Ik zit opgezadeld met een zachte g, voor de rest van mijn leven. Denk je dat ik daar op zit te wachten?quote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
nouja wrm moet ik kanker krijgen hoezo ben ik gemeen dan
 Als ik in de randstad ga werken zullen er gewoon mensen die mijn minder serieus nemen vanwege mijn accent.
 Als ik in de randstad ga werken zullen er gewoon mensen die mijn minder serieus nemen vanwege mijn accent.  

quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo ademt ben je gewoon een kkmongool, punt gewoon gvd gewoon.
quote:

dan hoef ik geen kanker krijgenquote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit opgezadeld met een zachte g, voor de rest van mijn leven. Denk je dat ik daar op zit te wachten?Als ik in de randstad ga werken zullen er gewoon mensen die mijn minder serieus nemen vanwege mijn accent.

Ja kloptquote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij telt niet want dat is tegenwoordig meer haags dan brabants...
 . Bijna niemand zegt nu nog "Jij komt hier niet vandaan he"..
. Bijna niemand zegt nu nog "Jij komt hier niet vandaan he"..

Je kan toch gewoon die harde g uitspreken als je erop let?quote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit opgezadeld met een zachte g, voor de rest van mijn leven. Denk je dat ik daar op zit te wachten?Als ik in de randstad ga werken zullen er gewoon mensen die mijn minder serieus nemen vanwege mijn accent.

Mensen die denken dat ze geen accent hebbenquote:

Het wordt door anderen bevestigd.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze geen accent hebben

Onmogelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die harde g uitspreken als je erop let?

Ik ben geboren in Maastricht, maar mijn zachte g is er helemaal afgesleten. Als ik terug naar het zuiden ga ga ik steeds meer zo pratenquote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
 .
.

Dat is wel een beetje waar.quote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]

ja godver dan is het een gymzaal daar benedenquote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo jij vraagt hoeveel en ik geef antwoord! 50913

Dan is het goed.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm nou okay, waalwijk mag ook mee doen

Waar uit Amsterdam dan? Wist het nietquote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Iedereen kan horen dat ik uit Amsterdam kom

No way dat je natuurlijk zo klinkt.
 No way dat je natuurlijk zo klinkt.

Is je g hard geworden?quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Maastricht, maar mijn zachte g is er helemaal afgesleten. Als ik terug naar het zuiden ga ga ik steeds meer zo praten.

Hey Maisquote:

hahahahaquote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
Die harde G, ben nu even eerlijk jongens. Jullie faken dat toch gewoon massaal?No way dat je natuurlijk zo klinkt.

Dat echte haagse klinkt toch ook niet.. alles wat echt heel anders is vind ikquote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Achterhoeks accent en friesch accent vind ik best vies persoonlijk. Oh en van die rotterdames haagse wijfuh ook. Eigenlijk alles... ABN is gewoon prima

Oud-Zuid mi mang. Jij?quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar uit Amsterdam dan? Wist het niet

Rotterdams is ook vies.quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Achterhoeks accent en friesch accent vind ik best vies persoonlijk. Oh en van die rotterdames haagse wijfuh ook. Eigenlijk alles... ABN is gewoon prima

Trots zijn op de plek waar je vandaan komtquote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Inderdaad, echte mannen schamen zich niet voor hun afkomst.
 Loop jij ook met een erectie rond omdat je trots bent dat je kan ademen?
 Loop jij ook met een erectie rond omdat je trots bent dat je kan ademen?

Leuk als Brabantse mannen 'geil' zeggen met hun zachte gjte.quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
Die harde G, ben nu even eerlijk jongens. Jullie faken dat toch gewoon massaal?No way dat je natuurlijk zo klinkt.

zij is bijlmersletje xdquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Oud-Zuid mi mang. Jij?

Ik vind Twents lelijker dan Achterhoeks.quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef 2NutZ het volgende:

moet kunnenquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Trots zijn op de plek waar je vandaan komtLoop jij ook met een erectie rond omdat je trots bent dat je kan ademen?

Wel hoor je wel.quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Je hoort aan mij niet dat ik uit Amsterdam kom.
Alles wat raar is moet dood !!!!!!!quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat echte haagse klinkt toch ook niet.. alles wat echt heel anders is vind ik

Dat klinkt gewoon gayquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk als Brabantse mannen 'geil' zeggen met hun zachte gjte.

Baarsjes, Mercatorplein mi mang.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Oud-Zuid mi mang. Jij?

Geil. Geil. Geil. Zo werkt het niet.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk als Brabantse mannen 'geil' zeggen met hun zachte gjte.

Westquote:

Ja daar woon ik.quote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Woon je in Waalwijk ofniet? Dat is 10 km vanaf hier, kom ik een keertje langsgeskeelerd ofzo

Dan praat jij met de verkeerde mannen als het gay klinkt.quote:
Neuh.quote:

Een accent moet geen hele andere taal wordenquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Garisson72 het volgende:
Accenten zijn toch gewoon tof, schei toch eens lekker uit met z'n allen.

Als je het zegt en dat het klinkt alsof er een zwans achter in je keel gestampt wordt vind ik dat meer gay eigenlijk.quote:

Ja dat zou ook wel kunnenquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan praat jij met de verkeerde mannen als het gay klinkt.
[..]
Neuh.

Ja, ik woon in een fucking witte straat eigenlijk maar er zijn wel machtig veel toko's, coffeeshops en turkenwinkeltjes hierquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
West
Tussen de mocros turken antis en suris wonen, en ze tjarien je gwn die eten als ze te veel hebben

Oh nee, dat is meer ehm.. ja niet gay, dat is te hard voor gayquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je het zegt en dat het klinkt alsof er een zwans achter in je keel gestampt wordt vind ik dat meer gay eigenlijk.
 .
.

nee dat is dialectquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een accent moet geen hele andere taal worden

Nee ja nee ja nee, túúrlijk. Zo gauw het een spraakgebrek wordt zijn we gauw klaar.quote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een accent moet geen hele andere taal worden

Wat voor accent heb jij?quote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Garisson72 het volgende:
Accenten zijn toch gewoon tof, schei toch eens lekker uit met z'n allen.

Ik woon tussen mensen waarvan hun pa's in de Zuidas werkenquote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik woon in een fucking witte straat eigenlijk maar er zijn wel machtig veel toko's, coffeeshops en turkenwinkeltjes hier
 . Maar rijke chimis zijn meestal wel geefbaar.
. Maar rijke chimis zijn meestal wel geefbaar.

Bestaat La Canna nog? en coffeeshop bulldog?quote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik woon in een fucking witte straat eigenlijk maar er zijn wel machtig veel toko's, coffeeshops en turkenwinkeltjes hier

Hm ja, dat is wel gay.quote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nee, dat is meer ehm.. ja niet gay, dat is te hard voor gay.

Vocarootjequote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Mozy het volgende:
Mijn diepe, uiterst mannelijk stem, compenseert mijn zachte g natuurlijk wel.

toko'squote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]

Ik weet niet of ik recht door de duinen kan, volgens google maps kan je dat wel lopen, maarja, dat wil niks zeggenquote:

Ohja dialecten hebben we ook nogquote:

nee ja nee ja nee, hmmmquote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ja nee ja nee, túúrlijk. Zo gauw het een spraakgebrek wordt zijn we gauw klaar.

Ja maar bulldog is red light district. La canna ken ik nietquote:Op maandag 2 april 2012 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bestaat La Canna nog? en coffeeshop bulldog?

Ben opgegroeid in de buurt van Nijmegen, dus het schijnt dat ik dat wel wat heb, ook die zachte g schijn ik wel te hebben wordt mij door randstedelingen verteld. Ik doe mijn best zo ABN mogelijk te praten, however.quote:

Nat gewordenquote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben opgegroeid in de buurt van Nijmegen, dus het schijnt dat ik dat wel wat heb, ook die zachte g schijn ik wel te hebben wordt mij door randstedelingen verteld. Ik doe mijn best zo ABN mogelijk te praten, however.

Heb geen smartfoon anders vast welquote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef Adolecens het volgende:
Eey Mais, doe jij ook aan Drawsomething?
[ afbeelding ]

Eh, zoals?quote:Op maandag 2 april 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Sinos je hebt geen accent maar je zegt toch weleens van die woorden die typisch Amsterdams zijn?

Moet je wel weten dat die woorden Amsterdams zijnquote:Op maandag 2 april 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Sinos je hebt geen accent maar je zegt toch weleens van die woorden die typisch Amsterdams zijn?
 . Ik heb toen ik ben verhuisd ontdekt dat super veel woorden brabants zijn, maarja wist ik veel
. Ik heb toen ik ben verhuisd ontdekt dat super veel woorden brabants zijn, maarja wist ik veel  .
.

Dat zou alleen al een goeie reden en een postieve business case zijn voor jouquote:

Woorden zoals bekant. Had geen idee wat dat betekendequote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat die woorden Amsterdams zijn. Ik heb toen ik ben verhuisd ontdekt dat super veel woorden brabants zijn, maarja wist ik veel
.

Niets mis mee.quote:

Ik soms ook, maar kan hem wel ver genoeg inslikken dat je het niet meer duidelijk hoort als ik er op let.quote:

O die gooische kutjes die zo quasi-hees praten met zo'n gemaakt kreuntje aan het eind van ze zin, waarbij iedere T meer klinkt als een S.quote:
 .
. 

Dat zijn gewoon provinciaalse woorden. Iig ranja dan. Dat is niet Brabants of zo.quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Ranja en peperkoek kennen ze in Den Haag gewoon serieus niet.

Als dat zachtjes in je oor gefluisterd wordt... men...quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O die gooische kutjes die zo quasi-hees praten met zo'n gemaakt kreuntje aan het eind van ze zin, waarbij iedere T meer klinkt als een S..
Ergens klinkt het wel geil, maar ook weer zó fake.

Haha, eigenlijk zo stomquote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Woorden zoals bekant. Had geen idee wat dat betekende

Als je bij de duinen woont kun je via Kaatsheuvel toch. Woon je in Loon?quote:Op maandag 2 april 2012 16:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik recht door de duinen kan, volgens google maps kan je dat wel lopen, maarja, dat wil niks zeggen

Ohquote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon provinciaalse woorden. Iig ranja dan. Dat is niet Brabants of zo.
 , nou peperkoek dan
, nou peperkoek dan  

Wel in Den Haag noemen ze dat "kankersiroop"quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Ranja en peperkoek kennen ze in Den Haag gewoon serieus niet.

Bekant is toch gewoon een kakwoord.quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Woorden zoals bekant. Had geen idee wat dat betekende

Wat?quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel in Den Haag noemen ze dat "kankersiroop"

Meer als "Kankahhsiroop", die e in kanker wordt een aquote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel in Den Haag noemen ze dat "kankersiroop"

Hmm is dat typisch Amsterdams?quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.

Ik zeg maar watquote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer als "Kankahhsiroop", die e in kanker wordt een a
 maar kon me dat best voorstellen
 maar kon me dat best voorstellen  

Kan ik niet.quote:

Dat is gewoon tokkies, behalve dat laatste.quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.

Nee. Sowieso wel. Behalve bij lelijke wijfuhquote:

Nou weet niet, met die mensen ga ik natuurlijk niet om hequote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg maar watmaar kon me dat best voorstellen

Yes, natuurlijk zegt de rest van Nederland het ook weleens maar typisch Amsterdams is het welquote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm is dat typisch Amsterdams?
Jahoor zeg ik weleens.

Pikketanissie, meier, jajum, goochem.quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.

Nee, ik bedoel dat latina's dat vaak hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Sowieso wel. Behalve bij lelijke wijfuh

Waarom niet?quote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou weet niet, met die mensen ga ik natuurlijk niet om he

Ge mot uw bakkes houwequote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.

Oudjequote:Op maandag 2 april 2012 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Pikketanissie, meier, jajum, goochem.

Kankah irritantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey

Ik kan dat niet hoor. En van n meisje vinden ze die zachte g vaak wel leuk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]

Ohzo, ik zie niet echt een evenredige lijn tussen latina's en rollende r persoonlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat latina's dat vaak hebben.

Nee wel een topic over cumswappen en zo. Was best tof.quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor. En van n meisje vinden ze die zachte g vaak wel leuk.
Heb ik nou gewoon een topic over kinderen gemist?!
En ik was net bij de tandarts En die heeft me blij gemaakt met een nieuw stukje op mn voortand

Ik nooit eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm is dat typisch Amsterdams?
Jahoor zeg ik weleens.

qftquote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
Bij vrouwen vind ik een zachte g dan wel een beetje dozig overkomen

Nee, is wel leukquote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
 helemaal als de stem er bij past. (lief stemmetje)
 helemaal als de stem er bij past. (lief stemmetje)

Luister eens dan:quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo, ik zie niet echt een evenredige lijn tussen latina's en rollende r persoonlijk.

Ik zag toch echt een tt over kinderen hoor!quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee wel een topic over cumswappen en zo. Was best tof.

Mwa vind ik ook wel aan de vrouw zelf liggenquote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:

Ah, je hebt me overtuigd.quote:

ja over weglopen in de supermarkt etc.quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag toch echt een tt over kinderen hoor!

Hangt er vanaf hoe de rest van de woorden worden uitgesproken. Zo'n nijmeegse zachte g vind ik iig niet dozig.quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:

zat je niet toevallig in het OUD hoogbegaafde kids topicquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag toch echt een tt over kinderen hoor!

Ik hoor vaker dat t lief klinkt dan dozig.quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:

Haha, haagse markt altijd leukquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Hij Hagenezen vind ik 't wel frappant dat ze zovaak Kenkâh zeggen

studenten r komt doziger over IMOquote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat t lief klinkt dan dozig.

Precies, ik klink ab so luut niet dozigquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwa vind ik ook wel aan de vrouw zelf liggen

Oh, dat.quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja over weglopen in de supermarkt etc.

Oja dat hoor ik ook vaak over mijn stemquote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat t lief klinkt dan dozig.

O, mijn kinderen doen t tot nu toe allemaal primaquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja over weglopen in de supermarkt etc.

Ja, ik ken er zoveel die echt niet dozig pratenquote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Precies, ik klink ab so luut niet dozig
 En heel veel wel maar dat zijn vna die mensen die met ieder accent nog dozig zouden praten
 En heel veel wel maar dat zijn vna die mensen die met ieder accent nog dozig zouden praten  

de kantoormannen mogen weer naar huisquote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef remi1986 het volgende:
Tering is het alweer 5 uur? Dag gaat gelukkig snel vandaag voor het gevoel

Daarom zei ik het ook.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Bijna iedereen die Spaans praat praat zo. En zij heeft een Mexicaans accent of zo.

Echt Nijmeegs klinkt heel slepend en zeurderig, daarvan trekken de ballen helemaal samen. Echt Arnhems is nog erger trouwens.quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Chai het volgende:
Hangt er vanaf hoe de rest van de woorden worden uitgesproken. Zo'n nijmeegse zachte g vind ik iig niet dozig.
 .
.

Daar kom ik echt nooitquote:

Nee, niet mn stem, mn accent. En dat zijn niet alleen mannenquote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja dat hoor ik ook vaak over mijn stem
Mannen

Oh ik had zo'n teamleidster, die had alleen die g en praatte verder helemaal normaal.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Echt Nijmeegs klinkt heel slepend en zeurderig, daarvan trekken de ballen helemaal samen. Echt Arnhems is nog erger trouwens..

moet nog half uurtjequote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de kantoormannen mogen weer naar huis

Hmm ik soms.. maar het liefst zo snel mogelijk wegquote:
 . Het is wel goedkoop.. maarr yea thats it
. Het is wel goedkoop.. maarr yea thats it  .
.

Sawman.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
de kop is eraf! nog 1,5 dag en zaagmans komt weer om de week doormidden te zagen!

Dus ze praatte als een mongool en alleen de g was normaal?quote:Op maandag 2 april 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik had zo'n teamleidster, die had alleen die g en praatte verder helemaal normaal.

Kantoorgrappen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
de kop is eraf! nog 1,5 dag en zaagmans komt weer om de week doormidden te zagen!

quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:

Wat is er goedkoop eigenlijk?quote:Op maandag 2 april 2012 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ik soms.. maar het liefst zo snel mogelijk weg. Het is wel goedkoop.. maarr yea thats it
.

Ik kwam net in een boek wat ik aan het vormgeven was een persoon 'Hommo Vickers' tegen.quote:

Eigenlijk zoals ik dus.quote:Op maandag 2 april 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
Oh ik had zo'n teamleidster, die had alleen die g en praatte verder helemaal normaal.
 Alleen dan de vrouwelijke variant.
  Alleen dan de vrouwelijke variant.

Hoezo dat ded salatrel alquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet erg netjes om de naam van je collega hier neer te zetten.

Ik ben designer/ontwikkelaar, dan noem je het een studio. Heb ik begrepen.quote:

quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kwam net in een boek wat ik aan het vormgeven was een persoon 'Hommo Vickers' tegen.

wat
 wat

Groente en andere dingen heb ik er nog nooit gehaald eigenlijkquote:
 . Maar ligt er ook heel erg aan wat je gaat kopen, soms scheelt het niks met de supermarkt
. Maar ligt er ook heel erg aan wat je gaat kopen, soms scheelt het niks met de supermarkt  . En als je gaat wanneer ze aan 't opruimen zijn krijg je alles mega cheap want dan willen ze 't graag kwijt natuurlijk..
. En als je gaat wanneer ze aan 't opruimen zijn krijg je alles mega cheap want dan willen ze 't graag kwijt natuurlijk..

Ik zal jou eens afbouwenquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Salatrel het volgende:
tijd om af te gaan bouwen naar het weekend toe bob

Ah dan zit ik ook in een studioquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben designer/ontwikkelaar, dan noem je het een studio. Heb ik begrepen.

jaja 'designer' thuisstudie frontpage 2000 telt niet hoorquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]

Wat een baasquote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja serieus, 'Hommo' als voornaam._!

Hebben jullie ook kantoortuinen enzovoort?quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]

Frontpagequote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jaja 'designer' thuisstudie frontpage 2000 telt niet hoor
 Gewoon in Word. Ga toch niet extra betalen.
 Gewoon in Word. Ga toch niet extra betalen.

Goedkope groente is wel tof, maar ik heb geen zin om in de spits naar de Haagse Markt te gaan.quote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Groente en andere dingen heb ik er nog nooit gehaald eigenlijk. Maar ligt er ook heel erg aan wat je gaat kopen, soms scheelt het niks met de supermarkt
. En als je gaat wanneer ze aan 't opruimen zijn krijg je alles mega cheap want dan willen ze 't graag kwijt natuurlijk..

We hebben niet eens een fatsoenlijke parkeerplaats. Mijn bolide moet altijd tussen van die lelijke Aygo en C1 gedrochten staan.quote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben jullie ook kantoortuinen enzovoort?

Gewoon uitschrijven op papier en dan met ocr inscannenquote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FrontpageGewoon in Word. Ga toch niet extra betalen.

Ja wel goed hoor.quote:
 Met jou?
 Met jou?

Ja daarom snel kopen en weg.. het is der echt niet gezellig en ik weet niet hoe het bij jou zit maar dat is niet echt een plek waar ik me op mn gemak voelquote:Op maandag 2 april 2012 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedkope groente is wel tof, maar ik heb geen zin om in de spits naar de Haagse Markt te gaan.
 .
.

Wat is er, popjequote:

quote:Op maandag 2 april 2012 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben niet eens een fatsoenlijke parkeerplaats. Mijn bolide moet altijd tussen van die lelijke Aygo en C1 gedrochten staan.

quote:Op maandag 2 april 2012 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daarom snel kopen en weg.. het is der echt niet gezellig en ik weet niet hoe het bij jou zit maar dat is niet echt een plek waar ik me op mn gemak voel.

Gewoon KANKAH HOEWR!quote:

Omg!quote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Het seizoen begint weer bijna...

Terechte klacht. Mannen die dat zeggen moeten wel pedofiel zijn.quote:

Voor Rollercoaster Tycoon?quote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]

Ja eigenlijk echt super lekkerrrquote:
 . Beetje druk maar dat is wel lekker, niet te druk je weet wel
. Beetje druk maar dat is wel lekker, niet te druk je weet wel  

Ik ben ook zo goed als van mijn accent af.quote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]

quote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terechte klacht. Mannen die dat zeggen moeten wel pedofiel zijn.

's ochtends ook nog.. nou dat klinkt plezierigquote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet daar wel altijd 's ochtends overstappen.
Tijd van mn leven heb dan altijd

Elk jaar zo ergens in het voorjaar, meestal wel net voor de zomer, beginnen de RCT kriebels weer te komenquote:
 en dan gaan we echt met veel vrienden weer Rollercoaster Tycoon spelen
 en dan gaan we echt met veel vrienden weer Rollercoaster Tycoon spelen  

Fas we hebben je gemist beter lees je ff het vorige topic ofzo als je egoboost wilquote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terechte klacht. Mannen die dat zeggen moeten wel pedofiel zijn.

Ja dat krijg je met natte sneeuw op komst.quote:Op maandag 2 april 2012 17:08 schreef Maisnon het volgende:
We wilden dit weekend bijna het RCT seizoen inluiden maar helaas.. na zwaar overleg was het weer nog te slecht

Dat vind ik ook weer overdreven. Nee, gewoon pinda's tegen d'r hoofd gooien als je d'r aandacht wil.quote:

Mooi zoquote:Op maandag 2 april 2012 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk echt super lekkerrr. Beetje druk maar dat is wel lekker, niet te druk je weet wel

Gelukkig is er dan bijna niemand.quote:Op maandag 2 april 2012 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
's ochtends ook nog.. nou dat klinkt plezierig

hey koosquote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee koosnaampjes vind ik wel lief eigenlijk.

Hey had jij niet laatst seks zonder condoom en ging je toen zo'n test doen?quote:

Tof.quote:Op maandag 2 april 2012 17:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Elk jaar zo ergens in het voorjaar, meestal wel net voor de zomer, beginnen de RCT kriebels weer te komenen dan gaan we echt met veel vrienden weer Rollercoaster Tycoon spelen

Omg nostalgiequote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]

Ik las het, ja.quote:Op maandag 2 april 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Fas we hebben je gemist beter lees je ff het vorige topic ofzo als je egoboost wil

Oorlog in die trams 's ochtendsquote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan bijna niemand.
See what I did there?

Lekker sinasappeltje van me.quote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]

Ja en toen was ik helemaal panischquote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey had jij niet laatst seks zonder condoom en ging je toen zo'n test doen?

Welke?quote:Op maandag 2 april 2012 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tof.
Ik heb dat ook met bepaalde games.

we hadden de jongens ingemaakt
 we hadden de jongens ingemaakt

Super Mario Sunshine tijdens een sneeuwstorm.quote:Op maandag 2 april 2012 17:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welke?
Ik met SSX in de winter, en RCT in de zomer
We hadden trouwens Age of Empires 2 LAN gespeeld, echt te erg, maar was wel leuk. Gewoon ook met een fanatieke vriendin erbij enzowe hadden de jongens ingemaakt
 Ik heb dat met Master of Olympus: Zeus en Red Alert 2. Oh ja, AoE2 ook.
 Ik heb dat met Master of Olympus: Zeus en Red Alert 2. Oh ja, AoE2 ook.  

Wat zou je dan wel door de beugel vinden kunnen?quote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:

Wat een heerlijke TTquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
Bah wat heb ik daar een hekel aan zeg, mannen die vrouwen/meisjes "popje" noemen. Het staat een beetje op gelijke hoogte met de benamingen "kutje, tietjes, aarsje etc." door het manvolk.
Waarom moeten vrouwen altijd lief en schattig zijn? En dat gezeik over dat vrouwen niet poepen is ook zo ultratriest
. Ik weet dat het als soort van "grapje" bedoeld wordt, maar dan is 't nog triest.
Ps: Ts poept wel.

Sowieso al die scholieren van de middelbare school,quote:

Suikermosseltje.quote:Op maandag 2 april 2012 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat zou je dan wel door de beugel vinden kunnen?

Sletje.quote:Op maandag 2 april 2012 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]

Ja waarm gaan die scholieren trouwens altijd met de tram naar school!quote:Op maandag 2 april 2012 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso al die scholieren van de middelbare school,
maar gelukkig ben ik dat al voor
Zit al om 7 uur in de tram.
Een keer meegemaakt, nooit meer.

Dat lijkt me echt niet chill wakker worden.. met je halve hoofd in zo'n tram
 Dat lijkt me echt niet chill wakker worden.. met je halve hoofd in zo'n tram  

"Hey driezitsbankje, wat zullen we eten?"quote:Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Willekeurige woorden als koosnaampje gebruiken.

quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Hey driezitsbankje, wat zullen we eten?"
"Weet niet kaasschaafje, zeg jij het maar."

Ah dat ligt heel erg aan de persoon enzoquote:Op maandag 2 april 2012 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]

This city is like Ajax! Head and shoulders above the restquote:Op maandag 2 april 2012 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Super Mario Sunshine tijdens een sneeuwstorm.Ik heb dat met Master of Olympus: Zeus en Red Alert 2. Oh ja, AoE2 ook.

JA ik snap dat ook niet, lekker fietsen toch?quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja waarm gaan die scholieren trouwens altijd met de tram naar school!
Jij moet wel met de tram trouwens ofzo?Dat lijkt me echt niet chill wakker worden.. met je halve hoofd in zo'n tram

quote:Op maandag 2 april 2012 17:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
This city is like Ajax! Head and shoulders above the rest
 !!
!!  

Ja, altijd leukquote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Hey driezitsbankje, wat zullen we eten?"
"Weet niet kaasschaafje, zeg jij het maar."

Ik zou dan nog voor de bus kiezen?quote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA ik snap dat ook niet, lekker fietsen toch?
Het gaat meestal maar om max 5 haltes.
Nee, ik kan kiezen, bus of tram
Jij alleen tram?

, alleen als ik naar station ga met mn was richting brabant of naar de uithof dan de tram.. en dat is dan RR dus dat is niet zo erg
, alleen als ik naar station ga met mn was richting brabant of naar de uithof dan de tram.. en dat is dan RR dus dat is niet zo erg  .
.

Ben er bijna weer uit dusquote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Tchock het volgende:
Hé Crack_ je was eerst 500 toen 498 nu weer 500

"hubbie" en "mannetje" uit de andere categorie.quote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind trouwens "mijn meisje" net zo erg als "mijn vrouwtje"
 .
.  .
.

Allebei haram.quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"hubbie" en "mannetje" uit de andere categorie..
.

Meestal de bus ja, want dat is minder ver lopen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou dan nog voor de bus kiezen?
En ik fiets eigenlijk altijd, alleen als ik naar station ga met mn was richting brabant of naar de uithof dan de tram.. en dat is dan RR dus dat is niet zo erg
.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"hubbie" en "mannetje" uit de andere categorie..
.

Stijfje?quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Tchock het volgende:
Maar ik vond dat wel geil jou in de top 500

Je bent gewoon lui!quote:Op maandag 2 april 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal de bus ja, want dat is minder ver lopen.
RR valt idd ook erg mee en ik hoef dan niet over te stappen als ik naar het CS wil
En in Woudenberg fiets ik alles, tenzij ik de auto van mijn moeder kan lenen

En wtf, moet jij gewoon om 7 uur de deur al uit zijn?
 En wtf, moet jij gewoon om 7 uur de deur al uit zijn?  

Wat ik wel jammer vind is dat je op een gegeven moment zo'n ideaal wegen / mooimaak / markt plan hebt, en dat het dan een beetje elke keer hetzelfde verhaal wordtquote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]!!
"How much longer do I have to travel before I reach my destination, and where's Calypso?"
"Unrest in the city? Shut your mouth, things are peaceful here."

Aaaaah wijffieeeeee meissssieeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind trouwens "mijn meisje" net zo erg als "mijn vrouwtje"

Ja dat ook, maar het is 8 minuten lopen naar de tramquote:Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Je bent gewoon lui!
Maar is bus niet -los van dat het minder ver lopen is- gewoon fijner/minder druk?En wtf, moet jij gewoon om 7 uur de deur al uit zijn?

Zwaar leven hebben we ook in den haag.. en half acht wtf manquote:Op maandag 2 april 2012 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar het is 8 minuten lopen naar de tram
Anyhow... de bus is alleen te doen op niet-haagse markt dagen.
Op de marktdagen tijdens de spits ga ik nog liever lopend naar huis
Ja dan werk ik, moet om half 8 beginnen
 .
.

Ja, dat is wel jammer inderdaad. Ik speelde eigenlijk alleen sandbox.quote:Op maandag 2 april 2012 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer vind is dat je op een gegeven moment zo'n ideaal wegen / mooimaak / markt plan hebt, en dat het dan een beetje elke keer hetzelfde verhaal wordt

Meerderequote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Garisson72 het volgende:
Aaaaw Vas kreeg een kusje op d'r voorhoofd van d'r drummerstonerhighschooldropout.
 Ik voel me dan echt een klein meisje ofzo maar op een leuke manier
 Ik voel me dan echt een klein meisje ofzo maar op een leuke manier  

Nohhh,quote:Op maandag 2 april 2012 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zwaar leven hebben we ook in den haag.. en half acht wtf man.

Ben jij ook al klaar met school dan of dat er nog bij?quote:Op maandag 2 april 2012 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhh,
tja het zorgt ervoor dat ik niet zo'n achterlijk dag en nachtritme krijg
Neem aan dat jij ook langs de Haagse Markt moet als je naar school gaat?

. Is niet zo heel erg. Via centrum zou sneller zijn maar daar heb ik dus ook echt geen zin in
. Is niet zo heel erg. Via centrum zou sneller zijn maar daar heb ik dus ook echt geen zin in  

Ja bijna, nog 1 minor en daarna stagelopen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook al klaar met school dan of dat er nog bij?
En nee gelukkig niet.. wel via vaillantlaan. Is niet zo heel erg. Via centrum zou sneller zijn maar daar heb ik dus ook echt geen zin in

quote:Op maandag 2 april 2012 12:42 schreef Meloewa het volgende:
Zon soort stem heb ik ook. Daarom kim (L)
 !
!

Lekkerrrquote:Op maandag 2 april 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bijna, nog 1 minor en daarna stagelopen.
Moet jij niet bijna stagelopen?
En heb je al een idee waar?
De Vaillantlaan vind ik altijd een beetje triest
 .
.  Ben je gek joh.. pas in de vierde
 Ben je gek joh.. pas in de vierde  en zit nu in tweede jaar
 en zit nu in tweede jaar  . Je kunt wel in de 3e stagelopen in het buitenland enzo maar dat wil ik niet
. Je kunt wel in de 3e stagelopen in het buitenland enzo maar dat wil ik niet  .
.  

Heb je maar 1x stage?quote:Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrr.
Ik stagelopen?Ben je gek joh.. pas in de vierde
en zit nu in tweede jaar
. Je kunt wel in de 3e stagelopen in het buitenland enzo maar dat wil ik niet
.
En ja is wel triest, vooral triest hoe die voetgangers vooral zomaar oversteken. Kijk uit man

Jaquote:
 , ja dit jaar wat 2 dagen snuffelstage maarja
, ja dit jaar wat 2 dagen snuffelstage maarja  . Niet echt stage dus
. Niet echt stage dus

Ohhh pfff nou ik moest ook een keer een soort van snuffelstage doen voor slb.quote:Op maandag 2 april 2012 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja dit jaar wat 2 dagen snuffelstage maarja
. Niet echt stage dus

Mja, vorig jaar heb ik mn snuffelstage voor slb verzonnenquote:Op maandag 2 april 2012 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh pfff nou ik moest ook een keer een soort van snuffelstage doen voor slb.
Moest ik voor 36 uur een stage vinden, ja daar zit iedereen op te wachten, maar niet heus

.
.

Deze rebel!quote:Op maandag 2 april 2012 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar heb ik mn snuffelstage voor slb verzonnen
.

Ik ook eigenlijkquote:Op maandag 2 april 2012 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar heb ik mn snuffelstage voor slb verzonnen
.

Logisch.quote:Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef Maisnon het volgende:
Zo dom als mensen egt schrijven, pff. Ik kan dan gewoon niks meer serieus nemen wat ze zeggen.

Oh, ik dacht dat je "me" ging zeggen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Logisch.
Of woorden zoals "kwa" of "zo ie zo."

quote:

Ik kan het ook niet hebben als mensen y schrijven ipv ij..quote:Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef Maisnon het volgende:
Zo dom als mensen egt schrijven, pff. Ik kan dan gewoon niks meer serieus nemen wat ze zeggen.
 . Wtf man
. Wtf man 
Hahahahaquote:Op maandag 2 april 2012 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk
Dr was ook een klasgenoot die ging bij een matrassenbedrijf stage lopen.
Werd nog goedgekeurd ook.
 . Scholen zijn leuk
. Scholen zijn leuk  

Valt ook in die categorie.quote:Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je "me" ging zeggen.

Wij moeten sowieso 4 stages lopen!
 Wij moeten sowieso 4 stages lopen!  

Heb jij eigenlijk nooit fraude gepleegd?quote:

Nouja ik vind het ook weinig hoor.. helemaal omdat je met een stage pas echt ziet hoe en wat. En tja, als je dan andere kant op zou willen, je zit dan al in de vierde?quote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Wow ga je echt pas in je 4e jaar stage lopen, wat weinigWij moeten sowieso 4 stages lopen!
Is natuurlijk ook wel anders bij deze opleiding maar toch..

O, zo noem ik m ook soms jaquote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt ook in die categorie.
"Me hubbie."
"Me allesie."

Hm, alleen op de middelbare school door sommige boeken voor Duits en Frans niet te lezen en samenvattingen van scholieren.com in eigen woorden om te zetten. Maar dat stelt niet veel voor. Wat ben ik toch braaf.quote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nooit fraude gepleegd?

Ja precies, straks vind je de praktijk harstikke kut en dan zit je daar met je diploma..quote:Op maandag 2 april 2012 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik vind het ook weinig hoor.. helemaal omdat je met een stage pas echt ziet hoe en wat. En tja, als je dan andere kant op zou willen, je zit dan al in de vierde?

Ja ik had niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, alleen op de middelbare school door sommige boeken voor Duits en Frans niet te lezen en samenvattingen van scholieren.com in eigen woorden om te zetten. Maar dat stelt niet veel voor. Wat ben ik toch braaf.

Ik ook nooit. Maar dan helemaal nooit, t enige wat ik deed was duitse lijstjes uit mn hoofd leren.quote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, alleen op de middelbare school door sommige boeken voor Duits en Frans niet te lezen en samenvattingen van scholieren.com in eigen woorden om te zetten. Maar dat stelt niet veel voor. Wat ben ik toch braaf.

Nou maar hopen dat 't goed bevaltquote:Op maandag 2 april 2012 17:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja precies, straks vind je de praktijk harstikke kut en dan zit je daar met je diploma..
 . Hoe is jouw opleiding?
. Hoe is jouw opleiding?  Bevalt alles nog?
 Bevalt alles nog?

Wat is dat voor debiele leraar.quote:Op maandag 2 april 2012 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Maar dan helemaal nooit, t enige wat ik deed was duitse lijstjes uit mn hoofd leren.
Der
Dem
Der
Das
Die
Den
Den
Zonder zelfs maar te kijken in welke zin ze moesten, proefwerken waren altijd letterlijk overgenomen uit hiet boek

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |