abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:48:58 #151
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_110035536
;) Hier ook netjes knikken, gedwee meegaan, liggen, welteruste, kusje blabla ;)
en 5 minuten later beseft ze ineens... Damn!

en dan wordt ze dus BOOOOOS!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_110035578
Oei, dat je de deur dicht doet en denkt: 'yes!'..

Fail :')
pi_110035583
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef Reilain het volgende:
;) Hier ook netjes knikken, gedwee meegaan, liggen, welteruste, kusje blabla ;)
en 5 minuten later beseft ze ineens... Damn!

en dan wordt ze dus BOOOOOS!
:D
pi_110035621
Memie O+

Hier slaapt t spook. Zie ik netop de webcam. Ik lig in mn bed al. En hoorde mnet even huilen. Geen idee of R bij m geweest is nog hehe.

Fijn de webcam op dat soort momenten he reilain! Fijn ook dat dat werkt
pi_110035696
Ik moet echt een nieuwe cam -O- die van ons is stuk, alweer een tijdje..
pi_110035745
Ik zou niet zonder mijn babyfoon met camera kunnen geloof ik. Hier zou er dan direct een nieuwe komen.
pi_110035754
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Oei, dat je de deur dicht doet en denkt: 'yes!'..

Fail :')
Herkenbaar :D
pi_110035871
Wij hebben niet eens een babyfoon.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110035940
Heel eerlijk hebben we hem voor het geluid ook niet nodig. We slapen in de kamer ernaast en ik hoor hem eerder dan dat de babyfoon reageert, maar ik vind het voor het beeld echt fijn. Soms draait(de) hij zich nog een keer om en had ik misschien al binnen gestaan. Of zie ik of hij het red (vermoeidheidshuiltje) of dat ik toch even moet kriebelen.
pi_110036114
Babyfoon die we hebben functioneert ook nog prima :) maar ik vind het wel heel leuk om te zien wat ze nog allemaal uitspookt :D zo dacht ik heel lang dat ze altijd meteen ging slapen, maar door die camera kwam ik erachter dat ze altijd nog even wat knuffels heen en weer ramt, herschikt e.d. en dan pas een keer ergens gaat slapen :D

Het lijkt me straks wel handig ;) dan kan ik de babyfoon voor de baby gebruiken en de cam voor muppet. Of andersom.

Overigens gebruiken wij de babyfoon nog altijd, ook 's nachts (al staat ie dan op de minst gevoelige stand en zachtjes.. maar de kamer waar ze sinds 2 weken ligt is erg goed geïsoleerd..)
pi_110036261
Hier s nachts ook nog babyfoon. In principe hoor k m ook prima zonder (ondanks hij op zolder en deuren dicht). Maar vind fijner met.
Hij staat sinds een paar weken wel minder gevoelig. Werd een beetje gek van t feit dat kvan iedere kik van hem wakker werd. Komt denk door de zwangerschap dat ik minder diep of vast slaap
pi_110036358
Ik slaap sowieso licht, heb ik geen zwangerschap voor nodig. Soms denk ik dat Yaro wakker is, maar mijn kind praat in zijn slaap O+
Zo horen we ik regelmatig "nee opa" (die plaagt het nogal eens >:) )
pi_110036389
Herkenbaar ;) alhoewel ik 9 van de 10 keer tegenwoordig met oordoppen slaap ivm licht slapen door zwangerschap en snurkende meneer :') (scheelt wel, mag híj eruit als er iets met haar is O-) doet ie overigens áltijd al hoor, zonder mokken ook nog :o ik ben altijd om te schieten als ik 's nachts word wakker gemaakt :'))
pi_110036478
Kind ligt naast me te slapen 's nachts dus die babyfoon is wat onnodig nog :P
Als we groter wonen schaf ik er direct eentje aan :Y

Hier is inslapen al weken een drama trouwens. Papa ligt er weer naast omdat hij anders compleet over de zeik gaat.
The way you rock'n'roll
pi_110036488
Hier gaat mijn man er ook uit. Maar dat komt dat hij het half slapend kan doen. Zodra zijn hoofd het kussen raakt, slaapt hij weer verder. Zodra ik ben opgestaan, heb ik zo weer een half uur tot een uur nodig om in slaap te komen. Als ik kan blijven liggen, is dat een stuk korter.
Mijn man klaagt gelukkig ook nooit. Soms vraagt hij aan mij de volgende ochtend of hij er nou uit is geweest :P
  zaterdag 7 april 2012 @ 21:09:45 #166
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_110036537
hahahhaaa echt... Gerbera zijn we achterachterachternichtjes ofzo?
Ik en snachts wakker is ook geen combi!
We delen wel eerlijk ;) maar gemiddeld gaat Marcek iets vaker omdat hij haar eerder hoort..

Hier ook heel blij met de cam... heerlijk om dat gerommel met haar knuffels te zien.. Nu ligt ze met 3 knuffels in haar armen geklemt en haar knuffeldoek-pop onder haar hoofd...

Overigens deze in NL besteld ivm garantie.. iets duurder maar wel mooi de volgende dag al binnen!!
(nadat onze chinaversie dus stuk was)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_110036541
Oh wat vervelend DML. Hier slaapt Yaro meestal halverwege de nacht ook naast ons, maar de start is gelukkig wel altijd op zijn eigen kamer.
Enig idee hoe het komt?
pi_110036575
Grappig dat jullie zo veel gemeen hebben, jullie meiden zo weinig schelen en ze het vandaag ook prima konden vinden samen.
pi_110036610
Hier g k er meestal uit, hoewel t de laatste tijd beter verdeeld i. Heb mn rust iets meer nodig dan normaal.

Ik word normaal al snel wakker, maar nu ook tussendoor meer, plus floris geluid maakte dat k niet uitgerust wakker werd. Dus maar zo :)
pi_110036657
Hier is het vaak dat ik 's morgens zeg: nou, dat was een goed nachtje hè?

En dan word ik alleen maar zo => :') aangekeken :P

Inderdaad Reilain!! O+ het wordt wel een beetje bizar zo!

DML, wat vervelend -O- wat zou het toch kunnen zijn?
pi_110037029
Geen idee hoe het komt.

Hij wil al tijden als hij wakker wordt 's nachts ook dat je zijn hand vast houdt. Soort verlatingsangst?
Op het kdv is het geen probleem om te gaan slapen. 's Middags gaat hier wel iets beter maar toch ook vaak huilen.
The way you rock'n'roll
pi_110037357
Sneu DML, hopelijk is het een fase en is het snel voorbij.
pi_110037368
Grappig al die camera babyfoons. Wij hebben er geen goed bedacht ook waarom niet enzo, maar soms hebben we bij Sarah wel gedacht dat het handiger was geweest. Zij sliep heel licht en dan konden we nooit even bij haar kijken, dat durfden we neit bang dat ze dan wakker zou worden. Tegenwoordig slaapt ze eigenlijk wel goed en kan ik 's aovnds zelfs bij haar kijken zonder dat ze wakker word :D
We slapen nog wel met de babyfoon aan op de laagste stand, maar net als de meeste hier hoorik haar meestal eerder dan dat de babyfoon haar laat horen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_110037400
DML want naar dat Puck zo slecht inslaapt. :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 7 april 2012 @ 21:46:16 #175
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_110037922
Klinkt alsof het gezellig was vanochtend!

DML, rottig is dat zeg, helemaal omdat je niet weet hoe het komt.

Nathan slaapt ook sinds deze week slechter in, tussen de middag zijn we opeens zo een half uur bezig voordat hij slaapt en 's avonds ook. Inslapen was hier nooit een issue, maar aangezien hij tegenwoordig heel vaak doorslaapt zal dit de keerzijde wel zijn vrees ik :')

Babyfoon 's nachts hebben we een paar weken geleden afgeschaft. Manlief hoort Nathan altijd sneller dan daty hij de babyfoon hoorde op de zachtste stand, nu wordt ik dus echt niet meer wakker als Nathan 's nachts wat geluid maakt, manlief wel en die gaat er dan heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')