Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik heb op school wel een keer foto's gezien daarvan. Bij veel mensen reageerde de maag nogal.quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dan moet je echt spierwit zijn en je dan gaan insmeren met olijfolie voordat je in de zon gaat liggen? Lijkt me niet echt gezond.
Ik ben echt nog nooit verbrand![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
O dat is kut ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Lekker eenhele dag minimaal met je voeten in een bak ijsquote:
noobjequote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef L0t.. het volgende:
Ik val altijd in slaap in de zon met m'n gezicht opzij en dan ben ik dus een week een halve kreeft
Ik ben redelijk wit (er zijn wittere mensen tho) maar gewoon heel gevoelig voor de zonquote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dan moet je echt spierwit zijn en je dan gaan insmeren met olijfolie voordat je in de zon gaat liggen? Lijkt me niet echt gezond.
Ik ben echt nog nooit verbrand![]()
conimex heb ik altijd.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef L0t.. het volgende:
Welk merk heeft lekkere kant-en-klare teriyakisaus?
QWOPquote:Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.foddy.net/Athletics.html
Kankerspel godverdomme
hand insmeren met zonnebrandcreme en dan een afdruk maken denk ik?quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
AAH
Hoe kan die palm nou niet verbrand zijn trouwens?
Ah, dat is wel kut inderdaad. Maar krijg je ook echt blaren enzo? Lijkt me fucking raar.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben redelijk wit (er zijn wittere mensen tho) maar gewoon heel gevoelig voor de zon![]()
Hoef er niet veel voor te doen om gruwelijk te verbranden.Bruin word ik in m'n gezicht wel maar dat vind ik kklelijk bij mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Au
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja die is heel lekker, ik doe dan altijd zo'n Japans groentepakket en biefstukreepjes en rijst. Half flesje van die teriyaki honing erbij, hartstikke lekker is dat.quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
Die is wel lekker dus? En wat doe je daar dan bij?
Ik zie ook niet hoe dit gebeurd is, want er moet toch ook een pols te zien zijn op die borst. Of heeft er iemand in handstand op hem gestaan een hele middag lang?quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
AAH
Hoe kan die palm nou niet verbrand zijn trouwens?
denk dat dat te snel wegtrekt om zo'n duidelijke foto te kunnen maken. En om met zo'n smile op de foto te staan danquote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef Maisnon het volgende:
Heeft niet iemand er gewoon hard opgeslagen? Of werkt dat zo niet met verbrande huiden
Kom gewoon in mijn kelder dang lekker knus alles geen zon.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben redelijk wit (er zijn wittere mensen tho) maar gewoon heel gevoelig voor de zon![]()
Hoef er niet veel voor te doen om gruwelijk te verbranden.Bruin word ik in m'n gezicht wel maar dat vind ik kklelijk bij mezelf
k dan ga ik dat straks makenquote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja die is heel lekker, ik doe dan altijd zo'n Japans groentepakket en biefstukreepjes en rijst. Half flesje van die teriyaki honing erbij, hartstikke lekker is dat.
Oja dat klinkt logisch inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
hand insmeren met zonnebrandcreme en dan een afdruk maken denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |