Ik zat nog te twijfelen of ik de "ik ben toch geen 16 meer"-kaart zou spelen.quote:
Betekenisvolle gesprekken voeren, diep in de ogen kijken, harpmuziek spelen en met rozenblaadjes sprenkelen, o.a.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Die 2noten blijft maar de lapo halen ofniet?
quote:
ah die groene was van mij, mooie tijd.quote:
Dat gunnen wij hem, heeft die jongen ook eens wat.quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Harpmuziek ben ik het wel mee eens idd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik de "ik ben toch geen 16 meer"-kaart zou spelen.
[..]
Betekenisvolle gesprekken voeren, diep in de ogen kijken, harpmuziek spelen en met rozenblaadjes sprenkelen, o.a.
Echt man fucking levenloze user gooi ff een ban op hem fzo :squote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
En 2Nutz heb je je vermaakt vandaag?quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat gunnen wij hem, heeft die jongen ook eens wat.
Godverquote:Op maandag 2 april 2012 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En 2Nutz heb je je vermaakt vandaag?
Ja mamma ik had 3x lapo!EINZ@ZWEINUSSELN
2 mang niet overdrijven vrindquote:Op maandag 2 april 2012 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En 2Nutz heb je je vermaakt vandaag?
Ja mamma ik had 3x lapo!EINZ@ZWEINUSSELN
Allemaal friendly banter toch.quote:Op maandag 2 april 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
begint goed diteen topic met Lobi in de TT
Ik weet toch zellufquote:
Ja ook lobi voor jouquote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Geen lobi voor mij denk ik?
Wat is dit nou weer voor negatieve aandachttrekkerij.quote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Geen lobi voor mij denk ik?
Ohquote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ook lobi voor jou
Ik vind jou best tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |