Ben je onder invloed?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mentaal bedoel je. Is this good or bad? I'm still deciding.
Nou en. Nu was je broek nat hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't was een volle nachtbus vanuit de stad..
Iedereen heeft dat weleens gehad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft het wel eens maar niemand zegt het? Gerlukkig maar dan
Vanwaar deze vraag? Waarop het antwoord overigens ja is, onder invloed van bier.quote:
Ja maar ik had de sokken goed vol op dat moment, de rest van het busgezelschap ook en tevens was het stikdonker dus niemand wist ergens van.quote:
Omdat overduidelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Waarop het antwoord overigens ja is, onder invloed van bier.
Dat ruik je toch man...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Waarop het antwoord overigens ja is, onder invloed van bier.
[..]
Ja maar ik had de sokken goed vol op dat moment, de rest van het busgezelschap ook en tevens was het stikdonker dus niemand wist ergens van.
Typisch hoe dat ook over the interwebs zo overkomt. IRL zou ik nu irritant met mijn volle gewicht op je schouder leunen en halve liefdesbetuigingen in je oor lispelen met teveel speeksel, zoals wij veertigers doen bij veel te jonge meisjes als we iets teveel bier vast hebben gehouden.quote:
Echt? Je bent echt oud joh trouwens. Ik dacht dat je in de 30 was maar je bent uit de jaren 70.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Typisch hoe dat ook over the interwebs zo overkomt. IRL zou ik nu irritant met mijn volle gewicht op je schouder leunen en halve liefdesbetuigingen in je oor lispelen met teveel speeksel, zoals wij veertigers doen bij veel te jonge meisjes als we iets teveel bier vast hebben gehouden.
Jep, jij bent overduidelijk onder invloed nu.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Typisch hoe dat ook over the interwebs zo overkomt. IRL zou ik nu irritant met mijn volle gewicht op je schouder leunen en halve liefdesbetuigingen in je oor lispelen met teveel speeksel, zoals wij veertigers doen bij veel te jonge meisjes als we iets teveel bier vast hebben gehouden.
Ok man, even rustig en zo. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja en jij bent echt jong, met je 'echt'.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:53 schreef Cher- het volgende:
Echt? Je bent echt oud joh trouwens. Ik dacht dat je in de 30 was maar je bent uit de jaren 70.
Aardig wel dat je aan ze dacht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja en jij bent echt jong, met je 'echt'..
Moest nog wel denken aan de arme veertigjarige Fok!maagden daarstraks, toen er een kansloze veertiger met wijkende grijzende haargrens en zweetplekken van het type Forever Alone aan kwam waggelen om ons de poolregels uit te komen leggen. De arme stakker zat al tijden te loeren om een ingang om iets te zeggen, dus het zat eraan te komen..
Dat vind ik wel raar van je. Er zij ook wel eens oude mannen naar mij gekomen onder invloed met rare liefdesbetuigingen. Maar ik vind het niet kunnen. En ik ben niet zo jong. Een baby is jong. Jij bent wel oud. 40 jaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moest nog wel denken aan de arme veertigjarige Fok!maagden daarstraks, toen er een kansloze veertiger met wijkende grijzende haargrens en zweetplekken van het type Forever Alone aan kwam waggelen om ons de poolregels uit te komen leggen. De arme stakker zat al tijden te loeren om een ingang om iets te zeggen, dus het zat eraan te komen..
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
Jep, jij bent overduidelijk onder invloed nu.
Hey, 't was wel allemaal foutloos up in here, wat willen jullie van mij!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Id_do_her het volgende:
Ok man, even rustig en zo. Komt wel goed.
Ho eens, wij willen niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Hey, 't was wel allemaal foutloos up in here, wat willen jullie van mij!
drank gehad? Als je eenmaal gaat blijf je gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef Cher- het volgende:
Ik moet alweer plassen terwijl ik net heb geplast. Misschien heb ik suikerziekte.
Deed ie ook de slinks-achter-je-staan-en-je-leren-omgaan-met-een-keu move?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je haalt nu twee zaken door elkaar hè, dat heb je door?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:57 schreef Cher- het volgende:
Dat vind ik wel raar van je. Er zij ook wel eens oude mannen naar mij gekomen onder invloed met rare liefdesbetuigingen. Maar ik vind het niet kunnen. En ik ben niet zo jong. Een baby is jong. Jij bent wel oud. 40 jaar.
Hehe, classic.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deed ie ook de slinks-achter-je-staan-en-je-leren-omgaan-met-een-keu move?
Ja de 'haal maximaal profijt uit je euro'-bar-regels idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:58 schreef remi1986 het volgende:
Maar Garisson, wat voor regels legde hij uit dan? Zwart in tegenovergestelde richting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |