kk geil ik moet mezelf nu in bedwang houden omgquote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOILO IK BEN RIMMER KUISJES
je bedoelt onpasselijk?quote:Op maandag 2 april 2012 16:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Als Chai van dat soort onzin een probleem zou maken, dan zou het allang uit zijnIk word ontoepasselijk van dat soort shit.
Waarom omdat ik mij als een infantiele mongool gedraag?quote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Kaolo 2NutZ ik twijfel echt vaak aan je leeftijd
Ontoepasselijk? Ok manquote:Op maandag 2 april 2012 16:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Als Chai van dat soort onzin een probleem zou maken, dan zou het allang uit zijnIk word ontoepasselijk van dat soort shit.
Rimmel en rimmen, c'mon!quote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom omdat ik mij als een infantiele mongool gedraag?
Doe ik ook, dus ik zie niet in wat dat ermee te maken zou moeten hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom omdat ik mij als een infantiele mongool gedraag?
wejo rimt zij boys dan?quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bedoel ikcharmante fotos natuurlijk he
Misschien is ie gewoon op, maar dan is dat heel snel. Kan er niet echt een mooi lijntje mee maken, ook niet meer zwart maar gewoon vaag en dan heb ik er geen kont meer aan
oh nee ik heb een andere van de Hema, met een vierkant potjequote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is ie gewoon op, maar dan is dat heel snel. Kan er niet echt een mooi lijntje mee maken, ook niet meer zwart maar gewoon vaag en dan heb ik er geen kont meer aan
Dat klinkt al beterquote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
oh nee ik heb een andere van de Hema, met een vierkant potje
Ja ik was serieusquote:
Heb je french tips of ligt het aan de verkleuring van de webcam?quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt nog enige klasse en nuance.quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doe ik ook, dus ik zie niet in wat dat ermee te maken zou moeten hebben.
Bedoelde gij munne noooaaagelsquote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je french tips of ligt het aan de verkleuring van de webcam?
Met je mond open op de fotoquote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |