MAASKANTJEEEquote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Er is meer in Brabant dan alleen Eindje
Niet elke weekquote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de meeste brabochicks die ik ken zijn losbandige sletten die elke week naar Stratumseind gaan in Eindhoven om zich te laten nemen en schuren. Misschien dat de brabomeiden hier mijn tegendeel kunnen bewijzen.
Het had wel een toonaangevende functie.. dus direct dom zou ik niet zeggen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
ja? hahaha echt erggestressed? of gewoon fakking dom!?
Ik heb hier een stemvork liggen, die heeft ook zo'n zelfde functiequote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het had wel een toonaangevende functie.. dus direct dom zou ik niet zeggen.
Vlaams is zo leukquote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind Brabants accent bij mannen leuk
Vlaams ook trouwens.
Ja dat meepraten heb ik ookquote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vlaams is zo leuk. Dat met je ook bijna automatisch mee gaan praten dan
Ah zo. Valt me van je mee, als echte Amsterdamse. Die spugen toch meestal op de proviciale boeren.quote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
Vind Brabants accent bij mannen leuk
Vlaams ook trouwens.
Doe ik ook ja, kan er niks aan doen ben gewoon niet anders gewend dus klinkt het raar/irritant.quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo. Valt me van je mee, als echte Amsterdamse. Die spugen toch meestal op de proviciale boeren.
Weten we dat ook weer.quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo. Valt me van je mee, als echte Amsterdamse. Die spugen toch meestal op de proviciale boeren.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Chicks met brabo/limburgs accent
Boys met brabo/limburgs accent
Okee, elke dag danquote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet elke weeknee maar het uitgaanspubliek in Eindhoven is sowieso niet altijd om over naar huis te schrijven. Op mijn medestudentvrienden en aanhang na, natuurlijk
Als je zo ademt ben je gewoon een kkmongool, punt gewoon gvd gewoon.quote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het had wel een toonaangevende functie.. dus direct dom zou ik niet zeggen.
Sommige mannen vinden dat wel geil anders, dat spugenquote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, ook al ben ik zelf een provinciale boerin. Heb een hekel aan accenten.quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Achja, zolang 't leuk isquote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat meepraten heb ik ookis echt gevaarlijk, betrap je jezelf dan ineens op
Dit lieg jequote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Salatrel het volgende:
vlaams en brabants... tis beide niet te verstaan...
ALLEE CHAI HYPOCRIET.quote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, ook al ben ik zelf een provinciale boerin. Heb een hekel aan accenten.
Mensen zonder accentquote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, ook al ben ik zelf een provinciale boerin. Heb een hekel aan accenten.
Als ze met heel veel "pffff" en "joaaaa" en "mwhoaaa" praten wel ja.quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik kan Belgen eigenlijk nooit serieus nemen als ze met een zwaar accent praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |