ok.quote:
Ik heb daar een neus voorquote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ok.![]()
Sta er nog steeds van te kijken hoe het zo snel duidelijk was dat ik wat op had, want écht bezopen was ik bij lange na niet - anders had ik ook nooit complete volzinnen kunnen produceren.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
omdat het als een rol kadopapier op een zoetwaterotter slaat
quote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Sommige users kunnen echt ineens dingen posten van, what the fuck, komt dit ineens uit jouw mond?
Of dat ze een domme opmerking uit het niets plaatsen waar ik me sowieso al niet aan erger omdat het als een rol kadopapier op een zoetwaterotter slaat, en dat ik dan daarna DMs met wanhopige verontschuldigingen van ze ontvang
Heb jij ook dronken dingen gepostquote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik vond mijn excuses anders wel gepast.
Wat houd ik toch van je.quote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Sommige users kunnen echt ineens dingen posten van, what the fuck, komt dit ineens uit jouw mond?
Of dat ze een domme opmerking uit het niets plaatsen waar ik me sowieso al niet aan erger omdat het als een rol kadopapier op een zoetwaterotter slaat, en dat ik dan daarna DMs met wanhopige verontschuldigingen van ze ontvang
quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik vond mijn excuses anders wel gepast.
de SC stond nog open en ik was in een vrolijke bui na een avondje poolen met toffe lui. Ik dacht ik post eens wat. Vervolgens werd ik ter verantwoording geroepen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
Jij hebt als je dronken thuis komt zin om te fokken?
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Typisch hoe dat ook over the interwebs zo overkomt. IRL zou ik nu irritant met mijn volle gewicht op je schouder leunen en halve liefdesbetuigingen in je oor lispelen met teveel speeksel, zoals wij veertigers doen bij veel te jonge meisjes als we iets teveel bier vast hebben gehouden.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jep, jij bent overduidelijk onder invloed nu.
Ik FOK! niet dronkenquote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb jij ook dronken dingen gepost?
Ik mis ook alles gvd
oke dan.quote:
dit merk je toch als je het aantrekt dat het niet kan?quote:
Tokkies niet nee.quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dit merk je toch als je het aantrekt dat het niet kan?
quote:
Kijk Phark, dat soort dingen vraag ik me dagelijks afquote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat zou je denken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je te rond bent om achterom te kijken in de spiegel, zie je dat niet.quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat precies eigenlijk? of heb je dubbele spiegels?quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je te rond bent om achterom te kijken in de spiegel, zie je dat niet.
Idd niet te lang, lekker korte billenquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef Pharkus het volgende:
die billen daarnaast van die zwartharigen daarentegen!
Ik heb nog geen 1 schoen aangehad, durf het nietquote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik las het net van je teen trouwens, is ie dus echt gebroken? kan je nu uberhaupt nog wel je een paar van je heels aan, of ga je dan door de grond van de pijn
Ik vroeg me al af hoe je aan hun billen kon zien dat het zwartharigen warenquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef Pharkus het volgende:
Noem je me nou dik?quote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat precies eigenlijk? of heb je dubbele spiegels?
Ik insinueer het idd. Niet terecht?quote:
pics van die pics gaarnequote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer pics delen met Vas gvd
Insinueer je nu dat Vas jouw foto's met mij deelt?quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer pics delen met Vas gvd
Laat maar jongenquote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Vas jouw foto's met mij deelt?
Dat zijn honkbalknuppelbenen, dat zie je zo.quote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef Pharkus het volgende:
Ah, daar was ik inderdaad ook al benieuwd naar. Wat heb je nou precies eigenlijkquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 schoen aangehad, durf het nietBen gelukkig vrij vandaag maar morgen weer werken dus ben benieuwd hoeveel pijn het gaat doen.
Ik snap hem echt nietquote:
Nee gebroken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, daar was ik inderdaad ook al benieuwd naar. Wat heb je nou precies eigenlijk? Gekneusd?
Heb je er ook veel last van, behalve dat je niet al je schoenen aan kan?quote:
Dat kan sowieso niet. Kan maar twee schoenen tegelijk aan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je er ook veel last van, behalve dat je niet al je schoenen aan kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, kutleven. Ik voel je. Niet uitgaan en niet sporten in ieder geval, want je gaat doodquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet. Kan maar twee schoenen tegelijk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |