Ik moet echt super nodig pissen, serieus. Probleem is dat ik geen zin heb om op te staan.quote:
keuzes, keuzes, keuzesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik moet echt super nodig pissen, serieus. Probleem is dat ik geen zin heb om op te staan.In mijn panty pissen is geen goed idee en op de grond ook niet.
Hangt van de situatie af.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik moet echt super nodig pissen, serieus. Probleem is dat ik geen zin heb om op te staan.In mijn panty pissen is geen goed idee en op de grond ook niet.
Gat in je pantyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, enik hield voor. Dat eindigde met een natte broek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
ach beetje vreemd maar wel ....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef Cher- het volgende:
Misschien laat ik ht ook wel gewoon lopen maar is vreemd want ben niet alleen. Ik heb ook eens overwogen om gewoon in mijn bed te pissen. Is het raar?
Wel .... ? Volgens mij ben ik gewoon raar, maar geen probleem hoor. Daar niet van. Sinosappel hoe is het met je? En met id_do_her?quote:
Met mij is het goed, dank je. Daar verder ook alles ok?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wel .... ? Volgens mij ben ik gewoon raar, maar geen probleem hoor. Daar niet van. Sinosappel hoe is het met je? En met id_do_her?
Wat is raar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef Cher- het volgende:
Misschien laat ik ht ook wel gewoon lopen maar is vreemd want ben niet alleen. Ik heb ook eens overwogen om gewoon in mijn bed te pissen. Is het raar?
Gaat lekker hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wel .... ? Volgens mij ben ik gewoon raar, maar geen probleem hoor. Daar niet van. Sinosappel hoe is het met je? En met id_do_her?
Ik heb wel eens in mijn broek in de bus gepist omdat ik wist dat dit de laatste bus was en er daarna de hele nacht geen meer ging komen, true story vraag mijn broer maarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef Cher- het volgende:
Die dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in mijn broek in de bus gepist omdat ik wist dat dit de laatste bus was en er daarna de hele nacht geen meer ging komen, true story vraag mijn broer maar
En je doet er niks tegen.quote:
Ja prima gaat wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met mij is het goed, dank je. Daar verder ook alles ok?
[..]
Wat is raar?
Heel mooi.quote:
Maar jij hebt een piemel, dan pis je toch gewoon stiekem op een stoel ergens achteraan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in mijn broek in de bus gepist omdat ik wist dat dit de laatste bus was en er daarna de hele nacht geen meer ging komen, true story vraag mijn broer maar
Stiekem ben je nog steeds 16 hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En je doet er niks tegen.
Edit: ik was overigens 16.
Dat is reden genoeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En je doet er niks tegen.
Edit: ik was overigens 16.
't was een volle nachtbus vanuit de stad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:43 schreef Cher- het volgende:
Maar jij hebt een piemel, dan pis je toch gewoon stiekem op een stoel ergens achteraan?
Ik ook weleens, maar toen dacht ik "Haha, nee. Dat is debiel."quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja prima gaat wel.
Nou dat ik overwoog om in mijn bed te pissen omdat ik geen zin had om op te staan en te lopen.
Mentaal bedoel je. Is this good or bad? I'm still deciding.quote:
Dus iedereen heeft het wel eens maar niemand zegt het? Gerlukkig maar danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook weleens, maar toen dacht ik "Haha, nee. Dat is debiel."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |