Pics?quote:
Schijnt wel vaker zo te zijn.quote:
Leuke avond/nacht gehad?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit nu pas in de tram naar huiswat een doorhaalnachtje zeg
Dat scheelt altijd al een flink stukquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar de muziek was minder men..gelukkig was ik met leuke mensen verder.
Valt redelijk mee moet ik zeggen, ik heb wel fftjes geslapen en veel gedronken maar zal blij zijn als ik in mn bed legquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat scheelt altijd al een flink stukBrakjes?
Vaseline is knapper thoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:57 schreef Cher- het volgende:
Vaseline dit meisje lijkt wel een beetje op jou of niet?
[ afbeelding ]
Racist, gewoon omdat ze allebei donker zijn lijken ze gelijk op elkaar he? net als dat alle chinezen op jackie chan lijken zeker?!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja zie ik maar dit is de lelijkere versie ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Volgens mij niet, omdat je dan geen diepte kan zien...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Mag je trouwens autorijden als je aan 1 oog blind bent?
Een piraat mag toch ook een schip bevaren?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij niet, omdat je dan geen diepte kan zien...
Ja mag, wordt per persoon bepaald door het CBR volgens mijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Mag je trouwens autorijden als je aan 1 oog blind bent?
Danku. Ik vroeg het me af omdat m'n baas een glazen oog heeft en gewoon auto rijdt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja mag, wordt per persoon bepaald door het CBR volgens mij
Eigenlijk had je antwoord dus alquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Danku. Ik vroeg het me af omdat m'n baas een glazen oog heeft en gewoon auto rijdt.
Hij kon toch ook gewoon skitta hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk had je antwoord dus alanders was je baas crimineel jonge
Nee daar lijk ik helemaal niet op afgezien van de huidskleurquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:57 schreef Cher- het volgende:
Vaseline dit meisje lijkt wel een beetje op jou of niet?
[ afbeelding ]
Niet echt verantwoordelijk gedrag voor een baas danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij kon toch ook gewoon skitta hebben.
Alsof elke baas zich verschrikkelijk verantwoordelijk gedraagtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet echt verantwoordelijk gedrag voor een baas dan
Verschrikkelijk verantwoordelijk in je mond nemen als je het hebt over onwettelijk een autovoertuig besturenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof elke baas zich verschrikkelijk verantwoordelijk gedraagt
hihiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk verantwoordelijk in je mond nemen als je het hebt over onwettelijk een autovoertuig besturen
Maar het mag dus gewoon dus niks aan de hand
welk nummer is dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
en in een pijp vliegt ze naar het moederland, word gek van een paar gram.
KUTLIED HELE TIJD IN MN KOP
Die van Ed Sheeran ofso?quote:
Kan het inmiddels ook niet meer horenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die van Ed Sheeran ofso?radio luisteren is soms gewoon een domme aktie.
Hier nog zo'n eentje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:24 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb qua Ed onder een steen geleefd, ik blijf er nog even onder
Omdat TSquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
Geen idee wie dat is
Waarom heet dit eigenlijk KLB noot SC?
hahahaha kutwijfquote:
Jij zult nooit meer lapo krijgen sukkeltjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha kutwijfen ik klik dan ook nog he
@Sinos: Die noot had ik er in gezet eerder, en iedereen kopieert dat gewoon
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij zult nooit meer lapo krijgen sukkeltje
Geef mij maar het origineel.quote:
Alleen ?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:10 schreef Salatrel het volgende:
zodra wise online is zal hij zichzelf aanbieden
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:10 schreef Salatrel het volgende:
zodra wise online is zal hij zichzelf aanbieden
Ik hoor net dat wise in de aanbieding was.quote:
Ohquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor net dat wise in de aanbieding was.
Nee idd gewoon losgaan op zaterdag en zondagochtend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Vroeger () moest ik er niet aan denken om op vrijdag en/of zaterdagavond rustig aan te doen, maar nu vind ik het uberchill
Je bent bij deze op 19-jarige leeftijd (toch?) geïntroduceerd in het leven van Henk en Ingrid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee idd gewoon losgaan op zaterdag en zondagochtend.
Ik bedoelde gewoon na 0:00 . En Henk en Ingrid slapen zondagochtend juist uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je bent bij deze op 19-jarige leeftijd (toch?) geïntroduceerd in het leven van Henk en Ingrid.
Heftigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga voor het eerst sinds tijden weer naar de bioscoop
Het is me wat.
Have fun, G.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:03 schreef Silentalarm het volgende:
Vanavond feestje! En morgen kampioen worden met mijn voetbalteam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja vond ik ook, voor mijn doen.quote:
The woman in black.quote:
Nee maar hoorde wel van iemand dat het echt een goede film was, echt heel spannendquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The woman in black.
Iemand die hem al gezien heeft?
Naais.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee maar hoorde wel van iemand dat het echt een goede film was, echt heel spannend
Nou ja, op zich maakt het niet uit of de film goed is, als 'ie slecht is kun je nog wegkwijlen bij Daniel Radcliffe.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The woman in black.
Iemand die hem al gezien heeft?
Zal ik zeker doen.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, op zich maakt het niet uit of de film goed is, als 'ie slecht is kun je nog wegkwijlen bij Daniel Radcliffe.
Was een grapje.quote:
je bangalijstjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het koud.
En die film nietbgezien, ik zet m op t lijstje.
True, that.quote:
Ik zit nu onder een dekentjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, that.
Koude voeten iig.
Oh, zal ik je opwarmen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het koud.
En die film nietbgezien, ik zet m op t lijstje.
Ik krijg altijd honger van jou ava terwijl ik niet eens van brownies hou.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit nu onder een dekentje![]()
En de verwarming is omhoog gezet.
fas laat er geen gras over heen groeienquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, zal ik je opwarmen? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, zal ik je opwarmen? [ afbeelding ]
sowiiso naar de bios gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet mijn pathé unlimited pasje echt vaker gebruiken, ik ben volgens mij afgelopen maand naar 1 film geweest
Maar hij ziet er ook gewoon heel lekker uit!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik krijg altijd honger van jou ava terwijl ik niet eens van brownies hou.
Ik vind het altijd wel leuk hoor. Beter dan in mijn eentje achter een laptop schermpje zitten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:27 schreef gers het volgende:
[..]
sowiiso naar de bios gaan
lekker tussen de medelanders een film kijken die al 2 maanden geleden uit is gekomen in de states!!
Pannekoekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar hij ziet er ook gewoon heel lekker uit!
Ik had al honger, we eten pannenkoeken en Ado maakt ze
met spekquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar hij ziet er ook gewoon heel lekker uit!
Ik had al honger, we eten pannenkoeken en Ado maakt ze
mwha lastige maar ik zou haar toch wel doen PUUR voor het verhaal natuurlijkquote:
Duur kaartje wordt het dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet mijn pathé unlimited pasje echt vaker gebruiken, ik ben volgens mij afgelopen maand naar 1 film geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |