Het is gódsgeklaagd, dát is wat het is!!!quote:
Ja joh, hoe vaak ik al wel niet van een trap af ben gevallen of met de fiets gevallen is niet te tellenquote:
Ik heb wel weer genoeg sneeuw gezien dit jaar.. ik zie er gewoon zo winter-bleek uit nu, wil zon hebben en geen regenquote:
Ik ben echt overgevoelig voor mijn tenen, als ik die eenmaal stoot wil ik de rest van de dag niet meer lopenquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deed het ook, maar ik stoot minstens 1 keer in de week mijn voet of elleboog ergens tegen aan. Het is 1 minuut een gruwelijke pijn maar daarna gaat het welMaar hebben nu een nieuwe hoekbank met ijzeren pootjes en daar deed het iets meer pijn mee als normaal.
Hmm ben je een beetje motorisch gestoord misschien?quote:Op maandag 2 april 2012 15:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja joh, hoe vaak ik al wel niet van een trap af ben gevallen of met de fiets gevallen is niet te tellenNooit wat gebroken of gekneusd tot nu.
Maar gaan we dan niet snowballen?quote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg sneeuw gezien dit jaar.. ik zie er gewoon zo winter-bleek uit nu, wil zon hebben en geen regen
terwijl daar het 'walk it off'-principe nog het beste werkt.quote:Op maandag 2 april 2012 15:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik ben echt overgevoelig voor mijn tenen, als ik die eenmaal stoot wil ik de rest van de dag niet meer lopen
quote:
Deed ik ook, en toen ben ik door mijn trainer de dojo uitgedragenquote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga deze week gewoon proberen te sporten hoor.
precies onweer is ook weerquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is toch een weer-of-geen-weer activiteit
Ik ookquote:
Haha ik heb het juist weer ff ingehaald vorige week. Echt een dompert weer..quote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg sneeuw gezien dit jaar.. ik zie er gewoon zo winter-bleek uit nu, wil zon hebben en geen regen
Het is ook doordeweeks niet zo mooiquote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookDeze week mooi weer, ik helemaal strandplannen gemaakt voor dit weekend met C, is het schijtweer
![]()
Ja ik moest die paar zonnige dagen werkenquote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha ik heb het juist weer ff ingehaald vorige week. Echt een dompert weer..
Vorige week welquote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is ook doordeweeks niet zo mooitroost je daaraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |