meer afmatten zou welkom zijn zeg maar :P
Hmmm, Muppet!!! Ga lopen!!! :P . Ze gaat echt wel lopen, geef haar de tijd (ja nog meer tijd ja).
pi_110132344
Oh ze krijgt alle tijd hoor :D al loopt ze pas als ze 3 is (liever niet :')) er is niks met haar aan de hand volgens de fysio (op onzekerheid na) dus we oefenen, oefenen en oefenen en verder is het aan haar :)

Het zou alleen zooooo makkelijk zijn wel, inmiddels :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 12:53:02 #260
259886 pessie
pi_110132423
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ze krijgt alle tijd hoor :D al loopt ze pas als ze 3 is (liever niet :')) er is niks met haar aan de hand volgens de fysio (op onzekerheid na) dus we oefenen, oefenen en oefenen en verder is het aan haar :)

Het zou alleen zooooo makkelijk zijn wel, inmiddels :P
Uiteraard zou het zoveel makkelijker zijn! Dat snap ik wel. Lekker blijven oefenen, waarschijnlijk heeft ze het zomaar door.
  dinsdag 10 april 2012 @ 12:58:57 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110132632
Heb je echt geen mogelijkheid Puck ergens anders te laten slapen?
Toen wij op vakantie waren verbaasde het ons dat hij daar zo goed sliep, maar hij sliep boven en wij beneden, hij werd dus zelfs niet meer gestoord door het geluid van ons naar bed gaan.

Als Soneal en ik bij mij thuis slapen dan slaapt hij bij mij op de kamer (kleine kamer is droger- en kledingkastkamer) en dan wordt hij 's nachts ook veel vaker wakker dan bij N thuis waar hij z'n eigen kamer heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110133589
Nee er is gewoon echt geen andere optie helaas -O- dus we zingen het uit.
The way you rock'n'roll
pi_110133594
Och As wat balen zo'n nacht...
En DML :* Zo rot!

Gerbera zooo leuk die verhalen weer :D Herken weer bijna alles..

Ik lag vanmorgen ook helemaal dubbel... Commandantje hebben we hier..
Op onze bank liggen wel 6 fleecedekens en mevrouw sleepte ze 1 voor 1 mee naar haar speelkleed.... Mama laap!! Wijzend naar dat kleed... Of ik even heel gauw wilde gaan liggen zodat ze me onder kon stoppen :D En als ik overeind wilde komen.. Mama laap!!!
Kreeg na 6 fleecedekens wel een kus en ze riep: Daaaaaaaag! :D

Ze drinkt nu voornamelijk uit een ikeabekertje..
Alleen haar melk krijgt ze nog uit een tuitbeker...
En als we ergens zijn gaat er een rietjesbeker mee..
Gaat verbazingwekkend goed dat ikeabekertje.. Op t kdv krijgt ze die geloof ik ook vaak.

Dierengeluiden hebben we nu:
Muis, poes, hond, en koe ;)
En als ik vraag: Wat doet een eend? roept ze: eend eend eend eend :D

Enne Gerbera..
Geloof dat ze hier niet onder wilde doen voor Muppet vandaag..
3 kwartier bezig geweest met knutselen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamb29 op 10-04-2012 13:27:04 (naamedit :')) ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:29:34 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110133755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee er is gewoon echt geen andere optie helaas -O- dus we zingen het uit.
Je mag het huis van N. in Gouda wel kopen hoor; 3 slaapkamers, zolder met dakraam en dakkapel, open haard, zonnecollectoren (lekker zuinig qua warm water), en een in okt. 2010 geheel gerenoveerde badkamer en toilet, door mij persoonlijk uitgezocht, dus optimaal gebruik van ruimte en materialen :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110133851
Als we dit verkocht hebben sta ik voor alles open :D
The way you rock'n'roll
pi_110134627
En nu ligt ze nog geen uur op bed en ligt alweer te jammeren ;( heb haar nog wel mét zetpil op bed gegooid...

:{
pi_110135382
Balen dml dat er voor nu geen andere oplossing is. hopelijk komt ie snel.

Leuk lamb ook al aan de knutsel.

Arme muppet zelfs met de paracetamol niet lekker slapen.

Hier kreeg ik Yaro ook niet in zijn bed. Dus zijn we maar naar de psz gelopen om een inschrijfformulier te brengen. wandelingetje van 40 min. Nu staat meneer weer te dansen.
pi_110135505
Voor muppet :*
The way you rock'n'roll
pi_110149726
:* voor dml helaas tijd uitzitten
(weekendje huizen ruil ofzo)

:* muppet

en voor de rest veel herkenning in de verhalen van floris en o.

ach arme yaro dan je frietjes missen en dan laat ook nog honger hebben
pi_110179800
De nacht ging hier aardig!! *O* gisterenavond was het mupke weer wat onrustig, maar uiteindelijk weer in slaap gevallen... de rest van de nacht weet ik niet :') want heb met oordoppen ingeslapen ivm snurk meneer :') en om half 6 was ze wakker...

Toen moest meneer eruit en heeft haar naast me gelegd en hebben we zowat over elkaar ( :D !) heen gelegen en tot 7:50 geslapen O+ dat is wel heel lekker moet ik zeggen....

Nu is ze lekker spelen op de opvang, ze had er zin in vanmorgen!
pi_110181252
Fijn Gerbera. Hier ook een betere nacht. Om 23.00 uur was hij even wakker dus was ik bang voor weer een onrustige nacht. Maar hij draaide zich om en kwam pas om 05.15 uur tussen ons in. Daar nog lekker twee uur geslapen.

Nu ben ik bezig zijn speelgoed en boekjes uit te zoeken, maar dat is geen succes met Yaro in de kamer :D. De boekjes staan in de kast de rest ligt nu door de kamer. Inclusief daar waar hij weken niet meer mee speelde.

We wilde het van de week 's avonds doen maar dat kwam er steeds niet van.
pi_110202802
Yaro & Mupput _O_ voor de goeie nachten!

hahaha As herkenbaar... speelgoed dat ik met O erbij tevoorschijn haal om 'weg te leggen/V&A te zetten/op marktplaats te zetten/weg te gooien' gaat onder de arm en verdwijnt weer ergens tussen haar voorraden...

Hier een prima nacht.. Beetje jammer dat ze vanmorgen strontsjaggo was met het opstaan.. Aankleden ging nog redelijk gezellig maar eten? haren doen? jas aan doen? Whoeaaaaaaaaaaaaaaaa DreumesDraak!
;) en vanmiddag bij thuiskomst ook... Een dame die in het halletje bij de brievenbussen besloot dat ze in dat hoekje wilde blijven staan 8)7 Arme buurvrouw stond maar op de lift te wachten die wij tegen moesten houden ...

Overigens daarna wel heel gezellig nog met porseleinverf in de weer geweest..
2 boterhammenbordjes, schoteltjes en mokken beklad voor mijn oma die van t weeknd haar verjaardag viert
We'll have love aplenty
You and Me
pi_110203074
Mijn kereltje krijgt steeds meer krullen ( O+) en t pluist alle kanten op :') Iemand daar ervaring mee, wat ik daar aan kan doen?
I'm not a sinner.
pi_110203142
Beetje babyolie! Goedkoop en het pluist niet meer;)
pi_110203273
Uhhh ervaring zat ;)
Lees maar hierboven staand in het ochtendritueel ;)

Ik heb haarlotion van het etos huismerk... dat scheelt ook een hoop..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leven de roskam! (Tangle teaser.. ideale borstel..)
We'll have love aplenty
You and Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')