abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 april 2012 @ 19:45:23 #201
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_110067589
Hallo dames!!!!!

~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_110067641
Hallo knappe jongeman! O+ :W

Van harte J-Net! *O*
pi_110067707
Wat een onwijs gaaf die foto J-net. Van harte en welkom!
pi_110067742
:D Jaaaa wat een gave foto!

Gefeliciteerd Jnet! Welkom!!

Enne :D
Mijn lammetje is ook om op te vreten (zei de vegetarier ;) )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 8 april 2012 @ 19:48:55 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110067746
Ik dacht al... ik zag net z'n foto's in het fototopic nog en ik vroeg me al af hoe lang het nog zou duren voor hij hier kwam O+

Gefeliciteerd en welkom J-net *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 april 2012 @ 22:12:06 #206
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_110075592
Thnx dames,

Kiran ligt al ffies te slapen. Net ff wakker, aai over zn bol en ging weer verder tukken. Was natuurlijk drukke dag.
In het babytopic staan nog een aantal fotootjes, ik zal als ik alle 800 ( :') ) goto's van vandaag heb uitgezocht wel posten in fototopic.

Nu is t ook tojd voor mij om te gaan slapen ;)
Morgen weer verjaardag, wordt die van mn beste vriendin 1 :)
  zondag 8 april 2012 @ 22:29:18 #207
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_110076662
J-Net wat een blij ei is ie! O+ Gefeliciteerd!
pi_110079808
J-Net gefeliciteerd!! Wat een leukerd is Kiran O+

(en ik dacht dat wij erg waren, maar 800 fotos (?) op 1 dag (!!))
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 8 april 2012 @ 23:23:30 #209
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_110080012
Er vanuit gaande dat je kind 12 uur slaapt (minimaal!) redt je 800 foto's nog niet eens als je elke minuut een foto maakt :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110080421
Nee dan kom je op 720 (ik kan rekenen :P), maar als je je camera nou op sportstand zet de hele dag ;)
pi_110087147
Ik haat doorkomende tanden! :{
pi_110087274
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 08:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik haat doorkomende tanden! :{
+1 wat sneu zeg!!! Sarah redt zich prima zonder tanden!
pi_110087292
:* voor je muppet
  maandag 9 april 2012 @ 09:49:07 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110087677
Ah gos, arme Muppet :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110087693
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 09:09 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

+1 wat sneu zeg!!! Sarah redt zich prima zonder tanden!
:D
Maar dat staat zo stom als ze op haar zestiende naar haar vriendje lacht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_110087779
Olivier werd van de week konijn genoemd :o

Was een kersverse papa dus die pak ik nog wel terug tzt :P
The way you rock'n'roll
pi_110087791
Hoe staan zijn tanden nu dan? Of ging dat om t eten?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_110087832
Je ziet alleen twee ondertanden. De boven rij is nog niet genoeg door om onder zijn lip vandaan te komen :D
The way you rock'n'roll
  maandag 9 april 2012 @ 10:12:43 #219
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_110087983
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er vanuit gaande dat je kind 12 uur slaapt (minimaal!) redt je 800 foto's nog niet eens als je elke minuut een foto maakt :')
Ik heb echt 800 goto's maar idd sportstamd dan maakt mij spiegelreflex er veel per minuut :)
pi_110093790
gefeliciteerd j net! wat een gave foto!

:* tandenleed voor muppet van gerbera

bij mini is het bijna klaar met tandenleed! puntjes van de allerlaatste kies zijn door! ff dat laatste vlak en dan heeft mini al dr tanden en kiezen
pi_110105178
We gingen vandaag patat eten/halen. Dus toen ik weg ging wilde Yaro per se mee. Prima, onze eigen was dicht dus even iets verder gegaan met de auto. Hij helemaal enthausiast want we gingen patate kopen. Valt hij op de terugweg in slaap. Niet wakker te krijgen en ligt er nu zonder eten in :-P
  maandag 9 april 2012 @ 19:34:13 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110105366
Ah gos, helemaal blij om de patat is hij te moe om het nog mee te maken :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110106640
Ja vond het ook wel een beetje sneu, maar kreeg hem echt niet wakker. En normaal kan ik hem niet omleggen. Nou ja, we hebben wat bewaard, mag hij morgen zijn feestmaal :D
pi_110106720
Kom ik weer om de hoek, maar tis maar goed dat je hem niet kon omleggen. Ik neem aan dat je nog wat langer van hem wilt genieten :P Ik zou hem overleggen hihi.

Vind het ook wel een schattig verhaal, helemaal enthousiast en dan zelf er niets meer van kunnen eten. Zijn tatties nog lekker de volgende dag?
pi_110106732
:( Tandjesleed
Hier al 3 dagen een mega vrolijk kind..
Voelde net een puntje van de hoektand from hel...
Blijkbaar is ze erg blij dat ie door is...

As.. Och O+
O. blieft geen friet nog.. (Ja 2/3 stukjes) wel jammer want wij hebben het ook graag ;) Nu af en toe O. iets geven en naar bed ;) en wij laat eten haha..

Wij hebben een nieuwe auto *O*
Zogauw hij voor de deur staat eindelijk geen gedoe meer met de 3deurs!

Tikte al 3x perongeluk haar naam haha.. Wennen dit ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_110106978
Ja ja ja, dat bedoel ik ook het Danic. Moest eigenlijk ook wel heel hard lachen. Yaro is dol op patat. Soms roept hij er al om bij het ontbijt, jammer voor hem gaat dat niet gebeuren ha ha ha.
Geen idee of ze morgen nog lekker zijn, maar hij eet ze het liefst toch koud.

Fijn dat je Lammetje een stuk vrolijker is, die rot kiezen/tanden dan ook. Lijkt me ook wel wennen, die naamsverandering.
pi_110107816
Ben me overigens aan het verdiepen en peuterspeelzalen en basisscholen :o . Vind het toch wel lastig om keuzes te maken. En een groot verschil in bedragen tussen de twee psz waar ik nu tussen twijfel.
Maar dan gaat het ineens zo hard, mijn kleine grote.
pi_110125108
zo dat was geen fijne nacht. Yaro was om 23.00 uur wakker. Erg verdrietig en had honger. Heeft een halve boterhsm gegeten en wilde toen alleen nog bij ons in bed. Duurde lang voordat hij echt vast sliep. Toen geprobeerd over te leggen in zijn eigen bed. Hij werd direct wakker en ontzettend overstuur en niet te troosten. Uiteindelijk overstag om 1 aflevering van de wielen van de bus te kijken in ons bed. Dat werkte gelukkig, maar heeft wel onrustig geslapen. Steeds huilen in zijn slaap en vroeg wakker. Heb zelf hierdoor max 3 uurtjes geslapen. Hopelijj krijg ik hem vanmiddag zo ver dat hij nog een dutje wilt gaan doen.
pi_110125425
Oh jee As, arme jullie..

Zou er toch iets in het weer zitten? Hier voor nacht 3 op rij een zwaar overstuur meisje maar bij ons genomen,die was om 3 uur klaarwakker :') weer in eigen bed gegooid daar heeft ze nog wat liggen murmelen tot half 6... is door papa naast mij gelegd (hij moest eruit) viel in coma en ligt nu wakker te worden naast me...

Heb de opvang maar gebeld, dat wordt een spijbeldagje zo... maar ik ben in staat om die tanden er zelf door te duwen }:| klote dingen....
pi_110125603
Nou ergens vermoed ik ook de kiezen omdat hij echt pijn lijkt te hebben met momenten. Pff voor jullie ook al drie zware nachten op rij. Wel fijn dat ze uiteindelijk nog even geslapen heeft. Spijbeldagje moet kunnen toch?
pi_110125734
Pfff :* voor jullie zware nachten.

Hier juist weer een goede nacht gelukkig :) Kon ook bijna niet anders na de drukke dag van gister.
Sarah snapt opeens vanalles, ze was opeens van het slaan (ziet ze haar zus doen) en toen zei ik dat ze moest aaien en maakte ik de aai beweging met haar handje en nu als ze wil gaan slaan zeg ik aaien en dan zegt zij "aai" en aait mij heel lief. Het gekke is dat ik me niet kan herinneren dat Jaël dit ook al zo j ong begreep allemaal..
pi_110125929
Fijn van jullie goede nacht mamapurk. En wat goed dat ze dat aaien al snapt en doet. Wel vervelend dat jullie oudste nu in de slaan fase zit.
  dinsdag 10 april 2012 @ 09:30:35 #233
259886 pessie
pi_110126192
Wat rot zeg al die tanden :* ben benieuwd wanneer we hier voor de laatsten komen.

MP wat lief dat ze kan aaien!

Gerb en As :* voor jullie gebroken nachten.

We hebben een idee waarom Nathan slecht inslaapt: zn knuffels. Kennelijk gaat hij spelen met zn knuffels als hij moet slapen en bedenkt hij later niet dat hij nog kan gaan slapen. Knuffels uit bed gehaald en hij slaapt een stuk beter in ^O^ . Doorslapen is ook een hit op het moment _O_
pi_110126400
Heerlijk dat jullie goede nachten hebben dames!! :Y ik mag ook niet klagen, en ik moet zeggen dat het nu ook wel te doen is, want ik heb tot half 9 mee kunnen tukken en pak de middagslaapjes mee... 't is gewoon sneu voor het meisje, want je ziet dat ze kapot is, ook overdag....

Nou ja, het gaat wel weer over ;) en nu ik toch voorlopig thuis ben hou ik haar zo nu en dan gewoon een keer thuis van de opvang, na zo'n nacht als deze.. het kan nu en ze moet nog genoeg in haar leven ;)

We gaan hier wel in een keer keihard met taal :o als de kat met zijn zandpoten op de vensterbank loopt, zegt ze: mama, bah! Tijk ies (kijk eens) :D :') zo grappig... En ik moet ook oppassen hoe ik tegen de katten 'tekeer' ga ;) want ik hoor mijn toon terug als ze tegen de katten 'praat'.... :X :@

En zo 'slim' dat ze is! Ze heeft haar blokkendoos ín de box (geniaal idee van mezelf al zeg ik het zelf :') maar 30 keer per dag je nek breken over de blokjes is in mijn toestand :P niet zo handig.. en in de box ligt het bij elkaar) en gisteren gooide ze een blokje uit de box, wij reageerden niet... toen zei ze: papa? Knipperde nog net niet met haar ogen, terwijl ze het blokje uit de box hield en liet vallen terwijl ze lachte en 'oh oh' zei :')

Veeg ons maar op.... O+
pi_110126519
Haha heerlijk die verhalen over jou Muppet :) Ik vind dat zo leuk dat ze dingen echt gaan begrijpen en ermee gaan spelen. Achtelijk zijn ze echt niet hoor. Oh oh _O-
pi_110126545
Oh oh is wel het stopwoordje van de week hier... Tinky Winky :P

En eergisteren begon ze met de heerlijke tandenluiers ;) dus ik had een paar keer, bah stinkie! gezegd en mijn neus dichtgeknepen... nu als we haar luier willen doen, zegt ze bah en knijpt haar neus dicht :')

Papagaaitje :P
pi_110126632
Sarah papagaait klanken :)

En ze komt nu steeds met boekjes aanzetten en dan moeten we dat even doorbladderen, want voor echt voorlezen heeft ze nog geen geduld maar ik vind het zo leuk. Maar ze word opeens zo groot en wijs..
pi_110127335
O+ zo mooi is dat he!!

Hier net naar haar wang grijpen en maar auw auw roepen ;( even gedentinoxt en er zitten 2 kraters onderin waar haar kiezen moeten komen (het zijn links en rechts de achterste kiezen) :X mijn hemel dat moet zéér doen... (verklaard ook wel het vreselijke huilen als ze ligt... toch vanavond haar hoofdeinde eens wat hoger zetten....)
pi_110127697
Arme muppet en idd heerlijke verhalen. Ik vind dit toch ook wel een hele leuke fase.
En dat stinkie is heel herkenbaar :D

Even heel trots. Yaro heeft thuis net een beker sap uit een rietje gedronken. Dit had hij thuis nog niet eerder gedaan. Hij vroeg zelfs om meer. Dus water gegeven. Toen gooide hij de helft leeg over de bank :D
pi_110127772
Oh hier riep ik van de week k*t kat (ze hadden over Yaro's koffer geplast). Dat werd alleen luid en duidelijk nagezegd. Nu zeggen we dat gelukkig zelden en heeft hij het ook maar 1x gezegd en niet 30x zoals de meeste dingen. Dus hier nu echt oppassen met wat we zeggen.
pi_110127903
Hé wat goed van Yaro (van het drinken dan :P niet van het k*t :D)

Hier letten we ook heel erg op, soms schiet er nog wel eens iets doorheen, en dan zeggen we vaak tegen elkaar: wát zei je daar precies?? Dan weten we genoeg :+
pi_110127923
Haha, dat K-woord is hier ook wel voorbij gekomen maar nog niet door Sarah. Gister wel in de auto, deed iemand een beetje dom voor mij, dus riep doos... Begint Jaël een heel liedje, doos doos doohohohoos enz. En Sarah lag helemaal in een deuk alsof ze precies begreep dat het grappig was..

Wat knap van Yaro, is het dna een gewone beker met een rietje?? Of echt zo een antilek rietjes beker??
pi_110128192
Nee een gewone beker. Onderweg in de auto wilde hij bij uitzondering nog wel uit een pakje drinken maar verder niet. Bij zo'n antilek moet je toch een beetje bijten in het rietje. Maar zi slim hij is op andere vlakken zo dommig is hij op dit gebied en wist er geen raad mee. Dus nu een gewone beker gegeven met een rietje en dat ging goed. Dus nu dit maar blijven proberen en de flesje alleen voor in bed. We houden hoop dat hij het ooit gaat leren :D
pi_110128377
Ow straks drinkt hij ineens uit een gewone beker, dat was hier ook van de een op de andere dag.. Sarah snapt de tuitbekers dus niet want dan moet ze haar hoofd achterover doen, die drinkt dus uit een antilek rietjesbeker, of idd uit een gewone beker met een rietje. Handig hoor, als we weg gaan hoef ik alleen maar rietjes in de tas te gooien :)
  dinsdag 10 april 2012 @ 10:54:30 #245
259886 pessie
pi_110128383
Gerb heerlijk om te lezen! Rot van die kiezen zeg! Hier hebben we Nathan's hoofdeinde al eeuwen omhoog, we halen de boeken gewoon niet weg.
Ook heel herkenbaar, die spurt in taalontwikkeling. Nathan zegt sinds een paar weken steeds meer verstaanbaar en hij kent nu 2 a 3 dierengeluiden O+ . Oh en hij kan springen, als in met beide voeten tegelijk van de grond komen O+ . Ook hij zegt heel vaak "oh oh" en dan met zo'n hoog toontje, heeft iets te veel zandkasteel gekeken vrees ik want "ohhh, kijk!" komt ook heel vaak voorbij. Net als nee trouwens :')

Aan de woorden die jullie gebruiken doen we überhaupt al niet hier in huis, het ergste wat hij kan leren is pukkel, nou, dat vind ik niet erg.

MP dat geduld kwam hier echt van de 1 op de andere dag! Nathan zoekt nu zelf boeken uit, wil dan op schoot en dan zitten we zo 5 a 10 minuten met hem te lezen, zo knap he!

Gerb, jullie hebben de box weer staan?
pi_110128542
Haha Pessie dat is super dat jullie gewoon niet aan die woorden doen. Wij in principe ook niet, maar in de auto gebeurt het me wel eens, ik ben nogal opvliegend op de weg als mensen gekke dingen doen..

En dat het geduld komt ben ik van overtuigd, ik zie daar al zo naar uit. Is Sarah zit zowieso al meer rust als dat er in haar zus zat op deze leeftijd, ik vind het zo heerlijk dat Sarah soms echt op schoot komt zitten en zich dan lekker tegen mij aan drukt :) Lekker knuffen O+
pi_110128827
Herkenbaar al die spurten.
Hier ook hoor! Gisteren plakte hij gewoon 3 woorden aan elkaar :o Ook steeds vaker worden er 2 woorden achter elkaar geplakt. Als ie iets nieuws hoort zegt ie 9 van de 10 keer na.
Hij kan opeens puzzelen :o ALthans hij weet precies waar de stukjes moeten (hij wijst t gat aan en zegt wat er hoort), maar heeft nog neit altijd t tgeduld om de stukjes er goed in te leggen. Gisteren had ie bijvoorbeeld een beer en hij wilde m op zn kop erin doen (dus voeten boven hoofd benenden). Dus ik vroeg m waar t hoofd van de beer was en toen legde hij m er wel goed in. En als je zegt goed kijken lukt t ook. Ik vind t knap :P
Hij is fan van rupsje nooitgenoeg geloof ik. Gisteren kwam ie de hele tijd met t boek aan :D
En op schoot zitten lezen O+

Oh oh hoor je hier tegenwoordig ook heel vaak. Of boem (iets valt) oh oh. Mee is ook heel handig om te zeggen haha. En mama.

Oh en drinken, Floris kan eigenlijk uit alles drinken. Ook wel gewoon bekertje, maar dat gaat nog wel eens fout, als ik hij gooit m expres om, hij gaat ermee lopen, hij doet m te snel omhoog. Dus als ie aangeeft zo te willen drinekn mag t, 1 keer per ongeluk iets knoeien is niet erg. Maar vaak gaat ie erna expres knoeien (bekertje omkieperen) en dan is t klaar.
Eerst had ie een rietjesbeker, maar sinds een paar weken wil ie opeens uit een tuitbeker drinken, nou oke doen we dat.

Hij kan tegenwoordig ook telefoneren. Gisteren had ie R aan de telefoon (die zat boven en hij vroeg naar papa, dus even intern gebeld ;)), dus R zegt tegen m zwaai maar naar mama, en hop zwaaien. En dan zit ie ja en nee te knikken op vragen. Of geeft antwoord op dingen :D Zo leuk!

Zo genoeg opgeschept :P
Ik vind deze leeftijd zo geweldig O+ Geweoon dat je er echt mee kan communiceren en t vaak ook nog aankomt ook.

J-Net nog welkom met Kiran! Leuk die foto O+
pi_110129180
Ook jou punten zijn herkenbaar. Toevallig vanmorgen gepuzzeld met hem en er gingen 4 van de 6 stukjes terug. Maar inderdaad niet veel geduld als het even niet lukt. Dan word hij meestal vakkundig omgegooid.
En drinken uit een beker gaat hier inderdaad soms goed, maar meestal word hij ook leeggegooid of hij stopt zijn hand er in en gaat ons nat maken, een dikke hit is dat hier.

En hij zit nog steeds in zijn gooi en smijt fase met momenten. Dus nu leren we hem het verscheel tussen per ongeluk en express. Bij dat laatste zegt hij dus ook press en lachen dat hij dan doet.

Kroelen doen we ook steeds vaker, niet te lang, maar dat hoeft ook niet. Boekjes zijn hier al heel lang iets wat hij leuk vind. Op dit moment is Dikkie Dik favoriet.
pi_110129407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 10:54 schreef pessie het volgende:

Gerb, jullie hebben de box weer staan?
Ja, vanaf januari weer.. op advies van de osteopaat, omdat het voor haar misschien een lagere drempel was om te gaan staan... Het hielp uiteindelijk daar niet voor :D maar ze vind het ineens wel heerlijk om soms gewoon even in de box te zitten :? komt er echt om vragen.. nou ja, prima ;) maar dan is het ook max 10 a 15 minuten hoor :D gaat ze met haar blokken zitten spelen, of wil haar portemonnee met haar credit cards :P (oude pasjes van ons ;)) zitten prutten O+

Dierengeluiden komen hier een beetje, wél kan ze heel goed Ernie na doen :P :') als ik een DVDtje voor haar pak gaat ze Ernies geluid al zitten maken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')