O, mijn kinderen doen t tot nu toe allemaal primaquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja over weglopen in de supermarkt etc.

Ja, ik ken er zoveel die echt niet dozig pratenquote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Precies, ik klink ab so luut niet dozig
 En heel veel wel maar dat zijn vna die mensen die met ieder accent nog dozig zouden praten
 En heel veel wel maar dat zijn vna die mensen die met ieder accent nog dozig zouden praten  

de kantoormannen mogen weer naar huisquote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef remi1986 het volgende:
Tering is het alweer 5 uur? Dag gaat gelukkig snel vandaag voor het gevoel

Daarom zei ik het ook.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Bijna iedereen die Spaans praat praat zo. En zij heeft een Mexicaans accent of zo.

Echt Nijmeegs klinkt heel slepend en zeurderig, daarvan trekken de ballen helemaal samen. Echt Arnhems is nog erger trouwens.quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Chai het volgende:
Hangt er vanaf hoe de rest van de woorden worden uitgesproken. Zo'n nijmeegse zachte g vind ik iig niet dozig.
 .
.

Daar kom ik echt nooitquote:

Nee, niet mn stem, mn accent. En dat zijn niet alleen mannenquote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja dat hoor ik ook vaak over mijn stem
Mannen

Oh ik had zo'n teamleidster, die had alleen die g en praatte verder helemaal normaal.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Echt Nijmeegs klinkt heel slepend en zeurderig, daarvan trekken de ballen helemaal samen. Echt Arnhems is nog erger trouwens..

moet nog half uurtjequote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de kantoormannen mogen weer naar huis

Hmm ik soms.. maar het liefst zo snel mogelijk wegquote:
 . Het is wel goedkoop.. maarr yea thats it
. Het is wel goedkoop.. maarr yea thats it  .
.

Sawman.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
de kop is eraf! nog 1,5 dag en zaagmans komt weer om de week doormidden te zagen!

Dus ze praatte als een mongool en alleen de g was normaal?quote:Op maandag 2 april 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik had zo'n teamleidster, die had alleen die g en praatte verder helemaal normaal.

Kantoorgrappen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
de kop is eraf! nog 1,5 dag en zaagmans komt weer om de week doormidden te zagen!

quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:

Wat is er goedkoop eigenlijk?quote:Op maandag 2 april 2012 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ik soms.. maar het liefst zo snel mogelijk weg. Het is wel goedkoop.. maarr yea thats it
.

Ik kwam net in een boek wat ik aan het vormgeven was een persoon 'Hommo Vickers' tegen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |