O die gooische kutjes die zo quasi-hees praten met zo'n gemaakt kreuntje aan het eind van ze zin, waarbij iedere T meer klinkt als een S.quote:
Dat zijn gewoon provinciaalse woorden. Iig ranja dan. Dat is niet Brabants of zo.quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Ranja en peperkoek kennen ze in Den Haag gewoon serieus niet.
Als dat zachtjes in je oor gefluisterd wordt... men...quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O die gooische kutjes die zo quasi-hees praten met zo'n gemaakt kreuntje aan het eind van ze zin, waarbij iedere T meer klinkt als een S..
Ergens klinkt het wel geil, maar ook weer zó fake.
Haha, eigenlijk zo stomquote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Woorden zoals bekant. Had geen idee wat dat betekende
Als je bij de duinen woont kun je via Kaatsheuvel toch. Woon je in Loon?quote:Op maandag 2 april 2012 16:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik recht door de duinen kan, volgens google maps kan je dat wel lopen, maarja, dat wil niks zeggen
Ohquote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon provinciaalse woorden. Iig ranja dan. Dat is niet Brabants of zo.
Wel in Den Haag noemen ze dat "kankersiroop"quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Ranja en peperkoek kennen ze in Den Haag gewoon serieus niet.
Bekant is toch gewoon een kakwoord.quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Woorden zoals bekant. Had geen idee wat dat betekende
Wat?quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel in Den Haag noemen ze dat "kankersiroop"
Meer als "Kankahhsiroop", die e in kanker wordt een aquote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel in Den Haag noemen ze dat "kankersiroop"
Hmm is dat typisch Amsterdams?quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.
Ik zeg maar watquote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer als "Kankahhsiroop", die e in kanker wordt een a
Kan ik niet.quote:
Dat is gewoon tokkies, behalve dat laatste.quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.
Nee. Sowieso wel. Behalve bij lelijke wijfuhquote:
Nou weet niet, met die mensen ga ik natuurlijk niet om hequote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg maar watmaar kon me dat best voorstellen
Yes, natuurlijk zegt de rest van Nederland het ook weleens maar typisch Amsterdams is het welquote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm is dat typisch Amsterdams?
Jahoor zeg ik weleens.
Pikketanissie, meier, jajum, goochem.quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mot je?
Smoel houwe.
Klep houwe.
Pleite gaan.
Nee, ik bedoel dat latina's dat vaak hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Sowieso wel. Behalve bij lelijke wijfuh
Waarom niet?quote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou weet niet, met die mensen ga ik natuurlijk niet om he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |