Ik zat nog te twijfelen of ik de "ik ben toch geen 16 meer"-kaart zou spelen.quote:
Betekenisvolle gesprekken voeren, diep in de ogen kijken, harpmuziek spelen en met rozenblaadjes sprenkelen, o.a.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Die 2noten blijft maar de lapo halen ofniet?
quote:
ah die groene was van mij, mooie tijd.quote:
Dat gunnen wij hem, heeft die jongen ook eens wat.quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Harpmuziek ben ik het wel mee eens idd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik de "ik ben toch geen 16 meer"-kaart zou spelen.
[..]
Betekenisvolle gesprekken voeren, diep in de ogen kijken, harpmuziek spelen en met rozenblaadjes sprenkelen, o.a.
Echt man fucking levenloze user gooi ff een ban op hem fzo :squote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
En 2Nutz heb je je vermaakt vandaag?quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat gunnen wij hem, heeft die jongen ook eens wat.
Godverquote:Op maandag 2 april 2012 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En 2Nutz heb je je vermaakt vandaag?
Ja mamma ik had 3x lapo!EINZ@ZWEINUSSELN
2 mang niet overdrijven vrindquote:Op maandag 2 april 2012 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En 2Nutz heb je je vermaakt vandaag?
Ja mamma ik had 3x lapo!EINZ@ZWEINUSSELN
Allemaal friendly banter toch.quote:Op maandag 2 april 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
begint goed diteen topic met Lobi in de TT
Ik weet toch zellufquote:
Ja ook lobi voor jouquote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Geen lobi voor mij denk ik?
Wat is dit nou weer voor negatieve aandachttrekkerij.quote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Geen lobi voor mij denk ik?
Ohquote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ook lobi voor jou
Ik vind jou best tof
Oh, lag het daaraan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ohdank u
Ik heb een paar dagen dronken gefokt dus ik kan weleens kutte shit hebben gepost
Fokken als je dronken bent heb ik nooit begrepen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ohdank u
Ik heb een paar dagen dronken gefokt dus ik kan weleens kutte shit hebben gepost
Dronken FOK!ken is bij mij ook niet zo handig neequote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ohdank u
Ah de dronken kaart... jammer weer.quote:
Ja je was aan het haten op me maar stiekem vind ik dat altijd wel aandoenlijkquote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ohdank u
Slechte ervaringen mee idd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
Fokken als je dronken bent heb ik nooit begrepen.
Ik denk dat het wel meevielquote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Bij deze mij oprechte excuses. Of je hem accepteer of niet maar ik heb het in ieder geval gezegd. Een beetje haten op mensen die je niet kent vind ik best sneu
Spacevietnamees di e's nachts in dronken bui onder zijn BB-kloon in BB topic een verhaal vertelt over zijn nachtelijke belevenissen en die 's ochtends weer edit.quote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Fokken als je dronken bent heb ik nooit begrepen.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Spacevietnamees di e's nachts in dronken bui onder zijn BB-kloon in BB topic een verhaal vertelt over zijn nachtelijke belevenissen en die 's ochtends weer edit.
quote:
linkjes graag grquote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Spacevietnamees di e's nachts in dronken bui onder zijn BB-kloon in BB topic een verhaal vertelt over zijn nachtelijke belevenissen en die 's ochtends weer edit.
echt, hoe verzin je hetquote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Sommige users kunnen echt ineens dingen posten van, what the fuck, komt dit ineens uit jouw mond?
Of dat ze een domme opmerking uit het niets plaatsen waar ik me sowieso al niet aan erger omdat het als een rol kadopapier op een zoetwaterotter slaat, en dat ik dan daarna DMs met wanhopige verontschuldigingen van ze ontvang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |