O die gooische kutjes die zo quasi-hees praten met zo'n gemaakt kreuntje aan het eind van ze zin, waarbij iedere T meer klinkt als een S.quote:
 .
. 

Dat zijn gewoon provinciaalse woorden. Iig ranja dan. Dat is niet Brabants of zo.quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Ranja en peperkoek kennen ze in Den Haag gewoon serieus niet.

Als dat zachtjes in je oor gefluisterd wordt... men...quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O die gooische kutjes die zo quasi-hees praten met zo'n gemaakt kreuntje aan het eind van ze zin, waarbij iedere T meer klinkt als een S..
Ergens klinkt het wel geil, maar ook weer zó fake.

Haha, eigenlijk zo stomquote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Woorden zoals bekant. Had geen idee wat dat betekende

Als je bij de duinen woont kun je via Kaatsheuvel toch. Woon je in Loon?quote:Op maandag 2 april 2012 16:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik recht door de duinen kan, volgens google maps kan je dat wel lopen, maarja, dat wil niks zeggen

Ohquote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon provinciaalse woorden. Iig ranja dan. Dat is niet Brabants of zo.
 , nou peperkoek dan
, nou peperkoek dan  

Wel in Den Haag noemen ze dat "kankersiroop"quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Ranja en peperkoek kennen ze in Den Haag gewoon serieus niet.

Bekant is toch gewoon een kakwoord.quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Woorden zoals bekant. Had geen idee wat dat betekende

Wat?quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel in Den Haag noemen ze dat "kankersiroop"

Meer als "Kankahhsiroop", die e in kanker wordt een aquote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel in Den Haag noemen ze dat "kankersiroop"

Hmm is dat typisch Amsterdams?quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.

Ik zeg maar watquote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer als "Kankahhsiroop", die e in kanker wordt een a
 maar kon me dat best voorstellen
 maar kon me dat best voorstellen  

Kan ik niet.quote:

Dat is gewoon tokkies, behalve dat laatste.quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.

Nee. Sowieso wel. Behalve bij lelijke wijfuhquote:

Nou weet niet, met die mensen ga ik natuurlijk niet om hequote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg maar watmaar kon me dat best voorstellen

Yes, natuurlijk zegt de rest van Nederland het ook weleens maar typisch Amsterdams is het welquote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm is dat typisch Amsterdams?
Jahoor zeg ik weleens.

Pikketanissie, meier, jajum, goochem.quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.

Nee, ik bedoel dat latina's dat vaak hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Sowieso wel. Behalve bij lelijke wijfuh

Waarom niet?quote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou weet niet, met die mensen ga ik natuurlijk niet om he

Ge mot uw bakkes houwequote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.

Oudjequote:Op maandag 2 april 2012 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Pikketanissie, meier, jajum, goochem.

Kankah irritantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey

Ik kan dat niet hoor. En van n meisje vinden ze die zachte g vaak wel leuk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die harde g uitspreken als je erop let?

Ohzo, ik zie niet echt een evenredige lijn tussen latina's en rollende r persoonlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat latina's dat vaak hebben.

Nee wel een topic over cumswappen en zo. Was best tof.quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor. En van n meisje vinden ze die zachte g vaak wel leuk.
Heb ik nou gewoon een topic over kinderen gemist?!
En ik was net bij de tandarts En die heeft me blij gemaakt met een nieuw stukje op mn voortand

Ik nooit eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm is dat typisch Amsterdams?
Jahoor zeg ik weleens.

qftquote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
Bij vrouwen vind ik een zachte g dan wel een beetje dozig overkomen

Nee, is wel leukquote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
 helemaal als de stem er bij past. (lief stemmetje)
 helemaal als de stem er bij past. (lief stemmetje)

Luister eens dan:quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo, ik zie niet echt een evenredige lijn tussen latina's en rollende r persoonlijk.

Ik zag toch echt een tt over kinderen hoor!quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee wel een topic over cumswappen en zo. Was best tof.

Mwa vind ik ook wel aan de vrouw zelf liggenquote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:

Ah, je hebt me overtuigd.quote:

ja over weglopen in de supermarkt etc.quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag toch echt een tt over kinderen hoor!

Hangt er vanaf hoe de rest van de woorden worden uitgesproken. Zo'n nijmeegse zachte g vind ik iig niet dozig.quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:

zat je niet toevallig in het OUD hoogbegaafde kids topicquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag toch echt een tt over kinderen hoor!

Ik hoor vaker dat t lief klinkt dan dozig.quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:

Haha, haagse markt altijd leukquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Hij Hagenezen vind ik 't wel frappant dat ze zovaak Kenkâh zeggen

studenten r komt doziger over IMOquote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat t lief klinkt dan dozig.

Precies, ik klink ab so luut niet dozigquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwa vind ik ook wel aan de vrouw zelf liggen

Oh, dat.quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja over weglopen in de supermarkt etc.

Oja dat hoor ik ook vaak over mijn stemquote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat t lief klinkt dan dozig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |