Vocarootjequote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Mozy het volgende:
Mijn diepe, uiterst mannelijk stem, compenseert mijn zachte g natuurlijk wel.

toko'squote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik woon in een fucking witte straat eigenlijk maar er zijn wel machtig veel toko's, coffeeshops en turkenwinkeltjes hier

Ik weet niet of ik recht door de duinen kan, volgens google maps kan je dat wel lopen, maarja, dat wil niks zeggenquote:

Ohja dialecten hebben we ook nogquote:

nee ja nee ja nee, hmmmquote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ja nee ja nee, túúrlijk. Zo gauw het een spraakgebrek wordt zijn we gauw klaar.

Ja maar bulldog is red light district. La canna ken ik nietquote:Op maandag 2 april 2012 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bestaat La Canna nog? en coffeeshop bulldog?

Ben opgegroeid in de buurt van Nijmegen, dus het schijnt dat ik dat wel wat heb, ook die zachte g schijn ik wel te hebben wordt mij door randstedelingen verteld. Ik doe mijn best zo ABN mogelijk te praten, however.quote:

Nat gewordenquote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben opgegroeid in de buurt van Nijmegen, dus het schijnt dat ik dat wel wat heb, ook die zachte g schijn ik wel te hebben wordt mij door randstedelingen verteld. Ik doe mijn best zo ABN mogelijk te praten, however.

Heb geen smartfoon anders vast welquote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef Adolecens het volgende:
Eey Mais, doe jij ook aan Drawsomething?
[ afbeelding ]

Eh, zoals?quote:Op maandag 2 april 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Sinos je hebt geen accent maar je zegt toch weleens van die woorden die typisch Amsterdams zijn?

Moet je wel weten dat die woorden Amsterdams zijnquote:Op maandag 2 april 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Sinos je hebt geen accent maar je zegt toch weleens van die woorden die typisch Amsterdams zijn?
 . Ik heb toen ik ben verhuisd ontdekt dat super veel woorden brabants zijn, maarja wist ik veel
. Ik heb toen ik ben verhuisd ontdekt dat super veel woorden brabants zijn, maarja wist ik veel  .
.

Dat zou alleen al een goeie reden en een postieve business case zijn voor jouquote:

Woorden zoals bekant. Had geen idee wat dat betekendequote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat die woorden Amsterdams zijn. Ik heb toen ik ben verhuisd ontdekt dat super veel woorden brabants zijn, maarja wist ik veel
.

Niets mis mee.quote:

Ik soms ook, maar kan hem wel ver genoeg inslikken dat je het niet meer duidelijk hoort als ik er op let.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |