Je pincode niet meer weten, hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:46 schreef Cher- het volgende:
Vraagjeeeee
Als je je pincode van telefoon niet meer weet en je moet die pukcode opvragen en je maakt een nieuwe pincode fucntioneert je simkaart dan nog wel oke?
Ja kan gewoonquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:46 schreef Cher- het volgende:
Vraagjeeeee
Als je je pincode van telefoon niet meer weet en je moet die pukcode opvragen en je maakt een nieuwe pincode fucntioneert je simkaart dan nog wel oke?
Weinig tot geen bangalijstjes die mij onder ogen komen, NG. Dus nee, geen idee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ludo, weet jij of Nina ook op een bangalijst staat?
Kom op man, t is je dochterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weinig tot geen bangalijstjes die mij onder ogen komen, NG. Dus nee, geen idee.
Juist daarom laten ze mij dat niet weten.quote:
Oh ja, da's waar ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Juist daarom laten ze mij dat niet weten.
Wat is hier mis mee?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Cher- het volgende:
Wat vinden jullie van een jongen van 18 die met een chick van 15 aanpapt. Niet normaal toch.
Gefeliciteerd. Baklava?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Weer een jaar ouder.
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Weer een jaar ouder.
![]()
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef Chai het volgende:
Ik vind Cher echt een goede aanvulling op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |