Herkenbaar al die spurten.
Hier ook hoor! Gisteren plakte hij gewoon 3 woorden aan elkaar

Ook steeds vaker worden er 2 woorden achter elkaar geplakt. Als ie iets nieuws hoort zegt ie 9 van de 10 keer na.
Hij kan opeens puzzelen

ALthans hij weet precies waar de stukjes moeten (hij wijst t gat aan en zegt wat er hoort), maar heeft nog neit altijd t tgeduld om de stukjes er goed in te leggen. Gisteren had ie bijvoorbeeld een beer en hij wilde m op zn kop erin doen (dus voeten boven hoofd benenden). Dus ik vroeg m waar t hoofd van de beer was en toen legde hij m er wel goed in. En als je zegt goed kijken lukt t ook. Ik vind t knap

Hij is fan van rupsje nooitgenoeg geloof ik. Gisteren kwam ie de hele tijd met t boek aan

En op schoot zitten lezen

Oh oh hoor je hier tegenwoordig ook heel vaak. Of boem (iets valt) oh oh. Mee is ook heel handig om te zeggen haha. En mama.
Oh en drinken, Floris kan eigenlijk uit alles drinken. Ook wel gewoon bekertje, maar dat gaat nog wel eens fout, als ik hij gooit m expres om, hij gaat ermee lopen, hij doet m te snel omhoog. Dus als ie aangeeft zo te willen drinekn mag t, 1 keer per ongeluk iets knoeien is niet erg. Maar vaak gaat ie erna expres knoeien (bekertje omkieperen) en dan is t klaar.
Eerst had ie een rietjesbeker, maar sinds een paar weken wil ie opeens uit een tuitbeker drinken, nou oke doen we dat.
Hij kan tegenwoordig ook telefoneren. Gisteren had ie R aan de telefoon (die zat boven en hij vroeg naar papa, dus even intern gebeld

), dus R zegt tegen m zwaai maar naar mama, en hop zwaaien. En dan zit ie ja en nee te knikken op vragen. Of geeft antwoord op dingen

Zo leuk!
Zo genoeg opgeschept

Ik vind deze leeftijd zo geweldig

Geweoon dat je er echt mee kan communiceren en t vaak ook nog aankomt ook.
J-Net nog welkom met Kiran! Leuk die foto