Ja dat welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
drank gehad? Als je eenmaal gaat blijf je gaan
Ik haal niks door elkaar. Wat haal ik door elkaar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je haalt nu twee zaken door elkaar hè, dat heb je door?
Nee, dat zou die hebben gedaan als ik een 18 jarig meisje was geweest, no doubt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deed ie ook de slinks-achter-je-staan-en-je-leren-omgaan-met-een-keu move?
De persiflage op de lamme veertiger die om Sinos heen zou hangen en de daarwerkelijke lamme veertiger die ik beschreef die daarnet de poolregels kwam uitleggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:01 schreef Cher- het volgende:
Ik haal niks door elkaar. Wat haal ik door elkaar?
Nailed it.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De persiflage op de lamme veertiger die om Sinos heen zou hangen en de daarwerkelijke lamme veertiger die ik beschreef die daarnet de poolregels kwam uitleggen.
Ik begrijp er niks van, echt niet. Je typt te moeilijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De persiflage op de lamme veertiger die om Sinos heen zou hangen en de daarwerkelijke lamme veertiger die ik beschreef die daarnet de poolregels kwam uitleggen.
Terwijl ik nog wel zo dronken ben, hadden we net vastgesteld.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:03 schreef Cher- het volgende:
Ik begrijp er niks van, echt niet. Je typt te moeilijk.
Uh huh en omschrijf jezelf nu eensquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kon het wel volgen eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Terwijl ik nog wel zo dronken ben, hadden we net vastgesteld.
wat zijn 8 en 9 balls? Oprechte vraagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Pharkus het volgende:
Mensen die je de regels wel even komen uitleggenzo irritant.. ik zou van 8 ball naar 9 balls regels zijn overgestapt gewoon om die man te irriteren
Ik ook, maar ik spreek vaker met dronken mensen.quote:
Pharkus wil ook ff met z'n kennis pochen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Pharkus het volgende:
Mensen die je de regels wel even komen uitleggenzo irritant.. ik zou van 8 ball naar 9 balls regels zijn overgestapt gewoon om die man te irriteren
Dat is toch een 'feeling' die je krijgt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik spreek vaker met dronken mensen.
90% van de mensen spelen 8ball ook met 9ball regels (lucky shots tellen)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Pharkus het volgende:
Die cijfers staan voor de hoeveelheid inches die bij de bijbehorende ballen horenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
wat zijn 8 en 9 balls? Oprechte vraag
Nee maar serieus ik begrijpde bewoordingen al niet. En het i gewoon vreemd geforumeleerd, en ik weet ZEKER dat het niet aan mij ligt aangezien ik IEDEREEN altijd kan volgen.quote:
8ball is een de hele de andere de halvequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
wat zijn 8 en 9 balls? Oprechte vraag
Nailed what?quote:
Omschrijf mijzelf nu eens? I don't even...quote:
Ok, dat kan gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:07 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee maar serieus ik begrijpde bewoordingen al niet. En het i gewoon vreemd geforumeleerd, en ik weet ZEKER dat het niet aan mij ligt aangezien ik IEDEREEN altijd kan volgen.
Oja ik heb wel 1 keer gepooled/gepoolt dus dat heeft ermee te maken? Oke maar ik begreep er niet veel vanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef Pharkus het volgende:
Poolen jullie nooit? gvd, geen zin om wikipedia op te starten.
Kijk, een kenner. This I like.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Pharkus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |