Noem je me nou dik?quote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat precies eigenlijk? of heb je dubbele spiegels?
Ik insinueer het idd. Niet terecht?quote:
pics van die pics gaarnequote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer pics delen met Vas gvd
Insinueer je nu dat Vas jouw foto's met mij deelt?quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer pics delen met Vas gvd
Laat maar jongenquote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Vas jouw foto's met mij deelt?
Dat zijn honkbalknuppelbenen, dat zie je zo.quote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef Pharkus het volgende:
die billen daarnaast van die zwartharigen daarentegen!
Ah, daar was ik inderdaad ook al benieuwd naar. Wat heb je nou precies eigenlijkquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 schoen aangehad, durf het nietBen gelukkig vrij vandaag maar morgen weer werken dus ben benieuwd hoeveel pijn het gaat doen.
Ik snap hem echt nietquote:
Nee gebroken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, daar was ik inderdaad ook al benieuwd naar. Wat heb je nou precies eigenlijk? Gekneusd?
Heb je er ook veel last van, behalve dat je niet al je schoenen aan kan?quote:
Dat kan sowieso niet. Kan maar twee schoenen tegelijk aan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je er ook veel last van, behalve dat je niet al je schoenen aan kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, kutleven. Ik voel je. Niet uitgaan en niet sporten in ieder geval, want je gaat doodquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet. Kan maar twee schoenen tegelijk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |