The World's Most Wanted Wiener.quote:
kutwijfquote:
ik wou die nieuwe tt gvdquote:
Sukkeltjes.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sukkeltjes.
2Nut had alleen maar KFC rommel in de OP gezet
Niks mis met KFC. Zingers zijn op zich wel te doen.quote:
Ja en die anderen zijn Bert, Ernie en Knaller.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:32 schreef remi1986 het volgende:
Sinos, ben jij dat in die derde voicedinggeval?
Heidenequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Fascination het volgende:
Ik heb nog nooit guacamole gehad. :$
ja Bert en Ernie herkende ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja en die anderen zijn Bert, Ernie en Knaller.
[..]
Heidene![]()
Kus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:36 schreef Cher- het volgende:
Hoi schatjes. Ik heb gedronken en ik moet plassen. Ik ga zo de stad in. Net huppelde ik buiten en lachte een vriendin van mij uit, debiele shit. Nu ben ik een aandachtsho zeker. Kus.
Ik wil ook uit vanavondquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:36 schreef Cher- het volgende:
Hoi schatjes. Ik heb gedronken en ik moet plassen. Ik ga zo de stad in. Net huppelde ik buiten en lachte een vriendin van mij uit, debiele shit. Nu ben ik een aandachtsho zeker. Kus.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:36 schreef Cher- het volgende:
Ik moet echt super nodig pissen, serieus. Probleem is dat ik geen zin heb om op te staan.quote:
keuzes, keuzes, keuzesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik moet echt super nodig pissen, serieus. Probleem is dat ik geen zin heb om op te staan.In mijn panty pissen is geen goed idee en op de grond ook niet.
Hangt van de situatie af.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik moet echt super nodig pissen, serieus. Probleem is dat ik geen zin heb om op te staan.In mijn panty pissen is geen goed idee en op de grond ook niet.
Gat in je pantyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, enik hield voor. Dat eindigde met een natte broek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
ach beetje vreemd maar wel ....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef Cher- het volgende:
Misschien laat ik ht ook wel gewoon lopen maar is vreemd want ben niet alleen. Ik heb ook eens overwogen om gewoon in mijn bed te pissen. Is het raar?
Wel .... ? Volgens mij ben ik gewoon raar, maar geen probleem hoor. Daar niet van. Sinosappel hoe is het met je? En met id_do_her?quote:
Met mij is het goed, dank je. Daar verder ook alles ok?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wel .... ? Volgens mij ben ik gewoon raar, maar geen probleem hoor. Daar niet van. Sinosappel hoe is het met je? En met id_do_her?
Wat is raar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef Cher- het volgende:
Misschien laat ik ht ook wel gewoon lopen maar is vreemd want ben niet alleen. Ik heb ook eens overwogen om gewoon in mijn bed te pissen. Is het raar?
Gaat lekker hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wel .... ? Volgens mij ben ik gewoon raar, maar geen probleem hoor. Daar niet van. Sinosappel hoe is het met je? En met id_do_her?
Ik heb wel eens in mijn broek in de bus gepist omdat ik wist dat dit de laatste bus was en er daarna de hele nacht geen meer ging komen, true story vraag mijn broer maarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef Cher- het volgende:
Die dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in mijn broek in de bus gepist omdat ik wist dat dit de laatste bus was en er daarna de hele nacht geen meer ging komen, true story vraag mijn broer maar
En je doet er niks tegen.quote:
Ja prima gaat wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met mij is het goed, dank je. Daar verder ook alles ok?
[..]
Wat is raar?
Heel mooi.quote:
Maar jij hebt een piemel, dan pis je toch gewoon stiekem op een stoel ergens achteraan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in mijn broek in de bus gepist omdat ik wist dat dit de laatste bus was en er daarna de hele nacht geen meer ging komen, true story vraag mijn broer maar
Stiekem ben je nog steeds 16 hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En je doet er niks tegen.
Edit: ik was overigens 16.
Dat is reden genoeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En je doet er niks tegen.
Edit: ik was overigens 16.
't was een volle nachtbus vanuit de stad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:43 schreef Cher- het volgende:
Maar jij hebt een piemel, dan pis je toch gewoon stiekem op een stoel ergens achteraan?
Ik ook weleens, maar toen dacht ik "Haha, nee. Dat is debiel."quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja prima gaat wel.
Nou dat ik overwoog om in mijn bed te pissen omdat ik geen zin had om op te staan en te lopen.
Mentaal bedoel je. Is this good or bad? I'm still deciding.quote:
Dus iedereen heeft het wel eens maar niemand zegt het? Gerlukkig maar danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook weleens, maar toen dacht ik "Haha, nee. Dat is debiel."
Ben je onder invloed?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mentaal bedoel je. Is this good or bad? I'm still deciding.
Nou en. Nu was je broek nat hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't was een volle nachtbus vanuit de stad..
Iedereen heeft dat weleens gehad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft het wel eens maar niemand zegt het? Gerlukkig maar dan
Vanwaar deze vraag? Waarop het antwoord overigens ja is, onder invloed van bier.quote:
Ja maar ik had de sokken goed vol op dat moment, de rest van het busgezelschap ook en tevens was het stikdonker dus niemand wist ergens van.quote:
Omdat overduidelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Waarop het antwoord overigens ja is, onder invloed van bier.
Dat ruik je toch man...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Waarop het antwoord overigens ja is, onder invloed van bier.
[..]
Ja maar ik had de sokken goed vol op dat moment, de rest van het busgezelschap ook en tevens was het stikdonker dus niemand wist ergens van.
Typisch hoe dat ook over the interwebs zo overkomt. IRL zou ik nu irritant met mijn volle gewicht op je schouder leunen en halve liefdesbetuigingen in je oor lispelen met teveel speeksel, zoals wij veertigers doen bij veel te jonge meisjes als we iets teveel bier vast hebben gehouden.quote:
Echt? Je bent echt oud joh trouwens. Ik dacht dat je in de 30 was maar je bent uit de jaren 70.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Typisch hoe dat ook over the interwebs zo overkomt. IRL zou ik nu irritant met mijn volle gewicht op je schouder leunen en halve liefdesbetuigingen in je oor lispelen met teveel speeksel, zoals wij veertigers doen bij veel te jonge meisjes als we iets teveel bier vast hebben gehouden.
Jep, jij bent overduidelijk onder invloed nu.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Typisch hoe dat ook over the interwebs zo overkomt. IRL zou ik nu irritant met mijn volle gewicht op je schouder leunen en halve liefdesbetuigingen in je oor lispelen met teveel speeksel, zoals wij veertigers doen bij veel te jonge meisjes als we iets teveel bier vast hebben gehouden.
Ok man, even rustig en zo. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja en jij bent echt jong, met je 'echt'.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:53 schreef Cher- het volgende:
Echt? Je bent echt oud joh trouwens. Ik dacht dat je in de 30 was maar je bent uit de jaren 70.
Aardig wel dat je aan ze dacht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja en jij bent echt jong, met je 'echt'..
Moest nog wel denken aan de arme veertigjarige Fok!maagden daarstraks, toen er een kansloze veertiger met wijkende grijzende haargrens en zweetplekken van het type Forever Alone aan kwam waggelen om ons de poolregels uit te komen leggen. De arme stakker zat al tijden te loeren om een ingang om iets te zeggen, dus het zat eraan te komen..
Dat vind ik wel raar van je. Er zij ook wel eens oude mannen naar mij gekomen onder invloed met rare liefdesbetuigingen. Maar ik vind het niet kunnen. En ik ben niet zo jong. Een baby is jong. Jij bent wel oud. 40 jaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moest nog wel denken aan de arme veertigjarige Fok!maagden daarstraks, toen er een kansloze veertiger met wijkende grijzende haargrens en zweetplekken van het type Forever Alone aan kwam waggelen om ons de poolregels uit te komen leggen. De arme stakker zat al tijden te loeren om een ingang om iets te zeggen, dus het zat eraan te komen..
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
Jep, jij bent overduidelijk onder invloed nu.
Hey, 't was wel allemaal foutloos up in here, wat willen jullie van mij!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Id_do_her het volgende:
Ok man, even rustig en zo. Komt wel goed.
Ho eens, wij willen niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Hey, 't was wel allemaal foutloos up in here, wat willen jullie van mij!
drank gehad? Als je eenmaal gaat blijf je gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef Cher- het volgende:
Ik moet alweer plassen terwijl ik net heb geplast. Misschien heb ik suikerziekte.
Deed ie ook de slinks-achter-je-staan-en-je-leren-omgaan-met-een-keu move?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je haalt nu twee zaken door elkaar hè, dat heb je door?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:57 schreef Cher- het volgende:
Dat vind ik wel raar van je. Er zij ook wel eens oude mannen naar mij gekomen onder invloed met rare liefdesbetuigingen. Maar ik vind het niet kunnen. En ik ben niet zo jong. Een baby is jong. Jij bent wel oud. 40 jaar.
Hehe, classic.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deed ie ook de slinks-achter-je-staan-en-je-leren-omgaan-met-een-keu move?
Ja de 'haal maximaal profijt uit je euro'-bar-regels idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:58 schreef remi1986 het volgende:
Maar Garisson, wat voor regels legde hij uit dan? Zwart in tegenovergestelde richting?
Ja dat welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
drank gehad? Als je eenmaal gaat blijf je gaan
Ik haal niks door elkaar. Wat haal ik door elkaar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je haalt nu twee zaken door elkaar hè, dat heb je door?
Nee, dat zou die hebben gedaan als ik een 18 jarig meisje was geweest, no doubt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deed ie ook de slinks-achter-je-staan-en-je-leren-omgaan-met-een-keu move?
De persiflage op de lamme veertiger die om Sinos heen zou hangen en de daarwerkelijke lamme veertiger die ik beschreef die daarnet de poolregels kwam uitleggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:01 schreef Cher- het volgende:
Ik haal niks door elkaar. Wat haal ik door elkaar?
Nailed it.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De persiflage op de lamme veertiger die om Sinos heen zou hangen en de daarwerkelijke lamme veertiger die ik beschreef die daarnet de poolregels kwam uitleggen.
Ik begrijp er niks van, echt niet. Je typt te moeilijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De persiflage op de lamme veertiger die om Sinos heen zou hangen en de daarwerkelijke lamme veertiger die ik beschreef die daarnet de poolregels kwam uitleggen.
Terwijl ik nog wel zo dronken ben, hadden we net vastgesteld.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:03 schreef Cher- het volgende:
Ik begrijp er niks van, echt niet. Je typt te moeilijk.
Uh huh en omschrijf jezelf nu eensquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kon het wel volgen eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Terwijl ik nog wel zo dronken ben, hadden we net vastgesteld.
wat zijn 8 en 9 balls? Oprechte vraagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Pharkus het volgende:
Mensen die je de regels wel even komen uitleggenzo irritant.. ik zou van 8 ball naar 9 balls regels zijn overgestapt gewoon om die man te irriteren
Ik ook, maar ik spreek vaker met dronken mensen.quote:
Pharkus wil ook ff met z'n kennis pochen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Pharkus het volgende:
Mensen die je de regels wel even komen uitleggenzo irritant.. ik zou van 8 ball naar 9 balls regels zijn overgestapt gewoon om die man te irriteren
Dat is toch een 'feeling' die je krijgt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik spreek vaker met dronken mensen.
90% van de mensen spelen 8ball ook met 9ball regels (lucky shots tellen)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Pharkus het volgende:
Die cijfers staan voor de hoeveelheid inches die bij de bijbehorende ballen horenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
wat zijn 8 en 9 balls? Oprechte vraag
Nee maar serieus ik begrijpde bewoordingen al niet. En het i gewoon vreemd geforumeleerd, en ik weet ZEKER dat het niet aan mij ligt aangezien ik IEDEREEN altijd kan volgen.quote:
8ball is een de hele de andere de halvequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
wat zijn 8 en 9 balls? Oprechte vraag
Nailed what?quote:
Omschrijf mijzelf nu eens? I don't even...quote:
Ok, dat kan gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:07 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee maar serieus ik begrijpde bewoordingen al niet. En het i gewoon vreemd geforumeleerd, en ik weet ZEKER dat het niet aan mij ligt aangezien ik IEDEREEN altijd kan volgen.
Oja ik heb wel 1 keer gepooled/gepoolt dus dat heeft ermee te maken? Oke maar ik begreep er niet veel vanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef Pharkus het volgende:
Poolen jullie nooit? gvd, geen zin om wikipedia op te starten.
Kijk, een kenner. This I like.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Pharkus het volgende:
nailed itquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
8ball is een de hele de andere de halve
9ball is op volgorde 1-9 .. als je de 9 pot dan win je
in het kort
nice heb ik ook 2 jaar gedaan, onverdienstelijk maar was wel leukquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef Cher- het volgende:
Lol ik weet niet eens wat nailed it betekend. Iets van genageld? Ofzo .
Vehet. Maar jij snapte het tenminste nog enigszins.quote:
ik speel ook niet hoog, heb geen zin om hele land door te reizen ... moet inderdaad leuk blijvenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
nice heb ik ook 2 jaar gedaan, onverdienstelijk maar was wel leuk
Serieus? Welk niveau?quote:
En nog steeds.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vehet. Maar jij snapte het tenminste nog enigszins.
Je klinkt als een sympathieke jongen hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Regionaal (1e klasse) .. niet hoog dus, maar het is voor mij een hobby
Waarvan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Id_do_herrrr wanneer komt er een nieuwe picture
Ja niet zo laf, doe gewoon. Je hebt nu 2 type 40 jarige mannen omschreven, of wilde je zeggen dat je wel toebehoort tot 1 van die 2?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omschrijf mijzelf nu eens? I don't even...
ben ik zo bij tijd en wijlenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je klinkt als een sympathieke jongen hoor!
Hier zelfde. Welke regio zit je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:10 schreef remi1986 het volgende:
Regionaal (1e klasse) .. niet hoog dus, maar het is voor mij een hobby
Noord-oostquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hier zelfde. Welke regio zit je?
Ooooo nu begrijp ik het. Dat heb ik nou met 20 jarige autisten in de sportschool. Dan doe ik iets fout en dan zie je die vieze smachtende oogjes al gluren van jaaa ze doet iets fout ik kan het uitleggen en zo kom ik ook nog in contact met een vrouw en mogelijk meer. En dan heb je ineens weer zo'n autist achter je staan te hijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En het dan op dat enge topic posten met die users en hun foto's?quote:
in mijn DM is veiligerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En het dan op dat enge topic posten met die users en hun foto's?
Joh ik begreep je echt even niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ja niet zo laf, doe gewoon. Je hebt nu 2 type 40 jarige mannen omschreven, of wilde je zeggen dat je wel toebehoort tot 1 van die 2?
Je hebt in ieder geval je rijbewijs. Dat is al iets in je 40 jarige bestaan. Wat voor diploma's heb je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Joh ik begreep je echt even niet.
Kijk, even au serieux: ja ik heb een biertje of wat op. Nee ik zou geen auto meer kunnen rijden en ja het zal misschien aan toon merkbaar zijn. Maar ik denk toch dat ik naar eer en geweten kan zeggen dat ik niet écht lastig om nekken ga hangen en er komen geen liefdesbetuigingen.
Dat ik me hier ook moet gaan verdedigen trouwens!
Hoeft niet, maar is wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Joh ik begreep je echt even niet.
Kijk, even au serieux: ja ik heb een biertje of wat op. Nee ik zou geen auto meer kunnen rijden en ja het zal misschien aan toon merkbaar zijn. Maar ik denk toch dat ik naar eer en geweten kan zeggen dat ik niet écht lastig om nekken ga hangen en er komen geen liefdesbetuigingen.
Dat ik me hier ook moet gaan verdedigen trouwens!
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:16 schreef remi1986 het volgende:
drank maakt meer kapot dan FOK! goed kan maken
denk wel dat dit klopt jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:16 schreef remi1986 het volgende:
drank maakt meer kapot dan FOK! goed kan maken
Cool, jullie doen het goed. Nog wat persoonlijke stats die je wil delen? aantal racks na elkaar 8/9 en high run 14.1?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:12 schreef remi1986 het volgende:
Noord-oost
http://competitie.knbb.nl/overview.php?CompID=1857 ik zit in B-Served
ok.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar is wel vermakelijk.
bah 14.1 speel ik niet, kutspel .. en laatste tijd schiet ik niet echt racks meerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Cool, jullie doen het goed. Nog wat persoonlijke stats die je wil delen? aantal racks na elkaar 8/9 en high run 14.1?
Dat was wel lachen geweest ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:20 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had wel graag Garissons dronken liefdesbetuiging aan Cher willen zien nu
14.1 is grotemannenpool. We zouden wel een keer kunnen meeten man, keer een zondagmiddag spelen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:20 schreef remi1986 het volgende:
bah 14.1 speel ik niet, kutspel .. en laatste tijd schiet ik niet echt racks meer... veel aan mijn hoofd gehad. Wat ik eerder zei, ik speel niet hoog en ben ook echt geen top speler.. Geloof dat mijn record 3 racks zijn (en dat was in training tegen een teamgenoot)
Ff kappen met die rare praat over poolenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
14.1 is grotemannenpool. We zouden wel een keer kunnen meeten man, keer een zondagmiddag spelen!
Zondag is hier in Emmen (weet je meteen waar ik woon) A-ranking 14.1 .. ga denk ik wel ff kijken ..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
14.1 is grotemannenpool. We zouden wel een keer kunnen meeten man, keer een zondagmiddag spelen!
Het had volgens mij ook niks gescheeld of het was gebeurt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Cher vraagt er wel erg duidelijk om
Ok sorry, er wordt gewacht op een liefdesbetuiging aan jou zie ik ja. Hmmm.... ja sorry, de piepers zijn eigenlijk een beetje drooggekookt.quote:
nee had dus beter die remi kunnen quoten dit vind ik trouwens een valse opmerking van jequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Cher vraagt er wel erg duidelijk om
heb je in dm net gedaan maar blijft tussen onsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok sorry, er wordt gewacht op een liefdesbetuiging aan jou zie ik ja. Hmmm.... ja sorry, de piepers zijn eigenlijk een beetje drooggekookt.
Wen er maar aanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
nee had dus beter die remi kunnen quoten dit vind ik trouwens een valse opmerking van je
die remi?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
nee had dus beter die remi kunnen quoten dit vind ik trouwens een valse opmerking van je
Apart.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Cher- het volgende:
Wat vinden jullie van een jongen van 18 die met een chick van 15 aanpapt. Niet normaal toch.
NOEM JE DIT TUSSEN ONSquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
heb je in dm net gedaan maar blijft tussen ons
Het is alleen dat ik op die leeftijd vooral interesse had in die van mijn eigen leeftijd, is alles.quote:
Toch apart ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent dronken. Nuchter vind je van niet, dat weet ik.
Is meer iets voor die 18 jarigen die nog niet echt mannelijk zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Cher- het volgende:
Wat vinden jullie van een jongen van 18 die met een chick van 15 aanpapt. Niet normaal toch.
Hm. Het aparte is: ik ken veel stellen die op de vraag 'hoe oud waren jullie toen je elkaar leerde kennen' dan zo ongeveer die leeftijden noemen, waarop men dan alleen schalks zegt: "zo jullie waren er vroeg bij!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef Cher- het volgende:
Je bent dronken. Nuchter vind je van niet, dat weet ik.
Onzekero's ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is meer iets voor die 18 jarigen die nog niet echt mannelijk zijn
ja het is heel normaal, in de autisten-wereld. im out xquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hm. Het aparte is: ik ken veel stellen die op de vraag 'hoe oud waren jullie toen je elkaar leerde kennen' dan zo ongeveer die leeftijden noemen, waarop men dan alleen schalks zegt: "zo jullie waren er vroeg bij!" en verder niks bijzonders.
ga je weg?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
ja het is heel normaal, in de autisten-wereld. im out x
and on that bombshell...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
ja het is heel normaal, in de autisten-wereld. im out x
Een vervolg op dat citaat van Top Gear, een beetje triviaal wel.quote:
Ok. Nou ik ga pitten, dit was mij een waar genoegen, dat begrijp je.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:54 schreef Id_do_her het volgende:
Een vervolg op dat citaat van Top Gear, een beetje triviaal wel.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok. Nou ik ga pitten, dit was mij een waar genoegen, dat begrijp je.
Je pincode niet meer weten, hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:46 schreef Cher- het volgende:
Vraagjeeeee
Als je je pincode van telefoon niet meer weet en je moet die pukcode opvragen en je maakt een nieuwe pincode fucntioneert je simkaart dan nog wel oke?
Ja kan gewoonquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:46 schreef Cher- het volgende:
Vraagjeeeee
Als je je pincode van telefoon niet meer weet en je moet die pukcode opvragen en je maakt een nieuwe pincode fucntioneert je simkaart dan nog wel oke?
Weinig tot geen bangalijstjes die mij onder ogen komen, NG. Dus nee, geen idee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ludo, weet jij of Nina ook op een bangalijst staat?
Kom op man, t is je dochterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weinig tot geen bangalijstjes die mij onder ogen komen, NG. Dus nee, geen idee.
Juist daarom laten ze mij dat niet weten.quote:
Oh ja, da's waar ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Juist daarom laten ze mij dat niet weten.
Wat is hier mis mee?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Cher- het volgende:
Gefeliciteerd. Baklava?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Weer een jaar ouder.
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Weer een jaar ouder.
![]()
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef Chai het volgende:
Ik vind Cher echt een goede aanvulling op FOK!.
Pics?quote:
Schijnt wel vaker zo te zijn.quote:
Leuke avond/nacht gehad?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit nu pas in de tram naar huiswat een doorhaalnachtje zeg
Dat scheelt altijd al een flink stukquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar de muziek was minder men..gelukkig was ik met leuke mensen verder.
Valt redelijk mee moet ik zeggen, ik heb wel fftjes geslapen en veel gedronken maar zal blij zijn als ik in mn bed legquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat scheelt altijd al een flink stukBrakjes?
Vaseline is knapper thoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:57 schreef Cher- het volgende:
Vaseline dit meisje lijkt wel een beetje op jou of niet?
[ afbeelding ]
Racist, gewoon omdat ze allebei donker zijn lijken ze gelijk op elkaar he? net als dat alle chinezen op jackie chan lijken zeker?!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja zie ik maar dit is de lelijkere versie ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Volgens mij niet, omdat je dan geen diepte kan zien...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Mag je trouwens autorijden als je aan 1 oog blind bent?
Een piraat mag toch ook een schip bevaren?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij niet, omdat je dan geen diepte kan zien...
Ja mag, wordt per persoon bepaald door het CBR volgens mijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Mag je trouwens autorijden als je aan 1 oog blind bent?
Danku. Ik vroeg het me af omdat m'n baas een glazen oog heeft en gewoon auto rijdt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja mag, wordt per persoon bepaald door het CBR volgens mij
Eigenlijk had je antwoord dus alquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Danku. Ik vroeg het me af omdat m'n baas een glazen oog heeft en gewoon auto rijdt.
Hij kon toch ook gewoon skitta hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk had je antwoord dus alanders was je baas crimineel jonge
Nee daar lijk ik helemaal niet op afgezien van de huidskleurquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:57 schreef Cher- het volgende:
Vaseline dit meisje lijkt wel een beetje op jou of niet?
[ afbeelding ]
Niet echt verantwoordelijk gedrag voor een baas danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij kon toch ook gewoon skitta hebben.
Alsof elke baas zich verschrikkelijk verantwoordelijk gedraagtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet echt verantwoordelijk gedrag voor een baas dan
Verschrikkelijk verantwoordelijk in je mond nemen als je het hebt over onwettelijk een autovoertuig besturenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof elke baas zich verschrikkelijk verantwoordelijk gedraagt
hihiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk verantwoordelijk in je mond nemen als je het hebt over onwettelijk een autovoertuig besturen
Maar het mag dus gewoon dus niks aan de hand
welk nummer is dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
en in een pijp vliegt ze naar het moederland, word gek van een paar gram.
KUTLIED HELE TIJD IN MN KOP
Die van Ed Sheeran ofso?quote:
Kan het inmiddels ook niet meer horenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die van Ed Sheeran ofso?radio luisteren is soms gewoon een domme aktie.
Hier nog zo'n eentje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:24 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb qua Ed onder een steen geleefd, ik blijf er nog even onder
Omdat TSquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
Geen idee wie dat is
Waarom heet dit eigenlijk KLB noot SC?
hahahaha kutwijfquote:
Jij zult nooit meer lapo krijgen sukkeltjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha kutwijfen ik klik dan ook nog he
@Sinos: Die noot had ik er in gezet eerder, en iedereen kopieert dat gewoon
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij zult nooit meer lapo krijgen sukkeltje
Geef mij maar het origineel.quote:
Alleen ?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:10 schreef Salatrel het volgende:
zodra wise online is zal hij zichzelf aanbieden
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:10 schreef Salatrel het volgende:
zodra wise online is zal hij zichzelf aanbieden
Ik hoor net dat wise in de aanbieding was.quote:
Ohquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor net dat wise in de aanbieding was.
Nee idd gewoon losgaan op zaterdag en zondagochtend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Vroeger () moest ik er niet aan denken om op vrijdag en/of zaterdagavond rustig aan te doen, maar nu vind ik het uberchill
Je bent bij deze op 19-jarige leeftijd (toch?) geïntroduceerd in het leven van Henk en Ingrid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee idd gewoon losgaan op zaterdag en zondagochtend.
Ik bedoelde gewoon na 0:00 . En Henk en Ingrid slapen zondagochtend juist uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je bent bij deze op 19-jarige leeftijd (toch?) geïntroduceerd in het leven van Henk en Ingrid.
Heftigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga voor het eerst sinds tijden weer naar de bioscoop
Het is me wat.
Have fun, G.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:03 schreef Silentalarm het volgende:
Vanavond feestje! En morgen kampioen worden met mijn voetbalteam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja vond ik ook, voor mijn doen.quote:
The woman in black.quote:
Nee maar hoorde wel van iemand dat het echt een goede film was, echt heel spannendquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The woman in black.
Iemand die hem al gezien heeft?
Naais.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee maar hoorde wel van iemand dat het echt een goede film was, echt heel spannend
Nou ja, op zich maakt het niet uit of de film goed is, als 'ie slecht is kun je nog wegkwijlen bij Daniel Radcliffe.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The woman in black.
Iemand die hem al gezien heeft?
Zal ik zeker doen.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, op zich maakt het niet uit of de film goed is, als 'ie slecht is kun je nog wegkwijlen bij Daniel Radcliffe.
Was een grapje.quote:
je bangalijstjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het koud.
En die film nietbgezien, ik zet m op t lijstje.
True, that.quote:
Ik zit nu onder een dekentjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, that.
Koude voeten iig.
Oh, zal ik je opwarmen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het koud.
En die film nietbgezien, ik zet m op t lijstje.
Ik krijg altijd honger van jou ava terwijl ik niet eens van brownies hou.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit nu onder een dekentje![]()
En de verwarming is omhoog gezet.
fas laat er geen gras over heen groeienquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, zal ik je opwarmen? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, zal ik je opwarmen? [ afbeelding ]
sowiiso naar de bios gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet mijn pathé unlimited pasje echt vaker gebruiken, ik ben volgens mij afgelopen maand naar 1 film geweest
Maar hij ziet er ook gewoon heel lekker uit!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik krijg altijd honger van jou ava terwijl ik niet eens van brownies hou.
Ik vind het altijd wel leuk hoor. Beter dan in mijn eentje achter een laptop schermpje zitten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:27 schreef gers het volgende:
[..]
sowiiso naar de bios gaan
lekker tussen de medelanders een film kijken die al 2 maanden geleden uit is gekomen in de states!!
Pannekoekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar hij ziet er ook gewoon heel lekker uit!
Ik had al honger, we eten pannenkoeken en Ado maakt ze
met spekquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar hij ziet er ook gewoon heel lekker uit!
Ik had al honger, we eten pannenkoeken en Ado maakt ze
mwha lastige maar ik zou haar toch wel doen PUUR voor het verhaal natuurlijkquote:
Duur kaartje wordt het dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet mijn pathé unlimited pasje echt vaker gebruiken, ik ben volgens mij afgelopen maand naar 1 film geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |