Het valt mee gelukkig maar leuk is anders, ze hebben er tape omheen gedaan en aan mijn andere teen vast gemaakt. Denk dat ik morgen als ik weer moet werken pas merk hoeveel pijn het doetquote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je er ook veel last van, behalve dat je niet al je schoenen aan kan?
Ik ga deze week gewoon proberen te sporten hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, kutleven. Ik voel je. Niet uitgaan en niet sporten in ieder geval, want je gaat dood
Lotjequote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef L0t.. het volgende:
Doen ze daar eigenlijk nog iets aan, een gebroken teen? Of moet je gewoon wachten tot het vanzelf geneest? Hoi tli trouwens
quote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het valt mee gelukkig maar leuk is anders, ze hebben er tape omheen gedaan en aan mijn andere teen vast gemaakt. Denk dat ik morgen als ik weer moet werken pas merk hoeveel pijn het doet
Mijn schoonvader had ook zijn teen gebroken, maar daar deden ze niets aan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef L0t.. het volgende:
Doen ze daar eigenlijk nog iets aan, een gebroken teen? Of moet je gewoon wachten tot het vanzelf geneest? Hoi tli trouwens
quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
LotjeNee doen ze niets aan, kan niet in het gips. Ze hebben het een beetje ''recht'' getrokken en getaped nu wachten tot het geneest. Na 3 weken moet het al minder zijn.
quote:Woensdag af en toe regen met 30% kans op (natte) sneeuw. Donderdag en vrijdag meestal droog met 's nachts lichte vorst. Daarna wisselvallig.
Vind ik wel leukquote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook nog gaan sporten maar ik zit een beetje aan skeeleren vast en dat zit dan weer aan hoe het weer is vast.
Check dit van de KNMI site
[..]
Pijnlijk menquote:
Deed het ook, maar ik stoot minstens 1 keer in de week mijn voet of elleboog ergens tegen aan. Het is 1 minuut een gruwelijke pijn maar daarna gaat het welquote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]![]()
Dat moest vast pijn gedaan hebben, ik ben echt ongelooflijk gevoelig voor mijn tenen
Sneeuwquote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook nog gaan sporten maar ik zit een beetje aan skeeleren vast en dat zit dan weer aan hoe het weer is vast.
[..]
aaaah aauwwwwquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deed het ook, maar ik stoot minstens 1 keer in de week mijn voet of elleboog ergens tegen aan. Het is 1 minuut een gruwelijke pijn maar daarna gaat het welMaar hebben nu een nieuwe hoekbank met ijzeren pootjes en daar deed het iets meer pijn mee als normaal.
Oh kut manquote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
LotjeNee doen ze niets aan, kan niet in het gips. Ze hebben het een beetje ''recht'' getrokken en getaped nu wachten tot het geneest. Na 3 weken moet het al minder zijn.
Skeeleren!quote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sinds zaterdag avond. Stond net op het punt om uit te gaan maar was mijn pumps kwijt die ergens door de kamer slingerde en door gehaast er tegenaan gestotenquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh kut manhoe lang is het geleden nu dan?
quote:Op maandag 2 april 2012 15:44 schreef Garisson72 het volgende:
Einde van de week komt het woord 'rayonhoofden' weer terug in de nieuwsberichten, mind my words.
lol wut?quote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deed het ook, maar ik stoot minstens 1 keer in de week mijn voet of elleboog ergens tegen aan. Het is 1 minuut een gruwelijke pijn maar daarna gaat het welMaar hebben nu een nieuwe hoekbank met ijzeren pootjes en daar deed het iets meer pijn mee als normaal.
Aiiiquote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds zaterdag avond. Stond net op het punt om uit te gaan maar was mijn pumps kwijt die ergens door de kamer slingerde en door gehaast er tegenaan gestoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |