Ik zat nog te twijfelen of ik de "ik ben toch geen 16 meer"-kaart zou spelen.quote:
Betekenisvolle gesprekken voeren, diep in de ogen kijken, harpmuziek spelen en met rozenblaadjes sprenkelen, o.a.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Die 2noten blijft maar de lapo halen ofniet?
quote:
ah die groene was van mij, mooie tijd.quote:
Dat gunnen wij hem, heeft die jongen ook eens wat.quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Harpmuziek ben ik het wel mee eens idd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik de "ik ben toch geen 16 meer"-kaart zou spelen.
[..]
Betekenisvolle gesprekken voeren, diep in de ogen kijken, harpmuziek spelen en met rozenblaadjes sprenkelen, o.a.
Echt man fucking levenloze user gooi ff een ban op hem fzo :squote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
En 2Nutz heb je je vermaakt vandaag?quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat gunnen wij hem, heeft die jongen ook eens wat.
Godverquote:Op maandag 2 april 2012 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En 2Nutz heb je je vermaakt vandaag?
Ja mamma ik had 3x lapo!EINZ@ZWEINUSSELN
2 mang niet overdrijven vrindquote:Op maandag 2 april 2012 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En 2Nutz heb je je vermaakt vandaag?
Ja mamma ik had 3x lapo!EINZ@ZWEINUSSELN
Allemaal friendly banter toch.quote:Op maandag 2 april 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
begint goed diteen topic met Lobi in de TT
Ik weet toch zellufquote:
Ja ook lobi voor jouquote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Geen lobi voor mij denk ik?
Wat is dit nou weer voor negatieve aandachttrekkerij.quote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Geen lobi voor mij denk ik?
Ohquote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ook lobi voor jou
Ik vind jou best tof
Oh, lag het daaraan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ohdank u
Ik heb een paar dagen dronken gefokt dus ik kan weleens kutte shit hebben gepost
Fokken als je dronken bent heb ik nooit begrepen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ohdank u
Ik heb een paar dagen dronken gefokt dus ik kan weleens kutte shit hebben gepost
Dronken FOK!ken is bij mij ook niet zo handig neequote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ohdank u
Ah de dronken kaart... jammer weer.quote:
Ja je was aan het haten op me maar stiekem vind ik dat altijd wel aandoenlijkquote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ohdank u
Slechte ervaringen mee idd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
Fokken als je dronken bent heb ik nooit begrepen.
Ik denk dat het wel meevielquote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Bij deze mij oprechte excuses. Of je hem accepteer of niet maar ik heb het in ieder geval gezegd. Een beetje haten op mensen die je niet kent vind ik best sneu
Spacevietnamees di e's nachts in dronken bui onder zijn BB-kloon in BB topic een verhaal vertelt over zijn nachtelijke belevenissen en die 's ochtends weer edit.quote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Fokken als je dronken bent heb ik nooit begrepen.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Spacevietnamees di e's nachts in dronken bui onder zijn BB-kloon in BB topic een verhaal vertelt over zijn nachtelijke belevenissen en die 's ochtends weer edit.
quote:
linkjes graag grquote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Spacevietnamees di e's nachts in dronken bui onder zijn BB-kloon in BB topic een verhaal vertelt over zijn nachtelijke belevenissen en die 's ochtends weer edit.
echt, hoe verzin je hetquote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Sommige users kunnen echt ineens dingen posten van, what the fuck, komt dit ineens uit jouw mond?
Of dat ze een domme opmerking uit het niets plaatsen waar ik me sowieso al niet aan erger omdat het als een rol kadopapier op een zoetwaterotter slaat, en dat ik dan daarna DMs met wanhopige verontschuldigingen van ze ontvang
ok.quote:
Ik heb daar een neus voorquote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ok.![]()
Sta er nog steeds van te kijken hoe het zo snel duidelijk was dat ik wat op had, want écht bezopen was ik bij lange na niet - anders had ik ook nooit complete volzinnen kunnen produceren.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
omdat het als een rol kadopapier op een zoetwaterotter slaat
quote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Sommige users kunnen echt ineens dingen posten van, what the fuck, komt dit ineens uit jouw mond?
Of dat ze een domme opmerking uit het niets plaatsen waar ik me sowieso al niet aan erger omdat het als een rol kadopapier op een zoetwaterotter slaat, en dat ik dan daarna DMs met wanhopige verontschuldigingen van ze ontvang
Heb jij ook dronken dingen gepostquote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik vond mijn excuses anders wel gepast.
Wat houd ik toch van je.quote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik vond mijn excuses anders wel gepast.
de SC stond nog open en ik was in een vrolijke bui na een avondje poolen met toffe lui. Ik dacht ik post eens wat. Vervolgens werd ik ter verantwoording geroepen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
Jij hebt als je dronken thuis komt zin om te fokken?
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Typisch hoe dat ook over the interwebs zo overkomt. IRL zou ik nu irritant met mijn volle gewicht op je schouder leunen en halve liefdesbetuigingen in je oor lispelen met teveel speeksel, zoals wij veertigers doen bij veel te jonge meisjes als we iets teveel bier vast hebben gehouden.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jep, jij bent overduidelijk onder invloed nu.
Ik FOK! niet dronkenquote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb jij ook dronken dingen gepost?
Ik mis ook alles gvd
oke dan.quote:
dit merk je toch als je het aantrekt dat het niet kan?quote:
Tokkies niet nee.quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dit merk je toch als je het aantrekt dat het niet kan?
quote:
Kijk Phark, dat soort dingen vraag ik me dagelijks afquote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat zou je denken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je te rond bent om achterom te kijken in de spiegel, zie je dat niet.quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat precies eigenlijk? of heb je dubbele spiegels?quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je te rond bent om achterom te kijken in de spiegel, zie je dat niet.
Idd niet te lang, lekker korte billenquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef Pharkus het volgende:
die billen daarnaast van die zwartharigen daarentegen!
Ik heb nog geen 1 schoen aangehad, durf het nietquote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik las het net van je teen trouwens, is ie dus echt gebroken? kan je nu uberhaupt nog wel je een paar van je heels aan, of ga je dan door de grond van de pijn
Ik vroeg me al af hoe je aan hun billen kon zien dat het zwartharigen warenquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef Pharkus het volgende:
Noem je me nou dik?quote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat precies eigenlijk? of heb je dubbele spiegels?
Ik insinueer het idd. Niet terecht?quote:
pics van die pics gaarnequote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer pics delen met Vas gvd
Insinueer je nu dat Vas jouw foto's met mij deelt?quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer pics delen met Vas gvd
Laat maar jongenquote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Vas jouw foto's met mij deelt?
Dat zijn honkbalknuppelbenen, dat zie je zo.quote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef Pharkus het volgende:
Ah, daar was ik inderdaad ook al benieuwd naar. Wat heb je nou precies eigenlijkquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 schoen aangehad, durf het nietBen gelukkig vrij vandaag maar morgen weer werken dus ben benieuwd hoeveel pijn het gaat doen.
Ik snap hem echt nietquote:
Nee gebroken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, daar was ik inderdaad ook al benieuwd naar. Wat heb je nou precies eigenlijk? Gekneusd?
Heb je er ook veel last van, behalve dat je niet al je schoenen aan kan?quote:
Dat kan sowieso niet. Kan maar twee schoenen tegelijk aan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je er ook veel last van, behalve dat je niet al je schoenen aan kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, kutleven. Ik voel je. Niet uitgaan en niet sporten in ieder geval, want je gaat doodquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet. Kan maar twee schoenen tegelijk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Het valt mee gelukkig maar leuk is anders, ze hebben er tape omheen gedaan en aan mijn andere teen vast gemaakt. Denk dat ik morgen als ik weer moet werken pas merk hoeveel pijn het doetquote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je er ook veel last van, behalve dat je niet al je schoenen aan kan?
Ik ga deze week gewoon proberen te sporten hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, kutleven. Ik voel je. Niet uitgaan en niet sporten in ieder geval, want je gaat dood
Lotjequote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef L0t.. het volgende:
Doen ze daar eigenlijk nog iets aan, een gebroken teen? Of moet je gewoon wachten tot het vanzelf geneest? Hoi tli trouwens
quote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het valt mee gelukkig maar leuk is anders, ze hebben er tape omheen gedaan en aan mijn andere teen vast gemaakt. Denk dat ik morgen als ik weer moet werken pas merk hoeveel pijn het doet
Mijn schoonvader had ook zijn teen gebroken, maar daar deden ze niets aan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef L0t.. het volgende:
Doen ze daar eigenlijk nog iets aan, een gebroken teen? Of moet je gewoon wachten tot het vanzelf geneest? Hoi tli trouwens
quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
LotjeNee doen ze niets aan, kan niet in het gips. Ze hebben het een beetje ''recht'' getrokken en getaped nu wachten tot het geneest. Na 3 weken moet het al minder zijn.
quote:Woensdag af en toe regen met 30% kans op (natte) sneeuw. Donderdag en vrijdag meestal droog met 's nachts lichte vorst. Daarna wisselvallig.
Vind ik wel leukquote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook nog gaan sporten maar ik zit een beetje aan skeeleren vast en dat zit dan weer aan hoe het weer is vast.
Check dit van de KNMI site
[..]
Pijnlijk menquote:
Deed het ook, maar ik stoot minstens 1 keer in de week mijn voet of elleboog ergens tegen aan. Het is 1 minuut een gruwelijke pijn maar daarna gaat het welquote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]![]()
Dat moest vast pijn gedaan hebben, ik ben echt ongelooflijk gevoelig voor mijn tenen
Sneeuwquote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook nog gaan sporten maar ik zit een beetje aan skeeleren vast en dat zit dan weer aan hoe het weer is vast.
[..]
aaaah aauwwwwquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deed het ook, maar ik stoot minstens 1 keer in de week mijn voet of elleboog ergens tegen aan. Het is 1 minuut een gruwelijke pijn maar daarna gaat het welMaar hebben nu een nieuwe hoekbank met ijzeren pootjes en daar deed het iets meer pijn mee als normaal.
Oh kut manquote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
LotjeNee doen ze niets aan, kan niet in het gips. Ze hebben het een beetje ''recht'' getrokken en getaped nu wachten tot het geneest. Na 3 weken moet het al minder zijn.
Skeeleren!quote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sinds zaterdag avond. Stond net op het punt om uit te gaan maar was mijn pumps kwijt die ergens door de kamer slingerde en door gehaast er tegenaan gestotenquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh kut manhoe lang is het geleden nu dan?
quote:Op maandag 2 april 2012 15:44 schreef Garisson72 het volgende:
Einde van de week komt het woord 'rayonhoofden' weer terug in de nieuwsberichten, mind my words.
lol wut?quote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deed het ook, maar ik stoot minstens 1 keer in de week mijn voet of elleboog ergens tegen aan. Het is 1 minuut een gruwelijke pijn maar daarna gaat het welMaar hebben nu een nieuwe hoekbank met ijzeren pootjes en daar deed het iets meer pijn mee als normaal.
Aiiiquote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds zaterdag avond. Stond net op het punt om uit te gaan maar was mijn pumps kwijt die ergens door de kamer slingerde en door gehaast er tegenaan gestoten
Het is gódsgeklaagd, dát is wat het is!!!quote:
Ja joh, hoe vaak ik al wel niet van een trap af ben gevallen of met de fiets gevallen is niet te tellenquote:
Ik heb wel weer genoeg sneeuw gezien dit jaar.. ik zie er gewoon zo winter-bleek uit nu, wil zon hebben en geen regenquote:
Ik ben echt overgevoelig voor mijn tenen, als ik die eenmaal stoot wil ik de rest van de dag niet meer lopenquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm ben je een beetje motorisch gestoord misschien?quote:Op maandag 2 april 2012 15:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja joh, hoe vaak ik al wel niet van een trap af ben gevallen of met de fiets gevallen is niet te tellenNooit wat gebroken of gekneusd tot nu.
Maar gaan we dan niet snowballen?quote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg sneeuw gezien dit jaar.. ik zie er gewoon zo winter-bleek uit nu, wil zon hebben en geen regen
terwijl daar het 'walk it off'-principe nog het beste werkt.quote:Op maandag 2 april 2012 15:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik ben echt overgevoelig voor mijn tenen, als ik die eenmaal stoot wil ik de rest van de dag niet meer lopen
quote:
Deed ik ook, en toen ben ik door mijn trainer de dojo uitgedragenquote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga deze week gewoon proberen te sporten hoor.
precies onweer is ook weerquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is toch een weer-of-geen-weer activiteit
Ik ookquote:
Haha ik heb het juist weer ff ingehaald vorige week. Echt een dompert weer..quote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg sneeuw gezien dit jaar.. ik zie er gewoon zo winter-bleek uit nu, wil zon hebben en geen regen
Het is ook doordeweeks niet zo mooiquote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookDeze week mooi weer, ik helemaal strandplannen gemaakt voor dit weekend met C, is het schijtweer
![]()
Ja ik moest die paar zonnige dagen werkenquote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha ik heb het juist weer ff ingehaald vorige week. Echt een dompert weer..
Vorige week welquote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is ook doordeweeks niet zo mooitroost je daaraan
Zo heel bleek was jij toch niet? Ik ben ook echt te blank voor mijn doen nuquote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha ik heb het juist weer ff ingehaald vorige week. Echt een dompert weer..
Nee maar ik had een beetje een bleke (voor mijn doen) winter-vlekkerige huid. Nu is het weer egaal bruin.quote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo heel bleek was jij toch niet? Ik ben ook echt te blank voor mijn doen nu
Nicequote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar ik had een beetje een bleke (voor mijn doen) winter-vlekkerige huid. Nu is het weer egaal bruin.
Inclusief picsquote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef remi1986 het volgende:
Ik kan niet wachten op de ik-ben-zo-rood-als-een-kreeft KLB topics
Is remi een negert?quote:Op maandag 2 april 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar jij verbrand niet snel, toch?
Ik moet wel goed oppassen ja, met goed insmeren en zo. Maar jij hebt het helemaal erg, of niet?quote:
hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 2 april 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar jij verbrand niet snel, toch?
Oh nerd, fok, zolder toch?quote:
Ik ook.quote:
Maar dan moet je echt spierwit zijn en je dan gaan insmeren met olijfolie voordat je in de zon gaat liggenquote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat krijg je als je heel erg verbrandt.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik heb op school wel een keer foto's gezien daarvan. Bij veel mensen reageerde de maag nogal.quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dan moet je echt spierwit zijn en je dan gaan insmeren met olijfolie voordat je in de zon gaat liggen? Lijkt me niet echt gezond.
Ik ben echt nog nooit verbrand![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
O dat is kut ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Lekker eenhele dag minimaal met je voeten in een bak ijsquote:
noobjequote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef L0t.. het volgende:
Ik val altijd in slaap in de zon met m'n gezicht opzij en dan ben ik dus een week een halve kreeft
Ik ben redelijk wit (er zijn wittere mensen tho) maar gewoon heel gevoelig voor de zonquote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dan moet je echt spierwit zijn en je dan gaan insmeren met olijfolie voordat je in de zon gaat liggen? Lijkt me niet echt gezond.
Ik ben echt nog nooit verbrand![]()
conimex heb ik altijd.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef L0t.. het volgende:
Welk merk heeft lekkere kant-en-klare teriyakisaus?
QWOPquote:Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.foddy.net/Athletics.html
Kankerspel godverdomme
hand insmeren met zonnebrandcreme en dan een afdruk maken denk ik?quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
AAH
Hoe kan die palm nou niet verbrand zijn trouwens?
Ah, dat is wel kut inderdaad. Maar krijg je ook echt blaren enzo? Lijkt me fucking raar.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben redelijk wit (er zijn wittere mensen tho) maar gewoon heel gevoelig voor de zon![]()
Hoef er niet veel voor te doen om gruwelijk te verbranden.Bruin word ik in m'n gezicht wel maar dat vind ik kklelijk bij mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Au
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja die is heel lekker, ik doe dan altijd zo'n Japans groentepakket en biefstukreepjes en rijst. Half flesje van die teriyaki honing erbij, hartstikke lekker is dat.quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
Die is wel lekker dus? En wat doe je daar dan bij?
Ik zie ook niet hoe dit gebeurd is, want er moet toch ook een pols te zien zijn op die borst. Of heeft er iemand in handstand op hem gestaan een hele middag lang?quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
AAH
Hoe kan die palm nou niet verbrand zijn trouwens?
denk dat dat te snel wegtrekt om zo'n duidelijke foto te kunnen maken. En om met zo'n smile op de foto te staan danquote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef Maisnon het volgende:
Heeft niet iemand er gewoon hard opgeslagen? Of werkt dat zo niet met verbrande huiden
Kom gewoon in mijn kelder dang lekker knus alles geen zon.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben redelijk wit (er zijn wittere mensen tho) maar gewoon heel gevoelig voor de zon![]()
Hoef er niet veel voor te doen om gruwelijk te verbranden.Bruin word ik in m'n gezicht wel maar dat vind ik kklelijk bij mezelf
k dan ga ik dat straks makenquote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja die is heel lekker, ik doe dan altijd zo'n Japans groentepakket en biefstukreepjes en rijst. Half flesje van die teriyaki honing erbij, hartstikke lekker is dat.
Oja dat klinkt logisch inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
hand insmeren met zonnebrandcreme en dan een afdruk maken denk ik?
quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Maisnon het volgende:
Mijn huid is van mezelf best gelig, en dan vind ik bruin toch stukken mooier. Ben gewoon stiekem Asian, als iemand nog wiskunde vragen heeft kom maar op
goeie hentai tips? tentakelporno?quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Maisnon het volgende:
Mijn huid is van mezelf best gelig, en dan vind ik bruin toch stukken mooier. Ben gewoon stiekem Asian, als iemand nog wiskunde vragen heeft kom maar op
hoelang moet je aftrekken, voordat je een breuk hebt?quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Maisnon het volgende:
Ga je die grap nou herhalen omdat niemand eerder lachte eromquote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoelang moet je aftrekken, voordat je een breuk hebt?![]()
Ik heb laatst echt een heerlijke gekocht bij de BodyShopquote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Bij deze nomineer ik de standaard vloeibare eyeliner van de Hema als slechtste in zijn categorie
jaquote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga je die grap nou herhalen omdat niemand eerder lachte erom
Echt? Ik vind die best wel fijn eigenlijkquote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Bij deze nomineer ik de standaard vloeibare eyeliner van de Hema als slechtste in zijn categorie
Wat? Die met dat dunne kwastjequote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef Maisnon het volgende:
rimmel is toch iemands anus likkenquote:Op maandag 2 april 2012 16:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind die best wel fijn eigenlijkHad er ook zo een van Rimmel maar merk geen verschil eigenlijk.
Ja vond ik ook, zo'n bummer is dat als ik eens lekker in mijn emo-element zit.quote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef Maisnon het volgende:
In principe kan je van alles een breuk maken volgens mij (maar wel een lelijke breuk) dus je zou dan niet lang hoeven aftrekkenquote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja![]()
het gaat soms zo snel dat ik dacht dat niemand hem gezien had![]()
Waar kan ik haar bestellenquote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt zo'n artiest die Rimmer London heet. Volgens mij zit die in LeLe, weet t zo niet
Is dat mooi ja? Lijkt me er best vreemd uitzien tbhquote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
Ik dacht altijd dat eyeliner lelijk bij mij was maar toen kwam ik bruine eyeliner tegen
quote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Waar kan ik haar bestellen
quote:
Als Chai van dat soort onzin een probleem zou maken, dan zou het allang uit zijnquote:Op maandag 2 april 2012 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pik je dat Chai pik je dat? he? he he he he he?
Ja ziet er heel natuurlijk uitquote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat mooi ja? Lijkt me er best vreemd uitzien tbh
kk geil ik moet mezelf nu in bedwang houden omgquote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOILO IK BEN RIMMER KUISJES
je bedoelt onpasselijk?quote:Op maandag 2 april 2012 16:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Als Chai van dat soort onzin een probleem zou maken, dan zou het allang uit zijnIk word ontoepasselijk van dat soort shit.
Waarom omdat ik mij als een infantiele mongool gedraag?quote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Kaolo 2NutZ ik twijfel echt vaak aan je leeftijd
Ontoepasselijk? Ok manquote:Op maandag 2 april 2012 16:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Als Chai van dat soort onzin een probleem zou maken, dan zou het allang uit zijnIk word ontoepasselijk van dat soort shit.
Rimmel en rimmen, c'mon!quote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom omdat ik mij als een infantiele mongool gedraag?
Doe ik ook, dus ik zie niet in wat dat ermee te maken zou moeten hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom omdat ik mij als een infantiele mongool gedraag?
wejo rimt zij boys dan?quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bedoel ikcharmante fotos natuurlijk he
Misschien is ie gewoon op, maar dan is dat heel snel. Kan er niet echt een mooi lijntje mee maken, ook niet meer zwart maar gewoon vaag en dan heb ik er geen kont meer aan
oh nee ik heb een andere van de Hema, met een vierkant potjequote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is ie gewoon op, maar dan is dat heel snel. Kan er niet echt een mooi lijntje mee maken, ook niet meer zwart maar gewoon vaag en dan heb ik er geen kont meer aan
Dat klinkt al beterquote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
oh nee ik heb een andere van de Hema, met een vierkant potje
Ja ik was serieusquote:
Heb je french tips of ligt het aan de verkleuring van de webcam?quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt nog enige klasse en nuance.quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doe ik ook, dus ik zie niet in wat dat ermee te maken zou moeten hebben.
Bedoelde gij munne noooaaagelsquote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je french tips of ligt het aan de verkleuring van de webcam?
Met je mond open op de fotoquote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn artiestennaamquote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
oh was dat Maisnon?![]()
Ik neem mijn woorde nterug.
Ik dacht zij was die Rimmer Londen
Gaat vanzelf, maar hij kan wel dicht! Je hebt ook mensen die het gewoon echt niet lukt om het dicht te doen, lijkt me niet fijnquote:
Je kijkt echt een beetje zo van rawr.quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
En moet je zelf eens proberen om half uur te laat iets in te leverenquote:Op maandag 2 april 2012 16:28 schreef Mozy het volgende:
Mijn afstudeerproject moest vrijdag nagekeken zijn door mijn mentor.
NOG STEEDS NIET NAGEKEKEN
Verschrikkelijk... van die lui zo door de mond ademen constantquote:Op maandag 2 april 2012 16:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, maar hij kan wel dicht! Je hebt ook mensen die het gewoon echt niet lukt om het dicht te doen, lijkt me niet fijn
Ja, hier word ie dus een beetje moeilijk hè.quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Chicks met brabo/limburgs accent
Boys met brabo/limburgs accent
True, al moeten die chicks wel echt chicks zijn dan.quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Meestal van die lui zonder bovenlipquote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk... van die lui zo door de mond ademen constant
Hoe bedoel je :pquote:Op maandag 2 april 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, hier word ie dus een beetje moeilijk hè.
Niet mee eens.quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk... van die lui zo door de mond ademen constant
Zeg die grappen doen we wel achter de schermenquote:Op maandag 2 april 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nevermindquote:
Ik kon hem niet laten liggenquote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zeg die grappen doen we wel achter de schermen
Tuurlijk. Maar de meeste brabochicks die ik ken zijn losbandige sletten die elke week naar Stratumseind gaan in Eindhoven om zich te laten nemen en schuren. Misschien dat de brabomeiden hier mijn tegendeel kunnen bewijzen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
True, al moeten die chicks wel echt chicks zijn dan.
Ik snapte hem nuquote:Op maandag 2 april 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja? hahaha echt ergquote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een collega en die kon je aan komen horen snuiven.
Heb altijd een beetje het idee dat die mensen nogal gestressed zijn.
wat is het adres van die tent?quote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de meeste brabochicks die ik ken zijn losbandige sletten die elke week naar Stratumseind gaan in Eindhoven om zich te laten nemen en schuren.
Er is meer in Brabant dan alleen Eindjequote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de meeste brabochicks die ik ken zijn losbandige sletten die elke week naar Stratumseind gaan in Eindhoven om zich te laten nemen en schuren. Misschien dat de brabomeiden hier mijn tegendeel kunnen bewijzen.
Nee dat kunnen ze niet. Allure is precies zo.quote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de meeste brabochicks die ik ken zijn losbandige sletten die elke week naar Stratumseind gaan in Eindhoven om zich te laten nemen en schuren. Misschien dat de brabomeiden hier mijn tegendeel kunnen bewijzen.
MAASKANTJEEEquote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Er is meer in Brabant dan alleen Eindje
Niet elke weekquote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Het had wel een toonaangevende functie.. dus direct dom zou ik niet zeggen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
ja? hahaha echt erggestressed? of gewoon fakking dom!?
Ik heb hier een stemvork liggen, die heeft ook zo'n zelfde functiequote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het had wel een toonaangevende functie.. dus direct dom zou ik niet zeggen.
Vlaams is zo leukquote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind Brabants accent bij mannen leuk
Vlaams ook trouwens.
Ja dat meepraten heb ik ookquote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vlaams is zo leuk. Dat met je ook bijna automatisch mee gaan praten dan
Ah zo. Valt me van je mee, als echte Amsterdamse. Die spugen toch meestal op de proviciale boeren.quote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
Vind Brabants accent bij mannen leuk
Vlaams ook trouwens.
Doe ik ook ja, kan er niks aan doen ben gewoon niet anders gewend dus klinkt het raar/irritant.quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo. Valt me van je mee, als echte Amsterdamse. Die spugen toch meestal op de proviciale boeren.
Weten we dat ook weer.quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo. Valt me van je mee, als echte Amsterdamse. Die spugen toch meestal op de proviciale boeren.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Okee, elke dag danquote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet elke weeknee maar het uitgaanspubliek in Eindhoven is sowieso niet altijd om over naar huis te schrijven. Op mijn medestudentvrienden en aanhang na, natuurlijk
Als je zo ademt ben je gewoon een kkmongool, punt gewoon gvd gewoon.quote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het had wel een toonaangevende functie.. dus direct dom zou ik niet zeggen.
Sommige mannen vinden dat wel geil anders, dat spugenquote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, ook al ben ik zelf een provinciale boerin. Heb een hekel aan accenten.quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Achja, zolang 't leuk isquote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat meepraten heb ik ookis echt gevaarlijk, betrap je jezelf dan ineens op
Dit lieg jequote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Salatrel het volgende:
vlaams en brabants... tis beide niet te verstaan...
ALLEE CHAI HYPOCRIET.quote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, ook al ben ik zelf een provinciale boerin. Heb een hekel aan accenten.
Mensen zonder accentquote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, ook al ben ik zelf een provinciale boerin. Heb een hekel aan accenten.
Als ze met heel veel "pffff" en "joaaaa" en "mwhoaaa" praten wel ja.quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik kan Belgen eigenlijk nooit serieus nemen als ze met een zwaar accent praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |