Wat doe je op centraal dan? Je gaat Amsterdam toch niet uit?? Ben je gek geworden ofzoquote:
Nee ik wacht op 2 anderen buiten ia t veel te koud dus ik chill in de hal jwt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat doe je op centraal dan? Je gaat Amsterdam toch niet uit?? Ben je gek geworden ofzo
Schichtig op je heen kijkend of niemand ziet dat je op fok zit?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik wacht op 2 anderen buiten ia t veel te koud dus ik chill in de hal jwt.
Dat zal me aan mn reet roesten Fasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schichtig op je heen kijkend of niemand ziet dat je op fok zit?
Zo waar was jij nu gebleven!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef 2NutZ het volgende:
I JUST SHOT A MAN DOWNNN IN CENTRAL STATIONNNN
De zon gaat neer, de sterren komen uit. En alles wat telt, is hier en nu. Mijn universum zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik ben blij dat je gekomen bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef 2NutZ het volgende:
Hopelijk wel die dronken man die daarnet bijna op mn schoot ging zittenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef 2NutZ het volgende:
Tuinbonen, guacamole...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat vind je toch goede dingen lekker.
Ik wil het ook.quote:
Ja zag je niet dat hij weg was in ene? ninja skillsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hopelijk wel die dronken man die daarnet bijna op mn schoot ging zitten
Ninja's.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef 2NutZ het volgende:
[
[..]
Ik wil het ook.
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hopelijk wel die dronken man die daarnet bijna op mn schoot ging zitten
Ik hoef niks anders nu. Guacamole 4 lyphe.quote:
Hm, doen! Met tuinbonen erbij? K?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik hoef niks anders nu. Guacamole 4 lyphe.
Ik ga ook gewoon ie lapo hunten en er dan weer een prachtig guacamole topic van maken, wacht maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |